Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2007, 15:42
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Metal schreef op 30-05-2007 @ 02:05 :
heet dat niet dag tegenwoordig?
nee da's weer iets anders. de sudoku's in de metro zijn makkelijker maar er staan wel meer triviale wetenswaardigheden in dag. hoewel het allemaal een beetje een allegaartje is.
Oud 30-05-2007, 16:06
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb gratis toegang gewonnen voor disneyland parijs omdat mn bioscoop bonnetje eindigde met een 0 en ik wilde niet eens naar pirates gaan

best okee!
Oud 30-05-2007, 18:07
Haligh
Haligh is offline
ik ben klaar met leren en zit al een uur cheesy synth strings onder mad world van gary jules te leggen.

en ik kreeg net een sms of ik mee wou (gratuit) naar pirates 3 dus dat komt goed uit !
Oud 30-05-2007, 19:02
kuik
kuik is offline
ik leer voor mijn tentamens en ik word helemaal gek van alle bacterien, parasieten, schimmels en diarree en antibiotica brrrkwbeh. voor de rest heb ik net falafel gegeten met mijn vader bij een turks tentje in oost en dat was best te nassen. huhu. en vanmorgen was mijn internet uitgevallen dus toen ben ik met mn beste mattie naar de computerzaal van de medische faculteit van de VU gegaan
Oud 30-05-2007, 19:02
kuik
kuik is offline
Citaat:
Haligh schreef op 30-05-2007 @ 19:07 :
ik ben klaar met leren en zit al een uur cheesy synth strings onder mad world van gary jules te leggen.

en ik kreeg net een sms of ik mee wou (gratuit) naar pirates 3 dus dat komt goed uit !
oh en gefeliciteerd met je kamer!
Oud 30-05-2007, 19:05
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 29-05-2007 @ 20:10 :
Buiten Maastricht wel, maar hier had ik er voor zover ik weet nog nooit eerder een gezien. Hooguit mensen met emo-trekjes, maar dit was het totaalpakket met skinny jeans, sluik zwart haar, polsbandjes, halfverteerde rugzakken, misplaatste piercings, mascara en depressieve blikken.
haha qft, maar in maastricht zijn er wel kruisingen tussen emo's en latinoboys en emo's en mocro's en dat is bizaaaar
Oud 30-05-2007, 19:16
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 30-05-2007 @ 20:05 :
haha qft, maar in maastricht zijn er wel kruisingen tussen emo's en latinoboys en emo's en mocro's en dat is bizaaaar
Ja, dat is dan wel weer zo ja, mocro-gaymo's wtf, maar uit welke windrichting die aan komen gewaaid is mij een groot raadsel.
Oud 30-05-2007, 19:26
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ben benieuwd hoe ze ons zouden aanspreken ' eh wolla check mij nieuwe vans patta's en me skinny pants aightttt wuuuuhuhuhmmmmm'
Oud 30-05-2007, 19:26
Verwijderd
omgwtf sommige mensen zijn echt ONMOGELIJK en hebben een bord voor hun kop van 8 bij 8 ofzo
Oud 30-05-2007, 19:31
Verwijderd
Ik had stage en het was bizar, maar wel leuk. Daarna een cadeautje gekocht voor een lerares die morgen met zwangerschapsverlof gaat en ik zag Vixen (of 65huppeldepup) in de blend, ieeh .

En ik ben MOE.
Oud 30-05-2007, 19:37
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 30-05-2007 @ 20:26 :
ik ben benieuwd hoe ze ons zouden aanspreken ' eh wolla check mij nieuwe vans patta's en me skinny pants aightttt wuuuuhuhuhmmmmm'
Haha beter spreken ze ons niet aan.
Oud 30-05-2007, 19:37
idontcare
idontcare is offline
nou ik ging vanmorgen naar school om een paar moodboards te maken en ik voelde me net een pabotrutje met al dat geknip en geplak

toen maar de stad in gegaan met een paar vriendinnetjes om een outfit te zoeken voor een feest dat pas over een maand is maar omdat we met z'n 11en zijn is het lastig om hetzelfde te vinden. vanavond vroeg naar bed want morgen de hele dag snowboardennnnnn

oh en 's avonds naar pirates 3 met mn vriendje en z'n werk maar het zal wel gezellig worden.
Oud 30-05-2007, 19:39
Verwijderd
Ik ging naar school en dat was saai en toen had ik rijles en dat ging bizar slecht want nieuwe auto die totaal anders rijdt en toen ging ik werken en ook dat was saai dus wat een kutdag zeg.
Oud 30-05-2007, 19:46
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
idontcare schreef op 30-05-2007 @ 20:37 :
nou ik ging vanmorgen naar school om een paar moodboards te maken en ik voelde me net een pabotrutje met al dat geknip en geplak

hahaha moeten ze dat op de pabo ook doen? bizar.
Oud 30-05-2007, 20:10
RockaholiC
RockaholiC is offline
m'n tentamen is gemaakt en ik ben nu echt zooo opgelucht, heb ook ineens weer energie. dus vanavond mag ik lekker chillen en nu ga ik een joint draaien want die verdien ik en zo is het maar net!
Oud 30-05-2007, 20:16
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik verdien ook een joint maar ik krijg hem niet
Oud 30-05-2007, 20:19
RockaholiC
RockaholiC is offline
kom maar halen
Oud 30-05-2007, 20:33
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 30-05-2007 @ 21:16 :
ik verdien ook een joint maar ik krijg hem niet
Je krijgt hem wel, maar dan moet je wachten tot zaterdag. En de pabo is de knip-en-plak-academie bij uitstek.
Oud 30-05-2007, 20:43
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
jes jonko taajm. dan ga ik de komende twee dagen nog even beuken en dan mag ik er zaterdag van genieten
Oud 30-05-2007, 20:50
Verwijderd
Bij vriend blijven slapen, maar vanwege te kleine/rommelkamer, wakker geworden op een klote veldbed met rinkelende katten om me heen. Dan naar het ziekenhuis mijn verwijsbrief oppikken en gaan winkelen, me ergeren aan de drukte, Steven die het presteerde mijn absolute held te zijn door mijn ranger-riem te redden van een geblokkeerde scabberd.

Dan naar de ziekenkas op controle. Fijn, ik kom daar binnen, 1e keer voor mij, dus ik gaa aan de zijkant zitten, wacht tot er iemand vrij is zodat ik kan vragen wat de bedoeling is. "Ga dáár maar zitten en wacht tot je opgeroepen wordt." Ok fijn. Ik zitten, ik had een afspraak om 1.15 en het was 1.15, dus ik zou wel zo aan de beurt zijn. Komt er iemand melden dat de dokter even pauze heeft omdat ze nu pas klaar was van de ochtend... Oh Fijn... Maar zei ze "komt allemaal goed, als je maar oplet wie er voor je was". WTF!!! We hebben toch afspraken of niet!!!
Nu ja, bleek het dus een slagerijsysteem te zijn, maar dan zonder de orde van lootjes die je uit een apparaat trekt. Ik vraag nog ter controle of ik vóór of na iemand was en sta op als het mijn beurt is. Eén of andere buitenlandse klootzak (vergeef me, maar het wás een buitenlandse klootzak), stond ook op en zei dat hij was. "Maar ik was vóór jou, je hebt me zien zitten toen je binnenkwam!" "Ja maar, je zat aan de verkeerde kant!" en hij gaat naar binnen, mij in verbijstering en groeiende woede achterlatend. De andere wachtenden ook gruwelijk verbaasd en toen de hufter buitenkwam, kon ik het ook niet nalaten: "Onbeschofte kerel!" "Ik zat hier eerder!" "Ik wás hier eerder" en sloeg de deur dicht. Ik kon de discussie door de dichte deur nog even horen doorgaan.

Argh, zulke dingen kan ik op dit moment dus echt niet tegen!

Daarna nog wat gewinkeld, gefixte computer opgehaald, erachter gekomen dat het ding het nog steeds niet deed en toen doodmoe naar huis.
Oud 30-05-2007, 21:12
lapin
lapin is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 30-05-2007 @ 17:06 :
ik heb gratis toegang gewonnen voor disneyland parijs omdat mn bioscoop bonnetje eindigde met een 0 en ik wilde niet eens naar pirates gaan

best okee!
omggg ik wil mee!
Oud 30-05-2007, 21:18
dext0r
dext0r is offline
omg ik sta op de voorpagina van de hogeschoolkrant

NAAKT
Oud 30-05-2007, 21:21
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
dext0r schreef op 30-05-2007 @ 22:18 :
omg ik sta op de voorpagina van de hogeschoolkrant

NAAKT
wow ik was al blij als er een artikel van me werd geplaatst
Oud 30-05-2007, 21:25
dext0r
dext0r is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 30-05-2007 @ 22:21 :
wow ik was al blij als er een artikel van me werd geplaatst
nouja
bijna naakt ;x
maar wel in zware nood
Oud 30-05-2007, 21:47
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
dext0r schreef op 30-05-2007 @ 22:25 :
nouja
bijna naakt ;x
maar wel in zware nood
naakt voor het oog
maar je staat er volwassen op
Oud 30-05-2007, 22:05
June bug
June bug is offline
Ik had les tot 12 uur, toen nog ruim 1,5 uur op school gehangen om te klooien met frontpage en uiteindelijk is er zowaar iets uitgekomen (stomme maak-een-website-opdrachten ) Toen naar huis, beetje gechilld, generale repetitie van streetdance gehad die enorm uitliep, 2 afleveringen Brothers and sisters gekeken en nu chill ik weer en realiseer ik me net dat ik niet eens avondeten gegeten heb en ook geen honger heb En morgen moet ik als een malle aan een competentieprofiel want dat moet morgen ineens ingeleverd maar gelukkig schijnt t maar een halfuur werk te zijn. Alsnog neem ik me voor om om half 9 op te staan, es kijken hoe dat gaat lukken
Oud 30-05-2007, 22:28
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
kuik schreef op 30-05-2007 @ 20:02 :
oh en gefeliciteerd met je kamer!
bedankt!

en pirates 3 was wel tof, alleen af en toe te erge cliche scene's.
en ik baalde dat ik te voet naar huist moet omdat mijn fiets naar de me mallemoer is !
Oud 30-05-2007, 22:38
Verwijderd
Daar staat pirates toch om bekend? Over the top & cliché? Maar we happen het allemaal omdat Johnny Depp zo leuk speelt
Oud 30-05-2007, 22:50
Haligh
Haligh is offline
ik doelde op de over the top romantische zeikscene's.
Oud 30-05-2007, 23:23
vixen
vixen is offline
Ik ging dus paardrijden en iets drinken met huisgenoten en nu heb ik twee cocktails op en ik ben best aangeschoten en het qas heel gezellig en leuk en morgen heb ik weer een hoop afsprqken en moet ik mijn kamer verven maar nu ga ik film kijken doeii
Oud 30-05-2007, 23:36
first eror
first eror is offline
Hoh, The Fountain net weer gekeken. En het is een bevestiging van wat ik al weken schreeuw: dat 't een geniale film is.
Oud 30-05-2007, 23:53
Luna
Luna is offline
ik vond die film echt crap.

ik heb vandaag geleerd voor mn statistiektentamen van morgen, s.o.g vertoond en op kids gepast.
Oud 31-05-2007, 00:14
Verwijderd
Ik moet slapen want morgen examen AK maar ik wil veel liever gewoon tot 4 uur 's nachts The Simpsons kijken
Oud 31-05-2007, 02:23
Metal
Metal is offline
Chaos gezaaid met schurk, getraind, chaos gezaaid met schurk in area 51, chaos gezaaid met schurk in eindhoven, biertjes gedronken in javaans eetcafé. Net veel gegeten en nu ga ik slapen want morgenvroeg wil ik iets uitwerken en 's middags komt ons huisbeheer langs want we hebben een deel van het huis opgeknapt (gestuckt, geverfd, alles schoongemaakt) en we wachten al 2 jaar op een nieuwe keuken. Morgen komt hij langs en hij kan geen kant meer op. Das wel fijn.

truste
Oud 31-05-2007, 02:50
Verwijderd
Citaat:
Lady Jane schreef op 30-05-2007 @ 16:41 :
Gouden Kooi?
Pim is ook zo slecht voor me!
Vandaag heb ik gewerkt en na werktijd ben ik in mijn kroeg blijven hangen, gebeld met mijn ex en daarna Belgen vermaakt en beloftes over morgen afgelegd, ook mijn scharrel gebeld wat superstom is. Nu baal ik en ga ik slapen.
Oud 31-05-2007, 03:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb zojuist een cake gebakken als verjaardags surprise voor m'n vader, en een surprise is het zeker geworden. Ik denk dat deze cake meedingt naar de prijs voor Lelijkste Modderfokking Cake Ter Wereld.
Hij had namelijk rood, wit en blauw moeten zijn, maar de kleuren zijn door elkaar gelopen en nu ziet 't er gewoon goor uit.
Ach ja, het is wel met liefde gemaakt.
Oud 31-05-2007, 04:23
Verwijderd
Leuk, leuk ik probeerde vandaag een perentaart te maken maar het is me niet echt gelukt. Ook heb ik het gevoel dat mijn vader ' stiekem ' bij me op bezoek is geweest vanavond tijdens mijn werk omdat mijn badkamerlicht toen ik thuis kwam nog aan stond terwijl ik zeker weet dat hij uit was toen ik vertrok ( sterker nog: ik had de voordeur afgesloten en ben terwijl ik in de portiek stond terug gegaan om te checken omdat ik twijfelde of hij wel uit was )
Morgenavond weer werken maar eerst een douche en een hap nieuwe badschuim.
Oud 31-05-2007, 08:25
ragdoll
ragdoll is offline
Ik ga zometeen naar de kapper en ik ben zenuwachtig maar ik wil echt iets anders. Gisteren heb ik bier gedronken en dat is zo ongeveer het meest constructieve wat ik de afgelopen 24 uur heb gedaan.
Oud 31-05-2007, 08:27
June bug
June bug is offline
Ik ben al een uur wakker en ik ben trots op mezelf Vandaag boodschappen doen, dingen voor school doen en nog ff de stad in.
Oud 31-05-2007, 08:32
Verwijderd
Vanmorgen snoozde ik mijn wekker honderd keer en toen ik er daadwerkelijk uit was en had gedoucht belde een klasgenoot dat er lessen uitvielen en dat ik dus maar 2 uur les zou hebben en daar heb ik geen zin an dus nu heb ik een heeeeeeeeele dag waarin ik mag doen wat ik wil. Te fucking lekker. Vanavond naar de perrysport voor een luchtbed en een badpak.

En damn, wat heb ik zin in 10 dagen Oerol en 8 dagen Mimizan en 5 dagen Parijs en 2 weken zeilen!
Oud 31-05-2007, 08:34
idontcare
idontcare is offline
net gedouched en mijn bed opgemaakt, wat productief allemaal. zo maar eens ontbijten en dan lekkah snowboardennnnnnnn
Oud 31-05-2007, 09:23
Verwijderd
ik heb net 7 uur in de greyhound gezeten en ik voel me geradbraakt. nu ga ik slapen.
Oud 31-05-2007, 09:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
moya. schreef op 31-05-2007 @ 10:23 :
ik heb net 7 uur in de greyhound gezeten en ik voel me geradbraakt. nu ga ik slapen.
Die limburgse buurtbussen ook altijd
Oud 31-05-2007, 09:30
Verwijderd
Oud 31-05-2007, 09:42
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Haligh schreef op 30-05-2007 @ 23:50 :
ik doelde op de over the top romantische zeikscene's.
Gisteren gezien en idd... ik vond Keira veel te stoer voor Orlando en ook te stoer voor zichzelf. Ik had nogal wat van de film verwacht, omdat ik er allemaal goede verhalen over hoorde, maar eigenlijk viel het me een beetje tegen (wat wss te maken heeft met te hoge verwachtingen), maar Depp was super (maar dat is hij altijd <3).
Oud 31-05-2007, 10:16
ZerO
ZerO is offline
Gisteren heb ik met een huisgenoot geschaakt en ondertussen zaten we te blowen en ik heb gewonnen want ik liet haar veel blowen uhuhu stout
Oud 31-05-2007, 10:54
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
ZerO schreef op 31-05-2007 @ 11:16 :
Gisteren heb ik met een huisgenoot geschaakt en ondertussen zaten we te blowen en ik heb gewonnen want ik liet haar veel blowen uhuhu stout
kom es online!
Oud 31-05-2007, 11:05
RockaholiC
RockaholiC is offline
whoa ik droomde vannacht dat ik bij m'n oma was en dat de halve dierentuin buiten rond mocht lopen en linda de mol was er ook
maar goed, ik ben dus net wakker en ga vandaag opruimen en wat dingen regelen. straks komt m'n vriend terug van de rai want daar is iets en dan gaan we daarna naar de stad
Oud 31-05-2007, 12:30
Luna
Luna is offline
iedereen is verdomme aan het einde van het jaar gekomen en heeft de laatste week school enzo en ik moet nog fucking anderhalve maand
nu leren voor tentamen van vanavond. wat een leven.
maar in de zomer mag ik mn vaders volkswagen bus met keuken erin lenen en ga ik lekker met vrienden door oost-europa cruisen
Oud 31-05-2007, 12:46
Jones
Citaat:
Luna schreef op 31-05-2007 @ 13:30 :
iedereen is verdomme aan het einde van het jaar gekomen en heeft de laatste week school enzo en ik moet nog fucking anderhalve maand
nu leren voor tentamen van vanavond. wat een leven.
maar in de zomer mag ik mn vaders volkswagen bus met keuken erin lenen en ga ik lekker met vrienden door oost-europa cruisen
Ik ben al blij dat ik de opel astra van mijn ouders mag lenen voor m'n vakantie

OT: Ik heb een werkende platenspeler voor maar 17 euro! en een stapel platen voor 50 cent per stuk dus mijn dag kan al niet meer stuk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten