Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2007, 22:01
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 29-05-2007 @ 22:59 :
Nattigheid: Peru?

Ik zeg wel leuk dat ik wil slapen, maar ik moet nog op 2 gasten wachten.
En ik ben de Matthaus Passion aan het luisteren
aaaah mooi, Matthaus Passion.

en ja.
Advertentie
Oud 29-05-2007, 22:05
Verwijderd
Mrrrr. Ik vind hem leuk en lief en grappig, maar hij past totaal niet bij me. En dat weet ik ook wel. Ik weet ook wel dat dit nooit iets wordt en dat het zo waarschijnlijk beter is. Maar: au. Want leuk is-ie wel. En stiekem dacht ik dat het op de een of andere manier wel goed zou komen, want ik wou graag dat het goed zou komen dus moest het goed komen. En zo. Maar ik geloof dat hij de verstandigste van ons 2en is. Ik moet iemand vinden die bij mij past, waarbij ik niet telkens het idee heb dat ik iemand anders moet zijn om leuk genoeg te zijn. Alleen weet ik niet waar ik zo iemand zou kunnen vinden en vind ik op dit moment vooral hem leuk. En ik wil niet iemand anders vinden, ik wil gewoon dat hij en ik een beetje bij elkaar passen. Rot-werkelijkheid.
Oud 30-05-2007, 01:34
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik voel me zo gevangen

zie gewoon geen oplossing
maar ook de dood is geen optie
dat was altijd mijn nooduitgang; mocht het echt misgaan kon het allemaal nog in 1 keer over zijn.
Maar nu is die nooduitgang dus weg.
Geen keuze behalve mezelf hier doorheen worstelen.
Maar hoelang nog?
Met welk doel?

Dit is al jaren zo, waarom zou het ineens veranderen?
Zelfs de psychiater weet niet hoe.
Oud 30-05-2007, 05:48
Missy
Missy is offline
Ik weet het even niet..

Ik heb een So vandaag van een proefwerk - dat ik niet á nauwelijks ken, laat staan doorgewerkt te hebben. Eigenlijk wil ik naar hem toe stappen en alles uitleggen. Dan uiteindelijk vragen of ik het proefwerk een andere keer mag doen.. Maar daar ben ik geloof ik een beetje te schijterig voor. Of het So wel maken, een drie halen, en niet overgaan vanwege wiskunde.
Spijbelen is géén optie. Optie 1 klinkt zo makkelijk.. maar.. Grr..
Oud 30-05-2007, 06:41
Little_lady
Little_lady is offline
Pff, straks weer naar school. Ik heb er geen zin in, zit met veel te veel dingen in gedachten... Heb een PW ICT, maar 'gelukkig' sta ik met een 1 nog een 5.7.. Hoewel ik zo graag toch nog ergens een 7 voor zou staan, maar ja Dan had ik toendertijd de opdrachten maar bij moeten houden. Oh, en misschien heb ik ook nog een Duits SO. Stond voor gister maar toen viel de docent uit, hoop maar dat 'ie niet weet dat ik het dus vandaag moet doen. Ik trek het even niet...

@ Missy, ik denk dat je het beste naar hem toe zou kunnen stappen.. Maar wat dat betreft ben ook ik een held op sokken dus dat dat heel moeilijk is weet ik alles van Succes!
Oud 30-05-2007, 08:21
Verwijderd
de zenuwen heersen weer
Oud 30-05-2007, 08:39
Verwijderd
Whoei, nog meer felicitaties bedankt allemaal! Ik ga 'm vandaag aanvragen (eerder had het CBR het niet in de centrale database staan geloof ik)
Oud 30-05-2007, 09:20
Redhair
Redhair is offline
Nattigheid, heel tof!
Oud 30-05-2007, 09:32
Verwijderd
en jaa we gaan nog even door op de automatische piloot. Kamer gevonden, duur , maar kan wel mooi worden. moet eerst nog heel veel aan gedaan worden. Vandaag verven met mijn beste vriendinnetje <3 Gister heeft M. geholpen met verven. Heb hém gevraagd of hij dat goed vond, hij zei van wel. maar ik was pas om 12u thuis, was wel heel vrolijk en had zin om hem een dikke kus te geven. Was ie boos Dus toen hebben we maar weer fijn ruzie gemaakt.
Ja zeg, vind je het gek dat ik op deze manier geen zin heb om naar huis te komen? Het is niet 'heee wat fijn ik ben vrij dan zie ik haar weer', nee hij denkt 'yes ik ben vrij van mn werk'. en dan is ie moe. en dat snap ik wel, maar kom op zeg, ik wil wel iets meer gespreksstof dan 'hoe was je dag? wat zullen we eten? was jij af? (..........) ik ga naar bed (........) weltrusten'
En ik weet wel dat het niet eerlijk is op deze manier, en ach waarschijnlijk is het binnen twee weken toch wel uit, want wat hebben we nog samen? Maar toch, het knaagt dat we het soms nog wél fijn hebben. Maar dat is toch niet genoeg voor mij? toch? Het klopt in ieder geval niet dat ik nu liever niet thuis ben om lol te maken en plezier te hebben, dat zou ik toch juist met hem moeten hebben?

Verder ook nog steeds ruzie met mn lichaam. Oftewel, studie? uh jaa, dat staat volgens mij wel érgens op het lijstje, maar vrij onderaan...

Edit: Nattigheid, ik vind het echt heel tof dat je terug naar Peru gaat! Dit zijn van die kansen die je moet grijpen als je ze hebt. Als dit is wat je echt wil, moet je gaan. Ik vind het echt moedig van je dat je die keus durft te maken!
Oud 30-05-2007, 10:16
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, het hele weekend op kamp geweest. Moe, maar erg voldaan. Het was heel leuk. Helaas was het ook meteen de laatste keer, omdat ik volgend jaar geen lid meer ben. Maar wie weet groei ik wel helemaal in de vereniging waar ik pas begonnen ben. Wie weet.
Terug in het 'normale' leventje valt wel even tegen. Alles moet op de automatische piloot, want zodra ik ergens over na ga denken, gaat het fout of te langzaam. Pff. Gelukkig had mijn stageschool vandaag schoolreisje en ben ik dus vrij. Ik heb lekker even uitgeslapen en ga nu hard aan de slag met voorbereidingen voor mijn stage, groepsopdrachten voor school en boodschappen enzo.
En ik moet eigenlijk ook nog "even" in mijn eentje bepalen wanneer we nou vakantie gaan houden. Bah.
Oud 30-05-2007, 10:47
Missy
Missy is offline
Citaat:
Little_lady schreef op 30-05-2007 @ 07:41 :
@ Missy, ik denk dat je het beste naar hem toe zou kunnen stappen.. Maar wat dat betreft ben ook ik een held op sokken dus dat dat heel moeilijk is weet ik alles van Succes!
Ik heb de optie gedaan die géén optie was. Ik heb er - zoals verwacht - spijt van, maar ik ga het hele weekend aan Wiskunde zitten.
Oud 30-05-2007, 10:55
Verwijderd
oh, ik heb nou die reacties al 3 keer gelezen en het doet me goed. Ik heb veel mensen deze week er serieus over gesproken, wederom alle voors en tegens afgewogen, en iedereen zegt eigenlijk dat ik het maar gewoon moet doen. En dat vind ik fijn, want als ik met mijn ouders erover spreek, gaan ze in de verdediging. Op zich ook wel logisch natuurlijk.

Ik heb het mijn ouders alleen nog niet verteld. Laat ik dat ook pas volgende week maar doen, als ze terug zijn uit China...
Oud 30-05-2007, 13:05
Verwijderd
Baah. Paniekaanval Da's lang geleden, verdomme zeg. Ik dacht dat ik daar onderhand overheen was - er was niet eens een duidelijke reden voor. Ik kan er in mn eentje alleen niet zo relaxed mee omgaan En nou voel ik me alleen, maar vriendlief zit thuis en smst niet terug, en hier in Oss kan ik nergens heen. Nouja, dan maar huishouden doen. Voordat ik daar ook nog gezeik over krijg.
Oud 30-05-2007, 14:20
Sagana
Sagana is offline
Vandaag test wiskunde gehad, morgen wéér een test wiskunde. Maar de leerstof die we tegen morgen moeten kennen, vind ik heel erg moeilijk.
Maar er zijn ook positieve punten: de presentatie van Esthetica is al achter de rug en ging best wel goed.
En nog één weekje en dan beginnen we met de examens. Ik háát die laatste weken voor de examens.

Zondag Kizzy gaan halen
Oud 30-05-2007, 14:29
Little_lady
Little_lady is offline
Blegh, zit ik bij wiskunde, komt het ter sprake dat ik met deze instelling het jaar niet haal. Het jaar haalde ik toch al niet dus who cares?
'Hee meis, waarom doe jij niks?' 'Omdat ik hoofdpijn heb' 'Maar zo ga je toch niet over??!' 'Dat ga ik toch al niet.' 'Lekkere instelling, zo wordt het nooit wat met je.' 'Nou, dan maar niet. Ik heb alleen wel wat anders aan m'n hoofd dan nu nog hard voor school werken terwijl dat toch geen zin meer heeft' 'Ja, je ouders. Maar dat zullen toch altijd je ouders blijven, daar kan je niks aan doen.' 'Het zijn niet alleen m'n ouders waar ik mee zit, er is meer. Maar dat ga ik niet vertellen want dan word ik straks chagrijnig om iets waar jij niks aan kan doen.' 'Maar wat dan?' *verhaal* en ja hoor, ik barst in huilen uit. En dan komt meneer de docent: 'Je moet nou wel ff wat gaan doen hoor! .......Oh.... Gaat het wel??' Nee, ik huil voor de lol. Soms kan ik mezelf en mijn leven echt niet uitstaan...
Oud 30-05-2007, 14:41
Verwijderd
Pffff, wanneer gaat die hoofpijn nou een overs, zo schiet er niks op. Ik ben weer een beetje een huismus aan het worden en zit te veel achter de computer en doe te weinig en zie te weinig mensen. Maar waarom stopt toneel dan ook twee maanden voor het einde van het schooljaar?
Ik moet nog zo veen opzoeken over een eventuele andere studie en nog zo veel regelen en ik w'il het helemaal niet. Ik wil gewoon mn boeken uit mn hoofd leren, die toets maken en dan vakantie vieren. Aansteller dat ik weer ben.
Oud 30-05-2007, 15:24
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik ben ontslagen, woei
Oud 30-05-2007, 15:54
Roosje
Roosje is offline
z0mfg ik wil studeren.
Oud 30-05-2007, 16:04
Tink*
Tink* is offline
Waaaaa pinkpop was gaaf. Nu twijfel ik of ik ook naar Lowlands moet gaan. Ik was wel blij dat ik vannacht weer in een bed kon slapen zeg. En ik vond het goed van mij dat ik mijn eigen luchtbed heb gerepareerd en alles heb uitgehouden, want ik was natuurlijk van de stress weer ongesteld geworden daar. Op de camping in Heerlen al. Maar het was echt gaaf om al die optredens te zien. En slepen met veel bagage is naar. En vijf uur in de trein zitten ook! En het was sowieso vreemd dat ik gistermorgen nog een vakantiegevoel had en daar rondliep terwijl ik een paar uur later bats boem back into reality werd geslingerd en weer college had.

Ik moet nog zoveel doen. De laatste weken moet ik er gewoon nog even extra hard aan trekken. Ik wil die stomme tentamens allemaal halen. En die dossiers moeten volgende week allemaal af. En ik wil juist mijn vrienden van de middelbare school zien dit weekend. Plannen plannen plannen. En ik ben moe en verkouden. En vanavond eerst een optreden kijken van wat vrienden.
Oud 30-05-2007, 16:10
Sagana
Sagana is offline
Ergens is het ongelooflijk. Binnen 4 dagen komt mijn hondje al!!
We hebben voor haar ook een buitenhok gemaakt zodat ze ook buiten kan zitten als wij niet thuis zijn en dat is al af. De tuin moet nog afgespannen worden maar dat gebeurt één van de komende dagen. Voor de twee poorten zullen we nog eventjes geduld moeten hebben, maar daar gebruiken we voorlopig wat draad voor die overgebleven is. En morgen gaan we naar de dierenwinkel voor alle benodigdheden. We gaan ook een bench kopen, en de eerste nachten komt ze lekker in de bench naast mijn bed te liggen, zodat ze niet alleen is. Ik kijk er zooo naar uit.
Wel een klein beetje slecht getimed, want we beginnen 7 juni met de examens, maarja
Oud 30-05-2007, 16:19
Verwijderd
Laat me nou es met rust
Oud 30-05-2007, 16:37
WolterB
WolterB is offline
Oude huisgenoten die langskomen
Oud 30-05-2007, 17:08
Fantôme
Fantôme is offline
ik ga voor 3 maanden naar Denemarken. het is nu definitief.
BRR, vind het wel eng hoor!
maar ook erg leuk! en ik blijf vast ook daar forummen
Oud 30-05-2007, 17:31
moon
moon is offline
Dolce en Krummeltje (sorry dat ik er een dag te laat mee ben) : Alsnog gefeliciteerd!!!!!!!!
Oud 30-05-2007, 19:25
Little_lady
Little_lady is offline
De hoofdpijn zakt niet & ik moet nog een SE leren, maar eigenlijk heb ik zin om het huis nu uit te wandelen en nooit meer terug te keren. Ze heeft vandaag onze banen opgezegd. Nouja, eigenlijk alleen die van haar maar de leiding ging er logischerwijs meteen vanuit dat ik dus ook ga. En ik wil dan wel niet, maar ik zal toch echt moeten denk ik. Hoewel ik het nog steeds zie zitten om heen en weer te gaan, en ik ook weet voor wie ik dat zou doen. Namelijk grotendeels voor mezelf, omdat ik weet dat het goed voor me is om iets vertrouwds te houden. Ik weet ook heus wel dat het een groot iets is om ieder weekend van de 1e kant van de dijk naar de andere te gaan en weer terug, maar ik zou het zo graag doen... En als ik m'n rijbewijs haal wordt het alleen nog maar makkelijker. Kortom, ik ben er nog lang niet uit...

En Dolce & Krummeltje, ik geloof dat ik iets overgeslagen heb Allebei nog van harte!
Oud 30-05-2007, 19:51
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dit jaar is tot nu toe redelijk saai, emotioneel gezien. Wat ik stiekem wel jammer vind, nu er niets is om van te leren, om sterker van te worden, om troost voor te zoeken, om over te schrijven.
Oud 30-05-2007, 20:08
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Morgen ga ik eindelijk mijn playstation PINK edetion kopen!!!!
Duim allemaal voor mij dat ie er nog is morgen!!
Oud 30-05-2007, 20:19
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Kutcomputer. Ehh, ik haat die dingen! Maar goed, al bijna einde van het schooljaar <3. Dan nog 2 jaar te gaan. Jee, wel erg lang, eigenlijk. Ik heb zin om volgend jaar allemaal toffe voorlichtingen en studiedagen te bezoeken.
Oud 30-05-2007, 20:29
IcedEarth
IcedEarth is offline
laatste stagedag gehad. Helemaal doodgegooid met complimenten, chocolade repen, zelf gehaakte onderzetters, kaartjes, cadeaubonnen, kussen, knuffels.
Dat ze me zullen missen en of ik nog eens langs kom... en dan zeg ik ja hoor! Hm. waar haal ik die tijd vandaan.
En een handtekening onder het aantal uren.
oja, ik had allemaal rot fruit in de prullenbak op mijn kamer echt honderden fruitvliegjes. bah. hm.
Oud 30-05-2007, 20:40
Verwijderd
nog maar 1 nachtje slapen, en dan benk volwassen en nog maar 1 exaampje morgen, en dan ben ik klaar
Oud 30-05-2007, 20:45
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
QP schreef op 30-05-2007 @ 21:40 :
nog maar 1 nachtje slapen, en dan benk volwassen en nog maar 1 exaampje morgen, en dan ben ik klaar
Ik geloof dat het aan mij de eer is om je als eerste, al voor het laatste nachtje om is, te feliciteren. Van harte!! En succes morgen met je laatste examen!
Oud 30-05-2007, 21:32
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
QP schreef op 30-05-2007 @ 21:40 :
Meerderjarig he, volwassen ben je pas op je 21e.

~~Fantôme~~,

Na dat hele Bokito-gebeuren en de film die ik nu kijk, Instinct, weet ik niet of ik nog wel een keer naar een dierentuin wil. Wat een verrot gebeuren eigenlijk, wat verschrikkelijk. Altijd al geweten dat het niet klopt, maar ik vind het steeds walgelijker.

Vanmiddag kwamen mijn broer en een vriendin van hem hier. Eerst samen met de hond langs de ijssel gelopen, toen met z'n drieen op een terrasje gezeten, een cocktail gedronken en wat tapas gezeten. Heerlijk zonnetje, heerlijk middagje, heerlijk leventje.

Butterflies all having fun
You know what I mean
Sleep in peace
When, ah, this day is done
And this old world
Is a new world
And a bold world
For me...

Stars when you shine
You know how I feel
Scent of the pine
You know how I feel
yeah, freedom is mine
And you know how I feel
It's a new dawn
It's a new day
It's a new life
For me...

yeah, ooh
Oh, ooh...

Oooh, ooh..free, Freer than you...
Oooh, oooh
Feeling good
Oud 30-05-2007, 22:00
Verwijderd
't Viel natuurlijk weer mee .
Verder vanmiddag in de bieb gezeten en ben echt zwaar gemotiveerd & vol vertrouwen voor m'n tentamen. Best ok, maar ik moet opletten dat ik wel aan het werk blijf .
En ik wil dat het weekend is, ben lang genoeg hier geweest...
Oud 30-05-2007, 22:54
Verwijderd
Gaah. Ik zie er echt niet uit, met mn rooie-hooikoorts-oogjes. Val eens dood, achterlijke pollen En mn werk was ook stom. Slaaaaaaap.
Oud 30-05-2007, 23:09
kroot
kroot is offline
twijfeldetwijfeldetwijfel
Oud 30-05-2007, 23:17
Verwijderd
ik ga bijna niet over... als ik niet over ga moet ik naar Rotterdam van mijn vader .
Ik ben verliefd op een meisje en zei op mij... perfect, toch? niet duws... me beste vriendin is op me en ik vind haar ook leuk... en dat is nog niet genoeg... nee die 2 meisjes zijn ook nog vriendinnen van elkaar... wat moet ik doen???
Oud 30-05-2007, 23:20
Verwijderd
haha, probeer je een urr lang een mooi vuurtje op te starten, wil het niet
loop je ervan weg, begint het na een halfuurtje te branden
vuur <3

en ik wil besluiten
Oud 30-05-2007, 23:54
rare kwast
rare kwast is offline
@ QP gefeliciteerd! eindelijk meerderjarig;
dus.. stemmen! en auto rijden!
wiehieeeee
Oud 30-05-2007, 23:55
rare kwast
rare kwast is offline
net terug van de film, eerst een halve dag gewerkt (mn laatste) en toen naar de stad en film.. lang en vermoeiend
maar heb mn vriendinnen weer even gezien (zowel pos. als neg.)
nu slapen.. ben moe en heb last van mn rug
Oud 31-05-2007, 00:23
Verwijderd
goed ik ben nu wel klaar met leren heb ik besloten. Heb hard genoeg mn best gedaan, als het er nu nog niet in zit weet ik ook niet meer wat ik moet doen.
Hoewel, morgenochtend nog maar een klein beetje wat doorlezen, en dan hopelijk een goede voldoende scoren op mn tentamen.
Nu eerst maar eventjes genieten van mn paar verdiende uurtjes slaap. (met nadruk op een paar).
Oud 31-05-2007, 01:34
Verwijderd
QP: gefeliciteerd!

Ik ben klaar! En ik ben o zo happy . Eerst drong het niet helemaal door en was ik vooral heel moe, maar nu het door begint te dringen dat ik écht, écht, écht klaar ben heb ik ineens energie te veel (of het komt natuurlijk van alle caffeïne die ik naar binnen heb gewerkt ). Nu is het wachten op de uitslag. Waarschijnlijk ben ik wel geslaagd, maar ik durf het niet hardop te zeggen want dat brengt ongeluk, maar áls ik dan geslaagd ben is het nog de vraag of het me gelukt is om cum laude te slagen. Nouja, mezelf maar voorhouden dat het goed genoeg is áls ik al geslaagd ben. Straks ben ik nog teleurgesteld dat het geen 8 gemiddeld is terwijl ik wél geslaagd ben. Nouja, niet te veel op de zaken vooruit leven. Even heel hard genieten!
Oud 31-05-2007, 03:03
Cesar
Cesar is offline
Aangemeld voor het Franse vreemdelingen legioen. Na drie weken wachten en testjes doen, door de selectie gekomen, maar ik kreeg wel erg heimwee en heb toch gevraagd of ik naar huis mocht. Net nadat ik geselecteerd was voor de training in Castelnaudary. Dat vonden ze niet leuk. Het klinkt misschien raar, maar ik heb in die drie weken tijd de beste vrienden in mijn leven gemaakt. Dit is misschien het gekste wat ik ooit in mijn leven heb gedaan, maar oh... wat een klein avontuur. Ik heb een klein beetje spijt dat ik niet verder ben gegaan. Dat is wel waar ik goed in ben: Ergens aan beginnen en het niet afmaken, maar goed... Ik zie het gewoon als een les

Binnenkort hopelijk naar Australië om een jaar te werken en te reizen. Ik voel me best wel een loser nu. Ik was op mijn 16e klaar met mijn havo en nog steeds ben ik niet begonnen met studeren..

Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 03:05.
Oud 31-05-2007, 03:58
Verwijderd
Citaat:
Cesar schreef op 31-05-2007 @ 04:03 :
Aangemeld voor het Franse vreemdelingen legioen. Na drie weken wachten en testjes doen, door de selectie gekomen, maar ik kreeg wel erg heimwee en heb toch gevraagd of ik naar huis mocht. Net nadat ik geselecteerd was voor de training in Castelnaudary. Dat vonden ze niet leuk. Het klinkt misschien raar, maar ik heb in die drie weken tijd de beste vrienden in mijn leven gemaakt. Dit is misschien het gekste wat ik ooit in mijn leven heb gedaan, maar oh... wat een klein avontuur. Ik heb een klein beetje spijt dat ik niet verder ben gegaan. Dat is wel waar ik goed in ben: Ergens aan beginnen en het niet afmaken, maar goed... Ik zie het gewoon als een les

Binnenkort hopelijk naar Australië om een jaar te werken en te reizen. Ik voel me best wel een loser nu. Ik was op mijn 16e klaar met mijn havo en nog steeds ben ik niet begonnen met studeren..
Als je op je 16de klaar was met je havo vind ik je geen loser. Kijk naar mij, ik ben 20 en heb vandaag mijn laatste eindexamen havo gedaan. En als je op avontuur gaat ben je toch zeker geen loser, daar moet je heel wat voor durven!
Oud 31-05-2007, 04:57
Verwijderd
hihi, het is al licht en ik heb nog steeds niet geslapen. Ik ben klaaaar haha (ok, ik ben echt melig, maar dat komt omdat ik net het boek "een normaal boek" heb gelezen, wat dus een absurd boek is). Volgt iemand mij nog? Ok, het is echt tijd dat ik ga slapen voordat ik nog meer onzin uitkraam, maar ik heb geen zin! Wat ik heb gehad? nou, eigenlijk niks en dat is eigenlijk het probleem haha.
Oud 31-05-2007, 06:48
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
lentekriebel schreef op 31-05-2007 @ 05:57 :
hihi, het is al licht en ik heb nog steeds niet geslapen. Ik ben klaaaar haha (ok, ik ben echt melig, maar dat komt omdat ik net het boek "een normaal boek" heb gelezen, wat dus een absurd boek is). Volgt iemand mij nog? Ok, het is echt tijd dat ik ga slapen voordat ik nog meer onzin uitkraam, maar ik heb geen zin! Wat ik heb gehad? nou, eigenlijk niks en dat is eigenlijk het probleem haha.
Ik heb ook de hele nacht niet geslapen Mja, dat ben ik nu ook niet van plan om te gaan doen.....

Ik ga lekker de hele morgen Systematic Chaos luisteren

Ik ben ook echt te melig Volgens mij dat ik de broek niet droog hou als ik nu Monthy Python's Life Of Brian ga kijken xD mja gelukkig kan ik daar niet bij, omdat die op de kamer van m'n ouders ligt
Oud 31-05-2007, 07:25
Verwijderd
dankje wel iedereen

heel mooi horloge gehad en mijn rijbewijs (wel in combi met examen ), nu nog ff regelen wanneer de lessen beginnen
Oud 31-05-2007, 08:02
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gefeliciteerd

OT: Blegh. Ik word gek van dat gefocus op eten. Als ik morgen niet ben aangekomen, word ik echt gek. Ik móét gewoon zijn aangekomen. Dit mag niet allemaal zinloos zijn. En verder lijkt het normale studeerleventje weer een beetje begonnen te zijn, dat is wel fijn.
Oud 31-05-2007, 10:15
Gothic
Gothic is offline
kut ik ben ziek, heb de hele nacht overgegeven en het is nog niet over . En ik moet leren, moet voor morgen leren, want morgen heb ik tentamen. En ik wil vanavond ook gewoon trainen (geven). M'n ouders zeggen dat ik moet gaan slapen en me niet zo druk maken, maar ik kan niet anders ...

"Wat zou je je patienten aanraden?" Ja boeiend, alsof ik dan ook zelf ernaar moet luisteren. Ik wil gewoon m'n planning volgen, klaar.
Oud 31-05-2007, 10:20
Verwijderd
ik mis mijn broer.. heb hem al zo'n 3 jaar niet meer gezien en gesproken.. zijn vriendin had 'ruzie' met mijn ouders, maar waarom hij zijn hele familie dan niet meer wil zien?
hij heeft zelfs mijn dochter nog nooit gezien...
ik heb al vanalles geprobeerd om contact te krijgen (smsjes, brieven, bij hem langs) maar helaas, niks werkt..
toch blijf ik proberen.
Oud 31-05-2007, 10:55
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
kroot schreef op 31-05-2007 @ 00:09 :
twijfeldetwijfeldetwijfel
hé, die ken ik ergens van!

Regels voor berichten