Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2002, 17:52
corduroy
corduroy is offline
.
Oud 16-10-2002, 17:57
Verwijderd
Sja, waarom wel...

Maar aan de andere kant, waarom niet...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 18:03
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
nare man schreef:
Sja, waarom wel...

Maar aan de andere kant, waarom niet...
Idd
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 18:21
steentje
steentje is offline
ik vind eigenlijk dat dat niet moet kunnen. Het zijn nix voor mij zijn in ieder geval. Maar ja, ieder zn eigen keuze.....toch??
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 18:29
gizmo
gizmo is offline
ehmzz persoonlijk zou ik dit dus echt niet doen. Eerst kussen, en kijken hoe het klikt tussen beide personen. Een band die moet groeien.. en op een gegeven moment ga je dan met elkaar naar bed. Tenminste zo vind ik het een beetje.
Oud 16-10-2002, 18:33
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
nee tuurlijk niet... Naja ach.. als je et allebei enorm graag wil enzo en er allebei geen problemen mee hebt, wie ben ik dan om te zeggen 'nee niet doen!!'
Oud 16-10-2002, 19:11
Orion16
Orion16 is offline
In feite moet je het helemaal zelf weten, maar ik zou het zelf nooit doen, je kent elkaar er niet goed genoeg voor en het is verschrikkelijk zonde als je je maagdelijkheid verliest (als je nog maagd zou zijn dan) aan iemand die je niet zo goed kent en later misschien niet eens aardig blijkt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 19:23
lady_x
lady_x is offline
Ik zou het niet kunnen, zeg ik nu maar het kan gebeuren, als je beide beslist dat het eenmalig is of enkel om elkaars lusten te bevredigen, en als het sterker is dan jezelf, waarom dan niet..
Maar ik ben eigenlijk niet zo, ik zou me nogal 'gebruikt' voelen 's anderendaags.
Oud 16-10-2002, 19:25
GRRR
GRRR is offline
wel als er een rauwe dierlijke aantrekkingskracht bestaat en we zin hebben om elkaars kleren van de lijf te rukken. om dan vervolgens uren wilde apensex te bedrijven omdat onze passie nog steeds niet bevredigd is maar het nog sterker aanwakkert met elke duw van de heupen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 19:29
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
GRRR schreef:
wel als er een rauwe dierlijke aantrekkingskracht bestaat en we zin hebben om elkaars kleren van de lijf te rukken. om dan vervolgens uren wilde apensex te bedrijven omdat onze passie nog steeds niet bevredigd is maar het nog sterker aanwakkert met elke duw van de heupen.
Oud 16-10-2002, 19:52
Piccola
Piccola is offline
Zoiets zou ik dus nou echt nooit kunnen! Bij seks hoort liefde, vind ik! Liefde bij een eerste date... yeah right! Je kent elkaar amper. De gedachte alleen al...
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 19:58
Verwijderd
Euh..

..

nee.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 20:57
Esmée
Esmée is offline
Mmm zeg nooit nooit, maar denk het in principe niet.
Oud 16-10-2002, 22:30
Verwijderd
Hmz... waarschijnlijk niet... misschien in de toekomst als ik een wilde student ben maar nu niet.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 23:05
Tom
Tom is offline
nee, mja.. ligt ook aan situatie.. zeg nooit nooit..
Oud 16-10-2002, 23:07
Günther
Günther is offline
als het niets betekend ok maar als je iets vasts wil gaat t niet goed
Oud 16-10-2002, 23:24
Six4Eight
Six4Eight is offline
Des te ouder je wordt, des te makkelijker dat wordt.

Volmondig ja dus, als je allebei plezier hebt, waarom niet.
Oud 17-10-2002, 06:20
ZHAzha
ZHAzha is offline
JA... als je een leuke eerste date hebt en je ziet elkaar wel zitten.. (of niet je ziet elkaar alleen als lust object).. dan zie ik geen probleem om gelijk met elkaar sex te hebben?

ja dus
Oud 17-10-2002, 07:49
)Vampje(
)Vampje( is offline
Jawel.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 09:00
miro
miro is offline
Dat verschilt per persoon natuurlijk. Ik zou als ik sex zou hebben op een eerste date toch de jongen niet zo serieus nemen denk ik.

Bovendien vind ik sex iets speciaals wat je niet met jan en alleman doet. Dus zeker niet met iemand waarmee je net op één date bent geweest.

Laatst gewijzigd op 17-10-2002 om 15:45.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 10:48
Roos
Roos is offline
Nee, zou ik niet doen.
Oud 17-10-2002, 11:43
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Nee, zou ik niet doen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 13:44
luckyleo
luckyleo is offline
Lijkt me niet de verstandigste start van een eerste date, maar opzich als je op vakantie bent ofzo en je hebt er beiden goed zin in dan zou het wel kunnen.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 14:12
Günther
Günther is offline
bin there done that, gaat niet goed want je verliest iets, tenzij je elkaar al goed kent maar ik kende har 1 dag (50min gezien in de klas) volgende dag was ik bij haar thuis you know na 5 weekjes was t over
Oud 17-10-2002, 15:00
the_conquer
the_conquer is offline
Zekers

Als het klikt waarom niet??????????????????? Mij beviel het altijd wel goed hoor

groeten

the conquer
Oud 17-10-2002, 16:37
Loezzel
Loezzel is offline
Ik weet niet of ik het zou doen, zal aan de situatie liggen denk ik. Ik zou in eerste instantie zeggen: nee, daar doe ik niet aan.
Maarjah, ten eerste weet ik niet hoe ik tegenover jongens ben ik als vrijgezel ben, en ten tweede, als er een enorme spanning tussen jou en die jongen of dat meisje hangt...waarom niet?
Oud 17-10-2002, 16:45
dreadje
dreadje is offline
Ligt er volgens mij aan hoe lang je diegene al kent..is het je beste vriend die je al tien jaar kent en zijn jullie nu eindelijk verliefd dan zou ik het niet zo raar vinden..
Maar als je eerste date met iemand is die je een keer in het cafe hebt gezien en dan gaat daten...dan zou ik dat niet zo snel doen nee..
Oud 17-10-2002, 16:48
punk mae
punk mae is offline
ja kan gebeuren he. ik zou er wel goed over nadenken, want je kunt spijt krijgen als het daarne niks wordt. ik spreek uit enige ervaring maar geen spijt van gehad maar toch werdt het niks. je moet echt zeker weten dat je het wil denk ik. en er voor open staan dat het maar een one-nigth stand kan zijn. is trouwens niks mis mee

ps bij mij was het geen date b.t.w maar iemand die ik via msn tegen kwam. nog schandaliger

Laatst gewijzigd op 17-10-2002 om 16:52.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 17:21
PardonMe
PardonMe is offline
tja ik zou zo nu zeggen; nee dat doe ik niet.
Ik vind dat iets dat doe je wanneer je er klaar voor bent samen met die ander, je leert de ander kennen en het groeit naar elkaar toe ofzo..

Maar goed, zeg nooit nooit, misschien reageer ik dan wel heel anders.
En als je je er allebei goed bij voelt enzo, why not?
Oud 17-10-2002, 17:27
DEChengst
DEChengst is offline
Dacht het dus absoluut niet. Een meid die ik 1 keer gezien kan dus echt niet bijzonder genoeg zijn om sex mee te hebben. Als ik aan sex met iemand die ik niet ken zou doen, zou ik wel naar de hoeren gaan.

-Desecrator
Oud 17-10-2002, 17:46
)Vampje(
)Vampje( is offline
Als ik nog maagd zou zijn, zou ik trouwens niet op een eerste date al met hem in bed duiken. Dat vind ik zonde.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:
Dacht het dus absoluut niet. Een meid die ik 1 keer gezien kan dus echt niet bijzonder genoeg zijn om sex mee te hebben. Als ik aan sex met iemand die ik niet ken zou doen, zou ik wel naar de hoeren gaan.

-Desecrator
nou ja, naar de hoeren zou ik niet gaan.
maar voor de rest ben ik het met je eens.
*zomaar, voor het eerst!*
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 20:39
SS2Gohan
SS2Gohan is offline
seks op de 1e date, is dat nie een btje erg snel
Oud 17-10-2002, 20:50
Rrr.
Rrr. is offline
nou ja.. ligt er natuurlijk aan hoe goed je elkaar kent.. misschien ken je elkaar al heel lang voor de eerste dat.. misschien ook niet.. als het seksueel klikt en je voelt je prettig bij elkaar vind ik het niet zo'n heel probleem.. al lijkt me sex op een eerste date met iemand die ik niet goed ken nog altijd wel een beetje snel
Oud 17-10-2002, 21:04
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
nou ja.. ligt er natuurlijk aan hoe goed je elkaar kent.. misschien ken je elkaar al heel lang voor de eerste dat.. misschien ook niet.. als het seksueel klikt en je voelt je prettig bij elkaar vind ik het niet zo'n heel probleem.. al lijkt me sex op een eerste date met iemand die ik niet goed ken nog altijd wel een beetje snel
Dan gaat onze date dus mooi niet door..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:05
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Dan gaat onze date dus mooi niet door..
echt een man..

edit: hadden wij overigens een date? ik heb alleen maar gezegd dat ik met je trouw.. HOOR.
Oud 17-10-2002, 21:13
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
echt een man..

edit: hadden wij overigens een date? ik heb alleen maar gezegd dat ik met je trouw.. HOOR.
Doe je aan sex na het huwelijk?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 21:15
Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef:
Doe je aan sex na het huwelijk?
well, who knows

...

nee.. toch niet
Oud 17-10-2002, 22:06
Verwijderd
Citaat:
miro schreef:
Bovendien vind ik sex iets speciaals wat je niet met jan en alleman doet.
Jan wel, alleman... liever niet nee

ik zou persoonlijk NOOIT seks hebben op een eerste date. je verknoeit er alles mee, denk ik zo stilletjes bij m'n eigen in m'n hoofd. meestal leer je elkaar eerst grondig kennen, vanbinnen en vanbuiten (vooral vanbinnen), en de moment waarop je het gevoel hebt dat je elkaar écht wel goed kent (tuurlijk niet door en door, kan namelijk gewoon niet ), dan kun je met seks beginnen. als je eerst met seks begint, zal het volgens mij eerder zo zijn, dat wanneer je bij elkaar bent, je gewoon praktisch dadelijk weer het bed in zult duiken (of de achterbank van de auto, weet ik veel ), waardoor er voor praten niet veel tijd meer overblijft. hoe leer je elkaar dan kennen?? hoe leer je elkaar dan appreciëren op de innerlijke manier??

nee, als je naar een serieuze relatie op zoek bent geloof ik er niet meer in als je al gelijk de eerste date in bed duikt. seksrelatie, nja ok dan. dan doe je wat je niet laten kunt.
maar IK zou het écht NIET doen...

xxx
Met citaat reageren
Oud 17-10-2002, 22:08
a new noise
a new noise is offline
je kunt ook bijv communiceren....
Oud 17-10-2002, 22:59
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
je kunt ook bijv communiceren....
Lichaamstaal
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 11:15
Verwijderd
Citaat:
SS2Gohan schreef:
seks op de 1e date, is dat nie een btje erg snel
dat is idd best wel snel en het is ook een beetje zonde. Het moet een beetje spannend blijven, hard to get spelen is veel leuker...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 12:27
Shah of Blah
Shah of Blah is offline
op de eerst date zoenen, ok
maar nog geen sex.. remember hoe spannend het is als je het nog niet hebt gedaan met diegene maar weet dat het binnenkort gaat gebeuren.. dat is echt iets super speciaals..
Oud 18-10-2002, 13:22
eztah
eztah is offline
Als ik nog maagd zou zijn zeker niet.
Als ik nu single zou zijn en een hele leuke jongen tegenkom, misschien wel. Of juist voor 1 keer.
Wanneer ik heel erg verliefd zou zijn op een jongen zou ik denk ik nog wat langer ermee wachten.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 19:18
AtHell
AtHell is offline
"Het is al laat he?"
"jah.. "
".. neuken?"
"mwah .. ok"

enthousiasme is wack.
Reageren

Regels voor berichten