Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat verschilt per persoon natuurlijk. Ik zou als ik sex zou hebben op een eerste date toch de jongen niet zo serieus nemen denk ik.
Bovendien vind ik sex iets speciaals wat je niet met jan en alleman doet. Dus zeker niet met iemand waarmee je net op één date bent geweest. Laatst gewijzigd op 17-10-2002 om 15:45. |
![]() |
|
Ik weet niet of ik het zou doen, zal aan de situatie liggen denk ik. Ik zou in eerste instantie zeggen: nee, daar doe ik niet aan.
Maarjah, ten eerste weet ik niet hoe ik tegenover jongens ben ik als vrijgezel ben, en ten tweede, als er een enorme spanning tussen jou en die jongen of dat meisje hangt...waarom niet?
|
Ligt er volgens mij aan hoe lang je diegene al kent..is het je beste vriend die je al tien jaar kent en zijn jullie nu eindelijk verliefd dan zou ik het niet zo raar vinden..
Maar als je eerste date met iemand is die je een keer in het cafe hebt gezien en dan gaat daten...dan zou ik dat niet zo snel doen nee..
|
ja kan gebeuren he. ik zou er wel goed over nadenken, want je kunt spijt krijgen als het daarne niks wordt. ik spreek uit enige ervaring maar geen spijt van gehad maar toch werdt het niks. je moet echt zeker weten dat je het wil denk ik. en er voor open staan dat het maar een one-nigth stand kan zijn. is trouwens niks mis mee
![]() ps bij mij was het geen date b.t.w maar iemand die ik via msn tegen kwam. nog schandaliger ![]()
Laatst gewijzigd op 17-10-2002 om 16:52. |
![]() |
|
tja ik zou zo nu zeggen; nee dat doe ik niet.
Ik vind dat iets dat doe je wanneer je er klaar voor bent samen met die ander, je leert de ander kennen en het groeit naar elkaar toe ofzo.. Maar goed, zeg nooit nooit, misschien reageer ik dan wel heel anders. En als je je er allebei goed bij voelt enzo, why not?
|
Dacht het dus absoluut niet. Een meid die ik 1 keer gezien kan dus echt niet bijzonder genoeg zijn om sex mee te hebben. Als ik aan sex met iemand die ik niet ken zou doen, zou ik wel naar de hoeren gaan.
-Desecrator
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar voor de rest ben ik het met je eens. *zomaar, voor het eerst!* |
![]() |
|
nou ja.. ligt er natuurlijk aan hoe goed je elkaar kent.. misschien ken je elkaar al heel lang voor de eerste dat.. misschien ook niet.. als het seksueel klikt en je voelt je prettig bij elkaar vind ik het niet zo'n heel probleem.. al lijkt me sex op een eerste date met iemand die ik niet goed ken nog altijd wel een beetje snel
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zou persoonlijk NOOIT seks hebben op een eerste date. je verknoeit er alles mee, denk ik zo stilletjes bij m'n eigen in m'n hoofd. meestal leer je elkaar eerst grondig kennen, vanbinnen en vanbuiten (vooral vanbinnen), en de moment waarop je het gevoel hebt dat je elkaar écht wel goed kent (tuurlijk niet door en door, kan namelijk gewoon niet ![]() ![]() nee, als je naar een serieuze relatie op zoek bent geloof ik er niet meer in als je al gelijk de eerste date in bed duikt. seksrelatie, nja ok dan. dan doe je wat je niet laten kunt. maar IK zou het écht NIET doen... xxx |
![]() |
|
op de eerst date zoenen, ok
maar nog geen sex.. remember hoe spannend het is als je het nog niet hebt gedaan met diegene maar weet dat het binnenkort gaat gebeuren.. dat is echt iets super speciaals..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
seks op eerste date? pubertje7 | 9 | 22-10-2011 12:06 | |
Liefde & Relatie |
Ben je wel eens vreemd gegaan? DaStar | 169 | 21-07-2008 13:14 | |
Liefde & Relatie |
Seks op de eerste date Muchacha | 81 | 09-12-2007 17:49 | |
Liefde & Relatie |