Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2007, 11:25
kenni
kenni is offline
Er zijn zoveel dingen waarvan ik niet meer zeker ben.. wat ga ik per september doen.. (rond over een paar weken het HBO af..) ga ik t uitmaken met mijn vriend of niet.. TWIJFELS...
Oud 31-05-2007, 11:42
Redhair
Redhair is offline
Crazymoon, sterkte. *knuffel*

Pff, slapen gaat steeds slechter. Ik ben de afgelopen dagen niet voor half twee in slaap gevallen. Dus sta ik ook niet om acht uur op, verdraai ik mijn ritme al. Harry de steenmarter hield vannacht ook weer een feestje op zolder. Dit keer was het leuk om naar te luisteren, je kan bijna horen wat hij doet. Springen, rollen, vallen, ik zie hem in mijn hoofd spelen.

Misschien krijg ik wel weer last van mijn slaapstoornis. Ik denk dat ik vanavond om zeven uur maar wat melatonine slik. Als ik dan goed slaap weet ik dat ik het weer moet gaan slikken.
Oud 31-05-2007, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Cesar schreef op 31-05-2007 @ 04:03 :
Aangemeld voor het Franse vreemdelingen legioen. Na drie weken wachten en testjes doen, door de selectie gekomen, maar ik kreeg wel erg heimwee en heb toch gevraagd of ik naar huis mocht. Net nadat ik geselecteerd was voor de training in Castelnaudary. Dat vonden ze niet leuk. Het klinkt misschien raar, maar ik heb in die drie weken tijd de beste vrienden in mijn leven gemaakt. Dit is misschien het gekste wat ik ooit in mijn leven heb gedaan, maar oh... wat een klein avontuur. Ik heb een klein beetje spijt dat ik niet verder ben gegaan. Dat is wel waar ik goed in ben: Ergens aan beginnen en het niet afmaken, maar goed... Ik zie het gewoon als een les

Binnenkort hopelijk naar Australië om een jaar te werken en te reizen. Ik voel me best wel een loser nu. Ik was op mijn 16e klaar met mijn havo en nog steeds ben ik niet begonnen met studeren..

een klein avontuur, maar wel een prachtig avontuur, als ik je zo hoor. HEt doet je zeker iets, volgens mij En nee, je bent inderdaad geen loser. Geniet, joh, nu heb je de tijd. Ik was ook 16 dat ik van de havo kwam, met als gevolg dat ik 2 jaar de verkeerde studie gedaan heb, omdat ik gewoon zo jong was. Net 4 maanden in Peru gewoond en gewerkt, en ik heb de keuze gemaakt om mijn studie nog een jaar uit te stellen om weer terug te gaan om daar weer te gaan werken. Want ook ik heb een plek gevonden waar ik gelukkig ben. En zo moet jij het ook doen. Je kan studeren tot in den eeuwigheid.
Oud 31-05-2007, 12:50
rare kwast
rare kwast is offline
ik kan wel huilen, ik wil wel huilen..
ik weet het niet meer, ik ben zo vreselijk de weg kwijt..
links, rechts geen idee.
alles komt op me af, alles grijpt me aan.
leuk is niet leuk meer, gezellig is niet gezellig meer.
Oud 31-05-2007, 13:04
Verwijderd
Blegh.
Koppijn en ik heb morgen tentamen .
Verder lelijk, bah, moe.

Klootzak

Ik ben geen soldaat, maar ik weet hoe je een trekker overhaalt.

Meeeeen, waarom is hij er zo goed in mij op te vrolijken.

Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 13:49.
Oud 31-05-2007, 14:01
Verwijderd
bijna zover dat ik ga veranderen van lifestyle
Oud 31-05-2007, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 31-05-2007 @ 11:15 :
Ik wil gewoon m'n planning volgen, klaar.
En je denkt dat de meeste van 'je patiënten' dat niet zouden willen?

OT: Vanmorgen/-middag gewerkt...redelijke chaos, maar ik heb het overleefd...van het weekend weer (irritant, want dan is de huismeester er niet en als al het technische gebeuren nog steeds zo gaar is als vandaag, dan wordt het echt niets, want verder kan niemand daar iets aan doen). Ik wil naar de stad...maar ik ben moe en het is al half vier...ik denk dat ik morgen maar ga ofzo.
Oud 31-05-2007, 14:39
Verwijderd
Jezus, wát een rotdag weer. Ik ben net halverwege college zowat gevlucht, zo zat was ik van alles en iedereen om me heen. Alles lijkt soms zo uitzichtloos.
Oud 31-05-2007, 15:11
rare kwast
rare kwast is offline
brr, net iemand aan de telefoon gehad voor werk.
ik vind het zo moeilijk om te praten en opties aan te brengen.
en ik blijf maar denken dat er iets fout gegaan is.
nu ga ik mn cv opsturen en hij gaat kijken wat hij heeft en blabla
en brrrrr
Oud 31-05-2007, 16:26
Heksjuh
Heksjuh is offline
QP: gefeliciteerd!

Klaar met de examens. Natuurkunde ging supergoed. Net nagekeken, heb in ieder geval een 6.6 met norm 0. En eigenlijk vind ik dat slecht, want het ging supergoed. Maar een hele domme fout en een wat minder domme fout gemaakt, en misschien krijg ik nog een aantal punten erbij. Maar die 8 gemiddeld heb ik wel.
Toch had ik liever een 9 gemiddeld gestaan. Maar niet zo zeuren, want een 8 voor natuurkunde is hartstikke goed. Stomme perfectionist ben ik af en toe.

Nu twee weken wachten. Lang...
Oud 31-05-2007, 16:27
Yana
Yana is offline
Gefeliciteerd iedereen die de afgelopen tijd jarig is geweest of goede dingen heeft bereikt Dolce, Krummeltje, QP..

Vandaag wilde ik goed gaan eten, maar toen kwam ik iemand tegen en durfde ik niet te zeggen dat ik nog steeds moest lunchen en heb ik het maar niet meer gedaan en dús weer veel te weinig gegeten.

Mja. En vervolgens weiger ik om het er nog over te hebben, want ik wil niemand teleurstellen en ik weet dat ik het toch wel doe als ik er over praat. Als ik toegeef dat het niet goed gaat, en dat het me niet eens zoveel kan schelen. Soms dacht ik dat alles wat ik deed een spelletje was, maar als het dat al ooit was.. is het dat nu zeker niet meer. Ik ben net zo eetgestoord als al die meisjes waarvan ik zei dat ik nóóit zou zijn zoals zij. Dat ik niet kon leven op zo weinig, dat ik nog altijd grenzen had.. minimale hoeveelheden die ik moest eten.

En zoals altijd kan ik het weer perfect analyseren, zonder dat ik me krachtig genoeg voel er wat aan te doen. Halleluja, way to go.
Oud 31-05-2007, 16:32
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik heb vanmorgen om 8.30 gebeld naar RV, of ze even terug wilde bellen. Heeft ze nog niet gedaan. Maar hey, het kan nog.
Oud 31-05-2007, 17:03
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik zit me nu alweer veel te druk te maken over het weekend.
Zusje van m'n vriend is jarig, dat is zaterdagmiddag, dat zal nog wel gaan want dan komt alleen de familie en die ken ik zo ondertussen wel en zij weten inmiddels hoe ik ben.
Maar ergens in het weekend komt ook de beste vriend van mijn vriend op bezoek, die hij al heel lang niet meer gezien heeft, maar ik nog veel langer niet, echt meer dan een jaar niet. En zijn nieuwe vriendin komt ook mee en die ken ik helemaal niet.

Zij studeert rechten dus er zal wel over de studie gesproken gaan worden...en daar zit ik dus echt niet op te wachten.
Ik ga nog eens heel onaardig reageren vrees ik als ze weer minachtend over mijn studie gaan doen. Ik ben het echt zat om steeds weer te moeten uitleggen, 1. wat het inhoudt, 2. waarom ik het doe, 3. wat ik ermee kan, 4. wat ik ermee wil, 5. of ik al een stage heb. Ik heb er echt helemaal genoeg van. Maar we zullen zien, misschien kan ik het ze voor eens en voor altijd duidelijk uitleggen.
Oud 31-05-2007, 17:49
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 31-05-2007 @ 18:03 :
Zij studeert rechten dus er zal wel over de studie gesproken gaan worden...en daar zit ik dus echt niet op te wachten.
Ik ga nog eens heel onaardig reageren vrees ik als ze weer minachtend over mijn studie gaan doen. Ik ben het echt zat om steeds weer te moeten uitleggen, 1. wat het inhoudt, 2. waarom ik het doe, 3. wat ik ermee kan, 4. wat ik ermee wil, 5. of ik al een stage heb. Ik heb er echt helemaal genoeg van. Maar we zullen zien, misschien kan ik het ze voor eens en voor altijd duidelijk uitleggen.
Wat studeer je dan, dat ze daar minderwaardig over doen?

Ontopic: als het droog is, ga ik gauw nog even naar de stad en daarna naar hem.
Oud 31-05-2007, 18:15
Verwijderd
Het zijn net konijnen, drie in een worp

Oud 31-05-2007, 18:42
da leentjuh
da leentjuh is offline
Mooi niet dat ze gebeld hebben
Oud 31-05-2007, 19:16
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 31-05-2007 @ 19:42 :
Mooi niet dat ze gebeld hebben
Zoals ik en mijn psychiater zouden zeggen:"op zijn Altrechts"

(ze zijn mij ook vergeten te bellen ) Echt rot is dat!

*knuffel*
Oud 31-05-2007, 19:23
Gothic
Gothic is offline
Ik voel nog steeds rot . Halve dag op bed gelegen en geslapen, maar ik moet nog zoveel leren. Ik wil nog zoveel leren en het lukt gewoon niet . Ik wil morgen gewoon m'n tentamen maken en halen, maar ik weet gewoon niet of dat wel gaat . Waarom moet ik me nu net zo kut voelen, waarom niet gewoon zaterdag. En waarschijnlijk nog m'n eigen schuld, door zo'n kutvaccinatie... wist ik veel dat ik daar opeens ziek van zou worden. Afgelopen 4 jaar nooit. Of iets verkeerds gegeten, maar dan zou het na wat overgeven over moeten zijn .

*vloekt*
Oud 31-05-2007, 19:34
Little_lady
Little_lady is offline
Weer langs geweest, het was weer gezellig. Maar hoe krijgt ze het toch voor elkaar om elke keer weer van die diepgaande gesprekken te beginnen? Daar ben ik helemaal niet goed in

Ik betrap mezelf er trouwens op dat ik er, sinds een tijdje al, niet helemaal bij ben. Ik zei net bijvoorbeeld iets tegen iemand terwijl ik iets heel anders bedoelde, ik ging de fricadel die voor m'n vader bedoeld was aan m'n broer geven en vandaag bij Grieks was ik verre van productief. In gedachten was ik echt ver weg... En zo gebeuren er meer dingen de laatste tijd. Heel vervelend

En ik weet niet wat het is met die ouders van mij. Ergens denken zowel zij als ik dat m'n ouders allang weten dat ik zo vaak bij haar langs ga. Aan de andere kant zeggen ze er niets van dus weten ze nou iets en houden ze dat stil of zullen ze echt niets doorhebben? Alleen het feit al dat ik naar rook ruik zou al genoeg moeten zeggen: niemand uit mijn smoesjes rookt...

Nouja, voorlopig verplicht ik mezelf nog even om te genieten van alles en iedereen hier, over een paar maanden kan dat niet meer want dan zit ik 212 km. hier vandaan... Ik zal het missen, alles wat ik hier heb en daar niet
Oud 31-05-2007, 20:00
Verwijderd
Vandaag aan m'n verslag begonnen. Ik kende het programma niet, dus het kostte wel veel tijd, maar het ziet er nu wel uit zoals ik wil .
Nu maar hopen dat de inhoud ook klopt, daar voel ik me echt zooooo onzeker over . Ik hoop dat m'n begeleider er morgen is en tijd heeft om het te bespreken...
Vanavond voor de 2e keer hardgelopen. Ik voelde vooral m'n spieren nog door de vorige keer, verder ging het wel goed.
Nu maar eens gaan douchen, straks de was ophangen, tas alvast inpakken en dan hopelijk heerlijk slapen.
Oud 31-05-2007, 20:07
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 31-05-2007 @ 20:16 :
Zoals ik en mijn psychiater zouden zeggen:"op zijn Altrechts"

(ze zijn mij ook vergeten te bellen ) Echt rot is dat!

*knuffel*
Ja idd. En zelf bellen werkt niet, schakelen ze je 100 keer door en niemand die iets weet. Eh hallo, het gaat hier wel om een behoorlijk ingrijpend iets in mijn leven?!

*ook knuffel voor jou*
Oud 31-05-2007, 20:11
Sagana
Sagana is offline
Ik ben echt moe. Ik ga eerst nog een verhaal van Engels lezen, lekker in m'n bed, daarna misschien nog even in een ander boek lezen, en dan slaaaapen.
Nog twee daagjes en dan puppietje gaan halen!
Oud 31-05-2007, 21:20
Verwijderd
Lange dagen. Vandaag was wel leuk. Mooie fluorescentie-plaatjes van de zebravis-embryo's, en de andere assay ziet er ook erg cool uit. Morgen cellen tellen, dat is dan weer wat minder, he. En ik geloof niet dat wij eenduidige resultaten gaan krijgen, maar die krijg je nooit in een projectje van een week.

En verder ben ik moe & verkouden & hoofdpijnerig, ga ik mijn paper nooit voor 14 juni afkrijgen dus dat moet ik in de herkansing gaan doen, stress ik over van alles en nog wat en zit ik me voortdurend af te vragen wat ik had moeten doen om het tussen ons te laten werken. Ook al weet ik best dat het niet aan die kleine dingetjes ligt.

Het is belachelijk vroeg, maar ik ga slapen. Morgenochtend zie ik de dingen waarschijnlijk weer wat positiever in.
Oud 31-05-2007, 21:21
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het is weer eens zo ver... Ruzie.

En ik haat onzekerheid... Als hij dit weekend over moet werken, prima, maar dan weet ik dat graag van te voren. Vooral als dat voor mij allemaal vervoerstechnische problemen oplevert, als ik de auto niet mee kan nemen. Is allemaal niet erg, maar dan wil ik het wel weten, zodat ik wat kan regelen.
Oud 31-05-2007, 21:35
rare kwast
rare kwast is offline
grin werd net gebeld door radio veronica.. of ik morgen middag ff naar utrecht wil komen want ik ben een van de 100 mensen die in de buurt zit met het goed raden van de inhoud van de tankwagen en dus kans maakt op levenlang gratis tanken.
iig een bon van 50 euro gewonnen
Oud 31-05-2007, 21:39
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 31-05-2007 @ 22:35 :
grin werd net gebeld door radio veronica.. of ik morgen middag ff naar utrecht wil komen want ik ben een van de 100 mensen die in de buurt zit met het goed raden van de inhoud van de tankwagen en dus kans maakt op levenlang gratis tanken.
iig een bon van 50 euro gewonnen
Tof!!!
Oud 31-05-2007, 21:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 31-05-2007 @ 22:39 :
Wat tof

OT: Terug bij af of zo. Wel binnenkort verhuizen! <3 Hoelang duurt je kamer in verhuisdozen stoppen? (hm, dat klinkt raar )
Dat kan heel snel gaan hoor Als je doorwerkt, genoeg dozen hebt en alleen maar alles hoeft in te pakken kan je in een dag al bijna klaar zijn denk ik
Oud 31-05-2007, 22:16
Nienna*
Nienna* is offline
Ik ben bang om het te denken, en het gebeurt toch. Altijd. Altijd als ik het idee heb dat ik niet aan zijn verwachtingen kan voldoen. Ik wéét dat ik er niet aan kan voldoen. Hij vindt het "jammer" dat hij niet met ons kan praten over films, omdat wij de kwaliteit er niet van zien. Dan zeg ik dat ik het heel jammer vind dat hij zo met zijn kinderen omgaat. Dat hij ze het idee geeft dat ze niets waard zijn. Dat wij nooit aan zijn verwachting kunnen voldoen. Dat hij ze misschien moet inruilen voor kinderen die wel aan zijn intelligentie kunnen tippen.
Maar dat is dan weer onzin en flauw.
Ik zie het niet meer zitten. We konden altijd zo goed met elkaar overweg, de laatste tijd kan ik hem niet meer verdragen. Ik weet niet wat ik moet doen. En mijn moeder is niet eens thuis.
Oud 31-05-2007, 23:00
kroot
kroot is offline
Net terug van New Cool Collective. Ze waren echt heel goed!!Wel lief dat mijn collega ook mee ging. En ik wil een leuke sport doen, en mijn pas wil ik ook.
Oud 31-05-2007, 23:19
Verwijderd
haha
na heel veel moeite mijn wachtwoord voor postbank.nl gekregen
krijg ik geen táncode naar mijn mobiel gestuurd
Oud 01-06-2007, 07:58
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb vandaag gewoon niet zo'n zin. Op zich ben ik overal wel optimistisch over en het is leuk om te bedenken wat voor vakken ik volgend jaar wil doen en het is weekeinde en zo, maar hm. Gewoon gebrek aan zin.
Oud 01-06-2007, 08:03
Gothic
Gothic is offline
Volgens mij moet het vandaag wel lukken om bij de tentamenzaal te komen. Of het verantwoord is, is 2, of ik uberhaupt me kan concentreren (nee) op m'n tentamen is 3. Hoe ik terug kom is 4. Maar ik ben gewoon lekker eigenwijs ...

[edit] ben blij dat ik ben gegaan. Tentamen was ontzettend simpel, dus met een beetje geluk heb ik hem gehaald, als ik niet door gebrek aan concentratie vragen verkeerd heb gelezen...

en nu voel ik me extra beroerd

Laatst gewijzigd op 01-06-2007 om 15:05.
Oud 01-06-2007, 09:16
Redhair
Redhair is offline
Pff, ik wil slapen. Als ik om elf uur op bed ga liggen wil ik ook om elf uur slapen, niet drie uur later. Het ligt niet aan mijn melatonine, want een melatinonepil helpt niet. Dat heb je goed voor elkaar gekregen, grote meid. Eerst vier jaar niet kunnen slapen, dan is de slaapstoornis voorbij, ga je je suf blowen. Je lichaam wacht op de joint, wacht tot iets kalmerends komt. Hoe ga ik dit oplossen? Ik wil dat ritme aanhouden. Elf/twaalf uur slapen, acht/negen uur opstaan. Maar nu ben ik steeds te moe om dan op te staan. Gewoon doen, gewoon eruit komen, ik moet mezelf uitputten, mijn lichaam nog vermoeider maken.

Ik wil een andere slaapkamer, dit is geen doen. Vanmorgen was de halve vloer nat van een klein kut lek, maar het gebouw staat een beetje scheef ofzo, dus het was lekker gaan uitlopen. Harry de steenmarter weet ook van geen ophouden, hij is vannacht zeker twee en een half uur aan het spelen geweest. Bonkbonkbonkbonkgrrrrgssstegeebonkboemtokdingbonkbonk. Zo'n bovenbuur is wel lief, maar het mag iets zachter, of gewoon boven de wc, of boven de waskamer, maar niet boven mij.
Er is hier nog een kamertje vrij, straks maar eens met H. overleggen of dat onze slaapkamer kan worden. Moet dan wel een deur komen, en er zit een gat naar H.'s kamer, die moeten we dan dichten.
Oud 01-06-2007, 10:46
duivelaartje
duivelaartje is offline
Vrij vrij vrij!!
Oud 01-06-2007, 13:40
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
O, ik heb net echt de leukste busreis uit mijn leven gehad. Er ging een hele schoolklas mee en toen zei meneer Henk (volgens mij was het, ik had hem in groep zes): "En jongens, zullen we nog wat zingen?" En toen gingen al die kindertjes zingen en het was zo grappig en ik heb nu er zit een potje met vet in mijn hoofd. En de buschauffeur ging een extra rondje op de rotonde. En toen gingen ze allemaal naar buiten en zei de buschauffeur: jullie mogen best doorzingen hoor

En ik heb gebeld en nu heb ik een sollicitatiegesprek en het komt helemaal niet uit maar het had waarschijnlijk nooit uitgekomen. En nu heb ik natuurlijk weer maagpijn en blegh
Oud 01-06-2007, 14:26
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, we krijgen Tineke Netelenbos als burgemeester. Wat moeten we daar nou weer mee.
Oud 01-06-2007, 15:02
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
8 weken geleden,telefonische screening. "je wordt uitgenodigd"

10 weken geleden, eindgesprek. "verslag wordt opgestuurd"

Van allebei nog niks gehoord? Naja, niks.. Ik heb zelf al een paar keer gebeld.

Dat is toch niet normaal, of ben ik nu ongeduldig

Laatst gewijzigd op 01-06-2007 om 15:06.
Oud 01-06-2007, 15:36
Yana
Yana is offline
Nou heb ik écht meer gegeten dan normaal, omdat ik al om half 6 opstond en omdat ik de hele dag met dozen en karren gesjouwd heb.. en nóg rammelt mn maag. En ik voel me al zo slecht over wat ik allemaal heb gehad

Mn lichaam houdt me voor de gek. Of andersom, dat kan ook natuurlijk.
Oud 01-06-2007, 15:53
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Jee, het moet toch kunnen om als normale mensen met elkaar om te gaan, en gewoon normale afspraken te kunnen maken. Ik begin me te ergeren aan mijn eigen vrienden, fijn .
Oud 01-06-2007, 15:58
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 01-06-2007 @ 16:02 :
8 weken geleden,telefonische screening. "je wordt uitgenodigd"

10 weken geleden, eindgesprek. "verslag wordt opgestuurd"

Van allebei nog niks gehoord? Naja, niks.. Ik heb zelf al een paar keer gebeld.

Dat is toch niet normaal, of ben ik nu ongeduldig
Ik vind dat niet normaal eigenlijk.. Blijven zeuren, uiteindelijk komt het dan misschien aan bij ze.

ot:
Vandaag bij pré sprak ik de vrouw die mij zou bellen. Zei ze:"je wilde zeker iets weten over de wachtlijst? Want je bent bijna aan de beurt, binnen paar weken"
Dat wilde ik niet weten.. Maar ja. Ik weet niet wat ik nu vind of denk. Angst en paniek met name denk ik.
Oud 01-06-2007, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 01-06-2007 @ 16:36 :
Nou heb ik écht meer gegeten dan normaal, omdat ik al om half 6 opstond en omdat ik de hele dag met dozen en karren gesjouwd heb.. en nóg rammelt mn maag. En ik voel me al zo slecht over wat ik allemaal heb gehad

Mn lichaam houdt me voor de gek. Of andersom, dat kan ook natuurlijk.
Kun je dan proberen om iets gezonds te eten zoals fruit bijv? Dan voel je je misschien ook niet zo schuldig en is de honger weer wat over.
Oud 01-06-2007, 16:11
Yana
Yana is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 01-06-2007 @ 17:04 :
Kun je dan proberen om iets gezonds te eten zoals fruit bijv? Dan voel je je misschien ook niet zo schuldig en is de honger weer wat over.
Mja, dat werkt niet echt zo.. dan ga ik straks weer ruim over een bepaald aantal calorieën heen en dan voel ik me weer helemaal slecht.

Gek eigenlijk. Objectief weet ik best dat zo'n actieve dag als vandaag gewoon om meer eten vraagt, maar tóch voel ik me onrustig als ik dan meer eet.
Oud 01-06-2007, 16:15
Verwijderd
Pfff. M'n oma ligt al een week in het ziekenhuis voor haar hart. Vandaag hebben we gehoord dat ze geopereerd moet worden. Nou ja, moet... Ze mag zelf kiezen, maar als ze het niet doet heeft ze nog maar een half jaar Die operatie komt er dus bijna zeker aan. En er zijn wachtlijsten van minimaal 2 weken en in de tussentijd mag ze niet naar huis. Ik vind het ook zo zielig voor m'n opa

Wat een onsamenhangend bericht.
Oud 01-06-2007, 16:26
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Yana schreef op 01-06-2007 @ 17:11 :
Mja, dat werkt niet echt zo.. dan ga ik straks weer ruim over een bepaald aantal calorieën heen en dan voel ik me weer helemaal slecht.

Gek eigenlijk. Objectief weet ik best dat zo'n actieve dag als vandaag gewoon om meer eten vraagt, maar tóch voel ik me onrustig als ik dan meer eet.
Herkenbaar.. Weet ook niet zo snel een oplossing. Kan wel zeggen eet dit of dat, maar dat werkt niet zo. En (anorectische) ani-eetbuitrucjes (die voor anderen wel geschikt kunnen zijn) helpen je ook niet.
Oud 01-06-2007, 16:30
Nijn*
Nijn* is offline
'Lieve ..
Uit eigen ervaring weet ik dat de enige uitweg keihard vechten is. Ik hoop dat je de kracht nog kunt opbrengen om te blijven knokken. Ik wens je alle kracht en moed toe die je nodig zult hebben. Liefs,,'

Dat schreef ik op haar kaart.
Hoe goed ik er ook voor ga, het blijft moeilijk en vandaag was echt geen toeval. C. kwam de klas in en vertelde over Ml. die vanaf maandag opgenomen zal worden voor haar eetstoornis. BANG. Het voelde alsof ik werd neergeknalt. Ineens kwam het weer zo dichtbij, ik werd er meteen helemaal down van. Heb dus op haar kaartje geschreven en heb net van C. het adres gekregen waar ze opgenomen zal worden, zodat ik haar kan bezoeken als dat eenmaal mag. Jezus, ik moest natuurlijk meteen janken. Het voelt bijna als een plicht om haar te helpen, ik wil er zo graag voor haar zijn, vertellen dat ik weet hoe ze zich voelt en ik hoop dat ze aan mij kan zien dat als je er écht voor vecht, je er echt weer uit komt -hoewel dat er bij mij er ook wel eens bij in schiet-. Ik hoop dat ik er voor haar kan zijn, dat ik haar kan steunen en dat ze die steun zal accepteren.

Zoveel gevoelens schoten ineens weer door mijn hoofd heen en weer, alles wat ik zo lang niet had gevoelt. 'Bij mij was het toch niet erg genoeg' en 'Ik had best door kunnen gaan met mijn eigen eetgestoorde gedrag'.. Ik weet dat dat niet klopt maar aan de gedachten kan ik niets doen.
Inmiddels is het slechte gevoel weer weg, ik heb goed gegeten vandaag en ga vanavond lekker naar het schoolfeest met T. Ik weet dat ik er voor moet BLIJVEN gaan, want hoewel ik zo goed op weg ben, ben ik er nog lang niet. Ik ga nu gewoon door zoals het de afgelopen twee weken is gegaan, want dat is de weg die ik moet volgen geloof ik. Ga nu lekker mijn outfit uitkiezen en m'n tas inpakken en dan naar T. bij haar omkleden, beetje tutten en super gezellig kletsen! Heb haar ook zo gemist!!! <3

Oh ja, als toppunt werd ik vandaag uitgenodigd om mee te doen aan een onderzoek over het eetgedrag onder jongeren. Hehe.
Oud 01-06-2007, 17:21
Hawahaai
Hawahaai is offline
Poeh. Mijn 'vuurdoop' met de eerste echte lesjes aan mijn stageklas. Een kringgesprek en een lesje schrijven vind ik er niet echt onder vallen, daar kan zo weinig mee fout. Gelukkig ook diverse tips gekregen van mijn mentor. Ze had helemaal gelijk, maar ik was al lang blij dat het zo was gegaan.
Nu nog maar hopen dat de tuinkers maandagochtend nog leeft .

En Vriendje hoeft zoals het er nu naar uit ziet, niet over te werken dit weekend. Scheelt weer een logistiek probleem. Maar toch, het geeft wel stress. Want wat als hij nou gebeld wordt of hij toch wil komen?
Oud 01-06-2007, 18:02
Verwijderd
Ngh. Ik wil naar húis. En dat klinkt stom want daar ben ik nu, maar het voelt al zo lang niet meer als thuis. Al die opmerkingen, dat gezeik.. Ik doe het toch nooit goed, waarom zit ik hier nog?
Oud 01-06-2007, 18:10
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 01-06-2007 @ 19:02 :
Ngh. Ik wil naar húis. En dat klinkt stom want daar ben ik nu, maar het voelt al zo lang niet meer als thuis. Al die opmerkingen, dat gezeik.. Ik doe het toch nooit goed, waarom zit ik hier nog?
Hé ik lees je berichtjes al geruime tijd en is het niet een idee om op jezelf te gaan wonen? Als je dat écht graag wil is er vrijwel altijd een mogelijkheid toe. Succes en sterkte ermee!.

Ontopic: Oh ik ben vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.
Oud 01-06-2007, 18:59
Sagana
Sagana is offline
Leren leren en nog eens leren vanavond. Ik ga vanavond laat leren en dan slaap ik morgen heerlijk lang uit en leer ik overdag nog een beetje.

Overmorgen Kizzy gaan ophalen!! In de auto kan ik eventueel ook nog wat leren. 8u in de auto, da's tenslotte heel wat...
Oud 01-06-2007, 19:32
Verwijderd
Nou.

Ik ben er door heen.
Wiskunde ging zwaar klote, de rest wel goed.

De Jurk is uiteindelijk minder zwanger-lijkend geworden.
Hij zit wel veel te strak rondom mijn uuh.. schattige boezemmetjes.
En ik lijk nog steeds boller dan ik ben.
maar jammer dan.
Het is toch donker in de dikso.
Het model hield geen rekening met mijn maten.
(brede borstkas, slanke middel, slanke heupen)

De foto's volgen na t weekend, ik heb zelf geen digicam.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten