Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2007, 05:16
Metal
Metal is offline
Een goed ontbijt gaat het hem doen. En dan ehh, fietsen? Of rennen, even kijken. Vanmiddag maar weer eens arbeiten.
Oud 01-06-2007, 07:00
kuik
kuik is offline
ik heb gister tot 11 uur geleerd in de UB en daarna thuis ook nog en vannacht had ik nachtmerries over mijn tentamen ik droomde dat ik op al mijn blaadjes mijn naam was vergeten te zetten en er doken de hele tijd bacterien en virussen en moeilijke vragen in mijn dromen op maar goed nu ga ik dus even tentamen maken, daarna lunchen en mijn hersenactiviteit op 0,0 zetten en vanavond london calling goes glasgow. oooh en dit weekend wordt echt simpele henkieweekend.
Oud 01-06-2007, 08:22
Verwijderd
Vanochtend weer te vroeg opgestaan. Stage eh. Jammer dat het zo teringver is. Met een slaapdronken hoofd over het station zwalken is inmiddels een bekend fenomeen geworden.

Nu lesstof aan het doornemen. Dadelijk toets afnemen en een mondelinge overhoring. _zenuwachtig_ Eens kijken of ik de klas in de hand kan houden .

Verder heb ik nu al genoeg van KGT klassen. Wat een fratsen. Hoe leg je zo'n klas uit wat geschiedenis nou belangrijk maakt. Tot nu toe is de beste motivatie nog 'Je kunt ook een onvoldoende halen en blijven zitten '

Zucht schmucht.
Oud 01-06-2007, 08:42
first eror
first eror is offline
Hoppa, weer superfris wakker!
Oud 01-06-2007, 09:09
Verwijderd
ik had gisteren een 8 op m'n afstuderen, dus dat houdt in dat ik alleen nog 4 juli naar school hoef om m'n diploma op te halen volgende week maar eens beginnen met het zoeken naar een kamer. vandaag ga ik de stad in om een cadeau voor m'n vriend te kopen, want hij is maandag jarig, maar ik weet NIETS.

Laatst gewijzigd op 01-06-2007 om 10:02.
Oud 01-06-2007, 09:40
Metal
Metal is offline
Citaat:
Mentu schreef op 01-06-2007 @ 09:22 :
Verder heb ik nu al genoeg van KGT klassen. Wat een fratsen. Hoe leg je zo'n klas uit wat geschiedenis nou belangrijk maakt. Tot nu toe is de beste motivatie nog 'Je kunt ook een onvoldoende halen en blijven zitten '
Hehe, dat is idd onbegonnen werk. Schorum dat het is.
Oud 01-06-2007, 09:45
capibara
capibara is offline
Citaat:
Mentu schreef op 01-06-2007 @ 09:22 :

Zucht schmucht.
Ja en toen kwamen die duitse mofo's, gingen helemaal loesoe, namen je fiets in beslag, prikten je bitch en pakten je swa's op. Niet chill dus, haten swa!
Oud 01-06-2007, 10:07
Verwijderd
zometeen mijn laatste examen en of ik dat nou haal of niet, 1 GROOT FEEST wordt het toch wel dus mijn dag kan nu al niet meer stuk
Oud 01-06-2007, 10:22
Verwijderd
mn mama belt panisch dat de kat zoek is

gvd laatste keer dat ze kwijt was hebben we drie dagen gezocht voordat de retarded buurvrouw zei dat de andere buren dr mee hadden laten nemen door de dierenambulance >< en nou is dat beest nog nooit buiten geweest in amsterdam dus vind ik dat ze maar snel terug moet komen en mn mama is nou over de zeik
Oud 01-06-2007, 10:35
*oma*
*oma* is offline
Gisteren heel hard aan mijn scriptie gewerkt en vandaag wordt dat ding dan eindelijk ingeleverd. Daarna prijzen gekocht voor Bingo. 's Avonds met vriendinnen uiteten geweest in de Cantina Mexicana en daarna Bingo gespeeld en we hadden echt een enorme bult prijzen (dat krijg je als je vrouwen de stad in stuurt...), dus hebben we uiteindelijk ruim vier uur gebingood en nauwelijks om de volle kaart gespeeld, dus dat was wel een beetje te lang .
Oud 01-06-2007, 11:25
655321
655321 is offline
Ik had werkgroep en dat was tegen alle verwachtingen in nog leuk ook. Nu moest ik eigenlijk gaan sporten maar ik wil wil wil niet. En toch ga ik, want zo ben ik dan ook wel weer.
Oud 01-06-2007, 11:43
ZerO
ZerO is offline
Ik ben met mijn stageverslag bezig en ik verveel me ondertussen want saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
Vanavond ga ik gezellig doen met een vriendin!
Oud 01-06-2007, 11:46
Verwijderd
chilllll ik krijg net een mailtje en ik ga Filosofie doen in Frankrijk en Engels en Duits en ik kom ook nog in de eindexamenklas dus mensen van mijn leeftijd
Oud 01-06-2007, 11:58
June bug
June bug is offline
Citaat:
koekjes schreef op 01-06-2007 @ 11:22 :
mn mama belt panisch dat de kat zoek is

gvd laatste keer dat ze kwijt was hebben we drie dagen gezocht voordat de retarded buurvrouw zei dat de andere buren dr mee hadden laten nemen door de dierenambulance >< en nou is dat beest nog nooit buiten geweest in amsterdam dus vind ik dat ze maar snel terug moet komen en mn mama is nou over de zeik
he bah wat vervelend, katten die zoek zijn

ot: Ik stond weer om half 9 op en nu heb ik al 3 van de 4 werkstukjes die ik moest maken af Nog 1tje (maar daar heb ik geen reader van ), wat workshops en een verdomd moeilijk grammatica tentamen en dan heb ik mn propedeuse jeej
Ik had alleen gedacht dat ik de hele dag bezig zou zijn maar nu is t dus 13:00 en heb ik de rest van de dag niks meer te doen
Oud 01-06-2007, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Mala schreef op 01-06-2007 @ 12:46 :
chilllll ik krijg net een mailtje en ik ga Filosofie doen in Frankrijk en Engels en Duits en ik kom ook nog in de eindexamenklas dus mensen van mijn leeftijd
Welke plaats in Frankrijk?
Oud 01-06-2007, 12:21
Metal
Metal is offline
Citaat:
RDLF schreef op 01-06-2007 @ 10:45 :
Ja en toen kwamen die duitse mofo's, gingen helemaal loesoe, namen je fiets in beslag, prikten je bitch en pakten je swa's op. Niet chill dus, haten swa!
Laat de vmbo ruimingen maar beginnen. Op naar een beter rijk!
Oud 01-06-2007, 12:40
suvórov
suvórov is offline
Ik ben me spiritueel aan het voorbereiden op de G8.
Oud 01-06-2007, 12:58
Verwijderd
Ik ging gister naar een voorstelling in het frascati theater en dat was tof, daarna ging ik alleen wat drinken want ik had eigenlijk geen zin om uit te gaan maar na enkele cocktails en gin-7ups ging ik toch maar mee maar ik vond het helemaal niet zo boeiend dus ik was blij toen ik in bed lag.
Nu ben ik net weer thuis en zo moet ik werken
Oud 01-06-2007, 13:05
Verwijderd
ik heb toch maar die mensen van stadswonen gebelt want ik word echt geschift van dat wijf naast me en toen zei de mevrouw "ja we laten de persoon zo snel mogelijk terugbellen" ja ik hoop t voor ze anders fix ik zelf wel wat isolerend spul en een luchtbuks...

en ik heb gegeten en ga zo maar eens taart eten in de stad ofzo, ik verveel me namelijk...
Oud 01-06-2007, 13:55
botulismf
botulismf is offline
Ik heb gisteren gedeejayd en kreeg een hoop positieve reacties, was zelf ook tevredener dan andere keren. Heb ook nog het geluid gedaan van de band van mijn broertje op een degelijk mengpaneel en dat was een interessante en leerzame ervaring. Was pas om 4 uur thuis en toen nog een laatste joint gedaan met twee vrienden en gaan slapen.
Vanochtend om 8 uur de wekker om me ziek te melden voor school, toen door gaan slapen. Nu ben ik net 20 minuten wakker. Dadelijk smoothies maken en verse croissants en dan de hele dag weekverslagen van mijn stage uittypen oh joy. Maar morgen komt grrrrrr-mommy weer en daar heb ik zin an.
Oud 01-06-2007, 16:00
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 01-06-2007 @ 14:55 :

Vanochtend om 8 uur de wekker om me ziek te melden voor school, toen door gaan slapen.

schleeecht

ontopic: voor de verandering maar eens geschilderd en mijn indiaanendude is bijna af yeah uch uch . en dan hoef ik nog maar twee schilderijen en zes schilderijensteunen te maken en dan ben ik eindelijk klaar.
Oud 01-06-2007, 16:16
__
__ is offline
Citaat:
koekjes schreef op 01-06-2007 @ 14:05 :
ik heb toch maar die mensen van stadswonen gebelt want ik word echt geschift van dat wijf naast me en toen zei de mevrouw "ja we laten de persoon zo snel mogelijk terugbellen" ja ik hoop t voor ze anders fix ik zelf wel wat isolerend spul en een luchtbuks...

en ik heb gegeten en ga zo maar eens taart eten in de stad ofzo, ik verveel me namelijk...
oeh, stadswonen gezeik, mag ik meedoen?

nou vanaf vandaag zou ik een nieuwe huisgenoot moeten hebben, maar aangezien mij dat (binnen de gegeven tijd) niet lukte, zou stadswonen er één zoeken. toch jammer dat die sukkels er nog steeds geen gevonden hebben, terwijl ik iemand weet die er per direct in wil, maar die dan weer niet goedgekeurd is door stadswonen blabla. dus, dan staat er maar een tijdje een kamer leeg he, slecht geregeld daar
Oud 01-06-2007, 16:20
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 01-06-2007 @ 17:00 :
voor de verandering maar eens geschilderd en mijn indiaanendude is bijna af yeah uch uch . en dan hoef ik nog maar twee schilderijen en zes schilderijensteunen te maken en dan ben ik eindelijk klaar.
goeeeeeed.

ontopic: Ik type weekverslagen, joy.
Oud 01-06-2007, 16:40
Metal
Metal is offline
Niet echt, de man met de hamer kwam net even op bezoek. En hij heeft mijn laatste 2 biertjes opgedronken.
Oud 01-06-2007, 16:46
Broeder
Broeder is offline
Fuckz, ik heb m'n beoogde maaltijd aan de straat gezet. Nu moet ik weer opnieuw beginnen : (
Verwijderd
Wakker worden naast mijn lief <3 Helaas moest hij vroeg weg.

Opgeruimd, opnieuw aanval van rugpijn, een heel positief telefoontje gekregen: ik kan eindelijk beginnen. De rugpijn maakt me bijna aan het huilen en als dit opnieuw begint zoals een jaar geleden, kan ik me niet meer voorstellen hoe ik daar ooit mee heb kunnen leven, maar het telefoontje is nu nog positiever.

En nu ben ik me aan het klaarmaken voor een Vampire Live in Antwerpen.
lapin
lapin is offline
ik was gisteren met mn vader naar wilco in paradiso aww
Oud 01-06-2007, 17:03
teenager
teenager is offline
waarom zeg je in elke post aww?
Oud 01-06-2007, 17:17
lapin
lapin is offline
aww
Oud 01-06-2007, 17:20
Verwijderd
Ik stond om half 8 op om wiskunde te leren, want gisteren was ik te brak na een kutexamen aardrijkskunde en 2 uur slapen die nacht.

Dus om half 2 richting wiskunde gegaan en hij ging goeeeeddddd en ik heb sowieso voldoendeeeeeeeeeeeeee AHHHHHHHHH En ik moest maar een 4,7 dus dat is sowieso wel binnen.

EN DAT BETEKENT DAT IK SOWIESO NÍET GEZAKT BEN En héél misschien moet ik een herkansing maar die kans is vrij klein. FUCK YEAH.
Oud 01-06-2007, 17:38
Verwijderd
Citaat:
lapin schreef op 01-06-2007 @ 18:17 :
aww
haha

Ik had school en het was suf. En daarna ging ik winkelen en een swirl eten met een vriendin en in de bus viel ik elke keer vét raar in slaap. Thuis keek ik een stukje van Dr. Phil en ohmy wat een nare man is het toch. Vanavond helemaal NIKS doen en zaterdag en zondag werken, $$$!
Oud 01-06-2007, 17:46
Metal
Metal is offline
Ik had iets in mijn oog zitten, een stofje en het zit er nog steeds en het zit op mijn hoornvlies. Tering.

Vanmiddag werd de nieuwe macro clip geschoten.
Oud 01-06-2007, 17:52
Verwijderd
Naar je ooghoek toe wrijven en spoelen met lauwwarm water

Laatst gewijzigd op 01-06-2007 om 18:01.
Oud 01-06-2007, 17:54
Verwijderd
Citaat:
White Trash schreef op 01-06-2007 @ 13:06 :
Welke plaats in Frankrijk?
Nîmes

en ot: JAAA ik heb nog nooit ZO'n MAKKELIJK examen gezien ik heb sowieso een 4,1 en misschien ook wel een 6,1 en nu kom iok net al uit de stad om het te vieren nu gai k een pizza eten en zo weer zuipeeen
Oud 01-06-2007, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 01-06-2007 @ 18:46 :
Ik had iets in mijn oog zitten, een stofje en het zit er nog steeds en het zit op mijn hoornvlies. Tering.

Vanmiddag werd de nieuwe macro clip geschoten.
In Inspector Gadget zei Penny een keer dat je dan je bovenste ooglid over je onderste heen moet trekken want dan gaat je oog tranen en dan gaat het pluisje/whatever er uit. En tekenfilms hebben altijd gelijk dus dat zou ik doen
Oud 01-06-2007, 18:05
innogen
innogen is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 01-06-2007 @ 19:02 :
In Inspector Gadget zei Penny een keer dat je dan je bovenste ooglid over je onderste heen moet trekken want dan gaat je oog tranen en dan gaat het pluisje/whatever er uit. En tekenfilms hebben altijd gelijk dus dat zou ik doen
<3
Oud 01-06-2007, 18:15
Luna
Luna is offline
nee het was een gewone dag, ik heb gewerkt en heb maar 5 uur geslapen want ik was naar tivoli.
maar staks uit eten met een vriend en dat is leuk
Oud 01-06-2007, 18:23
ragdoll
ragdoll is offline
In het park gelegen en getracht te leren. Zometeen london calling met malcolm middleton en dat vind ik stiekem best vet ondanks het suicidale karakter van zijn nummers.
Oud 01-06-2007, 18:26
Drez
Drez is offline
Gestudeerd, filmboekje in elkaar gezet, koffie gedronken, gerooooookt heel veel en gewerkt. Nu tas inpakken en dan naar mijn vriendje, die zich nu in Utrecht bevindt. Utrecht is gaaf.
Oud 01-06-2007, 19:20
Carn
Carn is offline
men had geen vreten overgelaten; hoe godnakende irritant is dat.
Oud 01-06-2007, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 01-06-2007 @ 20:20 :
men had geen vreten overgelaten; hoe godnakende irritant is dat.
Haha straks krijg je PM's van de kinderbescherming omdat ze denken dat je echt 14 bent.
Oud 01-06-2007, 19:34
Magican
Magican is offline
Nee, dat was mijn dag niet
Oud 01-06-2007, 19:34
botulismf
botulismf is offline
MIjn pa moest weer een dik halfuur lullen aan de telefoon en dan ook nog met dat toontje en blah.
Oud 01-06-2007, 19:45
Larry Flint
Larry Flint is offline
Haa ik had opzich een fijne dag, minus de periode tussen half 2 en half 5. Eerst vroeg gesport en dat was super chill. Toen gedoucht/gegeten, nog even wisk geleerd en toen kwam een vriendinnetje en gingen we kletsen en toen samen naar school want examen. Examen was kut maar gelukkig komt aan alles een einde. Toen ging ik mn bril ophalen, router kopen, werken en nu realiseer ik me pas dat ik gewoon nooit meer middelbare school hoef te doen en het voelt kk chill.
Zometeen komt vriendje, dan samen naar vriendin en daar soort van feestje of we gaan uit. FEEST hoe dan ook.
Oud 01-06-2007, 19:46
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 01-06-2007 @ 20:34 :
MIjn pa moest weer een dik halfuur lullen aan de telefoon en dan ook nog met dat toontje en blah.
' vader, wie denk je wel niet dat je bent!'

en dan dat nummer van de jeugd van tegenwoordig
Oud 01-06-2007, 19:53
botulismf
botulismf is offline
"Papa, eres un zembek que zeurt pero no sabes watskebeurt."
Oud 01-06-2007, 20:01
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha

koetjesrepen en mi casa
Oud 01-06-2007, 20:09
vixen
vixen is offline
Ik stond om een tijd op die ik vergeten ben, toen ging ik behangen, en schilderen, dus nu is mn kamer zo goed als af. Ik ben net wakker, en moet naar de zusjes en ouders van mijn vriendje, maar sjonge, ik wil slapen!!
Oud 01-06-2007, 20:32
Verwijderd
Ik heb vannacht ergens gelogeerd na uitgaan en niet zoveel geslapen, dus vandaag had ik zo'n dag waarin ik veel moest doen maar weinig heb gedaan omdat ik halverwege High Fidelity in slaap gevallen ben, waardoor ik drie afspraken heb gemist en Jukeboxxx me net wakker belde omdat ze voor mijn deur stond. Die heeft nu net ontbijt voor me gehaald (L) en nu gaan we films kijken.
Oud 01-06-2007, 20:44
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
HAHAHA omg die donorshow, ik dacht al ' wtf ik ken die vrouw'

Regels voor berichten