Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2007, 23:08
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Citaat:
Severus schreef op 31-05-2007 @ 00:04 :
Sorry hoor, maar zo vroeg in het spel kan ik nog geen uitgebreide theorieën bedenken.
Je post geen theorie in combinatie met dat je het voor 2 verdachtes opneemt. Waarvan al eentje de verrader bleek te zijn.
Oud 30-05-2007, 23:13
Severus
Severus is offline
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 31-05-2007 @ 00:08 :
Je post geen theorie in combinatie met dat je het voor 2 verdachtes opneemt. Waarvan al eentje de verrader bleek te zijn.
Al zou ik een weerwolf zijn, dan betekent het niets dat ik dacht dat Juffrouw Jansen onschuldig was. Weerwolven weten immers alleen maar wie de andere weerwolven zijn; andere functies in het spel krijgen ze nooit te horen van de spelleider. Dus ook niet de verrader. Dus ik vind niet dat je kan zeggen: "Oh, Severus verdedigde Juffrouw Jansen, die verrader blijkt te zijn. Dan moet 'ie wel een weerwolf zijn!"

Verder weet iedereen wel dat ik in het begin, bij gebrek aan voldoende bewijzen, vooral op mijn gevoel vertrouw.
Oud 30-05-2007, 23:16
Wind's Embrace
Citaat:
Severus schreef op 31-05-2007 @ 00:13 :
Al zou ik een weerwolf zijn, dan betekent het niets dat ik dacht dat Juffrouw Jansen onschuldig was. Weerwolven weten immers alleen maar wie de andere weerwolven zijn; andere functies in het spel krijgen ze nooit te horen van de spelleider. Dus ook niet de verrader. Dus ik vind niet dat je kan zeggen: "Oh, Severus verdedigde Juffrouw Jansen, die verrader blijkt te zijn. Dan moet 'ie wel een weerwolf zijn!"

Verder weet iedereen wel dat ik in het begin, bij gebrek aan voldoende bewijzen, vooral op mijn gevoel vertrouw.
Klopt. Desalniettemin neem je het dus heel erg vreemd voor mensen op. Dit kan een tactiek zijn, misschien weet je dingen die wij niet weten, of misschien speel je gewoon risicovol. Zoals ik al zei, ik weet niet echt wat ik er van moet denken, maar ik vind het te riskant om je te verdenken.

En ehm, sorry hoor, maar ik speel voor het eerst mee. Hoe moet ik dat weten?
Oud 30-05-2007, 23:20
Severus
Severus is offline
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 31-05-2007 @ 00:16 :
Dit kan een tactiek zijn, misschien weet je dingen die wij niet weten, of misschien speel je gewoon risicovol.
Dat laatste. Ik vind het spannender om deze keer eens wat meer risico's te nemen, dan zo voorzichtig te spelen en continu in iedereens aars te kruipen (Limburgse uitdrukking, geloof ik - betekent iets van "overdreven slijmen") om maar zo lang mogelijk te kunnen overleven.

Citaat:
Wind's Embrace schreef op 31-05-2007 @ 00:16 :
En ehm, sorry hoor, maar ik speel voor het eerst mee. Hoe moet ik dat weten?
Het was niet als een belediging bedoeld, hoor. Maar dan weet je dat nu, bij deze.
Oud 30-05-2007, 23:22
Wind's Embrace
Oke, dan heb ik niks gezegd
Oud 31-05-2007, 08:58
Verwijderd
leuk verhaal
Oud 31-05-2007, 09:44
Verwijderd
Severus kruipt nooit in mensen hun aars
Oud 31-05-2007, 15:21
Severus
Severus is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 31-05-2007 @ 10:44 :
Severus kruipt nooit in mensen hun aars
Niet letterlijk, nee.
Oud 31-05-2007, 19:30
Spelleider
Spelleider is offline
Het hele dierenpark werd ontruimd. Heksjuh wist niet wat ze moest doen, nu de tante van de vier arme weesjes op een brute wijze gedood was. Ze had meelij met ze. Uiteindelijk besloot ze ze af te zetten bij de school, die zich aan de overkant van de diergaarde bevond. Ze liep het rode gebouw binnen en liet de kinderen achter bij de conciërge. De man was kalend en droeg een paar brillenglazen. Tot voor twee jaar terug was hij een vrouw geweest. Nu had hij een platte borst en een penis. 'Hallo, kinderen. Wat is jullie naam?' EoS deed het woord. 'Oh, hoi, meneer. Deze lieve jongen hier is Maxwell, dit hier is Darkiekurd, ik ben Eye of Sauron en die jood met de gekke hoed daar is Ray.' Ray vertelde EoS dat 'ie z'n bek moest houden. 'En wat is uw naam, meneer?' ging EoS verder. 'Ik ben Meneer Severus.' terwijl hij dat zei, krabde Severus zich tussen de benen. 'Watvoor school is dit?' vroeg Darkiekurd. 'Dit is de Wolfert van Borselen, voor vmbo, havo en vwo klassen. Maar jullie zijn dus ouderloos?...' Mr Severus en de jongens praatten nog een stuk door.

Toen arriveerde bij de dierentuin agent Zoemzoem, een incompetent lid van de politie Rotterdam-Rijnmond met overgewicht. Ze besloot eerst het plaats-delict te onderzoeken om uit te vinden wat er precies gebeurd was. Maar voor ze eraan kon beginnen, kwam de verzorgster van Bokito aanhollen. Nadat agent Zoemzoem gevraagd had wat er mis was, vertelde Skilly dat de gorilla ontsnapt was. Uit de dierentuin. Zoem besloot dat het vinden van het gevaarlijke beest de hoogste prioriteit had. Na een investigatie van enkele minuten kwam ze tot de conclusie dat Bokito niet op eigen houtje ontsnapt was. Alles wees erop dat er handlangers bij betrokken waren. Er waren volgens de agente drie mogelijke verdachten. Als eerste kon de maffia met de ontsnapping te maken hebben. De tweede op de verdachtelijst waren de ouders van Bokito, die hoogstwaarschijnlijk vanuit Afrika naar hier gekomen waren, nadat ze te horen hadden gekregen over hun zoon. Maar bovenaan de lijst stond de hoofdverdachte: Rita Verdonk! Zij had een duidelijke motief, namelijk dat Bokito geen Nederlandse nationaliteit verdiende omdat hij veel te kort in Nederland woonde. Zij moest hem dus wel hebben helpen ontsnappen om hem daarna naar Afrika te verschepen, of erger nog, om hem op de trein te zetten naar Duitsland!

Skilly was inmiddels naar de school toe gegaan. Bij binnenkomst zag ze Meneer Severus in gesprek met de vier jongetjes, die eerder die dag bij Bokito op bezoek waren. Ze liep af op het groepje, terwijl ze mondspray in haar mond spoot. Daarna begon ze Meneer Severus hartstochtelijk te zoenen. 'Ik heb...*zoenlikstreel*... je ge...*smaksmak*...mist lieverd...*speeksel*' 'Hè gadver' riep EoS, 'kunnen jullie dat niet ergens anders doen?!' Mr Severus onderbrak zijn zoen, 'Zoenen is heel gewoon, jongens. Iedereen doet het, jullie ouders ook.' Darkiekurd huiverde bij dat idee, 'Bah! Ik wil helemaal niet denken aan m'n zoenende ouders.' 'Wacht eens even,' zei Skilly 'jullie ouders leefden toch niet meer?' 'Tuurlijk leven ze nog wel,' zei Eye of Sauron 'we hadden alleen een zielig verhaaltje verzonnen, zodat de bewaakster ons binnen liet. En die stomme bitch trapte erin.' Meneer Severus vond het liegen ongepast en respectloos: 'Liegen is een ernstige zaak, weten jullie dat?! In ieder geval zal ik nu jullie ouders moeten bellen.' Maxwell werd zenuwachtig, zijn ouders zouden hier niet blij mee zijn 'Oh, sj...sjonge. Mun ouders worden v...v...vast heel erg boos en ik krijg vast huisarrest.' Maxwell balde zijn vuisten en begon ze tegen elkaar aan te wrijven. Waarom kon hij zich nou nooit gewoon aan de regels houden?. Waarom moest hij nou altijd in de problemen raken?

Terug in Colorado waren de ouders van de jongens net op de hoogte gesteld van wat de jongens hadden uitgespookt. De ouders van Maxwell waren al aan het bespreken watvoor straf ze hem zouden geven. De ouders van Ray waren vooral bezorgd. Ze hadden net Kunst verloren, en nu liep er een gevaarlijke Gorilla vrij rond door de stad waar haar andere zoon was. Hanneke was de enige die niet bezig was met haar zoon. Ze dacht alleen maar aan Meneer Severus. Toen Meneer Severus nog Mevrouw Severus was, had Hanneke gescissord met Severus. Severus was toen ook met een voorbinddildo in Hannekes aars gekropen. Severus, zonder aangeniete penis, is de enige vrouwelijke klant die Hanneke ooit gehad heeft. Hanneke was bang dat haar zoon Eye of Sauron erachter zou komen hoe ze de kost verdient. Darkiekurds ouders hadden ruzie over wie er naar Holland zou vliegen om de jongens op te halen. Ze hadden geen van beiden tijd om zelf te gaan. Toen bood Lisaaah, de oom van Darkiekurd, aan om zelf te gaan. Samen met zijn beste vriend Sterrenmeisje zouden ze de jongens gaan ophalen, de andere ouders zouden niet eens mee hoeven te gaan. Iedereen stemde ermee in.

De volgende ochtend waren Lisaaah en Sterrenmeisje al naar het vliegveld gegaan. De twee hadden elkaar leren kennen tijdens de oorlog in Vietnam. Sterrenmeisje had zijn been tijdens deze oorlog verloren en zat daarom in een rolstoel. Er was maar één reden waarom ze hadden aangeboden om de jongens op te halen in Rotterdam. Bokito! Ze waren gedreven jagers. Nu hadden ze de kans om een wilde ontsnapte gorilla op te jagen en dood te schieten.
Aangekomen in Rotterdam besloten ze eerst hun geweren uit te testen. Buiten liepen ze richting de bos om er naar prooi te zoeken. Sterrenmeisje zag dat er iets lag tussen de struiken. Terwijl ze het naderden, werd het steeds duidelijker wat er lag. Het was een half aangevreten lijk. Lisaaah bukte en bestudeerde het lichaam. Het was duidelijk dat Bokito hiervoor verantwoordelijk was. Sterrenmeisje herkende wie het was. Volgens hem was het de vrouw die eerder op het nieuws was en bij Diergaarde Blijdorp werkte. Wat haar naam was, wist ie niet.

01. Wind's Embrace
02. Darkiekurd
03. Maxwell
04. Trass
05. Eye of Sauron
06. Severus
07. Zoemzoem
08. Biertank 52 (dorpeling)
09. Skilly
10. Elpida
11. Hanneke
12. Lisaaah
13. kunst (dorpeling)
14. sterrenmeisje
15. Twinkebel
16. Femic
17. Ray
18. Misti
19. Sherco
20. Heksjuh
21. Juffrouw Jansen (verrader)
22. flyaway

blauw = gedood
rood = opgegeten
paars = liefdesverdriet

Les loups-garous kennen niet eten vandaag. Helaaspindakaas.
Met deze voorsprong mogen de dorpelingen weer. Tot morgenavond 20:30 de tijd.
Oud 31-05-2007, 19:38
Sherco
Sherco is offline
Beter Geen voer voor de wolfjes en de verrader eruit! Alleen zit ik een beetje zonder verdenkingen atm. Ik hoop dat er wat van de mensen die druk zijn en zeggen "dat ze het binnenkort allemaal gaan doorlezen en posten" posten, misschien kunnen zij een frisse blik op de zaak werpen
Oud 31-05-2007, 19:39
Severus
Severus is offline
@ omgebouwde!Severus: Oh... my... God....
Oud 31-05-2007, 19:40
Femic
Femic is offline
Omg dit verhaal gaat echt nergens over, geniaal.

En verder: hiep hoi, going nice!
Oud 31-05-2007, 19:47
Verwijderd
OMG, ik vind de verhalen echt heel erg leuk.

En jullie moeten wel wat beter jullie best doen wolfjes
Oud 31-05-2007, 19:49
Verwijderd
Oud 31-05-2007, 19:50
Daboman
Daboman is offline
Zeg wolfjes, doet eens wat beter uw best

Tja, ik ben nu voor de wolven, ik heb het licht gezien in het vorige spel
Oud 31-05-2007, 19:55
Bongalientje
Bongalientje is offline
Wat een hip verhaal. Ze treuren nog om mij . Het verhaal is echt leuk en ik vind het lekker kut voor de wolven dat ze niet kunnen eten.
Oud 31-05-2007, 20:43
maxwell
maxwell is offline
nutteloos verhaal :')

Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen, ik heb severus nog steeds verdacht staan.. maar verder weet ik het nog niet, ik wacht tot morgen met stemmen en kijk wat de rest gaat doen.
Oud 31-05-2007, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 31-05-2007 @ 20:30 :
Lisaaah, de oom van Darkiekurd
Waarom ben ik nou weer een man Vorig verhaal was ik een leuk persoon, ging ik meteen dood.
Oud 31-05-2007, 20:46
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Jay! Jimbo en Ned zitten in het verhaal! Dat zijn mijn favoriete karakters...
Alleen mist Ned eigenlijk een arm, geen been. Maar goed, detail..

En dikke vette pech voor de wolven
Ik ga weer op Sherco stemmen, ik raak er meer en meer van overtuigd dat ze een wolf is.
Oud 31-05-2007, 21:18
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
HAHAHAHAHAHA godver soija :')
Oud 31-05-2007, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 31-05-2007 @ 20:30 :
Severus was toen ook met een voorbinddildo in Hannekes aars gekropen.
(...)
Sterrenmeisje had zijn been tijdens deze oorlog verloren en zat daarom in een rolstoel.
oh my god! *heeft buikpijn van het lachen*

yeah, de wolfsbane toch? of go tovenaar!
maar ik ben idd ook een beetje theorieloos verder (al maken jullie verhalen een hoop goed whahahaha)

[editje, ik ben wazig laat op de avond ]

Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 22:09.
Oud 31-05-2007, 22:53
zoemzoem
zoemzoem is offline
Bij waarschijnlijk gebrek aan tijd en internet morgen, ga ik nu al maar vast stemmen. Op Severus, omdat ze normaal wel heel goed zit met haar intuïtie enzo, maar mijn intuïtie zegt dat ze dit spel weerwolf/heks is.
Oud 31-05-2007, 23:29
maxwell
maxwell is offline
ik denk dat ik ook maar mee ga voor severus, rede is bekend
Oud 31-05-2007, 23:31
Verwijderd
ik weet het niet... severus post tenminste nog iets
dan ga ik nog liever voor sherco, want die post enkel na verdachtmakingen...

iemand verder nog ideeen?

hihihi, ik besef opeens dat ik zei dat ik niet zo veel zou posten en heb nu op Ray na alweer de meeste posts
Oud 31-05-2007, 23:32
Wind's Embrace
Hoewel ik me afvraag wat haar functie is ga ik dan ook mee met Severus. Ze gedraagt zich best verdacht, en een andere verdachte heb ik ook niet echt meer. (nouja, Sherco misschien, maar die komt meer over alsof ie niet weet waar hij het over heeft. Hij blijft voorlopig reserve.)

Mochten er nog mensen goede theorieen hebben, graag.
Oud 31-05-2007, 23:39
Femic
Femic is offline
Ik ga voor Hanneke. Heb nog geen heel erge verdachten op goede gronden en Hanneke is sowieso verdacht. Als ze geen wolf is, is ze wel heks.
Oud 31-05-2007, 23:41
Wind's Embrace
Ehm, kan je dat uitleggen?
Oud 01-06-2007, 02:55
Femic
Femic is offline
Haha nee. Ik ben echt maaaaanden geleden begonnen met Hanneke verdenken en sindsdien is ze altijd verdacht gebleven.. Gewoon een gevoel. En aangezien de functies random verdeeld worden (volgens de spelleiders) kan het best..
En verder kan ik geen betere verdachte bedenken....

Maar goed, ik wacht nog wel ff tot eind vd avond, als ik dan niks beters heb gelezen, stem ik lekker ouderwets op Hanneke.
Oud 01-06-2007, 06:52
Misti
Misti is offline
Ik vind Severus ook vrij verdacht... Maar Sherco ook Hmm, mja, ik ga wel mee met Severus denk ik, dan weten we het direct zeker Ik vind het verder ook vrij verdacht dat Femic blijft volhouden op Hanneke te stemmen ook al is daar eigenlijk niet echt een reden voor (jah, traditie ). Het lijkt mij typisch wolvengedrag: zogezegd stemmen op iemand waar niemand anders op stemt, dan valt het niet op als er ergens gelijkspel is waar een wolf tussenzit ofzo.

Ik zoek het waarschijnlijk te ver
Oud 01-06-2007, 08:57
Severus
Severus is offline
Hmm, de huidige ontwikkelingen verbazen mij niet, maar goed, weinig aan te doen verder.

Ik zou het liefst op Maxwell stemmen, maar aangezien uit de posts blijkt dat mensen een beetje dubben tussen Sherco en mij, ga ik op Sherco stemmen. Misschien stemmen er dan ook nog andere mensen op Sherco en is er kans op redding voor mij.

Aldus is het stemoverzicht als volgt:

Severus

Zoemzoem
Maxwell
Misti (onder voorbehoud)

Hanneke

Femic

Sherco

Severus
Lisaaah (onder voorbehoud)
Elpida
Wind's Embrace (onder voorbehoud)

Femic

Sherco

EDIT: Stemoverzicht bijgewerkt.

Laatst gewijzigd op 01-06-2007 om 15:35.
Oud 01-06-2007, 10:10
Verwijderd
Als ik nu moet kiezen tussen Sherco en Severus, kies ik waarschijnlijk voor Sherco. Die reden van severus vind ik eigenlijk een beetje vreemd: je kunt altijd wel minder posten ofzo. Maar misschien vergis ik me ook wel Het ligt er een beetje aan wat de rest vindt, maar voorlopig ligt mijn keuze bij Sherco. Omdat zijh et ook een beetje aan de stok had met Kunst, en kunst daarna meteen werd opgegeten. Ben er nog steeds niet achter of dat nou reversed of reversed reversed was Sherco, tenzij ik daarmee glijkspel zou veroorzaken.
Oud 01-06-2007, 10:32
Verwijderd
Nou aangezien ik weg moet en de keuze tussen Sherco en Severus ligt, ga ik voor Sherco.
Oud 01-06-2007, 10:53
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Severus schreef op 01-06-2007 @ 09:57 :
Ik zou het liefst op Maxwell stemmen, maar aangezien uit de posts blijkt dat mensen een beetje dubben tussen Sherco en mij, ga ik op Sherco stemmen. Misschien stemmen er dan ook nog andere mensen op Sherco en is er kans op redding voor mij.
Nou kan ik natuurlijk op jou gaan stemmen en er een leuke vete ontstaan, maar ik vind jou helemaal niet verdacht, dus dat doe ik niet
Ik stem op Femic, en daar zit niet echt een enorme redenatie achter, behalve dat ik haar motivatie om te stemmen een beetje apart vindt...
Oud 01-06-2007, 10:57
Wind's Embrace
Hmm.. gelijkspel jongens, gelijkspel.

Voorlopig gaat het tussen severus en Sherco, voornamelijk. Ik ga dus ook voor een van hun twee.

Ik vind severus iets verdachter dan Sherco, maar ik houd in gedachten dat Severus ziener kan zijn. Sherco komt meer als een nieuweling over, maar de redenatie van zijn laatste stem snap ik niet. Het lijkt alsof hij verdeeldheid wil zaaien, een typische wolf / heksstunt.

Hmm. Ik ga in ieder geval voor een van die twee. Wellicht toch maar Sherco, aangezien meer mensen daarvoor te lijken gaan en hij best verdacht is.
Oud 01-06-2007, 11:34
Sherco
Sherco is offline
Mag ik er even op wijzen dat er een "V" naast mijn naam staat, dus dat ik een zij ben, niet een hij
Oud 01-06-2007, 12:37
Misti
Misti is offline
Het is nu 4 voor Severus en 3 voor Sherco, dit wordt dus vrij riskant
Oud 01-06-2007, 12:43
Femic
Femic is offline
Oh het wordt nu wel spannend ja.. Hm, misschien moet ik ook op 1 van hen stemmen dan.. Ik vind ze allebei even verdacht.. Maar volgens mij speelt Sherco gewoon een beetje onhandig, ik vind 'r niet echt een wolf.. Dus dan zou ik voor Severus gaan. Maar ik wacht nog ff met stemmen tot vanavond, want op zich was ik niet echt van plan op Severus te stemmen, maar als ik daarmee gelijkspel kan voorkomen, dan doe ik 't wel.. Mja, je weet het natuurlijk toch nooit zeker, omdat niet iedereen zegt op wie ie stemt en omdat er ook nog wolven tussenzitten, die wel zeggen te stemmen, maar dat niet doen..
Oh well, ik wacht nog heel ff af..
Oud 01-06-2007, 15:44
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik moet weg vanavond, dus moet nu stemmen.
En ik blijf bij Sherco.
Oud 01-06-2007, 15:45
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 30-05-2007 @ 11:50 :
...net zoals een verrader die veinst dat ie niet weet dat er een verrader in het spel zit...
Oud 01-06-2007, 16:16
Femic
Femic is offline
Nou, dan ga ik toch maar niet op Severus stemmen, want dan gaat er alsnog gelijkspel ontstaan denk ik.. En op Sherco stemmen doe ik ook niet, want ik vind haar echt níet verdacht (en anders vind ik 'r een hele domme wolf ).
Dussehm ik blijf maar bij Hanneke, die is me sowieso iets te stil voor haar doen en het is wel lekker traditioneel.
Oud 01-06-2007, 17:06
twinkebel
twinkebel is offline
die Post snap ik niet Femic, Severus staat voor in stemmen 4 tegen 3. Als jij op Severus stemt wordt dit verschil groter dus minder kans op gelijkspel. Je zou dus juist wel op Severus moeten stemmen zoals jij het zegt. *aanteking maakt* Verdacht... Iedergeval gaat mijn stem naar Severus.
Oud 01-06-2007, 17:08
Wind's Embrace
Severus dan maar.
Oud 01-06-2007, 17:11
Trass
Trass is offline
Ik vind ze allebei niet zo verdacht, maar ik stem maar met de meerderheid mee, want ik heb zelf geen beter alternatief en ivm gelijkspel.

Waarschijnlijk Severus dus. Misschien dat het nog Sherco wordt, maar ik moet zo weg dus ik denk het niet.
Oud 01-06-2007, 17:30
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 01-06-2007 @ 16:45 :
Ik wou er nog achter zetten: 'Een Biertankje dus' maar dat heb ik toch maar niet gedaan
Oud 01-06-2007, 17:38
Misti
Misti is offline
Ok, ik ga nu mijn stem versturen, en het wordt Severus.
Oud 01-06-2007, 17:56
Trass
Trass is offline
Severus dus. Ik twijfel nog wel want zij postte juist actief mee. Nouja, het heeft toch geen zin meer. Ik ga nu de pm versturen.
Oud 01-06-2007, 19:24
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik stem op Sherco, als ik goed heb geteld komt er dan geen gelijkspel. Ik vind Sherco verdachter dan Severus. En ik vind het een beetje raar dat ze niet op Severus stemt, al is het aan de ene kant wel logisch als je haar niet verdacht vindt. Maar als ik Sherco was zou ik op haar stemmen om mezelf te redden. Als ik wolf was zou ik dat niet doen (op Severus stemmen in deze situatie), met het zicht op gelijkspel en zeker niet als er al meer wolven op Severus gezegd hebben te stemmen. Als er dan geen gelijkspel is, weet je dat er een wolf(/heks) tussen de Severus-stemmers zat.
Ik stem dus op Sherco.
Oud 01-06-2007, 19:35
Spelleider
Spelleider is offline
Er werd besloten dat zolang de jongens nog alleen in de stad waren, ze maar de lessen bij moesten wonen. Severus sprak speciaal voor hun ook in het Engels, waardoor ze het toch goed konden verstaan. De jongens vonden de lessen maar wat oninteressant. Thuis hadden ze ten minste nog klasgenoten waarmee ze propjes konden gooien, of de docent uit konden lachen. EoS besloot om school eens wat aantrekkelijker te maken, en stak z’n hand op toen Severus een vraag stelde. ‘Ja, EoS? Weet jij het antwoord?’ EoS knikte driftig. ‘Oke dan’ zei Severus, ‘dus wat is het dier waar mensen van afstammen? ‘ ‘Nou, zei EoS, dat zijn joden.’ ‘Houd je bek, vetzak, joden zijn geen dieren!’ schreeuwde Ray. ‘Eos, hoe zou jij het vinden om je te gaan melden bij de directeur?’ zei Severus geïrriteerd. Zulke brutale antwoorden had hij nog nooit gehad. ‘Hoe zou jij het vinden om mijn ballen te zuigen?’ antwoordde die. De hele klas was geschokt. ‘Hoor je dat mr. Sherco? Geen enkel respect meer tegenwoordig. Zulke dingen zijn nog nooit in mijn klas gezegd. Wat vind jij dat er met EoS moet gebeuren?’ Het bleef even stil. ‘Naar de directeur sturen!’ zei mr. Sherco, duidelijk met de stem van Severus. ‘Weet je het zeker mr. Sherco? Nouja, als jij het zegt. EoS, naar de directeur, en onmiddellijk!’. De jongens waren totaal verbijsterd. Severus had net tegen een handpop zitten praten, en de straf voor EoS overlegd.

EoS bleef rustig zitten waar hij zat. Severus maakte hem totaal niet bang, en de lol was pas net begonnen. ‘Misschien wil mr. Sherco ook wel aan mijn ballen zuigen’ zei EoS. ‘Nou’ zei Severus, ‘ik denk dat hij dat inderdaad best zou willen. Niet waar, mr. Sherco?’ De handpop knikte. ‘En als je nu niet heel snel gaat, dan zal hij dat ook doen, ook, EoS’. EoS begon dit toch wel een beetje eng te vinden, dus hij ging maar. Toen hij aankwam bij het kantoortje van de directeur, zag hij een naamplaatje hangen. ‘Femic’ stond er op. EoS ging naar binnen, en keek in de ogen van een in pak geklede man. ‘Zo, en wat kom jij hier doen, jongen? ‘ EoS dacht even na. ‘Ik kom een klacht indienen over onze leraar, meneer Severus.’ zei hij toen. Femic dacht even na, en vroeg toen waarom hij deze klacht precies kwam indienen. ‘Nou, het zit zo. Ik gaf een fout antwoord op een vraag, en toen werd hij boos, en toen ging hij praten met een handpop over wat voor straf ik verdiende. En toen zei hij ook nog dat die pop mijn ballen zou willen zuigen’. antwoordde EoS onschuldig. Femic verslikte zich in z’n koffie. ‘WAT zei hij?!’ bulderde hij. ‘Dat mr. Sherco best mijn ballen zou willen zuigen.’ herhaalde EoS weer. Femic besloot maar eens met de leraar in kwestie te gaan praten. Dit kon natuurlijk niet. Hij liep uit zijn kantoor, richting de betreffende klas.

Ondertussen was Severus nog steeds bezig met zijn les. ‘Wat zei je mr. Sherco?’ De pop had zojuist gezegd dat het pauze was voor de kinderen, maar blijkbaar leek de conversatie op deze manier echter of zo. De kinderen snapten sowieso niet waarom de leraar zo dom deed met een pop, maar waren het gaan accepteren. Hij was immers nog steeds de baas. Nouja, pauzetijd. De kinderen holden naar buiten. Op dat moment kwam Femic binnen bij Severus.

‘Severus, wat heb jij tegen die kinderen gezegd?’ vroeg Femic. ‘Ehm, waar gaat dit over?’ reageerde die. Femic legde uit wat EoS had verteld, en Severus reageerde daarop met zijn versie. ‘Dat is nog steeds niet goed genoeg. Ik wil dat je met de schoolpsycholoog gaat praten. En doe je dat niet, dan ben je mooi je baan kwijt’.
Severus mopperde in zichzelf. Schoolpsycholoog Misti was maar een raar geval. Hij was altijd zo overdreven optimistisch, en had een enorme afkeer tegen schelden. Dit terwijl Severus zelf het vaak wel kon waarderen.

Severus stapte het kantoortje binnen. Snel vertelde hij wat het probleem was, en waarom hij hier gekomen was. ‘Hmm’ zei Misti. ‘Ballen zuigen, he? Ik wil je wat vragen Severus. Ben je homo?’ Opmerkelijk geïrriteerd en boos reageerde Severus ‘nee, ik ben geen homo!’ Misti had een dergelijke reactie wel verwacht, en reageerde heel kalm. ‘Weet je zeker dat je niet homo bent? Heb je nooit fantasieën gehad over mannen, bijvoorbeeld?’ Severus leek even te twijfelen. ‘Nee dat heb ik niet. Maar…’ ‘Maar wat?’ zei Misti. ‘Nou, mr. Sherco heeft wel eens fantasieën over naakte mannen. Dan wil ie aan ze zitten enzo. Ik vind het een beetje eng, eerlijk gezegd.’ Misti keek Severus even aan. ‘Ehm.. weet je wat ik denk? Dat je bang bent om homo te zijn, en dat mr. Sherco symbool staat voor jouw homoseksualiteit.’ ‘DAT IS NIET WAAR!’ schreeuwde Severus. ‘Dan kan een klein experiment vast geen kwaad’ antwoordde Misti kalm. Ze pakte een foto van een naakte vrouw, en liet die aan hem zien. Er gebeurde niks. ‘Dat bewijst niks!’ zei Severus. Misti pakte een plaatje van een erotisch geklede man, en liet die aan hem zien. Het resultaat was overduidelijk, Severus raakte opgewonden. Behoorlijk opgewonden zelfs. ‘Oh my god… nee… nee! Je hebt het fout.. dit kan niet!’ Severus leek radeloos. ‘Het is gewoon zo’ zei Misti. ‘Het is niks om je voor te schamen, hoor.’ ‘Zo kan ik niet leven..’ zei Severus, en hij stormde het kantoortje uit.

De kinderen zagen Severus het gebouw uitrennen. Hij schreeuwde allemaal rare dingen, en rende op een hele gekke manier. Toen Severus hem voorbij rende dacht Maxwell even een duivelse blik in de ogen van mr. Sherco te zien. Lang om er over na te denken had hij niet, want Severus leek in gevecht met zijn hand. Plotsling stopte hij, en hij viel Darkiekurd aan. ‘Jij moet DOOD’ gromde hij. De rest stond machteloos. Plots viel Severus op de grond. Een schot had geklonken. Een mysterieus figuur had een geweer in zijn handen. Het was Lisaaah. ‘ik moest wel.. sorry’ zei hij. ‘Be..bedankt zei Darkiekurd. Je bent een held!’ Lisaaah glimlachte. ‘Kom, we moeten jullie directeur waarschuwen over wat er net gebeurd is’ zei hij. Hij liep naar binnen, en de rest volgde.

Toch klonk er nog een geluid. ‘Zo, dat was heel erg close. Dankzij jouw offer kan ik blijven leven, Severus. Nu heb ik de macht. Hahahahahaha!’

De woorden van mr. Sherco vergingen in de wind..

01. Wind's Embrace
02. Darkiekurd
03. Maxwell
04. Trass
05. Eye of Sauron
06. Severus (weerwolf)
07. Zoemzoem
08. Biertank 52 (dorpeling)
09. Skilly
10. Elpida
11. Hanneke
12. Lisaaah
13. kunst (dorpeling)
14. sterrenmeisje
15. Twinkebel
16. Femic
17. Ray
18. Misti
19. Sherco
20. Heksjuh
21. Juffrouw Jansen (verrader)
22. flyaway

blauw = gedood
rood = opgegeten
paars = liefdesverdriet

Het zit de wolven niet mee. Zij verliezen een waardevolle bondgenoot. Ze mogen nu wraak nemen op de dorpelingen. Stemmen kan zoals altijd tot 20.30.

Laatst gewijzigd op 01-06-2007 om 23:44.
Oud 01-06-2007, 19:49
Verwijderd
Oud 01-06-2007, 19:54
Trass
Trass is offline
Oh het gaat goed! Verrader, wolf, bescherming van wolfsbane/tovenaar

*gaat verhaal lezen*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten