![]() |
Verwijderd
Mja, ik heb er niet veel vertrouwen in vooral,.
Toch zal ik de 1e aflvering wel kijken om eens te zien hoe het is. |
![]() |
Nevermind the Buzzcocks is cool, ik kijk morgen wel hoe dit was. Ik heb er ook niet echt vertrouwen in btw. Ook al vind ik Arie af en toe wel grappig.
.... dacht dat het afgelopen vrijdag was begonnen.
ik ga vanavond kijken, maar ik heb er weinig vertrouwen in.
vooral omdat het onmogelijk is om het niveau van simon amstell te bereiken.
ik ga wel kijken, ben benieuwd
Wat een slap aftreksel van dit was het nieuws zeg
![]() |
![]() |
Trimm Trabb schreef op 09-06-2007 @ 03:18 :
Ik ben al een trouwe kijker/taper van Buzzcocks sinds 1997 en een Nederlandse kopie ervan maken zie ik als heiligschennis. Niemand overteft de ultieme bitchigheid van Mark Lamarr (ok, mss Simon Amstell) en ook de snelle grappen en muzikale kennis van Bill Bailey en Phill Jupitus zijn dingen die de show maken tot wat het is. Plus dat dit soort dingen gewoon niet schijnen te werken in het Nederlands. Zelfs Dit Was Het Nieuws, dat toch behoorlijk populair is, haalt het bij lange na niet bij Have I Got News For You. Bij HIGNFY vallen bijv nooit doodse stiltes, bij DWHN constant. Ik heb bij dat programma echt vaak last van plaatsvervangende schaamte en ik ben bang dat dat bij de nederlandse Buzzcocks nog veel erger gaat zijn. Echt, kom bij mij niet aan m'n Buzzcocks! Buzzcocks is liefde! [/obsessief gedrag] ![]() Ik zit nu em nu op uitzendiggemist te kijken trouwens.
Verwijderd
Wat een waardeloos programma
![]() |