Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2007, 17:59
Drlove
Drlove is offline
tja ik snap het allemaal niet zo. Waarom zou je wedden om je lichaam? Of je lichaam geven omdat je wordt thuisgebracht? Door dat soort mensen zou ik me niet eens thuis laten brengen.
Oud 03-06-2007, 18:00
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mo-tje schreef op 03-06-2007 @ 17:34 :
Ik verkoop niets, ik krijg er geen geld voor, ik ruil
Dat is nog steeds prostitutie.
Oud 03-06-2007, 18:11
Mo-tje
Mo-tje is offline
TSja, het is soms een makkelijke manier van geld verdienen, en heb er ook geen moeite mee om te verliezen, heb niet zoveel moeite met het "geven van me lichaam", ook ik heb er toch profijt van!

en noem het zoals je het wilt noemen, ik bied het zelf aan wordt niet gedwongen

en wat is er "vies" aan dat je als 15 jarige sexueel actief bent en waarom zouden mijn ouders daarachter moeten komen?

Ik zal minder leestekens gebruiken!
Oud 03-06-2007, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Mo-tje schreef op 03-06-2007 @ 19:11 :
TSja, het is soms een makkelijke manier van geld verdienen, en heb er ook geen moeite mee om te verliezen, heb niet zoveel moeite met het "geven van me lichaam", ook ik heb er toch profijt van!

en noem het zoals je het wilt noemen, ik bied het zelf aan wordt niet gedwongen

en wat is er "vies" aan dat je als 15 jarige sexueel actief bent en waarom zouden mijn ouders daarachter moeten komen?

Ik zal minder leestekens gebruiken!
prostitutie met minderjarigen is verboden....
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 18:23
Mo-tje
Mo-tje is offline
als het door meerderjarigen gebeurd wel ja, maar doe het gewoon met leeftijdsgenoten.

ook de weddenschappen gebeuren met leeftijsgenoten of ietsje ouder, maar niet meerderjarig.

en wat is het probleem, ik kies er zelf voor, ik biedt het zelf aan, vind het niet erg om te doen en de betreffende jongen die mij bv thuisbrengt vind het fijn.

en de weddenschappen, hoeveel geld ik daar al mee heb verdiend weegt niet op tegen de keren dat ik had "verloren"en iets van mijzelf moest geven. dat heeft niets met protitutie te maken, omdat ik er geen geld voor kirjg als ik verlies, ik geef alleen iets.
Oud 03-06-2007, 18:25
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
axgimpa schreef op 03-06-2007 @ 18:14 :

Ik heb nog nooit een jongen hoeven pijpen/aftrekken als hij mij naar huis had gebracht, goddank, en kan me niet voorstellen dat je in jouw buurt tijdens het uitgaan alleen 'dat soort' jongens tegenkomt.
En wtfz ik mocht nog niet eens uitgaan op mijn vijftiende.

hoezo mijn buurt?
Oud 03-06-2007, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Mo-tje schreef op 03-06-2007 @ 19:23 :
als het door meerderjarigen gebeurd wel ja, maar doe het gewoon met leeftijdsgenoten.

ook de weddenschappen gebeuren met leeftijsgenoten of ietsje ouder, maar niet meerderjarig.
Niet relevant, het is strafbaar.
Citaat:

en wat is het probleem, ik kies er zelf voor, ik biedt het zelf aan, vind het niet erg om te doen en de betreffende jongen die mij bv thuisbrengt vind het fijn.

Als jij het leuk vindt wens ik je er veel plezier mee, maar ik denk dat je er later, wanneer je wat meer eergevoel hebt, spijt van krijgt.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 18:49
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dat blijft strafbaar. Heck, als iemand je erbij helpt is hij een pooier, los van de leeftijd.
Citaat:
Tot twee jaar geleden was je daarmee zelf ook al strafbaar geweest. Prostitutie, ook op de manier waarop jij je prostitueert is pas sinds een paar jaar überhaupt legaal.
Oud 03-06-2007, 18:55
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
T_ID schreef op 03-06-2007 @ 19:00 :
Dat is nog steeds prostitutie.
Niet volgens de definitie die Poggy gaf: "Het tegen betaling ter beschikking stellen van het lichaam voor het seksuele genot van een ander". Volgens deze definitie zou Mo-tje er namelijk geld voor moeten krijgen, maar aangezien dat niet het geval is, is er dus geen sprake van prostitutie.

@Mo-tje: Niet iedere prostituee komt als gevolg van dwang in de prostitutie terecht.

@axgimpa: Je weet niet waar ze woont, dus kun je ook niet oordelen over de buurt waarin ze zou wonen. Haar opmerking "het feit dat ik gewoon zinnen kan maken heeft er misschien mee te maken dat ik gewoon vwo doe en dus niet dom ben" heeft naar mijn idee betrekking op de stereotiepe opmerking "Een echte breezer van 15 kan namelijk geen goede zinnen formuleren" van Magican. Ze bedoelde er dus niet mee dat er ook domme mensen op het v.w.o. zouden zitten, zoals je misschien veronderstelde.

@Magican: Het feit dat Mo-tje stelt dat ze op grond van wat ze hier leest blijkbaar ook onder de "breezers" zou kunnen vallen (met de nadruk op "zou kunnen") wil nog niet zeggen dat ze een "breezer" is. Bovendien wil het feit dat iemand graag een Baccardi Breezer drinkt nog niet zeggen dat zo iemand geen goede zinnen zou kunnen formuleren.
Oud 03-06-2007, 19:07
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Poggy schreef op 03-06-2007 @ 19:46 :
Niet relevant, het is strafbaar.

Als jij het leuk vindt wens ik je er veel plezier mee, maar ik denk dat je er later, wanneer je wat meer eergevoel hebt, spijt van krijgt.
Dat zien we dan wel weer, voorlasnog heb ik er totaal geen moeite mee
Oud 03-06-2007, 19:16
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 03-06-2007 @ 19:55 :

@Mo-tje: Niet iedere prostituee komt als gevolg van dwang in de prostitutie terecht.
ok, maar ben niet van plan om hier mijn werk van te maken, ik geef alleen maar aan dat ik er geen moeite mee heb dat ik dit doe, ik doe zowelmezelf als een ander een plezier ermee.

Overigens bedankt voor je overige punten, zo probeerde ik het ook uit te leggen. Ik doelde er inderdaad op dat breezers niet per definitie dom hoeven te zijn, of gekoppeld aan een bepaalde opleiding. "Breezers kom je overal tegen, en de een kan wel goede zinnen maken, de andere niet". Ik vind van mezelf dat ik niet dom ben en dat ik toevallig goede zinnen kan formuleren is mooi meegenomen.

Ik vind mezelf geen Breezer, want ik lust dat spul niet eens, alleen zoals er in dit topic over "Breezers" wordt gesproken zou ik onder de definitie van een breezer kunen vallen.

Ik ben gewoon een meisje, net als ieder ander meisje van 15. De een houdtvan voetbal, de ander van volleybal.Zo heb ik er geen moeite mee om jongens een dienst te bewijzen in ruil voor een dienst.

En heb er geen moeite mee om als ik een weddenschap verlies dit verlies te nemen, maar als ik win geld op te strijken.
waarschijnlijk denk ik anders als sommige anderen. Maar geld winnnen met weddenschappen is mooi meegenomen, alleen moet je je verlies ook kunnen nemen. Daarbij geniet ik er dan ook evengoed van

Laatst gewijzigd op 03-06-2007 om 19:18.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 19:16
axgimpa
axgimpa is offline
Citaat:

@axgimpa: Je weet niet waar ze woont, dus kun je ook niet oordelen over de buurt waarin ze zou wonen. Haar opmerking "het feit dat ik gewoon zinnen kan maken heeft er misschien mee te maken dat ik gewoon vwo doe en dus niet dom ben" heeft naar mijn idee betrekking op de stereotiepe opmerking "Een echte breezer van 15 kan namelijk geen goede zinnen formuleren" van Magican. Ze bedoelde er dus niet mee dat er ook domme mensen op het v.w.o. zouden zitten, zoals je misschien veronderstelde.

Wie zegt er ook dat ik wel weet waar ze woont - ik kan me gewoon niet voorstellen dat er geen enkele 'degelijke' jongen te vinden is die haar met plezier thuisbrengt, zonder enige orale tegenprestatie.

Het feit dat ze op het VWO zit, zegt nog niet dat ze niet dom is. Dat bedoelde ik ermee, hoewel ik dat inderdaad niet al te duidelijk formuleerde. Ik vind het in ieder geval een domme opmerking, "ik zit op VWO, dús ik ben slim" (en zij is niet de enige die dat zegt). Misschien is ze inderdaad slim, maar dat weet ik niet.
Oud 03-06-2007, 19:20
Mo-tje
Mo-tje is offline
Ik geef ermee aan dat je van iemand op het VWO mag verwachten dat hij redelijke zinnen kan maken.

Jij gaf aan dat een Breezer dat niet zou kunnen. Volgens jou val ik onder de "breezers" en ben ik dus kennelijk een uitozndering op de regel?
Oud 03-06-2007, 19:21
Mo-tje
Mo-tje is offline
overigens behoorlijk off-topic...... sorry daarvoor
Oud 03-06-2007, 19:22
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
axgimpa schreef op 03-06-2007 @ 20:16 :
Wie zegt er ook dat ik wel weet waar ze woont - ik kan me gewoon niet voorstellen dat er geen enkele 'degelijke' jongen te vinden is die haar met plezier thuisbrengt, zonder enige orale tegenprestatie.
.
Wie heeft het over een orale tegenprestatie?
Oud 03-06-2007, 19:23
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Drlove schreef op 03-06-2007 @ 18:59 :
tja ik snap het allemaal niet zo. Waarom zou je wedden om je lichaam?
omdat ik geen geld heb om te wedden, wel graag geld wil verdienen met weddenschappen en jongens als tegenprestatie dit maar al te graag accepteren?
Oud 03-06-2007, 19:25
axgimpa
axgimpa is offline
Citaat:
Mo-tje schreef op 03-06-2007 @ 20:20 :
Ik geef ermee aan dat je van iemand op het VWO mag verwachten dat hij redelijke zinnen kan maken.

Jij gaf aan dat een Breezer dat niet zou kunnen. Volgens jou val ik onder de "breezers" en ben ik dus kennelijk een uitozndering op de regel?
Ik heb nergens gezegd dat een Breezer dat niet zou kunnen. Heb jou volgens mij ook niet in categorie 'Breezer' gezet.
"Pluspunt: je maakt mooie zinnetjes." meende ik, omdat helaas maar weinig 15-jarigen zich zo netjes kunnen uitdrukken, breezer of niet.
Oud 03-06-2007, 19:26
Mo-tje
Mo-tje is offline
sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen.
maar zullen we vanaf nu on-topic blijven?
Oud 03-06-2007, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Niet volgens de definitie die Poggy gaf: "Het tegen betaling ter beschikking stellen van het lichaam voor het seksuele genot van een ander". Volgens deze definitie zou Mo-tje er namelijk geld voor moeten krijgen, maar aangezien dat niet het geval is, is er dus geen sprake van prostitutie.

Gelukkig is het ook zonder betaling in de vorm van geld strafbaar.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 19:29
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Poggy schreef op 03-06-2007 @ 20:28 :
Gelukkig is het ook zonder betaling van geld strafbaar.
STrafbaar of niet, als beide partijen er geen moeite mee hebben
Oud 03-06-2007, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Mo-tje schreef op 03-06-2007 @ 20:23 :
omdat ik geen geld heb om te wedden, wel graag geld wil verdienen met weddenschappen en jongens als tegenprestatie dit maar al te graag accepteren?
Na 1x heb je dan toch geld om te wedden?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 19:31
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Poggy schreef op 03-06-2007 @ 20:29 :
Na 1x heb je dan toch geld om te wedden?
alsof ik het elke dag doe.Ik rook, Ik stap, Ikkoop kleren, Ik bel met mijn mobiel, dat kost ook geld!
Oud 03-06-2007, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Mo-tje schreef op 03-06-2007 @ 20:31 :
alsof ik het elke dag doe.Ik rook, Ik stap, Ikkoop kleren, Ik bel met mijn mobiel, dat kost ook geld!
Zoek een normale baan, zoals normale mensen. Ja, dat verdiend wat minder, maar het is tenminste zelfrespecterend werk.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 19:36
Mo-tje
Mo-tje is offline
ALs je mijn profiel leest zie je dat ik een baan heb.
EN ik heb genoeg zelfrepect want ik heb er zelf geen moeite mee.Kennelijk druist het alleen in tegen normen en waarden die anderen, zoals jij, hebben. Dat hoeft niet meteen te betekenen dat iets "niet juist" is om te doen. En ik doe het niet dagelijks!
Oud 03-06-2007, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Mo-tje schreef op 03-06-2007 @ 20:36 :
EN ik heb genoeg zelfrepect want ik heb er zelf geen moeite mee.Kennelijk druist het alleen in tegen normen en waarden die anderen, zoals jij, hebben. Dat hoeft niet meteen te betekenen dat iets "niet juist" is om te doen. En ik doe het niet dagelijks!
Het druist in tegen de normen en waarden van de meerderheid. Dat betekend inderdaad niet automatisch dat iets niet juist is om te doen, maar als het ook nog eens strafbaar is gesteld zijn dat toch wel 2 indicaties van dat er iets niet helemaal juist is aan wat jij doet? Dat je het dan niet dagelijks doet doet er niets aan af. Als ik niet dagelijks iets steel, maar wel af en toe is het toch nog steeds niet juist?

Dat je er nu geen moeite mee hebt mag ik hopen, anders zou het ook nog eens verkrachting zijn. Ik denk alleen dat je er later wel spijt van krijgt.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 19:44
Swlabr
Swlabr is offline
Ik vind het wel een beetje ziek dat je 'je lichaam geeft' aan leeftijdsgenoten voor een kleine dienst. Om Immanuel Kant maar eens te citeren: ''Durf te denken!'' Doe het dan ook, je bent er oud genoeg voor.
Oud 03-06-2007, 19:49
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Poggy schreef op 03-06-2007 @ 20:41 :
Het druist in tegen de normen en waarden van de meerderheid. Dat betekend inderdaad niet automatisch dat iets niet juist is om te doen, maar als het ook nog eens strafbaar is gesteld zijn dat toch wel 2 indicaties van dat er iets niet helemaal juist is aan wat jij doet? Dat je het dan niet dagelijks doet doet er niets aan af. Als ik niet dagelijks iets steel, maar wel af en toe is het toch nog steeds niet juist?

Dat je er nu geen moeite mee hebt mag ik hopen, anders zou het ook nog eens verkrachting zijn. Ik denk alleen dat je er later wel spijt van krijgt.
Ik kan met niet voorstellen dat sex strafbaar is als 2 minderjarigen het vrijwillig met elkaar doen, al dan niet met een tegenprestatie.

ik heb er geen moeite mee, zal dat ook niet krijgen, ik geniet er, in het gevak van de weddenschappen, toch zeker zelf ook van. Daarbij ga ik niet met iedereen weddenschappen aan!

Over het feit dat ik het niet dagelijks doe er niets aan af doet of iets wel ofniet juist is ben ik met je eens, ik doelde daar alleen maar mee dat het niet een dagelijkse bezigheid is en dat het iets is wat ik zelf goed onder controle heb, iets wat bij mensen die stelen soms niet het geval is, omdat die het doen voor de kick. Das bij mij nie zo
Oud 03-06-2007, 19:52
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 03-06-2007 @ 20:44 :
Ik vind het wel een beetje ziek dat je 'je lichaam geeft' aan leeftijdsgenoten voor een kleine dienst. Om Immanuel Kant maar eens te citeren: ''Durf te denken!'' Doe het dan ook, je bent er oud genoeg voor.
Ik ken de persoon niet, maar ik denk wel degelijk.
Ik doe hetbij vol bewustzijn en met vol verstand, dus denk er wel degelijk over.

We verschillen alleen van mening of je dit wel of niet moet doen. Het overgrote deel vind van niet, ik vind van wel. En er zijn er vast meedere, anders had de Metro er geen artikel aan gewijd in de krant (zie eerste post in dit topic). Alleen ben ik overduidelijk wel in de minderheid.

overigens geef ik mijn lichaam alleen bij een verloren weddenschap,niet voor een kleine dienst, dan blijven mijn kleren iig zo veel als mogelijk aan
Oud 03-06-2007, 19:57
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Mo-tje schreef op 03-06-2007 @ 20:52 :
Ik ken de persoon niet, maar ik denk wel degelijk.
Ik doe hetbij vol bewustzijn en met vol verstand, dus denk er wel degelijk over.

We verschillen alleen van mening of je dit wel of niet moet doen. Het overgrote deel vind van niet, ik vind van wel. En er zijn er vast meedere, anders had de Metro er geen artikel aan gewijd in de krant (zie eerste post in dit topic). Alleen ben ik overduidelijk wel in de minderheid.

overigens geef ik mijn lichaam alleen bij een verloren weddenschap,niet voor een kleine dienst, dan blijven mijn kleren iig zo veel als mogelijk aan
Ik denk dat als je erover zou nadenken dat jij echt wel tot de conclusie zal komen dat het niet kan.

En met iemand naar huis fietsen is wel een kleine dienst hoor.
Oud 03-06-2007, 19:58
Mo-tje
Mo-tje is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 03-06-2007 @ 20:57 :

En met iemand naar huis fietsen is wel een kleine dienst hoor.
Maar dan gaan mijn kleren ook niet uit
Oud 03-06-2007, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Mo-tje schreef op 03-06-2007 @ 20:49 :
Ik kan met niet voorstellen dat sex strafbaar is als 2 minderjarigen het vrijwillig met elkaar doen, al dan niet met een tegenprestatie.

ik heb er geen moeite mee, zal dat ook niet krijgen, ik geniet er, in het gevak van de weddenschappen, toch zeker zelf ook van. Daarbij ga ik niet met iedereen weddenschappen aan!
Het is toch echt zo.

Tja, weet je wat het probleem is? Dat het hier gaat om jonge meisjes. Die denken dat ze heel volwassen zijn en dat ze bewust juiste keuzes kunnen maken, maar dat - vaak - nog niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 20:06
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Ik heb ook niet beweerd dat je wel zou weten waar ze woont. Wat ik bedoelde is dat je niets (of vrijwel niets) van haar achtergrond weet en dat je dus niet zonder meer over haar kunt oordelen.
Jij veronderstelt dat ze voor het naar huis gebracht worden een jongen zou hebben moeten pijpen of aftrekken, maar daar maakt ze nergens melding van. Je kunt dus niet stellen dat er sprake zou zijn geweest van een manuele of orale "tegenprestatie"

Citaat:
Het feit dat ze op het VWO zit, zegt nog niet dat ze niet dom is. Dat bedoelde ik ermee, hoewel ik dat inderdaad niet al te duidelijk formuleerde. Ik vind het in ieder geval een domme opmerking, "ik zit op VWO, dús ik ben slim" (en zij is niet de enige die dat zegt). Misschien is ze inderdaad slim, maar dat weet ik niet.
Het feit dat je niet weet of ze slim is zegt ook niet dat ze dan dom zou moeten zijn. Overigens is het maar zeer de vraag hoe je de begrippen slim en dom precies zou willen definiëren, maar dat is weer een andere kwestie. Laten we het er gemakshalve maar op houden dat ze bedoelde dat ze de capaciteiten heeft om v.w.o. te doen, maar dat ze dat niet goed wist te formuleren.
Ik stel het overigens zeer op prijs dat je niet alleen de moeite neemt om op me te reageren, maar dat je dat gelukkig ook nog eens op een fatsoenlijke manier weet te doen. Ik heb het in het verleden regelmatig meegemaakt dat ik op grond van mijn leeftijd soms antwoorden kreeg waar de meeste honden nog geen brood van zouden lusten, en ik ben dan ook heel blij dat dat bij jou gelukkig niet zo is.

@Poggy: Die strafbaarheid kan alleen worden bewezen als ze op prostitutie zou kunnen worden betrapt. Als ze inderdaad bepaalde "tegenprestaties" zou leveren en ervoor betaald zou worden, en als dat aan het licht zou komen, dan zou er inderdaad sprake zijn van een strafbaar feit. Ze wordt er echter niet voor betaald, dus zolang je niet weet wat zich tussen haar en die jongens precies afspeelt kun je niet bewijzen dat er sprake is van een strafbaar feit.
Oud 03-06-2007, 20:13
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 03-06-2007 @ 21:06 :

@Poggy: Die strafbaarheid kan alleen worden bewezen als ze op prostitutie zou kunnen worden betrapt. Als ze inderdaad bepaalde "tegenprestaties" zou leveren en ervoor betaald zou worden, en als dat aan het licht zou komen, dan zou er inderdaad sprake zijn van een strafbaar feit. Ze wordt er echter niet voor betaald, dus zolang je niet weet wat zich tussen haar en die jongens precies afspeelt kun je niet bewijzen dat er sprake is van een strafbaar feit.
Ze krijgt er soms toch geld voor? Wanneer ze seks heeft in ruil voor geld is dat strafbaar. Het gaat me er niet om om dat te bewijzen of of er een veroordeling zal komen, maar om het simpele feit dat het strafbaar is. Wanneer er geen sprake is van geld kan je het nog gooien op gemeenschap met minderjarigen of verleiding van minderjarigen tot ontucht.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 20:19
Mo-tje
Mo-tje is offline
gemeenschap MET minderjarigen of gemeenschap TUSSEN minderjarigen zijn toch verschillende dingen?
Oud 03-06-2007, 20:26
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Mo-tje schreef op 03-06-2007 @ 21:19 :
gemeenschap MET minderjarigen of gemeenschap TUSSEN minderjarigen zijn toch verschillende dingen?
Nee, het is gewoon gemeenschap.
Oud 03-06-2007, 20:27
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mo-tje schreef op 03-06-2007 @ 21:19 :
Nee. Wel is het zo dat je in de praktijk een 16-jarige niet veroordeeld zult krijgen voor seks met een minderjarige.

Maar... bij commerciële seks, oftewel prostitutie, zoals waar hier sprake van is werkt dat geheel anders.
Oud 03-06-2007, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Mo-tje schreef op 03-06-2007 @ 20:58 :
Maar dan gaan mijn kleren ook niet uit
Heb je dan een soort lijstje ofzo?
van 'als een persoon me naar huis brengt op de fiets, dan krijgt hij dit van me'..
als hij me in een warme auto brengt, doe ik mn kleren uit,
als hij me in een dure warme auto brengt, dan hebben we seks..

etc?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2007, 23:55
TheTruth
TheTruth is offline
Hmm ik vind het eigenlijk allemaal maar heel normaal Als beide personen er plezier aan beleven is er toch niks aan de hand ? Misschien is dit voor ouderen een beetje raar omdat het niet moreel acceptabel is, maar als je gewoon reeel nadenkt is het heel normaal, en misschien nog wel goed ook
Oud 03-06-2007, 23:56
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vind het enger dat de jeugd het blijkbaar tegenwoordig als normaal kan beschouwen.
Oud 04-06-2007, 06:55
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Mo-tje schreef op 03-06-2007 @ 20:36 :
Als je enige zelfrespect had zou je jezelf niet laten betasten als een koe voor wat goederen. Sorry, hoor maar je moet jezelf behoorlijk waardeloos vinden als je accepteert dat mensen tegenprestaties verwachten voor dingen als '' thuisbrengen''.

Je lichaam dat ben jij toch in feite en dan laat je maar jan en alleman alles er mee doen?

Zeker weten dat je hier trouwens spijt van gaat krijgen, wie wil er nou bekend staan als die ''hoer'', zo kweek je geen respect. Hoe je mensen jou laat behandelen is bepalend voor het verdere verloop van je leven, je hebt nu alleen maar aangegeven dat je ''koopbaar'' bent.

Laatst gewijzigd op 04-06-2007 om 06:57.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 09:48
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 04-06-2007 @ 00:56 :
Ik vind het enger dat de jeugd het blijkbaar tegenwoordig als normaal kan beschouwen.
Ja want één geval is representatief.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 09:57
Nona
Nona is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-06-2007 @ 10:48 :
Ja want één geval is representatief.
Dat niet. maar ik kan me zo moeilijk voorstellen dat iemand die overal uit haar omgeving hoort dat het abnormaal is wat ze doet dit toch normaal kan vinden. Dus het zou zomaar kunnen dat er inderdaad een groep is ontstaan die dit wel normaal vindt, en die deze normen onderling bevestigd ziet.
Oud 04-06-2007, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 04-06-2007 @ 10:57 :
Dat niet. maar ik kan me zo moeilijk voorstellen dat iemand die overal uit haar omgeving hoort dat het abnormaal is wat ze doet dit toch normaal kan vinden. Dus het zou zomaar kunnen dat er inderdaad een groep is ontstaan die dit wel normaal vindt, en die deze normen onderling bevestigd ziet.
Je hoeft toch niet iets normaal te vinden om het te doen of het zelf acceptabel te vinden?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 12:49
Drlove
Drlove is offline
Dat je dan iets met iemand zou doen die een auto heeft en je thuisbrengt, kan ik me nog iets bij voorstellen(alhoewel dit ook erg fout is). MAar als een minderjarige je thuisbrengt, fiets je dus eigenlijk samen. Waarom zou je dan een wederdienst moeten doen? Hoevaak je het doet maakt niet uit, het gaat erom dat je het doet. Dat je seks hebt oke, maar toch niet om zoiets?
Oud 04-06-2007, 15:50
EclipX
EclipX is offline
Hier in Belgie, West Vlaanderen, heb je wel Breezah's, maar seks voor bv sigaretten? Lol nee, ze zijn niet zo dom zoals Hollandse Breezah's hoor. Wel springen ze van de ene naar de andere, ze maken de jongen gek & dumpen ze uiteindelijk

Maar vanaf 16-17 verdwijnd dat.. meestal...

Waar ik woon hebben we geen-weinig last van allochtonen. Gelukkig maar, maar in grotere steden zoals Brussel, Antwerpen, etc... wel. 't Ligt ook 50/50 aan hun..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 16:13
Nona
Nona is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-06-2007 @ 12:29 :
Je hoeft toch niet iets normaal te vinden om het te doen of het zelf acceptabel te vinden?
Nee, maar hoe kun je iets als normaal bestempelen als echt IEDEREEN in je omgeving zegt dat het raar is?
Oud 04-06-2007, 16:15
Nona
Nona is offline
Citaat:
EclipX schreef op 04-06-2007 @ 16:50 :
Waar ik woon hebben we geen-weinig last van allochtonen. Gelukkig maar, maar in grotere steden zoals Brussel, Antwerpen, etc... wel. 't Ligt ook 50/50 aan hun..
OMG
Oud 04-06-2007, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 04-06-2007 @ 17:15 :
OMG
Sinds Pim Fortuyn is het heel normaal om dat soort dingen te zeggen hoor.

Ik weet niet hoe hij het bedoelt, maar het zou me niets verbazen als in de grote steden zowel de breezersekssletjes als de seksontvangers voornamelijk allochtoon zijn. Beetje overdreven politiek correct om dan "OMG " te reageren.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 17:10
EclipX
EclipX is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 04-06-2007 @ 17:15 :
OMG
Wat? Je kan toch niet zeggen dat alloctonen bepaald populair zijn? Ik weet niet hoe het zit in NL, maar in BE is dat alsinds wel het geval.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 17:22
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Poggy schreef op 03-06-2007 @ 21:13 :
Ze krijgt er soms toch geld voor? Wanneer ze seks heeft in ruil voor geld is dat strafbaar. Het gaat me er niet om om dat te bewijzen of of er een veroordeling zal komen, maar om het simpele feit dat het strafbaar is. Wanneer er geen sprake is van geld kan je het nog gooien op gemeenschap met minderjarigen of verleiding van minderjarigen tot ontucht.
Dat is dan in ieder geval duidelijk. Laat ik, om eventuele misverstanden te voorkomen, even voorop stellen dat ik het evenmin verstandig vind dat ze "het" met diverse jongens doet. Mijn bezwaar is echter gebaseerd op de angst dat ze het risico loopt om een keer een verkeerde jongen te treffen met alle gevolgen van dien. Of het in dat geval al of niet om een strafbaar feit gaat is voor mij wat dat betreft van minder belang. Het gaat mij vooral om het feit dat ze misschien gevaar zou kunnen lopen.
Als ze zich inderdaad schuldig maakt aan een strafbaar feit, zoals jij dat wenst te stellen, dien je je wel te realiseren dat dat dan ook voor de jongens in kwestie geldt, omdat die het toelaten. Je hebt dus te maken met 2 partijen, maar jij richt je naar mijn idee teveel op de ene partij (op haar) terwijl het lijkt alsof je de andere partij (de jongen(s) in kwestie) grotendeels buiten beschouwing probeert te laten. Vanuit jouw optiek gezien hebben beide partijen naar mijn idee echter evenveel schuld. Ik neem aan dat we het daar verder wel over eens kunnen zijn.

Regels voor berichten