Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2007, 12:20
miek-miekjuh
miek-miekjuh is offline
ik ga dit jaar samen met mijn nichtje voor het eerst naar kroatie
met de bus. We vertrekken vrijdag 13 juli (ja hoe krijgen we het voor elkaar)

Wie gaat er nog meer naar koratie
en wie is er al eens geweest? Hoe is het daar
qua eten en stappen? en welke digen moet ik gedaan hebben?

ik reis overigens via gogotours
Advertentie
Oud 04-06-2007, 15:35
Ieke
Ieke is offline
---> Europa.
Oud 06-06-2007, 21:08
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik ben vorig jaar naar Medulin geweest (ga je ook naar camping medulin of zit je in een appartement?)

Het is mooi weer, als je op de camping zit heb je het helemaal goed want aan beide kanten van de camping is water.
Qua stappen zal er wel veel geregeld worden via gogotours, dat was in ieder geval bij ons zo, bij waren met x-travel. Eten is ergggg goedkoop, dus dat zal ook wel lukken.

Wat je in ieder geval echt gezien moet hebben zijn de Plivitsj (?) meren, die zijn echt praaaachtig. Super groot park met heeel veel natuur, prachtige warenvallen en super helder water.

Busreis is wel lang, dus misschien vervelend als je het niet gewend bent om zolang te zitten (volgens mij duurde het 19 uur ofzo?)

Oh, en als het via gogotours wordt aangeboden moet je ook echt een dagje Venetie doen, kan met de boot oversteken en dan daar heerlijk rondlopen. Dat was erg gaaf wel bloedheet.
Oud 07-06-2007, 12:22
miek-miekjuh
miek-miekjuh is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 06-06-2007 @ 22:08 :
Ik ben vorig jaar naar Medulin geweest (ga je ook naar camping medulin of zit je in een appartement?)

Het is mooi weer, als je op de camping zit heb je het helemaal goed want aan beide kanten van de camping is water.
Qua stappen zal er wel veel geregeld worden via gogotours, dat was in ieder geval bij ons zo, bij waren met x-travel. Eten is ergggg goedkoop, dus dat zal ook wel lukken.

Wat je in ieder geval echt gezien moet hebben zijn de Plivitsj (?) meren, die zijn echt praaaachtig. Super groot park met heeel veel natuur, prachtige warenvallen en super helder water.

Busreis is wel lang, dus misschien vervelend als je het niet gewend bent om zolang te zitten (volgens mij duurde het 19 uur ofzo?)

Oh, en als het via gogotours wordt aangeboden moet je ook echt een dagje Venetie doen, kan met de boot oversteken en dan daar heerlijk rondlopen. Dat was erg gaaf wel bloedheet.

ik ga naar een appartement

en naar venetie stond al geplant
en via gogo word inderdaad wel veel geregeld
we gaan ook een avond naar porec (zit een vriendin van ons tijdens onze vakantie) en die gaat dan weer vanuit porec een dagje naar medulin. ook allemaal via gogo

en ik onthou dat park, lijkt me wel mooi.

maare hoe zit het met de stranden? waterschoentjes meenemen?
Oud 09-06-2007, 22:08
Jones
Citaat:
miek-miekjuh schreef op 07-06-2007 @ 13:22 :
ik ga naar een appartement

en naar venetie stond al geplant
en via gogo word inderdaad wel veel geregeld
we gaan ook een avond naar porec (zit een vriendin van ons tijdens onze vakantie) en die gaat dan weer vanuit porec een dagje naar medulin. ook allemaal via gogo

en ik onthou dat park, lijkt me wel mooi.

Ja, verder stelt het uitgaansleven in Medulin niet zoveel voor.
Oud 10-06-2007, 00:26
Verwijderd
zekerweten waterschoenen meenemen, die zee-egels die daar in de zee zitten wil je niet in je voet hebben. Sowieso zijn er heel veel stranden met kiezels wat niet echt lekker loopt met slippertjes.

-Plitvice meren zeker doen, tocht ernaartoe is indrukwekkend via oud-oorlogs gebied.Maar het is echt een geweldig mooi gebied.
-verder qua stad is Pula heel leuk. Oude Romijnse stad met een groot amfitheater en gewoon heel leuk aan zee.
-Rovinj is een super schattig dorpje, beetje venetie-achtig, kan je savonds ook heel vet uitgaan.

eten is goedkoop, zeker als je in een niet al te dure badplaats zit. Like 3-4 euro voor een pizza, eurotje voor een colatje. Supermarkten zijn qua prijs ook iets goedkoper.
Oud 12-06-2007, 08:23
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
miek-miekjuh schreef op 07-06-2007 @ 13:22 :
Ja, maar die zijn ook met bossen gewoon daar te koop. Niemand vindt kiezelstranden echt prettig voor je voeten.
Oud 14-06-2007, 22:55
Verwijderd
Kroatie is geweldig. Wij zaten 2 jaar geleden in Opatija met X-travel.

Eten is erg goedkoop. We zijn iedere dag uit eten geweest voor een euro of 7. Verder ook nog een keer naar Porec geweest met X-travel om uit te gaan. Daar zit echt een geweldige club langs het water.

Stranden zijn idd bijna allemaal kiezels of betonplaten (geloof het of niet, maar dat ligt best lekker)
Oud 15-06-2007, 11:27
miek-miekjuh
miek-miekjuh is offline
klink allemaal wel oke dus

ach ja weer is wat anders dan spanje
en zelfs me nichtje was hier nog nooit geweest (die gaat z'n beetje 2 a 3 x per jaar op vakantie)
Oud 15-06-2007, 18:07
Verwijderd
Ik vond het leuker dan Spanje. Is wat minder Nederlands, waardoor je meer het gevoel hebt op vakantie te zijn
Advertentie

Regels voor berichten