Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wij hanteren dat echter niet en tellen gewoon 4 weken bij de huidige week op, iemand nog langer tegen ze zin houden is ook niet slim vaak.
||
![]() |
Citaat:
![]() Nou blijkt alleen dat de grootste kl**tviool van de school er ook werkt en mij persoonlijk tot pispaaltje gaat benoemen. ![]() Gelukkig is er een twee maanden proeftijd. Kan je intussen ook ontslag nemen als het te erg wordt? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik doe vers. Gelukkig: heel wat anders |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Over het algemeen zou ik er dan maar niet te veel van aantrekken, ik weet nog niet hoe hij je dan het leven zuur wil maken maar goed, aangezien hij er niet eht wat te vertellen heeft. Verder neem ik aan de de vulploegleiders in dit geval voldoende profecionaliteit hebben om te zorgen dat het gewoon gezellig blijft en dat hij geen rare dingen gaat doen en veroorzaken, de kans dat hij dan eerder er uit gedonderd word is dan namelijk ook nog aanwezig. Doe jij gewoon je werk dat je moet doen, en laat zien dat je het wel wil dan heb je iedereen ook nog eens heel snel achter je staan ![]() Goed iedere situatie is anders maar ik dnek dat het allemaal wel mee valt hou me/ons op de hoogte. Grtz ivo
||
![]() |
Citaat:
PS: de baas is, net zoals hij, ook een NSB'er... Maar goed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Officieel moet je je op je werk beter melden zodra je weer de deur uit gat dus dat had je iid woensdags moeten doen. Maar ja als jou dat niet verteld is ... kan jij er niet echt iets aan doen. Ik vind het gedrag van dat kaderlid, is het een VS of een VM, ook niet erg profesioneel, maar goed dat kan komen omdat ik van mening ben en door mijn huidige SM zo word opgeleid om problemen eerst zelf op te lossen, omdat hij het dus eerst zlef met je had kunnen bespreken. Sommige SM's zijn echt eikels, maar er zijn gelukkig oook goede! Wat heb je aan dit verhaal? Helemaal niks volgens mij, doe wat jezelf goed vind.
||
![]() |
Citaat:
Het uurloon moet namelijk gewoon 3,19 zijn groet ivo
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Zowiezo kan hij je niet opeens verplichten andere tijden te werken. Al zitten er hier wel bepaalde voorwaarde aan dat het weer wel kan, in deze situatie kan het iig niet.
||
![]() |
Citaat:
Je jasje word centraal gewassen ja, je mag het ook thuis laten wassen maar waarom zou je als het Albert Heijn het centraal voor je doet? ![]() Als jij aangeeft dat je als je 16 bent bij de kassa wilt gaan werken kan dat ja.
||
![]() |
Citaat:
Tegenwoordig is een andere functie moeilijker, zkeer in de vulploeg bijna niet mogelijk omdat je als vulploegmedewerker word aangenomen en daar is geen automatische doorstroom voor op de kassa word je vaak nog wel als cassaire A aangenomen waar dan nog wel doorstroom geld.
||
![]() |
Citaat:
De SM en ASM worden vaak na een aantal jaren overgeplaatst. Tja het is hopen voor je dan maar, opzich mag het niet en zou je dit dus meteen op leeftijdsdiscriminatie kunnen gooien.
|
![]() |
[QUOTE]ikbenschipper1 schreef op 18-02-2007 @ 16:34 :
[B]Staat in de CAo die ieder filiaal als het goed is op voorraad heeft. Overigens maakt het niet uit op welke afdeling je verkoper B bent hoor ![]() 19 en 0 functiejaren 5,40 19 en 1 functiejaren 5,47 20 en 0 functiejaren 6,28 20 en 1 functiejaren 6,37 20 en 2 functiejaren 6,46 21 en 0 functiejaren 7,26 21 en 1 functiejaren 7,36 21 en 2 functiejaren 7,46 21 en 3 functiejaren 7,56 22 en 0 functiejaren 8,38 22 en 1 functiejaren 8,50 22 en 2 functiejaren 8,61 22 en 3 functiejaren 8,73 23 en 0 functiejaren 9,44 23 en 1 functiejaren 9,57 23 en 2 functiejaren 9,71 23 en 3 functiejaren 9,84 23 en 4 functiejaren 9,98 23 en 5 functiejaren 10,11 Wanneer ben je verkoper B? Kan iemand specifieke eisen noemen? Ik werk namelijk al 5 jaar als verkoper op een versafdeling en mijn werk bestaat uit bestellen van vleeswaren tot het maken van biefstukken (eigen slagerij) en ik verdien toch heel wat minder, nl. 5,80
||
![]() |
[QUOTE]Suziewafel schreef op 18-06-2007 @ 23:19 :
[B] Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Welke afdeling overigens? Op de kassa ga je namelijk eerst een kassatraining achter de PC doen die duurd al 4 uur ongeveer namelijk. groet ivo
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zoals Ivo zegt, wordt je gewoon uitbetaald. Succes. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel raad ik je aan om je gewerkte uren zelf bij te houden en iedere keer te controleren of het goed uitbetaald is als je je loonstrook krijgt. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik raad je echter wel aan om je uren goed bij te houden het wil nog wel eens mis gaan, hier hoeft dan absoluut geen opzet in het spel te zijn maar dat het gewoon vergeten is in te voeren, zeker in het begin als je er net werkt en je nog niet in alle systemen staat.
||
![]() |
Citaat:
Verkoper A is qua salaris hetzelfde als een vulploegmedewerker, echter met het verschil dat een verkoper A door kan stromen naar verkoper B en een vulploegmedewerker niet. Het hele verkoper systeem gaat overigens op de schop, er zullen daarmee dus nog maar weinig verkopers zijn, binnen AH wordje voor als vulploegmedewerker aangenomen, ook op de deli kan je dat zijn, als je namelijk niet "verkoopt" en alleen maar bijvoorbeeld de vleeswaren of het brood vult.
||
![]() |
Citaat:
afgelopen jaar is er in totaal 114% uitgekeerd! Het hoogste ooit in mijn 10,5 jarige carriëre! 74% kregen we met het salaris rond kerst en later werd nog eens 40% uitgekeerd! Jaja het is echt niet slecht bij den Appie! ![]() Laatst gewijzigd op 24-06-2007 om 20:21. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|