Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar je hoeft idd niet persé lid van een studentenvereniging te worden om goedkoop te drinken..
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Daarnaast heb ik elk weekend wel een feest waar ik heen kan gaan, soms moet ik zelfs kiezen uit meerdere ![]() Oh, en het zal vast enorm gezellig zijn op zo'n feest, dat betwijfel ik niet. Maar waarom zou je daarvoor moeite moeten doen als je het ook gewoon kan hebben zonder vereniging met ontgroening en belachelijke tradities? Is het dan niet gewoon eergevoel en stoerdoenerij? Laatst gewijzigd op 28-05-2007 om 17:47. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb dit ook al een keer gezegd op een ander forum:
"Het maakt trouwens niet eens zozeer uit of je bij een studentenvereniging gaat of niet of welke vereniging. Het beste is gewoon om in de introductieweek overal te gaan kijken en dan uit te vinden welke mensen en welke vereniging het beste bij je past. Voor studenten die naar groningen gaan. Kijk eens op studentenverenigingen.com, dat is de site van alle studentenverenigingen in Groningen. Ik ben zelf lid van Unitas SG (www.unitassg.nl), dus daar moet je natuurlijk ook zeker even kijken!" en als ik lees wat FuSe hier zegt dan sluit ik me daar ook bij aan. Ik zit bij een vereniging zonder ontgroening en daar heb ik bewust voor gekozen. Het is niet zo dat ik bang was voor een ontgroening oid, maar het sprak me gewoon minder aan. Een ander soort vereniging is ook super om lid te worden, maar ik moet wel zeggen dat ik merk dat de insteek toch anders is. Als jij bij een studievereniging gaat, dan blijft toch het hoofddoel je studie en dingen daaromheen. Het mooie van een studentenvereniging is gewoon dat je een besloten groep bent en als je naar jouw kroeg gaat je daar bent om een mooie tijd te hebben. Daarnaast kan je natuurlijk altijd serieuze dingen doen bij een studentenvereniging (wat ook hartstikke leuk is om te doen), maar dat is niet het hoofddoel van zo'n vereniging. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook zit ik bij de studievereniging omdat je korting krijgt op je boeken. Verder vind ik het totaal niet boeiend (ben in 3 jaar 1 keer mee geweest met een activiteit), maar dat verschilt weer van persoon tot persoon tot vereniging.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Studentenvereniging kiezen? ah1508 | 1 | 20-05-2014 07:22 | |
De Kantine |
Studentenvereniging Mr.Mark | 37 | 25-04-2011 20:58 | |
Algemene schoolzaken |
Studentenverenigingen Weed | 229 | 08-11-2007 19:07 | |
Algemene schoolzaken |
Studentenverenigingen Ozzy A | 157 | 22-06-2006 03:00 | |