Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2007, 21:14
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
wat is de gekste/rotste manier waarop jullie al gedumpt zijn geweest/iemand hebben gedumpt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2007, 21:14
Verwijderd
Ik heb iemand gedumpt via e-mail.
Ik ben zelf gedumpt via de telefoon.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 21:22
Flip!
Flip! is offline
Ik heb het uitgemaakt op msn, en een keer via de telefoon. Hetzelfde is ook bij mij gebeurd.
Oud 06-06-2007, 21:23
bamboocha
bamboocha is offline
Zelf ben ik ooit is gedumpt via msn

Zelf heb ik ooit is iemand gedumpt.. Door te gaan huilen toen die me een kusje op me wang gaf.. Maar echt gaan huilen van boosheid.. en dan boos ruziemakend weglopen.. en niks meer van je laten horen. Maar is een looooong time ago Durfde het niet.. Dus dan maar zo haha
Oud 06-06-2007, 21:25
Verwijderd
Toen ik zestien was via een sms uitgemaakt. Maar goed, dat was een verkering van een maand waarin we welgeteld twee keer gezoend hebben
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 21:25
Verwijderd
Telefoon, of telefoon en een verhaal op te hangen dat je de 'afstand niet aan kan' om vervolgens een of andere internetsnol in de UK te gaan naaien
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 21:28
Verwijderd
Via msn, maar hij woonde aan de andere kant v/h land en ik had geen zin geld uit te geven om naar hem toe te gaan om het uit te maken. Of hem geld uit te laten geven door hierheen te komen en dan gedumpt te worden...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 21:40
Optima
Optima is offline
hmmm meestal zei ik gewoon de waarheid zoals

"ik hou niet meer van je"
"het was alleen voor de seks, als je moeilijk gaat doen over gevoelens hoeft t voor mij niet meer"
"je bent een hele leuke jongen, maar seksueel klikt het niet"

dat waren de keren dat ik nog de moeite nam iets te zeggen, maar meestal nam ik het hazepad....en liet ik simpelweg niks meer van me horen....
Oud 06-06-2007, 21:53
Tiño
Tiño is offline
make a new plan, stan.

Tja ach, kan er eigenlijk niet echt over meepraten geloof ik,maar Paul Simon's 50 ways to leave your lover is best een lekker nummer.
Oud 06-06-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 06-06-2007 @ 22:53 :
make a new plan, stan.

Tja ach, kan er eigenlijk niet echt over meepraten geloof ik,maar Paul Simon's 50 ways to leave your lover is best een lekker nummer.
dacht ik ook aan .

The problem is all inside your head, she said to me
The answer is easy if you take it logically
Id like to help you in your struggle to be free
There must be fifty ways to leave your lover

She said its really not my habit to intrude
Furthermore, I hope my meaning wont be lost or misconstrued
But Ill repeat myself at the risk of being crude
Fifty ways to leave your lover

Just slip out the back, jack
Make a new plan, stan
You dont need to be coy, roy
Just get yourself free
Hop on the bus, gus
You dont need to discuss much
Just drop off the key, lee
And get yourself free

Make a new plan, stan
Just listen to me
Hop on the bus, gus
And get yourself free

She said it grieves me so to see you in such pain
I wish there was something I could do to make you smile again
I said I appreciate that and would you please explain
About the fifty ways

She said why dont we both just sleep on it tonight
And I believe in the morning youll begin to see the light
And then she kissed me and I realized she probably was right
Fifty ways to leave your lover

Make a new plan, stan
Just get yourself free
Hop on the bus, gus
And get yourself free

You just slip out the back, jack
Make a new plan, stan
Just listen to me
Hop on the bus, gus
And get yourself free
Met citaat reageren
Oud 06-06-2007, 22:13
DvoorA
DvoorA is offline
Ik heb weleens iemand via de telefoon gedumpt. Een keer door per ongeluk een lullig mailtje over diegene naar hemzelf te sturen, toen was het ook snel over zonder dat ik het zelf uit hoefde te maken Een keer via msn. Een keer door te zeggen dat ik druk was met examens en hem daarom een maand niet kon zien. Ik dacht dattie de hint wel snapte maar toen hoorde ik van vrienden dat hij dacht dat alles goed zat, dus toen moest ik alsnog het officieel uitmaken, dat was wel lullig.
Mijn laatste ex heb ik gedumpt door gewoon in zijn gezicht te zeggen dat het uit was.

Ik ben zelf een keer gedumpt door een kaartje waarop stond "ik heb hier 10 vrouwen om me heen, is leuk, groetjes uit Italie" En een keer door een smsje. Maar dat was allemaal lang geleden.
Oud 06-06-2007, 22:46
miekmuis
miekmuis is offline
Zelf een keer een ouderwetse brief gestuurd met de boodschap dat het uit is en een keer via de telefoon iemand gedumpt.
Andersom ben ik een keer gedumpt via msn en via de telefoon.
Oud 06-06-2007, 23:07
luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb iemand gedumpt over de telefoon en nooit meer gesproken of gezien, alleen 2 boze smsjes. Ik had echt een gigantische kater en dat vond hij niet zo leuk, dat ik geen zin had om te praten en de telefoon vast te houden en zo
Ik ben nooit rot gedumpt. Alleen dezelfde avond te horen krijgen dat zn vader ongeneeselijke kanker heeft is wel heel gek en raar. Heeft verder weinig met het uitmaken te maken, maar verlegt de aandacht zo raar.
Oud 07-06-2007, 07:03
Neko*
Neko* is offline
Ik kreeg na 6 maand een relatie te hebben gehad n smsje dat hij vond dat we elkaar te weinig zagen en dat ik te weinig tijd voor hem had en dat hij zn aandacht dan liever aan leukere dingen besteede. Het punt was alleen dat hij degene was die nooit tijd had omdat zn ma hem het contact met mij had verbroken en hij te laf was om daar tegenin te gaan.

En ik heb ooit de vreselijke fout gemaakt om toen ik in een rotte tijd zat, hulp te weigeren van degene die op dat moment mijn vriendin was. In een msngesprek. En dat kwam n beetje erg cru over, en toen was t over. Ging zo snel dat t over was voor ik t door had. heel raar.

Maarja, achteraf bleek altijd dat t maar beter zo is, en dat ik eigenlijk helemaal niet verliefd was.
Oud 07-06-2007, 09:10
gurl19
gurl19 is offline
Ik ben maandag ook gedumpt op een stomme manier. Hij stuurde een smsje of ik dinsdagavond vrij was, hij wou langskomen. Dat kwam er op een domme manier uit dus vroeg ik of er iets wat. Ik kreeg terug dat er iets was maar dat hij dat dan wel zei. Ik had geen zin om in spanning te zitten en vroeg of ik me zorgen moest maken. Smst hij terug dat ik me zorgen moest maken.

Ik ga dat echt niet twee dagen doen en heb hem gebeld, tijdens telefoongesprek zei hij heel cru 'ik ben niet meer verliefd' terwijl de avond ervoor nog hebben lopen knuffelen en zoenen. Toen moest hij ophangen want hij moest naar het ziekenhuis..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 09:14
Verwijderd
Met mijn eerste ex-vriendje was het gewoon gedane zaak, samen over gepraat, geen rottige dingen ofzo, en mijn tweede ex-vriendje is wat lulliger gegaan, namelijk over msn en skype, terwijl ik in Peru zat. Ik mag niet langskomen van hem omdat hij me niet meer vertrouwt, maar meneer heeft wel mijn emails gelezen aan mijn ouders. Goed. klaar
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 09:17
Qimm
Qimm is offline
Ik ben ooit over de mail gedumpt... ook zonder dat hier vooraf tekenen voor waren, heel onverwachts dus. Ik was dus heel blij met zijn mailtje tot ik de eerste regel had gelezen
Nja heel fout.
Oud 07-06-2007, 10:42
Bloem
Bloem is offline
Toen ik 17 was heb ik iemand per telefoon gedumpt, na een relatie van 15 maanden. Niet zo netjes maar hij had anders vrij lang naar mij toe moeten reizen en weer vrij lang terug, omdat ik op dat moment niet naar hem toe kon gaan.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 10:49
@Moon
@Moon is offline
Ik was toen ik 17 was gedumpt per mail, maar we hadden maar een relatie van twee maanden gehad waarin we slechts 4 of 5 keer hebben gezien.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 10:52
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Ik werd pas gedumpt op msn.
Oud 07-06-2007, 15:06
Fosca
Fosca is offline
Ik heb zelf ooit iemand gedumpt over de telefoon, vanwege de afstand en ik durfde de confrontatie ook niet aan. Achteraf absoluut geen spijt van want hij begon echt keihard te huilen

Ik ben zelf ooit heel bot gedumpt. Ik was verliefd op een goede vriend van me en we hadden al een paar weken wat aangerommeld. Ik was nog helemaal in de wolken toen hij ineens nergens meer op reageerde, twee weken lang niet. Daarna zag ik hem weer en deed hij heel raar en onaardig. Ik heb de hele nacht liggen piekeren over wat ik toch fout zou hebben gedaan waarna ik hem om 6 uur 's ochtends een mailtje schreef of hij wou zeggen wat er was. Kreeg ik een mailtje terug dat hij vond dat alles te snel was gegaan

Iemand negeren is echt geen manier van dumpen
Oud 07-06-2007, 15:08
Verwijderd
als ik dit zo lees was ik nog niet eens zo bijzonder metmn skype/msn dump
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 16:34
Verwijderd
Dit is meer 4 ways to leave your lover, zeg. Zijn er geen originelere dingen dan bellen/msn/sms/post?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 17:08
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Mijne is veel origineler.. n ex van mij vertelde me in de mediatheek dat hij seks had gehad met een vriendin van hem en dat hij dat gefilmd had. Ik heb zo'n beetje alle details te horen gekregen en hem een trap verkocht Gelukkig was dat al erg lang terug
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 17:10
Roos
Roos is offline
Ik ben ooit gedumpt in een discotheek Was een relatie van 5 maanden ofzo. Ik verstond hem geeneens, moest echt 4x vragen wat hij gezegd had.

Ik heb ooit iemand gedumpt via e-mail.
Oud 07-06-2007, 17:28
snoopy
snoopy is offline
zelf gedumpt: over de telefoon

iemand anders gedumpt: zonder de echte reden te geven
Oud 07-06-2007, 20:56
weetnie
weetnie is offline
ben zlef gedu,pt toe ik 11 was kreeg brief van mijn ex dat ze een ander had wel heel llig ond k

was tijdens die periode ook heel geweldadig

jongen in elaar geslagen waarvan ik d8 dat het het nieuwe friendje was

bleek het haar neef te wezen oops
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 20:58
weetnie
weetnie is offline
Citaat:
weetnie schreef op 07-06-2007 @ 21:56 :
ben zelf gedumpt toe ik 11 was kreeg brief van mijn ex dat ze een ander had wel heel lulig vond ik

jongen in elkaar geslagen waarvan ik d8 dat het het nieuwe vriendje was

verbetering van vorige tekst beetje te veel fouten
Met citaat reageren
Oud 07-06-2007, 22:04
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
weetnie schreef op 07-06-2007 @ 21:58 :
verbetering van vorige tekst beetje te veel fouten
Als je het de volgende keer verbetert heeft het meer zin om een beetje leestekens aan te brengen...

OT: een vriendin van mij is trouwens in de klas gedumpt
Oud 08-06-2007, 01:38
gezweetwel
gezweetwel is offline
zelf iemand gedumpt: met een mail

gedumpt geweest: via een sms met veel taalfouten
Oud 08-06-2007, 02:05
Metal
Metal is offline
Citaat:
ben zlef gedu,pt toe ik 11 was kreeg brief van mijn ex dat ze een ander had wel heel llig ond k

jongen in elaar geslagen waarvan ik d8 dat het het nieuwe friendje was

'Toen je 11 was'. Ga een ijsje halen ofzo.
Oud 08-06-2007, 08:05
CHRISTELTJE
CHRISTELTJE is offline
Laatste keer gedumpt:

Vorige week donderdag, na een afscheidsuitetentje met de klas,
(zit in het examenjaar), moest hij me op het einde iets vertellen,
of ik niet meteen weg wou gaan. Dus, ik ging ergens zitten waar
ik alleen was, en kreeg te horen dat hij het beter vond om als
goede vrienden uit elkaar te gaan. Terwijl de klas nog geen 2 meter
van ons af stond!! Hij heeft me wel goed getroost op dat moment,
en is de volgende dag nog langs geweest.

2 jaar geleden gedumpt:

Ik was 15 geloof ik, en had een vriendje, we gingen ongeveer 4
maanden met elkaar, en waren alletwee helemaal in de wolken.
We waren dag en nacht bij elkaar, en smste en belde als we niet bij
elkaar waren.
Toen ging ik naar Kroatië op vakantie, en ik had door omstandigheden
geen telefoon.
Toen kreeg mijn zusje een smsje van die jongen.
Ik helemaal blij, hij stuurde een smsje!
Stond erin dat hij het uitmaakte!
Ik heb er niet lang over getreurt, ik vond het zó laf!

Zelf gedumpt:

Via de telefoon, na een relatie van ruim 10 maanden.
Ik durfde het niet in het echt te doen. :$
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 08:43
Verwijderd
ben nog nooit gedumpt.. (al gaat t misschien niet lang meer duren )

En als ik n jongen dump is dat bijna altijd face to face.

En die bijna houd bij mij een verkering van 3 maanden in die erg ver weg woonde.
Vond ik onzin om mn ouders me er naar toe te laten brengen (k was 14) om die gozer te dumpen en weer terug te rijden.

daarna dus altijd face 2 face

tjah..
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 11:00
Mariekje*
Mariekje* is offline
Gedumpt ben ik zelf eigenlijk nog nooit, of nouja 1 keertje en dat was meer een noodkreet via msn en telefoon.

Meestal ga ik bij voorkeur de confrontatie gewoon aan, en maak ik het face- to face uit. Zelfs al moet ik daar een rot eind voor reizen, zoals dat met 1 van mijn ex-en het geval was.

Het is ook wel een paar keer voor gekomen dat ik iemand via msn/telefoon/sms/e-mail aan de kant schoof, en soms liet ik gewoon niets meer van me horen, al was dat voornamelijk in mijn 'jonge' jaren.
Oud 08-06-2007, 13:53
Verwijderd
Altijd netjes gegaan van beide kanten af: face to face. Al had ik het een keertje door. Maar ja, de zin: 'Ik wil het er niet met je over hebben over de telefoon' zegt genoeg
Met citaat reageren
Oud 08-06-2007, 21:03
Luki
Luki is offline
Gejoyride naar de meid in kwestie midden in de nacht en meteen haar spullen gebracht.

Kommaarop kommaarop
Oud 08-06-2007, 23:59
trophus
trophus is offline
Via msn. Ik zei dat ik even met haar wilde praten en ze had al door waar het over ging. Aldus geschiedde.

Niet bepaald volgens plan, ik haat het om iemand te dumpen als het niet face-to-face is.
Oud 09-06-2007, 00:29
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben gedumpt via MSN. Niet zo heel vreemd aangezien hij in Engeland woont en we elkaar vrij weinig zagen, maar nog geen week ervoor was hij in Nederland en beloofde hij me nog een lange vakantie samen.
Ik vind dat hij me op z'n minst nog had kunnen bellen.
Oud 09-06-2007, 02:30
Magican
Magican is offline
Net was wel grappig.

En verder, door het haar te zeggen, waarop ze moest huilen. Waarop ze me probeerde te zoenen en zo diep door het stof ging dat het van zielig, naar grappig, meelijwekkend werd.

Over de telefoon.

Over de msn, was uiteindelijk toch een kutwijf dus dan mag dat.

En een keer thuis.
Oud 09-06-2007, 02:56
Metal
Metal is offline
Serieus, misschien moet je je doelgroep eens veranderen. Wie weet maak je op 10 jarige jochies wel indruk met je o zo stoere internet personality.
Oud 09-06-2007, 07:31
Maija
Maija is offline
Ik heb toch het meeste via msn, en telefoon.

Mijn laatste relatie van 1 maand heb ik uitgemaakt door hem het persoonlijk te vertellen. Dat was niet zo'n succes, hij begon helemaal te huilen/flippen.

De ene keer dat ik gedumpt ben had ik het eerst al half uitgemaakt om een punt duidelijk te maken dat het niet zo verder kon.. waarop hij vervolgens op msn er nog een punt achterzet.
(toen ik hem weer terugwou)
Oud 09-06-2007, 13:52
igfy
igfy is offline
ik ben na meer dan twee jaar, waarvan een half jaar samenwonen gedumpt door mijn ex terwijl hij dronken thuiskwam na het stappen. Vervolgens is hij het huis uitgerend en toen ik hem een paar dagen later weer zag zat hij me op te wachten met een contract waarin hij me uit het huis probeerde te jagen. Zonder dat we dus gepraat hadden, behalve 3 minuten aan de telefoon dan. Dat was wel even een kutmanier...

verder heb ik zelf een keer het uitgemaakt via de telefoon. Ik wilde dat eigenlijk de dag erna doen, maar toen vroeg hij: Wil je het soms uitmaken? Nou dan kun je het niet meer ontkennen.
Oud 09-06-2007, 21:50
Verwijderd
hij zei: ja ik hou enorm veel van je maar ik kan er niet tegen dat ik niet altijd bij je kan zijn want je woont zo ver weg. dag erna had ie een date met een dom snolletje
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 10:08
Verwijderd
Hm, ik heb nooit echt op een rotte manier gedumpt. Altijd face to face. Ik ben 1 keer gedumpt, maar toen wilde hij me 2 dagen later weer terug en is het ook weer aan gegaan (paar maanden later ging het alsnog uit, maar dan vanuit mijn kant).

Mja, nee, niet echt rotte ervaringen mee?

Alhoewel.. met mijn eerste vriendje maakte ik het uit na 3 maanden. Ik had hem gebeld dat ik wilde praten en 5 minuten later zat hij op de trein. Ik maakte het uit op mijn kamer, vervolgens heeft ie een uur lang liggen huilen op mijn bed, allemaal zielige liedjes aangezet en zielige berichtjes geschreven. Ik wist totaal niet wat ik ermee aan moest! Uiteindelijk zijn ouders gebeld om hem op te halen, met een dodelijke blik van zijn moeder tot gevolg.

Laatst gewijzigd op 10-06-2007 om 10:16.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 10:40
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 10-06-2007 @ 11:08 :

Alhoewel.. met mijn eerste vriendje maakte ik het uit na 3 maanden. Ik had hem gebeld dat ik wilde praten en 5 minuten later zat hij op de trein. Ik maakte het uit op mijn kamer, vervolgens heeft ie een uur lang liggen huilen op mijn bed, allemaal zielige liedjes aangezet en zielige berichtjes geschreven. Ik wist totaal niet wat ik ermee aan moest! Uiteindelijk zijn ouders gebeld om hem op te halen, met een dodelijke blik van zijn moeder tot gevolg.
Ai, das rot ja...
Tip voor iedereen: maak het uit bij diegene thuis, dan kun je altijd weglopen als je het zat bent
Oud 10-06-2007, 10:54
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 10-06-2007 @ 11:40 :
Ai, das rot ja...
Tip voor iedereen: maak het uit bij diegene thuis, dan kun je altijd weglopen als je het zat bent
Ja, inderdaad
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 21:34
Verwijderd
Aaah, dat is echt zo pijnlijk inderdaad!!!
Ik heb het een keer uitgemaakt en toen ook inderdaad maar bij hem thuis, want wat was ik blij dat ik weg kon gaan. Inderdaad, veel aan het huilen, hij zou zichzelf wel van kant maken enz enz, erg vervelend...
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 10-06-2007 @ 22:34 :
Aaah, dat is echt zo pijnlijk inderdaad!!!
Ik heb het een keer uitgemaakt en toen ook inderdaad maar bij hem thuis, want wat was ik blij dat ik weg kon gaan. Inderdaad, veel aan het huilen, hij zou zichzelf wel van kant maken enz enz, erg vervelend...
Ja, ik had toen een muur waar iedereen altijd op schreef.. en toen schreef hij daar ook allerlei zielige dingen op.. "[zijn naam] is niet blij " en dat soort dingen. Ik keek er nog maanden tegenaan
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 22:35
Verwijderd
ik heb wel echt op lullige manieren gedumpt.. per msn of sms

maar dat waren niet echt serieuze relaties, eerder scharrels
Met citaat reageren
Oud 10-06-2007, 22:37
Verwijderd
Citaat:

lullig, maar wel begrijpelijk!

komaan man op je 11e speelde je nog met barbies
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten