Sorry, maar ik vind de enquête echt te slecht, de antwoorden zijn te eenzijdig. Je had misschien eerst even wat meer research kunnen doen alvorens een enquête te maken.
Vraag 6; speed en amfetamine is hetzelfde. Er zijn duizenden soorten drugs, dus kan je het beter onderverdelen naar de effecten ervan (psychedelica, dissociatieven, tranquillizers, stimulanten etc.).
Bij vraag 7 zijn de antwoorden ook te eenzijdig. Er zijn tal van redenen om drugs te gebruiken; voor mij staat er geen antwoord bij die in de buurt komt. Ja nieuwsgierigheid is er 1, maar wanneer je iets blijft gebruiken is nieuwsgierigheid niet echt meer aan de orde.
Vraag 8; als je meer dan eens drugs hebt gedaan is het niet mogelijk om te zeggen of je je goed/slecht of ontspannen voelde, want elke ervaring is natuurlijk anders. En hoezo ontspannen? Van stimulanten (speed) bijv. wordt je alles behalve ontspannen. In de vraag staan ook dubbele antwoorden.
Als je 'm aanpast wil ik 'm misschien wel invullen, maar de enquête, zoals ie nu is, gaat echt geen representatief beeld geven.
|