Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Leonoor bedankt voor die link. Met zo'n soort behandeling ben ik op mijn 10e ook van tunnelangst afgekomen (ook traumatische ervaring). Het is trouwens zo dat ik binnenkort nog getest word op obsessieve-compulsieve stoornis, misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (en goed dat je meedoet met extra onderzoek ![]()
||
Citaat:
En dan neem je een sterk iemand mee in wiens hand je mag knijpen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Goed dat je meekijkt met je broer! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Heb zelf wel een schijthekel aan ziekenhuizen, was paar jaar geleden geopereerd aan mijn oor.. Gewoon de gedachte dat ik alleen maar beetje lig en verder weinig kan.. Bah *shiver* Dat is gewoon de gedachte dat het heel lang duurt/lijkt.. Maar wat is nou een paar dagen op een leven, en als je er beter van wordt, waarom niet.. Zo probeer ik dan te denken, maarja, makkelijker gezegd dan gedaan ![]() Angst voor bloedprikken is er best veel naar mijn weten, heb er zelf gelukkig geen last van.. Maar het lijkt me wel enorm nasty. Je kunt je niet meer herinneren van toen je jonger was, wat je "trauma" kan zijn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb echt een extreem grote angst voor naalden, maar ik heb wel tatoeages. Waarbij is bij het zetten ervan niets van mijn angst voor naalden voelde. OT: Ik heb dan niet dat ik moet hyperventileren en flauw ga vallen, maar volgens degene die met me mee is zie ik lijkbleek, en ik kan ook niet meer praten. En vorige keer toen ik moest wilde die vrouw mij bijna niet prikken omdat ik er zo slecht uitzag. Zij wilde dat ik naar het ziekenhuis ging om het te laten doen. Ik moet ook met enige regelmaat bloed laten prikken, de dingen die ik doe om het iets minder eng te maken zijn: > iemand meenemen > mp3 speler in doen > andere kant opkijken of blinddoekje vragen > een ligstoel |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zat anderhalve week geleden in de stoel bij de kaakchirurg. En heb echt serieus nauwelijks iets gevoeld van die 4 (!) prikjes. Maar ik heb wel liggen janken van angst. Ogen stijf dicht geknepen, en mijn hele lichaam was als een plank. Het loswrikken van die verstandskiezen en de pijn erna, neem je dan maar voor lief. Maar die angst voor naalden, compleet irrationeel. Toch heb ik het. Gelukkig had ik mijn vriendinnetje mee, waarin ik mocht knijpen.... En dan wil ik 24 september een tattoo laten zetten. Jaja ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|