Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik had stage en toen moest ik naar mijn opleiding en toen snel snel eten want om half 8 moest ik alweer op mijn stageschool zijn want we hadden POETSAVOND en toen heb ik met twee moeders de spullen uit mijn klas gepoetst en toen was er pauze met koffie en vlaai en zat ik in de docentenkamer als enige kerel met drie dozijn vrouwen van tussen de 30 en 50 jaar haha. En nu ben ik net thuis en is het veel te laat en aangezien het toch al veel te laat is ga ik maar even het forum doorspitten.
![]() En vanmiddag vroeg ik aan mijn broer of hij Felipe de muis nog had gespot en hij zei nee en exact op dat moment kwam hij tevoorschijn haha en toen vluchtte hij toch weer want hij kreeg ons in de gaten en toen hebben we deze muizenval gebouwd maar hij heeft zich er nog niet aan gewaagd. Ben benieuwd, morgenochtend. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nu ga ik naar bed. Morgen ontbijt ik gefrituurde muis met satesaus-vulling. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik moet alweer aan de arbeid. Fijn. En komend weekend wordt een ramp. Ik ben zaterdagochtend vrijwillig om 9 uur op station eindhoven aanwezig om vervolgens met de trein en allerlei streekvervoer naar KAATSHEUVEL te gaan. Aldaar ga ik vrijwillig de hele dag in het sprookjesbos doorbrengen met de gehele familie. Ik heb er nu al zin in. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- Ik ging vandaag sushi, sashimi, kreeft, miso soep en soba noodles eten (plus nog een hele hoop meer) en ik kreeg er nog voor betaald ook. Kleine tegenprestatie was het geven van mijn mening over datzelfde eten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik denk dat ik de laatste week van juni naar NY ga. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ging er vanuit dat ik vandaag kapot moe zou zijn en een hele zware dag zou hebben omdat ik er gisteren pas om 00:30 inlag maar ik was juist heel scherp en had echt een hele goede, rustige en gestructureerde dag met mijn stageklas. De laatste instromer is nu ook gekomen dus er komen geen nieuwe kinderen meer bij en daar ben ik ontzettend blij om, want iedere week een nieuwe kleuter is iedere week opnieuw beginnen met laten zien wie de baas is... en dat is vermoeiend. nu moet ik ouderavonden inplannen en lessen evalueren en groepsindelingen uittypen dus zit ik op het forum.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ging gisteravond wijn drinken aan de werf met vrienden en dat was relaxt. Daarna naar de kroeg van Scarlett waar we gratis gin kregen en toen zouden we één dansje wagen in de tivoli, maar zoals altijd gingen wij als laatste weg en toen kwam zij een gast tegen en gingen we met hem naar zijn huis en uiteindelijk ging ik ruzieen met scarlett en lag ik om 7uur in haar bed en was ik er al om 9uur weer uit en ging ik maar naar fuckin ondiep fietsen om het arme schaapje op te halen. Ik verdien inderdaad een bloemetje huhu. Net gewinkeld, zo werken, met een kater, verdomme! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Daar is-ie weer! De IRC-funnies! Verwijderd | 40 | 28-06-2002 07:48 |