Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2007, 19:24
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oja en onderwijl ik mijn dag doorbracht in het facilitaire werklokaal sneed er een meisje met een zaag in haar hand en een ander meisje wilde weten hoe leuk het was om haar hand tegen een schuurbandmachine te houden. dus dat was bloed tranen en flauwvallende meisjes alom.
ik ben nochthans geen voorstander van lichaamsdelen afsnijden met machines. zou het zelf nooit doen.
Oud 06-06-2007, 20:19
Verwijderd
Ik ging naar school en dat was saai dus ging ik halverwege maar winkelen en lekkere broodjes eten met olijf. Daarna had ik rijles en de instructeur zei VERTROUWEN in me te hebben. Net gewerkt en vanavond heb ik echt geen flikker te doen en dat is ehh vervelend want ik verveel me nu heel erg.
Oud 06-06-2007, 22:07
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik zag een oude schoolgenoot bij de mis(S)verkiezing en omg ze had echt een lelijke jurk aan. gelukkig zag ze er zelf niks van want ze is halfblind. ik ook want ik zag pas na drie rondes wie ze was.
Oud 06-06-2007, 22:42
Haligh
Haligh is offline
ik heb net 8 uur achter de lopende band gewerkt bij -8 en het was saaaaaaaaai, maar het was geen zwaar werk gelukkig.
en er was een pool die me de hele tijd liet schrikken? hij verstopte zich bij mijn pauze achter een deur en echt ik schrok me helemaal het apenzuur .
Oud 06-06-2007, 22:50
Glory
Glory is offline
uuuh ik heb geleerd voor mijn theorie examen auto verder heb ik vakantieplannen gemaakt, aangezien ik al vakantie heb (vorige week mijn beoordelingen met een goed afgerond (1 van de 3 goeds woohoo) anyway, ik ga naar communistische kabouterhuisjes in tjechie
June bug
June bug is offline
Ik ging naar school, maakte eindelijk mn website af, toen een frietje op t station, naar huis, beetje gechilld, spullen gepakt, en toen had ik optreden van streetdance en t ging echt supergoed en ik ben gevraagd voor t demoteam en dat is best wel cool Nu ga ik zo mn bed in want morgen komt m'n moeder me om 9 uur ophalen en gaan we naar t strand
botulismf
botulismf is offline
Ik had stage en toen moest ik naar mijn opleiding en toen snel snel eten want om half 8 moest ik alweer op mijn stageschool zijn want we hadden POETSAVOND en toen heb ik met twee moeders de spullen uit mijn klas gepoetst en toen was er pauze met koffie en vlaai en zat ik in de docentenkamer als enige kerel met drie dozijn vrouwen van tussen de 30 en 50 jaar haha. En nu ben ik net thuis en is het veel te laat en aangezien het toch al veel te laat is ga ik maar even het forum doorspitten.

En vanmiddag vroeg ik aan mijn broer of hij Felipe de muis nog had gespot en hij zei nee en exact op dat moment kwam hij tevoorschijn haha en toen vluchtte hij toch weer want hij kreeg ons in de gaten en toen hebben we deze muizenval gebouwd maar hij heeft zich er nog niet aan gewaagd. Ben benieuwd, morgenochtend.
Oud 06-06-2007, 22:55
Glory
Glory is offline
Citaat:
botulismf schreef op 06-06-2007 @ 23:50 :

En vanmiddag vroeg ik aan mijn broer of hij Felipe de muis nog had gespot en hij zei nee en exact op dat moment kwam hij tevoorschijn haha en toen vluchtte hij toch weer want hij kreeg ons in de gaten en toen hebben we deze muizenval gebouwd maar hij heeft zich er nog niet aan gewaagd. Ben benieuwd, morgenochtend.
Je moet er baklava in doen, dat is zoet en vet en dat vinden ze het lekkerst heb ik ooit gelezen!.
Oud 06-06-2007, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 06-06-2007 @ 13:02 :
Gisteren ben ik naar school geweest, daarna boodschappen gedaan en gekookt met twee vrienden waarvan één persé Hongaars wilde koken vanwege zijn roots maar dat duurde superlang en zo lekker was het uiteindelijk niet. Later nog Dejavu gekeken, wat wel een toffe film is en HOSTEL, teeeeering wat een kutfilm. Nu zo werken en ik heb geen zin.
Hee, wil je dat Björk kaartje nou nog?
Oud 06-06-2007, 23:25
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 06-06-2007 @ 23:55 :
Je moet er baklava in doen, dat is zoet en vet en dat vinden ze het lekkerst heb ik ooit gelezen!.
Heb nu al een stukje beschuit met pindakaas, heb een hekel aan pindakaas dus ben blij als dat beest het opeet. Als 'ie in die prullenbak zit geef ik 'm denk de hele pot, als troost.

Nu ga ik naar bed. Morgen ontbijt ik gefrituurde muis met satesaus-vulling.
Oud 06-06-2007, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 06-06-2007 @ 23:59 :
Hee, wil je dat Björk kaartje nou nog?
Oh fuck, ik pm je even terug!
Oud 07-06-2007, 08:25
Verwijderd
ik deed vandaag vanalles, ik kocht oa wat platen die ik wou hebben , en toen ging ik heel onverwacht naar een verjaardagsfeestje wat ook erg tof was. ook besefte ik me dat ik al 7 weken weg ben en wat erger is dat ik over 4 en een halve week alweer terug moet naar nederland. nu heb ik een dipje want alles is hier vele malen toffer/leuker
Oud 07-06-2007, 11:43
Luna
Luna is offline
^waar is hier?

ot: ik ben net wakker en ik had de wekker vroeg gezet dus dat is stom. maar blijkbaar had ik het nodig.
ik heb vandaag college dus daar ga ik wel heen denk ik.
en verder zie ik wel.
Oud 07-06-2007, 11:58
Verwijderd
ik werd heeeeel laat wakker. eigenlijk was het mijn plan om vandaag langs m'n opa te gaan, maar nu ga ik met een vriendin de stad in om een cheapass rokje te kopen. morgen ga ik namelijk winkelen in amsterdan, en het wordt benauwd en 30 graden .
Oud 07-06-2007, 12:21
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
botulismf schreef op 07-06-2007 @ 00:25 :

Nu ga ik naar bed. Morgen ontbijt ik gefrituurde muis met satesaus-vulling.
Heeft het gesmaakt?

Ik moet alweer aan de arbeid. Fijn. En komend weekend wordt een ramp. Ik ben zaterdagochtend vrijwillig om 9 uur op station eindhoven aanwezig om vervolgens met de trein en allerlei streekvervoer naar KAATSHEUVEL te gaan. Aldaar ga ik vrijwillig de hele dag in het sprookjesbos doorbrengen met de gehele familie.
Ik heb er nu al zin in.
Oud 07-06-2007, 12:46
Verwijderd
Wtf avonturen.

Gisteren ging ik ehhhh geen idee, maar 's avonds film kijken en bier drinken. Toen besloten we opeens om een Lost marathon te houden en dat hebben we gedaan tot.. ongeveer een halfuurtje geleden. Er was ook wijn met allemaal molecules op de fles en dat waren alcohol-molecules of eh ethanol oid Hoe dan ook, 12 uur achter elkaar Lost dus, dat was gááf want ik kende er niks van en nu ben ik hooked. Zojuist wilde ik een bruidsmeisjesjurk gaan passen want ik ben bruidsmeid van de gristen maar ik ben kapotbrak van teveel bier en teveel caffeine en teveel roken en geen slaap, dus dat heb ik uitgesteld naar morgen. Ergo, eindelijk maar weer naar huis, ik wilde pasta maken, een simpsons ep of twee/drie kijken en dan gaan slapen, maar opeens krioelt het hier van de bouwvakkers Innnn het huis, ze verbouwen iets, maar ik weet nog niet echt wat. Het zijn niet eens van die hete bouwvakkers, maar van die lui in de veertig Toen zei ik 'eehhhh kan ik gewoon doorlopen naar boven?' en toen zeiden ze 'HAHAHAHA IK WEET NIET OF JIJ DAT KAN' en 'DAT MOET MET JE VOETJES HIHIHI' en toen zei ik 'oh eh ok gewoon zo beetje heen en weer bewegen ermee toch?' en toen zeiden ze 'HAHAHA WAT BEN JIJ EEN BIJDEHANTJE' en toen ging ik maar weg. Nu heb ik nog steeds honger want mijn laatste eten was een teringload aan vegan wraps om 1 uur 's nachts maar ik durf niet naar beneden want daar zitten dus die bouwlui ahhh.

Ik ga maar vooruit lopen op m'n planning en Simpsons kijken en hopen dat die mensen snel weggaan zodat ik eten kan pakken. Gelukkig heb ik hier wel water dus omkomen van de dorst zal ik in elk geval niet

Oja Sawyer is heet en ik ben nu Kate en m'n filmhomie Sawyer alleen klopt het niet, want hij is minder heet en ik heb geen sproeten, alhoewel het mormel me wel de hele tijd Freckles noemt En hij wilde me niet eens naar huis brengen want volgens hem was ik verwend aangezien hij me al de hele tijd overal naar toe brengt. Op zich heeft hij daar natuurlijk een heel goed punt, maar ik heb toch maar wat kussens naar z'n hoofd gegooid

Oja oja en jezus die Shannon moet echt dood, wat een debiel kutwijf. Ik hoop dat hun eten opraakt en dat ze haar als eerste opeten.
Spoiler

Laatst gewijzigd op 07-06-2007 om 12:50.
Oud 07-06-2007, 13:04
*oma*
*oma* is offline
Vandaag heb ik relax dag, maar nu ga ik toch weer allemaal dingen doen. Gisteren brakdag. Heb ik mijn ouders net zover dat we een dag later op vakantie gaan voor mijn diploma-uitreiking, krijg ik een brief dat de datum veranderd is. Grrr.
Oud 07-06-2007, 14:44
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik zag gister Dennis van Heartbreak High in Paradiso. .
Oud 07-06-2007, 15:14
vixen
vixen is offline
Ik stond vroeg op, toen ging ik met mijn amerikaanse vriend een kamer/appartement voor m zoeken en morgen heeft ie een bezichtiging dus dat heb ik goed gedaan. Ook kwam er nog een monteur voor iets in de badkamer en die was heel raar en gelukkig kwam mn huisgenoot erbij staan anders was ik echt weggelopen. Nu ga ik even slapen, vanavond de stad in om met mijn goede smaak kleren te kopen met mn vriendje.
Oud 07-06-2007, 16:23
kuik
kuik is offline
ik had vanmorgen weer anatomiepracticum om half 9 en we mochten de borstkas openzagen voor de rest hebben we allemaal kleine verborgen zenuwen en spiertjes ontdekt en dat was vet daarna college en practicum van morgen voorbereid waar ik zo ongeveer 3 uur mee bezig ben geweest (met pauze) nu kan ik niet meer normaal nadenken en ik erger me aan alles en iedereen, want mijn hersenen zijn uitgeput.
Oud 07-06-2007, 16:34
Broeder
Broeder is offline
Er werd me verteld "jij bent de muur en ik ga me nu langs je manoeuvreren". Toen ging ik maar weg.
Oud 07-06-2007, 16:35
Verwijderd
Ik heb uitgeslapen en ging toen op de fiets naar Utrecht Ik kocht een broek en toen had ik rijles en dat ging goed, hooray. Zo eten en daarna naar de kroeg van een vriendinnetje, vanavond denk ik niet uit maar alleen wat drinken want ik ben verstandig, deze week!
Oud 07-06-2007, 16:38
idontcare
idontcare is offline
ik had vandaag afgesproken met een vriend en toen gingen we in leiden wat eten en toen naar het strand in noordwijk. toen gingne we bijna midgetgolfen maar toch maar niet nu heb ik overal zand zitten zo sporten en dan naar het paard, zin innn
Oud 07-06-2007, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 07-06-2007 @ 12:43 :
^waar is hier?

hier is montréal
Oud 07-06-2007, 16:53
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
moya. schreef op 07-06-2007 @ 17:41 :
hier is montréal
Wanneer ga je naar NYC? Ik zal eens aan mijn vriendinnetje vragen of er nog toffe exposities e.d. zijn, meestal is ze daar wel van op de hoogte.

-

Ik ging vandaag sushi, sashimi, kreeft, miso soep en soba noodles eten (plus nog een hele hoop meer) en ik kreeg er nog voor betaald ook. Kleine tegenprestatie was het geven van mijn mening over datzelfde eten.
Oud 07-06-2007, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 07-06-2007 @ 17:53 :
Wanneer ga je naar NYC? Ik zal eens aan mijn vriendinnetje vragen of er nog toffe exposities e.d. zijn, meestal is ze daar wel van op de hoogte.
ow zeer te gek dankjewel
ik denk dat ik de laatste week van juni naar NY ga.
Oud 07-06-2007, 17:17
terror koekjes
terror koekjes is offline
Nou mijn bf is eindelijk vertrokken en ik geloof dat ik verdrietiger ben dan ik had verwacht!
Oud 07-06-2007, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 07-06-2007 @ 17:53 :

-

Ik ging vandaag sushi, sashimi, kreeft, miso soep en soba noodles eten (plus nog een hele hoop meer) en ik kreeg er nog voor betaald ook. Kleine tegenprestatie was het geven van mijn mening over datzelfde eten.
waar? werk je voor iens?
Oud 07-06-2007, 17:36
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 07-06-2007 @ 13:21 :
Heeft het gesmaakt?
Hij is nog op vrije voeten.

Ik ging er vanuit dat ik vandaag kapot moe zou zijn en een hele zware dag zou hebben omdat ik er gisteren pas om 00:30 inlag maar ik was juist heel scherp en had echt een hele goede, rustige en gestructureerde dag met mijn stageklas. De laatste instromer is nu ook gekomen dus er komen geen nieuwe kinderen meer bij en daar ben ik ontzettend blij om, want iedere week een nieuwe kleuter is iedere week opnieuw beginnen met laten zien wie de baas is... en dat is vermoeiend.

nu moet ik ouderavonden inplannen en lessen evalueren en groepsindelingen uittypen dus zit ik op het forum.
Oud 07-06-2007, 17:40
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Nee, Japan Airlines. Ze wisselen hun menu eens per jaar, en een collega en ik mochten de business class en first class maaltijden testrijden. Wat neerkwam op een stuk of 6 gangen, plus allerlei soorten sushi en sashimi. En daar mocht ik dan 3 uur van mijn tijd voor in rekening brengen
Oud 07-06-2007, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 07-06-2007 @ 18:40 :
Nee, Japan Airlines. Ze wisselen hun menu eens per jaar, en een collega en ik mochten de business class en first class maaltijden testrijden. Wat neerkwam op een stuk of 6 gangen, plus allerlei soorten sushi en sashimi. En daar mocht ik dan 3 uur van mijn tijd voor in rekening brengen
oh heerlijk. werk je nu weer als steward?
Oud 07-06-2007, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 07-06-2007 @ 18:40 :
dolle
Oud 07-06-2007, 17:56
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Nee, service op Schiphol gewoon, want ik doe ook nog steeds (af en toe) Engels. Maar nu even niet
Oud 07-06-2007, 19:33
Moustache
Moustache is offline
Ik stond vandaag laat en brak op om vervolgens in de bloedhitte wat kleren/schoenen te gaan kopen waarna ik in de trein naar mn ouders ben gestapt waar ik het ongeveer bestierf van de warmte en dat ding had ook nog 20 minuten vertraging tussen utrecht en amersfoort dus dat was taai. Daarna naar de verjaardag van mijn buurmeisje die beweert achttien te zijn maar ik geloof er niks van. Vanavond is nog een beetje gehuld in mysterie maar ik denk dat ik helemaal niks ga doen.
Oud 07-06-2007, 20:20
Verwijderd
Ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld en lig al 2 dagen in bed met pijnstillers voor mensen met reuma/artrose staat op de bijsluiter en ik heb dan wel geen reuma of artrose maar het zou toch fijn zijn als ze zouden helpen
tering ik had me de afterexamens periode wel anders voorgesteld en dit weekend zou ik naar een voorbereidingsweekend voor m'n uitwisseling gaan maar ik heb afgebeld en daar baal ik van want ik wou daar heen. nu weet ik niet wat ik moet gaan doen want liggen doet pijn en zitten heb ik al wel gezien en staan is te vermoeiend
Oud 07-06-2007, 20:32
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
idontcare schreef op 07-06-2007 @ 17:38 :
ik had vandaag afgesproken met een vriend en toen gingen we in leiden wat eten en toen naar het strand in noordwijk. toen gingne we bijna midgetgolfen maar toch maar niet nu heb ik overal zand zitten zo sporten en dan naar het paard, zin innn
nou sporten is echt geen goed idee als het buiten meer dan 100 graden is en je zit in zo'n hok pffff nooit gedacht dat ik zo kon zweten, bah.
Oud 08-06-2007, 00:22
Metal
Metal is offline
Ik ga nu pannekoeken bakken met mijn vrouwelijke homie hehe.

Toenstraks was hard.
Oud 08-06-2007, 04:18
Verwijderd
Zit nog een beetje in mijn maag met de ruzie met mijn moeder van gistermiddag. Misschien moet ik haar nog maar even bellen en zeggen dat ik het niet zo meende. Vanavond was mijn baas vervelend dronken en brak ik bijna mijn nek over mijn fiets aangezien mijn ketting plots blokkeerde. In de taxi naar huis dacht ik ' Stel dat ik over de kop was geslagen met mijn gezicht vol op de weg, wat voor mooie foto zou dat zijn geworden morgenmiddag? ' Nu zit er een gat in mijn lievelingsbroek, stink ik naar zweet en hunker ik naar een douche ( met mijn badschuim die me doet denken aan mijn vorige vakantie's aan Spanje ) Morgen om elf uur op en 'savonds lekker eten bij Roos.
Oud 08-06-2007, 04:32
Verwijderd
Citaat:
dubbelfris schreef op 08-06-2007 @ 05:18 :
Zit nog een beetje in mijn maag met de ruzie met mijn moeder van gistermiddag. Misschien moet ik haar nog maar even bellen en zeggen dat ik het niet zo meende. Vanavond was mijn baas vervelend dronken en brak ik bijna mijn nek over mijn fiets aangezien mijn ketting plots blokkeerde. In de taxi naar huis dacht ik ' Stel dat ik over de kop was geslagen met mijn gezicht vol op de weg, wat voor mooie foto zou dat zijn geworden morgenmiddag? ' Nu zit er een gat in mijn lievelingsbroek, stink ik naar zweet en hunker ik naar een douche ( met mijn badschuim die me doet denken aan mijn vorige vakantie's aan Spanje ) Morgen om elf uur op en 'savonds lekker eten bij Roos.
Gast
Oud 08-06-2007, 06:46
Verwijderd
toenstraks is een raar woord.

ik ging gister chillen in het park en daarna naar een cd presentatie kijken en met de nodige verdovende middelen in mijn lichaam ging ik los.
Oud 08-06-2007, 07:24
ZerO
ZerO is offline
Hoi ik heb gisteren eerst stage gelopen en daarna ging ik door naar mijn werk :/ heb in totaal 17 uur gewerkt
Vandaag moest iedereen eerder beginnen op stage i.v.m de warmte NOU echt ik kan mijn ogen niet eens open houden
Oud 08-06-2007, 07:27
Moustache
Moustache is offline
Vandaag word een dag van tas inpakken en naar Friesland rijden voor een weekendje chillen
Oud 08-06-2007, 07:29
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 08-06-2007 @ 07:46 :
[B]toenstraks is een raar woord.
Misschien omdat het geen woord is
Oud 08-06-2007, 07:44
ragdoll
ragdoll is offline
Eindhoven en efteling in het vooruitzicht argghagrhq red mij. Nu eerst nog werk en vanavond wordt leuk. Maar dan. Misschien verstop ik me hier wel met mijn mobiel UIT ha ahahaha.
Hoewel er schijnt een nieuwe achtbaan te zijn dus vooruit. Drie uur in de rij
Oud 08-06-2007, 09:25
idontcare
idontcare is offline
ik ging gister uit en was om half 5 thuis. arghh ik haat het als ik zo laat thuis ben om 12 uur werken en ik heb écht geen zin
Oud 08-06-2007, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Shoarm schreef op 08-06-2007 @ 08:29 :
Misschien omdat het geen woord is
Dat zal het zijn.
Oud 08-06-2007, 11:07
Verwijderd
jaa ik heb vannacht geslapen!!!! dat scheelt een stuk want nu kan ik weer iets. toch maar naar arnhem en zondag misschien nog wel even naar friesland. chilllllllllllllllllllllllllllll
Oud 08-06-2007, 11:59
Verwijderd
Ik heb het bed van een jongen die stom is ondergekotst dus in dat opzicht is alles okay. Nu is mijn moeder hier en we meten mijn kamer op en ik doe alsof ik ziek ben in plaats van een keiharde kater heb. Jukeboxxxxxxx haat me vanwege vannacht dus die krijgt morgen een bloemetje van me ofzo. (L)
Oud 08-06-2007, 12:05
Verwijderd
hmm gisteren ruzie met vriendje gehad. Vannacht gedroomd dattie naar me toe kwam om t uit te maken.. Werd gestresst wakker romdat ik dacht dat ik me verslapen had. Vriendje zei gisterenaaf dattie me na t douchen zou bellen.. nu nog nix gehoord. Op mn werk nix te doen en de airco is kapot dus zweet me dood. Tjah.. t ergste vind ik nog wel dat ik me zorgen maakt dat mn vriend me niet belt. Kweet niet hoelang hij nodig heeft om in zn sop gaar te koken en heb zo'n voorgevoel dat ik beter niet zelf kan bellen..

Maja.. verder mn leven is saaaii... (daar ga je dan t leger voor in.. )
Oud 08-06-2007, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 08-06-2007 @ 12:59 :
Jukeboxxxxxxx haat me vanwege vannacht dus die krijgt morgen een bloemetje van me ofzo. (L)
Haha, daar houd ik je aan!

Ik ging gisteravond wijn drinken aan de werf met vrienden en dat was relaxt. Daarna naar de kroeg van Scarlett waar we gratis gin kregen en toen zouden we één dansje wagen in de tivoli, maar zoals altijd gingen wij als laatste weg en toen kwam zij een gast tegen en gingen we met hem naar zijn huis en uiteindelijk ging ik ruzieen met scarlett en lag ik om 7uur in haar bed en was ik er al om 9uur weer uit en ging ik maar naar fuckin ondiep fietsen om het arme schaapje op te halen. Ik verdien inderdaad een bloemetje huhu.
Net gewinkeld, zo werken, met een kater, verdomme!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten