Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2002, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Clubliefde
Zijn grote liefde voor Norwich City heeft Neil Bradley zijn huwelijk gekost. Toen hij een tatoeage op zijn borst en ondergoed met het embleem van de voetbalclub aan haar toonde, was voor Joanne Bradley de maat vol. "Ik werd gek. Hij dacht dat het sexy was." De man had eerder al de slaapkamer in de clubkleuren geel en groen geschilderd terwijl zijn vrouw aan het winkelen was. Verder monteerde hij een clubvlag op de auto en nam hij haar mee op vakantie naar Norwich, zodat hij de spelers kon zien trainen. (NU.nl)
Nu vraag ik me af: is er iets waar jouw partner zich veel mee bezighoudt dat jou irriteert? Liefde voor voetbal? Te veel hangen met zijn vrienden? Te gehecht aan zijn computer?

Tell me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-10-2002, 09:12
Anne
Anne is offline
*heeft geen partner*

Oud 18-10-2002, 10:25
PardonMe
PardonMe is offline
oefff..
hahah ik zou dan ook wel erg gek worden denk ik als mijn vriend zoooooo fan van PSV geweest zou zijn!!

Maar uhmz hij heeft niet echt zulke dingen waar ik me aan erger ofzo.. tja misschien af en toe te veel bier drinken en zijn moeder pesten (die ik dan maar weer ga steunen, omdat ik het gemeen vind, 4 mannen tegen 1 vrouw)

Mjah tis niet dat ik me daar nou zooooo aan erger, of dat het erg vervelend is..
Oud 18-10-2002, 10:29
Tom
Tom is offline
heb geen vriendin maar weet wel dat mensen die neit van auto's houden gek van mij worden als ik een mooie zie
Oud 18-10-2002, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Tom schreef:
heb geen vriendin maar weet wel dat mensen die neit van auto's houden gek van mij worden als ik een mooie zie
Ik ben ook helemaal gek van auto's en als ik dan een mooie voorbij zie rijden moet en zal ik het altijd laten weten

Mijn vriend is helemaal gek van computers Maar dat vind ik niet erg, ik zit er zelf ook hele dagen achter. Hij speelt spelletjes en ik niet, en ik vind het eerder grappig dan irritant als ie zo heel erg verdiept in zo'n spelletje is

En een irritante 'hobby' van m'n vriend is slapen. Het komt hier op neer:
Als ie een bed ziet wordt ie moe, als hij hem aanraakt slaapt ie meteen.. Vreselijk

Maar hijs wel lief hoor
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 12:45
MiZz TeRiOuZz
MiZz TeRiOuZz is offline
jhij wil altijd formule 1 en motorrace zien
niet dat dat gebeurd ofzoow...
Oud 18-10-2002, 12:49
Syrinx
Syrinx is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik ben ook helemaal gek van auto's en als ik dan een mooie voorbij zie rijden moet en zal ik het altijd laten weten

Mijn vriend is helemaal gek van computers Maar dat vind ik niet erg, ik zit er zelf ook hele dagen achter. Hij speelt spelletjes en ik niet, en ik vind het eerder grappig dan irritant als ie zo heel erg verdiept in zo'n spelletje is

En een irritante 'hobby' van m'n vriend is slapen. Het komt hier op neer:
Als ie een bed ziet wordt ie moe, als hij hem aanraakt slaapt ie meteen.. Vreselijk

Maar hijs wel lief hoor

hehe, dat is dus seks op de keukentafel
Oud 18-10-2002, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Syrinx schreef:
Hehe, nee dat is één van de weinige momenten waarop ie wel wakker blijft in bed
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 13:48
miro
miro is offline
Mijn vriend is echt een computerfreak. Op zich zit ik er niet zo mee en af en toe vind ik t zelf ook nog wel interessant. Maar af en toe dan gaat ie voor zn pc zitten terwijl ik dr naast zit, en dan heeft ie weinig aandacht voor mij, das wel irritant ja, gelukkig gebeurt het niet zo vaak.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 13:53
Stainleszs
Stainleszs is offline
Hmm ik vind dat je wel een beetje met je partner zijn hobbys rekening kan houden, ook al lopen deze uit de hand. Hahaha ik weet niet of mijn toekomstige vriendin ook namelijk Hans Teeuwen wel zo geod vindt als ik
Oud 18-10-2002, 13:55
miro
miro is offline
Citaat:
Stainleszs schreef:
Hmm ik vind dat je wel een beetje met je partner zijn hobbys rekening kan houden, ook al lopen deze uit de hand. Hahaha ik weet niet of mijn toekomstige vriendin ook namelijk Hans Teeuwen wel zo geod vindt als ik
Hans teeuwen is geweldig (en dat vinden heel veel meisjes....in mijn omgeving dan )
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Stainleszs schreef:

Ik weet niet hoe meisjes erover denken als ik weer eens voor de zoveelste keer een Linux kernel hercompileer, of KDE eens door de nieuwste GCC haal nadat ik GLIBC heb upgegrade (voor betere DLL link times en processor specifieke optimalisaties), het weer eens nodig vindt mijn netwerkconfiguratie te herzien of het grappig vindt op mijn 3e PC zoiets als NetBSD te installeren .. of als mevrouw wil dat ik een CD'tje voor haar brand, dat ik dit heel omslachtig via een Linux terminal doe, enzovoorts

*is übernerd* [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img]

Al denk ik wel dat ik andere dingen leuker vindt om te doen op mijn kamer als ik daar met een meisje ben .. computeren doe ik al genoeg

Laatst gewijzigd op 18-10-2002 om 14:04.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 14:03
Verwijderd
Ik heb dat ook gelezen in de krant vanochtend, vreselijk!

Maar goed, ik weet niet, mijn vriend heeft niet echt hobbies, en diegene die hij wel heeft heb ik zo langzamerhand van hem overgenomen (Star Trek e.d.)
Ja, hij heeft een fascinatie voor auto's en zo, maar of dat nou zo erg is?

Oh ja, hij studeert biologie en wil daar altijd vanalles over uitleggen *terwijl ik daar dus totaal NIET in geïnteresseerd ben* dat is soms wel storend.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 14:16
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nee, mijn vriend heeft vrijwel alleen hobby's die ik ook leuk vind, of in ieder geval hobby's die ik kan waarderen.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 14:49
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
******** schreef:

Ik weet niet hoe meisjes erover denken als ik weer eens voor de zoveelste keer een Linux kernel hercompileer, of KDE eens door de nieuwste GCC haal nadat ik GLIBC heb upgegrade (voor betere DLL link times en processor specifieke optimalisaties), het weer eens nodig vindt mijn netwerkconfiguratie te herzien of het grappig vindt op mijn 3e PC zoiets als NetBSD te installeren .. of als mevrouw wil dat ik een CD'tje voor haar brand, dat ik dit heel omslachtig via een Linux terminal doe, enzovoorts

Ik denk dat niet alleen meisjes hier niet zo goed tegenkunnen

Al denk ik wel dat ik andere dingen leuker vindt om te doen op mijn kamer als ik daar met een meisje ben .. computeren doe ik al genoeg
klopt denk ik wel...
Oud 18-10-2002, 15:17
Tom
Tom is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
zo'n meid zoek ik ook anders moet ik me echt constant inhouden als ik over straat loop.. weet van mezelfdat ik dat niet kan
Oud 18-10-2002, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Tom schreef:
zo'n meid zoek ik ook anders moet ik me echt constant inhouden als ik over straat loop.. weet van mezelfdat ik dat niet kan
Sorry, ik ben al bezet

Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 16:16
nogmaals
nogmaals is offline
haha misschien keemkjoeppen nee hoor

helemaal nix wat irritand is joh vreselijk gewoon

(mwamwagris)
Oud 18-10-2002, 17:47
Verwijderd
computeren
we hebben alleen sweekends samen dus ik vind het zonde dat hij dat veel achter mijn comp zit. altijd als we thuiskomen van de stad o.i.d. dan gaat meteen de computer aan en zit ie er weer een tijd achter (nooit echt geteld maar best lang zodat ik me uiteindelijk verveel of zoms in slaap val ofzo)
meestal zit ie albums/spellen te downen of te forummen.
ik heb het al wel vaak gezegd en hij weet ook dat hij er soms lang achter zit en hij vind het ook wel erg...tis ook wel iets minder geworden de laatste tijd maar soms word ik nog weleens kwaad van binnen, of erger ik me er aan als ie weer de comp aanzet.

verder heeft ie niet echt irri hobbies
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef:
Oh ja, hij studeert biologie en wil daar altijd vanalles over uitleggen *terwijl ik daar dus totaal NIET in geïnteresseerd ben* dat is soms wel storend.
Oei...ik probeer ook vaak een bepaald persoon dingen uit te leggen of ik vertel gewoon veel dingen die hem nix zeggen......volgens mij vindt ie dat ook wel storend...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2002, 18:17
Loezzel
Loezzel is offline
Haha, een irritante hobby van mijn vriend is "praten als hij gedronken heeft" . Verschrikkelijk, denk maar niet je dat je dan na het uitgaan je bed in kunt duiken. Dan heb ik iets gezegd wat hem erg aantrekt (bijvoorbeeld dat ik iemand niet leuk vind ofzo, van die onbenullige dingen) en dan gaat het zo: "Loes, nou moeten we even praten...." Vervolgens praat ie een half uur over iets wat hij me in 1 zin had kunnen vertellen. Heel irritant op dat moment, maar achteraf moet ik er altijd om lachen.
Oud 19-10-2002, 08:55
miro
miro is offline
Citaat:
******** schreef:

*is übernerd* [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img]

Dat doet mijn vriend dus ook allemaal. Ik zit er niet mee, zolang ie maar aandacht voor mij heeft als ik bij m ben.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Oei...ik probeer ook vaak een bepaald persoon dingen uit te leggen of ik vertel gewoon veel dingen die hem nix zeggen......volgens mij vindt ie dat ook wel storend...
Wie, ik? Neuh [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/hypocrite.gif[/img]
Met citaat reageren
Oud 19-10-2002, 09:53
Verwijderd
Het wordt trouwens pas erg als een jongen in z'n slaap over computers praat....zoals m'n ex..
Was ook wel grappig, dan zei hij iets waar ik totaal nix van snapte, maar hij zei het heel serieus. Dus ik weer: he wat zeg je nou??
Hij een beetje geirriteerd, maar weer heel serieus het allemaal vertellen...
Ging vaak over mIRC enzo.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 10:45
Rioto
heb geen vriendin ..''als'' ik ooit een vriendin krijgt zal die niet blij zijn met m,n hobby
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2002, 11:00
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Kheb geen partner, maar waar mensen zich bij mij aan kunnen storen is dat ik nogal vaak pestopmerkingen maak. Maar kprobeer me in te houden meestal .

[edit]Ik ben ook erg klefverslaagd, kan ook irritant zijn. En ik wil altijd zo veel mogelijk weten wat iemand denkt en wat er in iemand omgaat.[/edit]

Laatst gewijzigd op 21-10-2002 om 11:08.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
heb geen vriendin ..''als'' ik ooit een vriendin krijgt zal die niet blij zijn met m,n hobby
Ligt eraan wat jouw hobby is..
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 15:05
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Maypole schreef:
*nieuwsgierig naar wat die hobby dan eigenlijk is...*
Oud 21-10-2002, 15:27
Rioto
Citaat:
PardonMe schreef:
*nieuwsgierig naar wat die hobby dan eigenlijk is...*
Moshing ...Ook wel Violent dancing genoemd..

bij optredens staat er altijd een groep tegen elkaar te beuken ...maar dan zeg maar een stukie harder dat je elkaar echt slaat en schopt ... oke nu denk iedereen dat ik ziek ben maar goed... ik zie het als een gezonde uiting van agressie en its FUN
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 17:05
AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Niet irritant maar m'n vriend is helemaal gek van motors en auto's....
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 17:16
R
R is offline
Lachen..
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 17:59
20marianne12
20marianne12 is offline
Computeren daar houdt hij wel van. Maar opzich vind ik het niet echt een irritante hobby, ik bedoel het is mijn hobby ook (soms een beetje TE veel). Enne ik ben gelukkig belangrijker dan zijn computeren... few.. tot ergernis van zijn vrienden soms, als ze met zijn alle online willen gamen ofzo... Maar soms is het wel irritant, komt hij hier, moet hij heel fftjes snel iets doen, maar ja ik ben soms ook aan het msnen als hij hier is dusse ik vind het niet echt irritant ...
En verder nee geen irritante hobby's, misschien is hij wel prefect (of maakte liefde nou blind )
Oud 24-10-2002, 12:38
Gekke Doos
Gekke Doos is offline
kheb nu geen partner, maar als er een irri hobby van een jonge is, dan is het wel naar andere meissies kijkuh!!
Oud 24-10-2002, 20:26
koffie verkeerd
koffie verkeerd is offline
Citaat:
Maypole schreef:
Moshing ...Ook wel Violent dancing genoemd..

bij optredens staat er altijd een groep tegen elkaar te beuken ...maar dan zeg maar een stukie harder dat je elkaar echt slaat en schopt ... oke nu denk iedereen dat ik ziek ben maar goed... ik zie het als een gezonde uiting van agressie en its FUN
:gaapsmilie: zolang t bij optredens blijft maakt dat toch geen zak uit? laat je vriendin mooi buiten de pit staan of beter: met je vriendin op je nek moshen/pitten

topsport
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 09:07
sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Gekke Doos schreef:
kheb nu geen partner, maar als er een irri hobby van een jonge is, dan is het wel naar andere meissies kijkuh!!
praat je altijd zo?
Oud 25-10-2002, 09:15
sas_andrea
sas_andrea is offline
Mn vriend heeft t heel erg met basketbal... Op zich niet zo erg, maar af en toe dan kan ik m wel wat aan doen als ie er weer over begint. GRRR...
Oud 25-10-2002, 09:15
miekmuis
miekmuis is offline
Mijn vriend zit enorm veel achter de computer en dat is soms wel irritant. Ik doe dat zelf ook wel, maar dan ren ik ondertussen wel om de 5 minuten naar hem toe voor een zoen. Hij niet, hij kan er echt helemaal op in gaan. Maarjah k kan er mee leven
Oud 25-10-2002, 15:52
Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
Syrinx schreef:
Denkt iedereen nou alleen maar aan sex?!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 16:02
Rioto
Citaat:
koffie verkeerd schreef:
:gaapsmilie: zolang t bij optredens blijft maakt dat toch geen zak uit? laat je vriendin mooi buiten de pit staan of beter: met je vriendin op je nek moshen/pitten

topsport
zelfs aan de kant ben je niet veilig meer ...tijdje geleden op een show ..renden de we met hele groepen de zijkanten in ..met gevolg dat ik over een merch tafel heen donderde
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 16:30
koffie verkeerd
koffie verkeerd is offline
leuk wanneer je zelf aan het pitten bent, maar vet irritant voor de mensen die niet willen pitten (of net even bijkomen van een kopstoot )
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 20:19
Alet
Alet is offline
Citaat:
Loezzel schreef:
Haha, een irritante hobby van mijn vriend is "praten als hij gedronken heeft" . Verschrikkelijk, denk maar niet je dat je dan na het uitgaan je bed in kunt duiken. Dan heb ik iets gezegd wat hem erg aantrekt (bijvoorbeeld dat ik iemand niet leuk vind ofzo, van die onbenullige dingen) en dan gaat het zo: "Loes, nou moeten we even praten...." Vervolgens praat ie een half uur over iets wat hij me in 1 zin had kunnen vertellen. Heel irritant op dat moment, maar achteraf moet ik er altijd om lachen.
geweldig

Maar ongetwijfeld irritant op het moment idd.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
Ach..als je het gewoon formuleerd als "ik hou van ruige hardcore" .. vraag ik me af of ze daar echt wat op tegen heeft..

Bla ik zou me dr verder best aan dood kunnen ergeren geloof ik als iemand heel erg geobsedeerd is door een hobby die mij zelf niet intereseerd..
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 15:59
Rioto
Citaat:
Glow schreef:
Ach..als je het gewoon formuleerd als "ik hou van ruige hardcore" .. vraag ik me af of ze daar echt wat op tegen heeft..

Bla ik zou me dr verder best aan dood kunnen ergeren geloof ik als iemand heel erg geobsedeerd is door een hobby die mij zelf niet intereseerd..
Tja ...ik ga helemaal op in de muziek en de gedacht erom heen ik hou me daar toch wel een paar uur per dag mee bezig ...dus ik kan nogal wel is wat commetaar hebben met waar ik het niet mee eens ben in de maatschapij ...en dat willen meisjes niet horen ..ze willen alleen horen .." i love you '' en dat soort gedoe meer ...athans dat denk ik hoor ..geen ervaring heb meisjes
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 19:23
poecilotheria
poecilotheria is offline
de vriendinnen die ik langer als 2 weken gehad heb hebben zich altijd geergerd aan mijn spinnen hobbie dies namelijk een beetje uit de hand gelopen.....

als ik eenmaal uit mijn bed omhoog kom snachts dan moet ik ff naar mijn spinnen gaan kijken(dat kan dan soms ook wel uitlopen dat ik een uur voor een bak hang waar toevallig net wat apparts te zien is), wanneer het ook is en dat kan soms wel eens irri zijn voor de tegenpartij hehehe
Reageren

Regels voor berichten