Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Jah moet ik es proberen.. Ik gebruik persoonlijk iets van: "Wow.. je bent mooi.. weet je dat??" Werkt goed.. !
|
zeer mooie en geile dame stapt op jongen af: "he zal ik een biertje voor je betalen en je vervolgens menemen naar mijn huis en je daar, aangezien ik deze week alleen thuis ben, helemaal suf neuken ?"
jongen reageert: "ok" dame weer: "o dr is misschien wel een klein probleempje 'zie je die zeer geile en aantrekkelijke vriendin van me?' zei is ook zo oud als wij zijn (wij als in de jongen en het meisje niet in de vorm van een schitzofreen persoon) en wil graag mee doen, kan dat? " jongen reageert: "ok" .. sja dat is wel de ultime versiertruc moet ik zeggen ![]()
||
![]() |
Citaat:
zo dat was een gevoelige snaar ![]() vast een keer gekwetst toen jij je gevoelig dacht op te stellen, toen finaal voor paal gezet en met rode kop afgedropen... tof dat je iemand die het wel kon een mooi compliment geeft ![]() |
![]() |
|
je komt elkaar tegen, je praat wat enzo... leuk... gaat zo 3 weken je wisselt nummers uit, ow en je gaat wat samen doen... je gaat steeds vaker samen dingen doen enzo... en op een gegeven moment, ow je bent zo een goede vriend en ik kan zo goed met je praten dat heb ik nog nooit gehad met een jongen en PATS BOEM vrienden voor het leven, voor zolang het van haar kant duurt dan he
![]() Ow wacht dat was niet de bedoeling he, iemand versieren, ow dan zou ik het niet weten ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
toevallig, ik zag m eerder deze avond ook bij een vriend van me, waar kun je die anderen downloaden? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En de pot verwijt de ketel.. Jij bemoeit je ook altijd met dingen die niet voor kleine kindjes bedoeld zijn. Jij zit altijd nare man af te zeiken. Jij moet altijd van die domme opmerkingen maken, en natuurlijk kan ik het niet laten als ik iemand met een gigantisch lager niveau dan ik de grond in kan stampen.. En nog even ter informatie: Ik ben geen Nerd, en nare man al zeker niet. |
![]() |
|
![]() |
meestal gebruik ik geen versiertrucs of zinnen.
Omdat ik bijna altijd uitga naar een cafe waar iedereen iedereen kent, gebruik ik gewoon recente gebeurtenissen als aanspreekpunten om daar vanuit verder te werken. Onder recente aanspreekpunten vallen bijvoorbeeld: "ik zag je gister nog bij de kapper, staat echt veel leuker zo je haar" "Jeetje, wat kan jij goed handballen zeg! ik zag je vandaag spelen in de sporthal" "Je moeder stond nog in de krant met haar winkeltje, wat leuk joh!" "Jij was vorige week met mijn broer geweest toch?" "Gister was ik bij je zus te slapen, die is echt goed in bed!" enz. In een onbekende omgevind gebruik ik weleens bij een gebrek aan inspiratie: "Ben jij niet het zusje van......." om vervolgens een heel gesprek aan te knopen. offtopic: running spirit: volgens mij heb jij echt al heel veel blauwtjes gelopen, aangezien je zo opgefokt reageerd. |
![]() |
|
ik space er gewoon naar toe ik geef een hand en zeg halle ik ben jacquelien en jij bent zegtie qat.....
en dan zeg ik gewoon van oooeh jij bent knap gaatie lachen zeg ik jah is echt zo en dan space ik wer weg en als die dan zegt w8 w8 dan komt de rest wel ![]()
|
ikzelf versier nooit.. ik leer iemand kennen en het word wat
maar wat ik zou doen als ik iemand bij uitgaan leuk zou vinden heb ik wel eens over nagedacht.. ik denk dat je gewoon maar over iets irrelevants moet beginnen zodat je gewoon in gesprek raakt.. weetikveel dat je iemands schoenen mooi vind ofzo ik heb wel is gehad dat een meisje 'kom je hier vaker' tegen me begon te blaeten bij uitgaan en dat ik niks van haar moest hebben (en dat ik een vriendin had) en dat ik zo was like.. hmmz eeehm ik ging net weg ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het gewoon verschrikkelijk.. van zo´n standaard zinnen of dingen die mensen doen... Als i8emand dan ook met een but zin begint heb ik al gelijk een verkeerde indruk van die persoon....bevooroordeeld..
nee ik heb liever dat een persoon niet ehct weet hoe te beginnen dan zo´n zin ofzo.. Het moet lekker spontaan komen. Naja.. niet moeten.. maar dat vind ik gewoon ech kewl ![]() Een gek persoon is altijd welkom ![]()
||
Citaat:
loes is in de bios. het is een mooie film. "piep piep" doet de telefoon van jaap. "Sssst" zegt loes. "hou je mond snol" zegt jaap. zo kan hij niet rustig bellen. (als ik dit goed heb... :] iig toffe reclames)
|
![]() |
Ach, nu valt me weer iets in wat ik toch wel erg schattig vond.
Ik was eens met een vriendin in een café en ik raakte aan de praat met een Duitse dude. Hij had een erg terughoudende vriend bij zich, dus dat viel niet zo op. Op een gegeven moment, toen we weg moesten, gaf die Duitser me een pindanootje, ter herinnering. (Op zich al erg origineel, maar nu komt het schattige gedeelte.. ![]() ![]() Dit bedoel ik dus met kerels die zich niet uitsloven en dom gaan doen om een meid te krijgen. Doe gewoon iets schattigs, dan maak je meer indruk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||