![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ben er niet dikker van geworden, ben paar kilootjes afgevallen maar hoeft er ook niet persé te maken mee te hebben... heb kleeeein beetje grotere borsten gekregen maar dat vind ik stiekem niet erg ![]() verder bevalt ie prima ![]() [edit]bloedverlies is ook STUKKEN minder, ben nu nog maar 3 dagen, en veel minder hevig, ongesteld, ipv 5 dagen.[/edit]
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gebruikte m ook, ben net gestopt ermee. mijn huid voelde er veel droger van aan (ik kreeg exceem, maar puistjes verdwenen wel
![]() maarja, ik ben niet zwanger geworden en "mittelschmerz" verdween ![]() en daar was het voor |
![]() |
|
![]() |
Heej!!
Zelf gebruik ik deze pil ook! Mijn bijwerkingen zijn net als de rest zo'n beetje. Mijn borsten zijn wat gegroeid (like I care...) en mijn ongesteldheid duurt nog maar 3 dagen! Dus dat komt ook goed uit! Maar... Mijn moeder had deze pil ook, maar die kreeg heel veel bruine vlekjes op haar gezicht nadat ze in de zon was geweest. Dit is ook een van de bijwerkingen die op de bijsluiter staat... Maar per lichaam verschilt het wat de bijwerkingen zijn... Succes ermee!! Kus Juul
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
morning after pil *silly* | 2 | 30-03-2002 09:56 | |
Lichaam & Gezondheid |
vraaggie over de pil silla02 | 7 | 25-03-2002 14:41 |