Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-03-2002, 17:19
donna
donna is offline
Wei gebruikt deze pil,en wat zijn je bijwerkingen?
Oud 19-03-2002, 17:54
miro
miro is offline
Ik gebruik m, ben dr een flink stuk dikker van geworden. Voor de rest geen bijwerkingen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 18:23
Ilsch
Ilsch is offline
ikke... maar ik ben er niet dikker van geworden.. niet dat ik weet iig... ik let dr niet echt op..
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 18:55
Snufje
Snufje is offline
Citaat:
miro schreef:
Ik gebruik m, ben dr een flink stuk dikker van geworden. Voor de rest geen bijwerkingen.

Dat dik worden komt niet door de pil in principe. Dat kan je zelf in de hand hebben. Er zitten hormonen in die je eetlust opwekken, maar jij bent zelf toch echt de persoon die dat eten ook daadwerkelijk gaat nemen

Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Snufje schreef:
Citaat:
miro schreef:

Dat dik worden komt niet door de pil in principe. Dat kan je zelf in de hand hebben. Er zitten hormonen in die je eetlust opwekken, maar jij bent zelf toch echt de persoon die dat eten ook daadwerkelijk gaat nemen

Is dat zo? Poeh, ben ik weer gerustgesteld... was al bang dat ik dikker zou worden als ik aan de pil zou gaan... maar dan kan ik het dus zelf tegenhouden
Met citaat reageren
Oud 19-03-2002, 19:30
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
Snufje schreef:
hehe ja zo ken ik er nog wel een paar
Oud 19-03-2002, 21:36
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
ik ben ermee gestopt. ik kreeg grotere borsten, werd dikker, en voelde me soms echt heeel vervelend.
Oud 19-03-2002, 22:08
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
more.than.a.woman schreef:
ik ben ermee gestopt. ik kreeg grotere borsten, werd dikker, en voelde me soms echt heeel vervelend.
bij mij was dat alleen in het begin, dat voelen, maar toen voelde ik me eigenlijk sowieso al , dus ik weet niet of dat daadwerkelijk door de pil kwam.
ben er niet dikker van geworden, ben paar kilootjes afgevallen maar hoeft er ook niet persé te maken mee te hebben...
heb kleeeein beetje grotere borsten gekregen maar dat vind ik stiekem niet erg

verder bevalt ie prima ofzoiets...

[edit]bloedverlies is ook STUKKEN minder, ben nu nog maar 3 dagen, en veel minder hevig, ongesteld, ipv 5 dagen.[/edit]
Oud 20-03-2002, 08:12
lekker zoet beertje
lekker zoet beertje is offline
bloedverlies werd duidelijk minder
niet dikker van geworden, wel meer eetlust, maar misschien komt dat ook wel door de winter
heb nog wel steeds last van mijn rug als ik ongesteld moet worden en ben, voel me nog wel steeds misselijkk
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 08:32
miro
miro is offline
Citaat:
Snufje schreef:

Dat weet ik natuurlijk ook wel. Maar ik ben toch een flink stuk dikker geworden door die pil omdat ie mn eetlust opwekt? Net zoals dat bij andere pillen het geval kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 16:47
moedergans
moedergans is offline
Ik gebruik deze, maar heb geen bijwerkingen!
Oud 20-03-2002, 18:23
Mollusc
Mollusc is offline
Ik gebruik 'm ook. Geen bijwerkingen behalve dat de menstruatie ietsjepietsje dragelijker is geworden...
Oud 20-03-2002, 18:31
simple creed
simple creed is offline
ik gebruik hem ook..
hij bevalt goed...
alleen doet de menstruatie meer pijn maar is wel minder (ik voelde eerst NIETS nu klein beetje)
ennuh ik ben dunner geworden maar of dat daarmee te maken heeft
eetlust is wel minder geworden
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 18:57
Ninnoc
Ninnoc is offline
heb ik tijdje gebruikt en kreeg er puistjes van --> gebruik nu diana net 3 dagen.
verder geen bijwerkingen
Oud 20-03-2002, 19:03
PV
PV is offline
hmz dat is al de 5e topic ofzo hierover..
naja ik gebruik die ook en heb voor zover ik weet alleen positieve bijwerkingen. weet nie of ik dikker ben geworden of niet.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2002, 19:53
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Hoi,

Ik ben er mee gestopt, want ik werd er veel dikker van en dat vond ik niet tof.

Maar nu wil ik wel weer aan de pil, en hoop dat het met een andere pil beter gaat

kus
Oud 20-03-2002, 20:12
Milyssa
Milyssa is offline
'k voelde me er verrot door, werd er depri en ziekig van en kreeg veel meer puistjes ed...'k vond niks iig. Nu Diane35, bevalt veel beter.
Oud 22-03-2002, 13:38
Verwijderd
gebruikte m ook, ben net gestopt ermee. mijn huid voelde er veel droger van aan (ik kreeg exceem, maar puistjes verdwenen wel , ik voelde me constant een beetje grauw (om maar even een woord te nemen, wat daarvoor trouwens niet zo was), mijn humeur wisselde veel sneller veel heviger (huilbuien enzo), niet echt aangekomen (ksta ook niet echt vaak op de weegschaal), kkreeg enorme last van mijn rug net voor menstruatie (had ik daarvoor niet).

maarja, ik ben niet zwanger geworden en "mittelschmerz" verdween
en daar was het voor
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 20:44
juultje_moi
juultje_moi is offline
Heej!!

Zelf gebruik ik deze pil ook! Mijn bijwerkingen zijn net als de rest zo'n beetje. Mijn borsten zijn wat gegroeid (like I care...) en mijn ongesteldheid duurt nog maar 3 dagen! Dus dat komt ook goed uit!

Maar... Mijn moeder had deze pil ook, maar die kreeg heel veel bruine vlekjes op haar gezicht nadat ze in de zon was geweest. Dit is ook een van de bijwerkingen die op de bijsluiter staat...

Maar per lichaam verschilt het wat de bijwerkingen zijn... Succes ermee!!

Kus Juul
Oud 27-03-2002, 16:02
kaatje in da house
kaatje in da house is offline
ik gebruik deze pil ook, ben niet dikker geworden, mn borsten zijn (helaas ) ook nie groter geworden, en kreeg er ook geen puistjes van.

prima pil duz!

grtz & more, K.G.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten