Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Boer'n Vla of yoghurt (van de zuivelhoeve)
http://www.dezuivelhoeve.nl/content....05,nl&Gebied=1 ik eet het dagelijks, heerlijk.. kan niet meer zonder ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Tis echt een aanrader om deze vla te gaan proberen! (ik lus nu geen vlaflip en al die vlas meer.. omdat ik die te waterig en smaak loos vind vergeleken met de boer'n vla ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat gek is, want bij m'n moeder thuis hebben we wel vaak boer'n yoghurt ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Alleen zitten er in vla en yoghurt veel meer gezondere stoffen.. en in een cornetto niet das meer een snack |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Je hebt ook van Vitalinea chocolodemousse.
Het wordt in een pak van 2 potjes verkocht; wenig vet en weinig calorien. Hier de productinformatie.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Bij ons stonden ze die smakeloze prut gratis weg te geven, maar degene die er al een gehad hadden hoefden meestal geen 2de... ![]()
||
Citaat:
Als je echt een volwaardig toetje wil, zit je al snel aan evenveel calorieën als een cornetto, dus dat maakt helemaal niets uit ![]() Voor magere toetjes moet je denken aan magere yoghurt, gewone yoghurt en dan zelf vruchten toevoegen. Zelfs magere kwark is al heel erg calorierijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Spekkie, veel kcal in magere kwark? Wat vind jij veel kcal dan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Alles wat ver boven yoghurt uit komt (50kcal per 100mL) vind ik veel. Blijkbaar ben ik in de war met kwarktoetjes met "maar 4% vet" die alsnog 100-130 kcal per 100mL bevatten ![]()
||
Citaat:
![]() Nou ja, misschien moet ik de 'echte' toetjes maar voor het weekend bewaren en door de week dingen gaan eten als yoghurt.
||
Citaat:
![]() Maar goed, als calorieen je niet boeien, kijk eens in het schap van de supermarkt. Er staan zoooveel megalekkere toetjes. Behalve yoghurt en vla ook veel soorten vla (met en zonder vruchtjes), soorten kwark, luchtig toetje, puddingen, mousse, schepijs, ijsjes, noem maar op ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Dus ik was op zoek naar iets lekkers wat toch gezond is. Yoghurt met fruit vind ik wel een goede, maar ik denk dat dat een beetje duur is... Ik heb iig een hoop dingen om uit te proberen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
ER (ernstige rekenproblemen)-toets Kiritsugu | 25 | 24-12-2015 14:40 | |
Studeren |
HKU 18+ toets 2012 D'Artagnan | 0 | 25-05-2012 13:30 | |
Studeren |