Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Niks te mildly, mijn grote liefde is weer voorzichtig aan begonnen met schrijven!
http://www.maarwatishet.com/ AHHHHHH DE EUFORIE AHHH OVERREAGEREN DOOR TE WEINIG SLAAP EN TE VEEL KOFFIE AAAHHHHHHH MAAR HIJ SCHRIJFT ZO LEUK |
![]() |
|
[youtube} en dan de youtube link [/youtube] En dan moet je alleen het laatste gedeelte van de link posten na de =. Dus de link van dit filmpje http://www.youtube.com/watch?v=QYhtsaP9Cpw is QYhtsaP9Cpw en dan krijg je
||
Citaat:
||
Citaat:
En die No Surprises cover is echt om te huilen. Dat zing ik nog beter.
||
Citaat:
ze heeft nog een stuk of 300000 filmpjes op haar youtube en allemaal even lomp ![]()
||
Citaat:
Ik dacht dat iedereen dat onderhand wel wist van me. Ik ben een geek en ik hou van andere geeks en ik steek mijn geekheid niet onder stoelen en al helemaal niet onder banken. edit: Ik ben een geek met foute info want het shirt is van Juli 2006.
Laatst gewijzigd op 13-06-2007 om 18:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Niemand schijnt het vreselijk te vinden. Normaal word iedereen bij youtube verrot gescholden, maar zelfs de zogenaamde radiohead fans vinden dit geweldig. Ze klinkt alsof ze moet poepen en ze spreekt de woorden echt belachelijk uit. I remember playing 'OK computer' quite a bit when it came out, I love how you kept Thom Yorke's trademark 'bored/inward sneering drawl' but actually made it possible for me to hear the lyrics (for the first time ever, =p) WHAT THE ARSEING HELL?!
||
Citaat:
![]() Als we dan toch bezig zijn, deze EP is echt geniaal: omg wat is donny tourette toch een mongool en noel fielding is een held <3
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
'i is i am the walrus?' ''cuz his helmet turned blue?' omfg donny.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vandaag poirot | 500 | 15-03-2007 13:53 |