![]() |
||
Citaat:
ot: Boehoe geen break out meer ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De teloorgang van de westerse maatschappij etc ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: weeeeer afgebeld, kuttapasbar. al vind ik het eigenlijk veel te relaxt want de zon schijnt best en zo ga ik met een boek in de tuin liggen ![]() en jeuzus ik word nu best zenuwachtig voor morgen want uitslagggg Laatst gewijzigd op 13-06-2007 om 14:05. |
![]() |
||
Citaat:
OT: Niet echt een bijzondere dag. Lekker rustig. Nu een stageopdracht afmaken en na het eten schaken met een collega in de Ierse pub. En tonsillitis is een mietje! 1 dag vakantie is veel te weinig om weer naar school te willen. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik werd net gebeld door icare dat ik aangenomen ben per direct, maandag contract ondertekenen, hiephoi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Zo, gister tentamen gemaakt en toen met medestudenten de avond in de kroeg doorgebracht. Vanochtend echter fucking vroeg op om naar werk te gaan waar ik geen ene fuck heb gedaan en nu zit ik een beetje moedeloos thuis, omdat er zo familie komt voor m'n verjaardag vandaag. Echt geen zin in eigenlijk, maargoed, echte feest is vrijdag icm Opgezwolle in het LVC, en dat wordt wel tof denk ik
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Werk, afspraak, leuk, nog meer werk. Toen kwam ik een jongen van school tegen, toen de ex van mn zus en nu ben ik thuis en over 27 minuten moet ik weg voor paardrijden maar eigenlijk heb ik echt geeeen zin. Daarna wel cocktails drinken, dat is cool.
|
Verwijderd
|
Ik heb de nacht doorgehaald zodat ik vandaag en vannacht en morgenochtend en morgenmiddag kon slapen, want dan ben ik tenminste niet zenuwachtig voor de uitslag. Nu wordt het dus eigenlijk wel tijd om te gaan slapen, maar ik moet nog allemaal spelletjes spelen en de kat aaien en staren naar de videokaart die ik wil hebben enzo
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb tot 11 uur in die vergaderzaal gezeten op de eerste verdieping. en toen werd ik eindelijk in een groep gedeeld, en aan het eind van de dag werden de enige 2 mensen met wie ik goed kan opschieten in een andere groep geplaatst! ik ben het echt zat ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Dankzij TrimmTrabb weet ik nu dat ik een Super Music Nerd ben met een percentage met 50.48309%.
Oh Joy.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Montofoob Type | 3 | 19-04-2004 22:11 | |
Algemene schoolzaken |
De administratie in het hoger onderwijs El Kim | 8 | 17-02-2004 10:34 | |