![]() |
Hm ik vind m geloof ik steeds echter leuk vinden ofzo.. Maar hij deed weer wel wat anders.. Hm. Nouja vanavond zie ik m ws met uitgaan.
|
![]() |
I C U schreef op 14-06-2007 @ 18:34 :
Heb gisteravond maar een smsje gestuurd met de vraag of hij er nu überhaupt nog zin in heeft. Was misschien met een heel sarcastische ondertoon. Hij gaat me vanavond bellen. Ben benieuwd. Ik ben nu wel zover dat ik gewoon kan zeggen wat ik er nu van vind. |
![]() |
Drez schreef op 14-06-2007 @ 20:51 :
oh en het gaat goed, hij woont nu tijdelijk semi hier ivm gezeik thuis en dat gaat wel heel goed maar ik vind het ook erg fijn als hij er niet is als ik het vet druk heb gehad, zoals nu. HMM. Lekker rustig, beetje flirten, verder niet. En eigenlijk heb ik het ook veel te druk voor een echt relationeel gebied ![]()
Neiu schreef op 14-06-2007 @ 21:17 :
Ik heb inmiddels een logeerkamer, dus mocht het echt nodig zijn... Lekker rustig, beetje flirten, verder niet. En eigenlijk heb ik het ook veel te druk voor een echt relationeel gebied ![]() ![]() en je bent goed bezig volgens mij ![]()
Bleegh tentamens...ik heb zin om allemaal leuke dingen met hem te doen!
Verwijderd
Starsailorr schreef op 14-06-2007 @ 22:33 :
... ![]() |
![]() |
Verwijderd
Poggy schreef op 14-06-2007 @ 22:53 :
Ik vind het van jouw berichtjes altijd zo leuk dat het zo goed lijkt te gaan tussen jullie ondanks het leeftijdsverschil (dat was jij toch?) ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Kutgevoel de gekste.
![]()
Verwijderd
jaar en twee maanden alweer en het gaat nog steeds goed naar mijn gevoel.
|
![]() |
vanavond komt die weer
![]()
Verwijderd
lob#2 schreef op 15-06-2007 @ 12:11 :
Hee jij, Ik zou tegen je willen schreeuwen, je uitschelden, huilen, met je praten, maar het allerliefst wil ik gewoon tegen je aan kruipen en je armen om me heen voelen. Gewoon zoals het was. Elkaar aankijken en in de ogen lezen hoeveel je van elkaar houd. Gelukkig zijn omdat elkaar hebt en dat meer waard is dan alle miljoenen euro’s op de aarde. We hebben het zo moeilijk, niets gaat vanzelf. Het gaat 5 dagen goed, om vervolgens een week lang problemen te hebben. En waarom? We kunnen er zelf niet eens de vingers op leggen. Er ziet iets structureel fout. Ik voel je wegglippen, steeds harder en sneller. Het gevoel dat jij van mij houd gaf me altijd zo’n zelfvertrouwen en zo’n reden om te leven. Maar sinds kort voel ik dat niet meer. Ik weet dat je van me houd, maar ik voel het nog amper. Ik begin te beseffen dat ik je kwijt raak, dat het puur een kwestie van tijd is. En daarvan raak ik in paniek. Je bent mijn hart, je stroomt door mijn aderen. Maar ik weet dat omdat ik zoveel van je hou, ik je moet laten gaan, zodat je echt gelukkig kunt worden. Zodat je, je hart aan een ander kunt geven en daar gelukkig mee kan worden. |
![]() |
Helaas.
En ik het zo graag voorkomen, want ik ben bang voor de pijn.
|
![]() |
Hee jij, Ik zou tegen je willen schreeuwen, je uitschelden, huilen, met je praten, maar het allerliefst wil ik gewoon tegen je aan kruipen en je armen om me heen voelen. Gewoon zoals het was. Elkaar aankijken en in de ogen lezen hoeveel je van elkaar houd. Gelukkig zijn omdat elkaar hebt en dat meer waard is dan alle miljoenen euro’s op de aarde. We hebben het zo moeilijk, niets gaat vanzelf. Het gaat 5 dagen goed, om vervolgens een week lang problemen te hebben. En waarom? We kunnen er zelf niet eens de vingers op leggen. Er ziet iets structureel fout. Ik voel je wegglippen, steeds harder en sneller. Het gevoel dat jij van mij houd gaf me altijd zo’n zelfvertrouwen en zo’n reden om te leven. Maar sinds kort voel ik dat niet meer. Ik weet dat je van me houd, maar ik voel het nog amper. Ik begin te beseffen dat ik je kwijt raak, dat het puur een kwestie van tijd is. En daarvan raak ik in paniek. Je bent mijn hart, je stroomt door mijn aderen. Maar ik weet dat omdat ik zoveel van je hou, ik je moet laten gaan, zodat je echt gelukkig kunt worden. Zodat je, je hart aan een ander kunt geven en daar gelukkig mee kan worden. |
![]() |
Verwijderd
|
![]() |
Eeuwige roem en toegang tot het beruchte Admin.
![]() |
![]() |
Verwijderd
Ik wil zo graag weten wat hij vindt, en of het inderdaad alleen maar eenmalig was omdat hij (en ik) zat waren.
|
![]() |
Stil. Ik ben (hopelijk) wel een grootste gedeelte over het leuk vinden van hem overheen. Maarja, dat kan ook omdat ik hem nauwelijks meer gezien heb.
Misschien maar goed ook. ![]() |
![]() |
Jones
ChocLot schreef op 15-06-2007 @ 22:23 :
Ik zit mezelf gigantisch in de weg. Ik ben duidelijk nog niet over m'n ex heen (wat niet erg is, want het is nu 2,5 week uit) en ik ben dus ook nog helemaal niet klaar voor een nieuwe relatie. Feit is wel dat ik nu veel met iemand praat die ik nu net 5 dagen ken via internet en hij het helemaal ziet zitten. Ik wil dingen rustig aandoen, tot rust komen, mezelf out figuren (geen woord, i know) en dan pas verder denken. Nu kan dat niet, want ik zit hier toch na een heftig gesprek met ex met natte wangen op de bank. Dus rustig aan. Je verliest niet vaak een grote liefde. Dat moet slijten. |
![]() |
Verwijderd
Jones schreef op 15-06-2007 @ 22:49 :
Net zoals je vorige grote liefde. Dat duurde toch ook zo lang voordat je daar over heen was? ![]() Dit raakt me op een veel dieper level dan toen. Ook al duurde die relatie veel langer. So sjaddap. ![]() ![]() |
![]() |
Feit is wel dat ik nu veel met iemand praat die ik nu net 5 dagen ken via internet en hij het helemaal ziet zitten. ![]() en ji ziet dat niet zitten (blijkbaar) dus waarom denk je er zelfs al over?
Jones
ChocLot schreef op 15-06-2007 @ 23:13 :
Leuke trap na. ![]() Dit raakt me op een veel dieper level dan toen. Ook al duurde die relatie veel langer. So sjaddap. ![]() ![]() |
![]() |
Verwijderd
woezel schreef op 15-06-2007 @ 23:18 :
![]() en ji ziet dat niet zitten (blijkbaar) dus waarom denk je er zelfs al over? ![]() |
![]() |
Verwijderd
Dus rustig aan. Je verliest niet vaak een grote liefde. Dat moet slijten. ![]() Ontopic: Net terug van een gigantische bruiloft. Heel leuk en gezellig, maar stiekem dacht ik wel telkens: 'Die van ons was zo veel leuker, fijner en mooier!' ![]() En dan zit ik in de auto onderweg naar huis en komt het besef dat hij weer niet thuis is, dat ons huisje leeg is. Dat is wel weer minder, nogal. ![]() |
![]() |
Verwijderd
Nala schreef op 16-06-2007 @ 00:58 :
Dat lijkt me een heel goed advies. Je hebt de laatste tijd genoeg crap over je heen gehad, nu mag jij weer bovenaan het lijstje ![]() Ontopic: Net terug van een gigantische bruiloft. Heel leuk en gezellig, maar stiekem dacht ik wel telkens: 'Die van ons was zo veel leuker, fijner en mooier!' ![]() En dan zit ik in de auto onderweg naar huis en komt het besef dat hij weer niet thuis is, dat ons huisje leeg is. Dat is wel weer minder, nogal. ![]() |
![]() |
Hee jij, Ik zou tegen je willen schreeuwen, je uitschelden, huilen, met je praten, maar het allerliefst wil ik gewoon tegen je aan kruipen en je armen om me heen voelen. Gewoon zoals het was. Elkaar aankijken en in de ogen lezen hoeveel je van elkaar houd. Gelukkig zijn omdat elkaar hebt en dat meer waard is dan alle miljoenen euro’s op de aarde. We hebben het zo moeilijk, niets gaat vanzelf. Het gaat 5 dagen goed, om vervolgens een week lang problemen te hebben. En waarom? We kunnen er zelf niet eens de vingers op leggen. Er ziet iets structureel fout. Ik voel je wegglippen, steeds harder en sneller. Het gevoel dat jij van mij houd gaf me altijd zo’n zelfvertrouwen en zo’n reden om te leven. Maar sinds kort voel ik dat niet meer. Ik weet dat je van me houd, maar ik voel het nog amper. Ik begin te beseffen dat ik je kwijt raak, dat het puur een kwestie van tijd is. En daarvan raak ik in paniek. Je bent mijn hart, je stroomt door mijn aderen. Maar ik weet dat omdat ik zoveel van je hou, ik je moet laten gaan, zodat je echt gelukkig kunt worden. Zodat je, je hart aan een ander kunt geven en daar gelukkig mee kan worden. ![]() @ Snoopy: sterkte meisje *knuff* @Daantje0705: ![]()