|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Bovendien, als je zonder diploma ergens aan wilt beginnen wens ik je veel succes ![]() Oh en omg, ik ben uitgenodigd voor een reunie van de basisschool Het was een leuke klas, ben benieuwd of ze de laatste paar mensen ook kunnen terugvinden.
Laatst gewijzigd op 15-06-2007 om 08:54. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Godzijdank, hebben ze herkansingen uitgevonden. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik heb echt al 20 zeer fout gespelde varianten gezien Als iemand 'zowiszo' in een tekst schrijft, kan ik die persoon al helemaal niet serieus meer nemen
|
|
|||
|
Citaat:
+ Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je noemde al: zowiszo. Verder: Zoizo Zoiezo Zowieso Zowiezo Sowiezo Soiezo Soieso Zowizo Sowizo Sowiso En ik ben er vast nog een paar vergeten. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Omg ik ben zo'n ontzettende uitsteller ik heb geen zin meer kutbachelorwerkstuk aargh. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet nog een maand en dan krijg ik mijn bachelor nog pas in september of oktober. Terwijl ik het jaar toch echt in juli af hoop te sluiten. Omg de red bull helpt nog niet echt. Ik moet wakker worden
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Omg DP!!
Omg ik nam mijn SE mee in mijn tas in plaats van het af te geven. Per ongeluk ![]() Omg druk! *weer weggaat* Citaat:
|
||
|
|
||
|
Oh nog meer omg
M&O pta, zo moeilijk... We zijn maar met zessen, en ik gok dat dat minstens gehalveerd wordt na dit pta Vier zijn er gewoon naar huis gegaan omdat ze er echt niks van snapten. En de rest bleef en snapte er niks van Citaat:
Maandag...
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Volgens mij is er trouwens zo'n 40% gezakt, dus ik mag toch wel een beetje trots zijn.
|
|
||
|
Citaat:
Ik geniet er van. Want straks studeren. En dan niet zoveel vakantie meer ![]() OMG! Ik moet kadootjes kopen, maar ik weet totaal niet wat.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 18:09 | |
| De Kantine |
Jouw dag #5 PixelDansje | 79 | 17-02-2008 18:58 | |
| De Kantine |
Jouw dag #4 TopDrop | 500 | 20-11-2007 18:41 | |
| De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 21:39 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 19:06 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 22:59 | |