|
|
||
|
Citaat:
Ik heb ook echt een paar bij mij in de klas zitten die voet bij stuk houden dat het niét sowieso is, maar zoieso ofzo. Sjongen, dommerds.
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
ot: OMG! Met 150 over een bruggetje We vlogen een stukje ![]() OMG! Om 2 uur snachts een big mac menu gehaald ![]() OMG! Met gierende banden rondjes rijden om rotondes OMG! Ik moet om 8.30 op
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar OMG hoe raar moet iets dan zijn en wat voor bizar leven heb jij dan? |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
mooie foto's ziet men graag nog een beetje groter.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
omg jij hebt ook een nachtelijke snack bui ![]() ik heb net 6 milky ways en een solero ijsje op :') |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
mijn probleem is alleen dat er niks in huis is, dus ik snack nu kauwgom en water
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
rantsoen rantsoen! ik kan mijn milky ways helaas niet digitaal deporteren! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Falafel! daar heb ik ook nog een gesprek gehad in de categorie 'maffe gespreken over falafel en de edele kunsten van de cd bereidingswijze' ben het alleen vergeten, (en dat is toch wel een omg momentje waardf) ik krijg ook weer trek, heb zin in cassave chips |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
precies!ik deed altijd met iemand een brabants gesprek voeren, wat zo lang mogelijk en zo leeg mogelijk was. Dat ging dan zo van 'ja maar hij hed gezegt dat ut gewoon nie meer ging zeg maar, en ja, da moet je respecteren witte wel. Want ja, da kan nou eenmaal nie anders en ga doettet ook allemaal niet expres' 'ja, dat wit ik wel, maar da witte nooit nie eigenlijk helemaal zeker, witte wel. Dus als op een gegeven moment hij zegt tegen jou, de koek is op, dan issie op, witte wel' 'ja, da kande wel zo zegge, witte wel, maar da witte eigenlijk nooit nie helemaal, snap je?' en dan echt heel erg lang, en op een gegeven moment gingen vanzelf wel mensen vragen over wie het ging, terwijl we redelijk uit onze nek aan het lullen waren |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() oh en mensen vergeet de versies met een b niet! sobieso en alle mogelijke i/ie/y en z/s varianten daar op. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 18:09 | |
| De Kantine |
Jouw dag #5 PixelDansje | 79 | 17-02-2008 18:58 | |
| De Kantine |
Jouw dag #4 TopDrop | 500 | 20-11-2007 18:41 | |
| De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 21:39 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 19:06 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 22:59 | |