Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2007, 11:07
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Kleintj schreef op 23-04-2007 @ 17:53 :
Mijn vriend is ook next weekend jarig en ik heb geen idee wat ik voor hem moet kopen. ik had een aantal ideen eerst, maar toen ik naar de stad ging hadden ze het allemaal niet.!
Wat heb je uiteindelijk gekocht? En je zegt eerst allemaal ideeën te hebben die uiteindelijk uitverkocht bleken te zijn, maar wat had je bedacht dan?
Kan ons misschien ook helpen
Oud 08-05-2007, 16:06
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
Ik hou ervan om mijn vriendje cadeautjes te geven! vaak zomaar, zonder reden.

eerste keer heb ik bij de wereldwinkel een klein kaartje gehaald (het formaat dat normaal aan een bos bloemen hangt) en daarin een klein geurzakje. Ik twijfelde wel of dit niet te 'vrouwelijk' was, maar aangezien hij niet echt zo'n macho man is, vond ie t wel leuk

tweede keer zag ik bij de hema een zak met megaformaat vruchtenharten. vond ie ook erg leuk
Oud 15-05-2007, 20:06
ocean flower
ocean flower is offline
Hallow,

Ik wil mijn vriendje graag een vriendschapsring geven..
We hebben binnenkort 8 maanden en het is dan ook precies een jaar geleden dat de 'vonk' overvloog...
Nou wil ik graag van de jongens/mannen hier weten of dat wel een leuk kado is..ik weet namelijk niet zeker of hij het leuk vindt. (hij is 17)

Verder zou ik graag willen weten of iemand nog bepaalde tips heeft waar je zo'n ring het beste kunt kopen, ik neem aan een juwelier maar ik wil niet teveel geld uitgeven 30 euro is toch echt wel het maximum.
Dus als iemand tips heeft...graag!

Doeidoei,
Lau
Oud 15-05-2007, 20:17
Verwijderd
Sommige jongens vinden dat helemaal niks, anderen vinden het niet nodig maar wel een leuk gebaar, weer anderen vinden het fantastisch. Jij kent je vriendje beter dan wij.
En bij de juwelier hebben ze ook wel betaalbare ringen gewoon vertellen wat je budget is. Jje kunt ook bij een bijouteriewinkeltje kijken.
Oud 17-05-2007, 20:53
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ik denk dat maar weinig jongens niet blij zijn met een ring. Misschien zullen ze normaal gezien tegenover anderen een terughoudende houding laten zien, maar als je een relatie hebt met iemand heb je juist eindelijk een goed excuus om een ring te dragen
Oud 18-05-2007, 11:26
ocean flower
ocean flower is offline
Hellow,

Nja ik heb nog niet de ring gevonden dus ik twijfel nog een beetje..
Misschien dat ik hem gewoon laat kiezen, geef ik hem de foto van de ring ofzo en als ie t niet wil dan koop ik iets anders..
Normaal heb ik nooit echt probleme om voor hem kado's te kopen want dan zit er meestal een grap ofzo achter maar nu t wat serieuzer moet zijn ist n beetje lastig.. maarja, als iemand nog tips of ideeen heeft toevallig..graag.

Liefs,
Lau
Oud 20-05-2007, 10:09
Mucky
Mucky is offline
Hoi!

Mijn vriendje begint binnenkort aan zijn examens en om hem een beetje te steunen zou ik een soort van Student Survival Kit in elkaar willen steken. Zo'n grote doos met allemaal spullen in die hem van pas zouden kunnen komen tijdens het studeren. Tot nu toe heb ik wat koeken, energiedrankjes, een geluksbrenger, inktbuisjes en een inktewisser maar ik zit ffe vast, ik weet niet wat ik er nog zou kunnen insteken. Enig idee? Alvast bedankt!
Oud 20-05-2007, 13:59
poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
misschien een rekenmachientje, zo'n hoofdmassageding , cdtje met muziek (voor op de achtergrond), een tijdschrift (voor als hij ff afleiding nodig heeft), een (klein?) prikbord (om dingen op te hangen die hij nog moet doen).. zoiets?
Oud 20-05-2007, 15:24
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Kladblok, zakdoekjes (als t niet helemaal naar wens gaat ), misschien wat door jou geschreven briefjes om hem aan te moedigen?
Oud 20-05-2007, 16:48
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
ocean flower schreef op 18-05-2007 @ 12:26 :
Misschien dat ik hem gewoon laat kiezen, geef ik hem de foto van de ring ofzo en als ie t niet wil dan koop ik iets anders..
Bij de meeste juweliers en grote warenhuizen hebben ze van de meeste modellen pasringen. Omdat je moeilijk stiekem kunt passen bij je vriend kun je een ring meenemen, kado doen, en vervolgens met je vriend naar de juwelier teruggaan om een passende ring (en als je wilt toch een ander modelletje) uit te zoeken.

Je kunt de ring dus altijd terugbrengen als het niet bevalt. 't is nog geen maatwerk ofzo.
Oud 20-05-2007, 17:02
Mucky
Mucky is offline
poetic_tragedy en Bellenblaas Bedankt voor de tips! IK kan er zeker wat mee.. Nu hopen dat hij het leuk gaat vinden
Oud 20-05-2007, 19:35
WhisperingWind
WhisperingWind is offline
Dr staan hier zeker leuke tips in voor kadootjes, ook originele

Ik en mijn vriend hebben tegen zijn verjaardag 2,5 jaar verkering ongeveer.
Ik heb al heel vaak iets 'gemaakt' enzo, maar ik wil nu echt iets waar hij iets aan heeft.
Ik heb al aan hem gevraagd of hij het leuk vind om iets te krijgen wat we gaan doen samen, of echt iets om te hebben, en hij wil t liefst iets om te hebben.

Ook wil hij geen sieraden, en een luchtje vind ik overdreven.
Ook iets met foto;s heb ik al ooit gedaan (tenzij je nog een heel origineel idee hebt?)

DUs... redelijk moeilijk.

Ff wat info over hem:
Hij wordt 18, is dj (maar ik wil eigenlijk niks voor zijn djspullen kopen want dat vind ik zo 'onpersoonlijk' zeg maar, en heb ik weinig verstand van), hij judoot. Meer weet ik niet. Hijs ook dyslect dus een boekje kopen is t ook niet echt helemaal...
Oud 20-05-2007, 19:54
ocean flower
ocean flower is offline
Hellow,

Nja ben naar nog een paar juweliers gweest en kvond t heel moeilijk aangezien ik niet weet wat hij ervan vindt duss ik heb besloten er nog effe mee te wachten miss dat het leuker is als we samen bijven wann we een jaar hebben ze gaan kopen, heb je ook meer voorpret met z'n tweetjes. Heb nu dus een foto gemaakt voor een fotolijstje dat ik hem met zijn verjaardag heb gegeven, meerdere foto's van ons bijeengeplakt en bewerkt..van t gala, schoolreis naar geneve enzo Ben heel tevreden en is ook een beejte persoonlijk kado.
Uhm voor die Student Survival kit: klokje (ik vergeet de tijd altijd bij t leren), zo'n bord waarop je kanm schrijven en t ook weer kan uitwissen (ben naam kwijt), pen, potlood, gum (etui-inhoud eigenlijk ), schriftje ofzo voor aantekeningen, spelletje ter ontspanning, foto van jou (wordt je vrolijker van), enz.

Nja alemaal bdankt voor de tips,
Lau

ps. O ja der is van Hertog Koffieroyaalijs en aangezien hij verslaafd is aan koffie ga ik die mogge effe bij de winkel hale, kunne we die lekker samen eten bij een film met een glaasje champagne erbij
Oud 22-05-2007, 20:40
WhisperingWind
Naar aanleiding van mijn vorige bericht ook nog

Mijn vriendje is binnenkort geslaagd, wat is leuk (iets kleins) om hem dan te geven?
Oud 28-05-2007, 21:19
ChenT
ChenT is offline
Hellow, mijn vriend is over een kleine twee weekjes jarig, wordt 22!
Nu heb ik net tickets besteld voor een ballonvaart, maar ben toch gaan twijfelen..
Vinden jongens dit leuk??
Oud 28-05-2007, 22:12
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Citaat:
ChenT schreef op 28-05-2007 @ 22:19 :
Nu heb ik net tickets besteld voor een ballonvaart, maar ben toch gaan twijfelen..
Oud 29-05-2007, 07:45
snoopy
snoopy is offline
Een wat kleiner cadeautje:

een maand onbeperkt naar de bioscoop (kost 17,50 per maand per persoon).

Je kunt dat natuurlijk ook voor 2/3/4/.... maanden doen of voor jullie allebei. Of inclusief popcorn
Oud 29-05-2007, 16:28
Mucky
Mucky is offline
Citaat:
ChenT schreef op 28-05-2007 @ 22:19 :
De mijne zou het geweldige vinden...
Oud 04-06-2007, 19:28
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 29-05-2007 @ 08:45 :
Een wat kleiner cadeautje:

een maand onbeperkt naar de bioscoop (kost 17,50 per maand per persoon).

Je kunt dat natuurlijk ook voor 2/3/4/.... maanden doen of voor jullie allebei. Of inclusief popcorn
Volgens mij moet je dat voor minstens vier maanden nemen, minder kan, voor zo ver ik weet, niet.
Oud 04-06-2007, 20:52
WhisperingWind
Mijn vriendje is bijna jarig, en vorig jaar ben ik stiekem nara zn kamer geslopen en heb ik voor 12 uur snachts (dus toen hij jarig was) zn kamer helmeaal versierd

Ik wil dit jaar weer iets leuks doen, iets onverwachts, wat eigenlijk weinig kost enzo maar gewoon wel gezellig en/of romantisch is.

Iemand ideeen?
Oud 05-06-2007, 06:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 04-06-2007 @ 20:28 :
Volgens mij moet je dat voor minstens vier maanden nemen, minder kan, voor zo ver ik weet, niet.

Oh Nou ja... t was een leuk idee
Oud 05-06-2007, 16:42
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mucky schreef op 29-05-2007 @ 17:28 :
De mijne zou het geweldige vinden...
Ik ken mannen die haar acuut zouden dumpen

Lang leven hoogtevrees
Oud 05-06-2007, 23:50
marlene89
marlene89 is offline
Ik heb al 2,5 jaar met me vriend en weet echt niet wat ik hem 28 aug voor zijn verjaardag moet gaan geven.. 2 dagen eerder dan mij
Oud 05-06-2007, 23:56
marlene89
marlene89 is offline
Citaat:
korfballer schreef op 15-01-2007 @ 11:16 :
ik heb op funkado.nl een klok besteld met daarop een foto van ons en de tekst: Als we samen zijn vliegt de tijd voorbij...

Ik vond het zelf een erg leuk ding!
Dat is nou echt een leuk cadeau
Oud 14-06-2007, 08:02
Cinamon
Cinamon is offline
Help mij! (alsjeblieft)

Woensdag as. hebben mijn vriend en ik een half jaar een relatie. We wonen al samen enzo (we go way back). Maar ik wilde graag iets speciaals doen of iets leuks geven op die dag.. Maar de vraag is.. Wat dan?? Ik heb hier ieders tips van alledrie de topics al doorgelezen maar ik kan niet echt iets leuks vinden.. Behalve dan dat bungeejumpen van de pier in scheveningen, maar dan is t nog de vraag of hij dat wel zo leuk gaat vinden..
So.. Help me please?(A)
Oud 14-06-2007, 08:20
Verwijderd
wat zijn zijn interesses?
Oud 14-06-2007, 12:37
WhisperingWind
IK wil voor mijn vriends verjaardag wil ik iets romantisch weer doen op zijn kamer.
(Vorig jaar ben ik stiekem nara boven gesneakt, heb allemaal van die kleine memoblaadje sop zijn kast geplakt in de vorm van een hart met op elk briefje een reden waarom ik van hem hou, en dain het midden IK HOU VAN JOU OMDAT... en dan kaarsjes erbij en zijn muziekje).

Dit jaar wil ik eigenlijk het bad laten vollopen, maar dat moet ik erest overleggen met zijn moeder.
ALs dit niet zou mogen, iemand ideeeen? IK wil een pad maken met van die snoepjeshartjes naar zijn kamer enzo... En dan daar iets doen of iets anders romantisch in de buurt ofzo.. Dr is wel een grasveld voor zijn huis enzo maar misschien jullie ideeen?
Oud 14-06-2007, 13:30
Nuck
Nuck is offline
Samen picknicken ofzo? Allemaal lekkere dingetjes klaarmaken, flesje rose, kleedje mee en het wordt wel geslaagd (tenminste, mijn ervaring ).
Oud 14-06-2007, 13:41
WhisperingWind
Hij vindt picknicken stom
En tmoet ook savonds want hij moet van tevoren werken en is pas rond 10 uur/half 11 klaar met werken enzo

Dus nog meer ideeen?
Oud 14-06-2007, 13:44
tuttebel
tuttebel is offline
als t donker is allemaal waxinelichtjes in dat grasveld neerzetten in de vorm van een hartje of 'ik hou van je ' ofzo. en dan een kleedje erbij met een flesje wijn.
Oud 14-06-2007, 13:53
WhisperingWind
Fikt dat gras dan niet aan?(A)

Want das wel een idee namelijk
Oud 14-06-2007, 14:08
Nyawa
Nog een tip: ik heb mijn vriend 2 uur snowboardles gegeven - en ik ga natuurlijk ook mee -, vond ie erg leuk .
Oud 15-06-2007, 10:49
Cinamon
Cinamon is offline
Citaat:
Sarah schreef op 14-06-2007 @ 09:20 :
wat zijn zijn interesses?
Voetbal, koken, brommers/autos.. Vanalles eigenlijk..
Oud 16-06-2007, 16:12
WhisperingWind
Ik wil voor mijn vriend hartjesbalonnen en een spuitbusje helium kopen...
Ofja, die wil ik in zn kamer gaan hangen enzo Maar waar koop ik dat?
Oud 16-06-2007, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Cinamon schreef op 15-06-2007 @ 11:49 :
Voetbal, koken, brommers/autos.. Vanalles eigenlijk..
misschien een uur circuitracen? al dan niet samen met jou.
Oud 16-06-2007, 16:36
Verwijderd
Citaat:
WhisperingWind schreef op 16-06-2007 @ 17:12 :
Ik wil voor mijn vriend hartjesbalonnen en een spuitbusje helium kopen...
Ofja, die wil ik in zn kamer gaan hangen enzo Maar waar koop ik dat?
feestwinkel!
Oud 17-06-2007, 13:15
snoopy
snoopy is offline
Ik weet nou ineens niet meer of ik dit al had gezegd , maar bij de hema kun je heel leuke cadeautjes kopen.

www.hema.nl/lekkerweg

De prijs staat vast, maar degene die het cadeuatje krijgt weet niet hoeveel het gekost heeft en mag zelf uitkiezen wat ie wil gaan doen. Ideaal
Oud 18-06-2007, 11:52
WhisperingWind
Citaat:
Sarah schreef op 16-06-2007 @ 17:36 :
feestwinkel!
Heb jij misschien ook enig idee hoe duur zoiets zou zijn?
Oud 18-06-2007, 11:59
Verwijderd
Citaat:
WhisperingWind schreef op 18-06-2007 @ 12:52 :
Heb jij misschien ook enig idee hoe duur zoiets zou zijn?
nee, sorry, dat weet ik niet.
Oud 18-06-2007, 12:05
WhisperingWind
Oke, Jammer. Toch bedankt..
Ik ga iig naar de feestwinkel
Hoe duur zou je het inschatten? Of kun je dat ook niet echt zeggen? Ik vind dat zelf heel moeilijk namelijk...
Oud 19-06-2007, 21:11
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Je kan toch in ieder geval zelf even kijken? En dan mag je het meteen hier posten, hebben wij er ook iets aan
Vind het namelijk een leuk ideetje
Oud 21-06-2007, 19:49
Charl0tteee
Charl0tteee is offline
Hallo!

Binnenkort is mijn vriend jarig. We zijn rond zijn verjaardag 9 maanden samen. Hij wordt 16. Ik kan alleen niet kiezen voor een lief, origineel cadeautje of een survivalkit voor 16-jarigen.

Voor een 'lief' cadeautjes heb ik ideeën zat. Voor als ik de survivalkit doe heb ik tot nu toe dit:
1. Flesje bier
2. Condooms
3. Scheermesje
4. Foto van ons (gewoon los, of op een boxershort, kaartje ofzo)
5. ...?

Weten jullie leuke aanvullingen? En of jullie de survivalkit leuker vinden, of ik het beter bij een lief cadeautje kan laten.

xx
Oud 21-06-2007, 21:04
WhisperingWind
Over de helium: Het is best moeilijk om aan helium te komen. Maar bij sommige feestwinkels kun je wel daar een ballon kopen (speciale voor helium) en die daar voor 1 euro per ballon op laten pompen met helium.
Ik heb nu zelf hartjesballonnen gekocht en die laten vullen met helium voor 1 euro per ballon bij een luchtkussenopblaasman

@ Bovenposter: Wat zou je voor lief klein kadootje anders doen?
Survivalkit vind ik wel leuk idee, omdat ik altijd van het creatieve ben
Oud 22-06-2007, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Charl0tteee schreef op 21-06-2007 @ 20:49 :
Voor een 'lief' cadeautjes heb ik ideeën zat. Voor als ik de survivalkit doe heb ik tot nu toe dit:
1. Flesje bier
2. Condooms
3. Scheermesje
4. Foto van ons (gewoon los, of op een boxershort, kaartje ofzo)
5. ...?
Ik heb eens een 'avondje samen' pakket gegeven. Lekker iets te drinken, een leuke dvd, chips, magnetronpopcorn, massage-olie en dat soort dingen. En dat in een leuke mand met een lief kaartje, vondtie wel oké geloof ik
Oud 25-06-2007, 09:11
kuikentj
kuikentj is offline
heej,

ik heb volgende week een jaar met mijn vriendje...
wou iets van een ring geven ofzow maar k weet neit egt
hebben jullie nog ideetjes?
ik vond het ook wel leuk om een boekje te maken van ik hou van je omdat...
e k had n fotoalbum waar ik fotoos van ons in ga doen,,
denken jullie dat hij dit leuk zal vinden??

xx
Oud 26-06-2007, 21:26
marlene89
marlene89 is offline
Ik ben voor een mooi horloge aan het sparen heb nog even de tijd. Heb het gemunt op een armani zilver 400 wel heel mooi.
Oud 26-06-2007, 21:33
kuikentj
kuikentj is offline
ik weet al een kadootje
we hebben laatst dus een fotoalbom gekocht, daar plak ik onze foto's in met een kort verhaaltje over die dagen en hoe we verkering kregen
ook maak of koop ik een klein boekje:
ik hou van jou omdat....
met alle redenen erin waarom ik van hem hou
dan koop ik nog een mooie armband voor hem
(k nam geen genoegen met alleen de armband , moet gewoon wat creatiefs doen)

wat vinden jullie hiervan??
xxx
Oud 26-06-2007, 22:27
Verwijderd
Citaat:
kuikentj schreef op 26-06-2007 @ 22:33 :
ik weet al een kadootje
we hebben laatst dus een fotoalbom gekocht, daar plak ik onze foto's in met een kort verhaaltje over die dagen en hoe we verkering kregen
ook maak of koop ik een klein boekje:
ik hou van jou omdat....
met alle redenen erin waarom ik van hem hou
dan koop ik nog een mooie armband voor hem
(k nam geen genoegen met alleen de armband , moet gewoon wat creatiefs doen)

wat vinden jullie hiervan??
xxx
leuk leuk, dat boekje is schattig heb ik ook gehad van mn vriendje. Hij had er allerlei persoonlijke zinnetjes nog bijgekregen als aanvulling, dat maakt het nog leuker.
Oud 21-07-2007, 11:16
ViperDax
ViperDax is offline
De grootste knuffel beer die je kan vinden
Oud 25-07-2007, 18:35
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Hey,

ook mijn vriend is binnenkort jarig, in het midden van augustus wordt hij er 24. Op het eind van augustus zijn we ook drie jaar samen. Ik weet totaal niet meer wat te kopen . Van al dat romantisch gedoe houdt hij niet. Ook niet van chocolade en snoep (wat ik hier al dikwijls gehoord heb).
Ik heb hem reeds concertkaartjes gegeven, kleine dingen waar hij van houdt (douchegel, favoriete geurtje,...), foto's, een auto'tje om zelf in elkaar te knutselen, een ring, we zijn al zo dikwijls gaan eten en we zijn net terug van reis. Hij kijkt heel graag tv en heeft net z'n motorijbewijs gehaald. Z'n vrienden kopen hem waarschijnlijk een bon voor motokledij dus is dat alvast niet meer origineel om te geven (en die dingen kosten ook zo héél véél). Ik ben dus ten einde raad en weet niet meer wat geven.
Ik had gedacht aan een dvd van Nightwish die hij wel heel tof vindt, maar dat lijkt nu ook wel weer niet zo origineel en dan heb ik nog maar één cadeautje. Een beetje hulp is dus meer dan welkom!

Regels voor berichten