Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2007, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 17-06-2007 @ 16:30 :
Het probleem is dat mijn huisarts in Brabant woont
Volgens mij maakt dat niets uit.
Advertentie
Oud 17-06-2007, 16:21
darkfairy
darkfairy is offline
hoelang zal het nog goed gaan met eten?
Oud 17-06-2007, 16:26
Yana
Yana is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 17-06-2007 @ 17:21 :
hoelang zal het nog goed gaan met eten?
Zolang als jij er voor kiest om het door te zetten en het goed te laten gaan.

Ik ben trouwens ook wel weer wat gerustgesteld.. Het is tenslotte maar een bord friet.. ik kan er écht geen kilo's van aankomen.. En zelfs met friet zal ik nog steeds niet veel gegeten hebben vandaag. En hoe ik het morgen doe, dat zie ik dan wel weer..
Oud 17-06-2007, 16:29
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Yana schreef op 17-06-2007 @ 17:26 :
Zolang als jij er voor kiest om het door te zetten en het goed te laten gaan.

Ik ben trouwens ook wel weer wat gerustgesteld.. Het is tenslotte maar een bord friet.. ik kan er écht geen kilo's van aankomen.. En zelfs met friet zal ik nog steeds niet veel gegeten hebben vandaag. En hoe ik het morgen doe, dat zie ik dan wel weer..
ik probeer het vol te houden maar het word steeds lastiger
Oud 17-06-2007, 16:34
Verwijderd
tering dat focking kk paper. (ik wil dat scheldwoord hier gebruiken maar mensen doen er soms zo snel moeilijk over). Echt waarom is het toch zooooo lastig voor die domme groepsleden om zich nog heeel eventjes in te zetten en het af te maken zodat hetn aar de docent kan. Het lijkt bijna alsof ik een 8 nodig heb voor het vak te halen, terwijl ik maar een 2.5 nodig heb maar verreweg de meeste inspanning vertoon. wat klopt hier niet
Oud 17-06-2007, 16:41
rare kwast
rare kwast is offline
tis niet echt cool om je broertje alleen thuis te hebben..
ik doe de was, ik kook enz. hij doet eindelijk eens wat! (mag ook wel hij had vrijdag op zaterdag een groot feest dus veel zooi dat ik echt niet opruim) doet hij het zooi dat ik als nog van alles achter hem aan kan opruimen..
Oud 17-06-2007, 17:01
darkfairy
darkfairy is offline
hou nou verdomme eens een keer je bakkes trut
Oud 17-06-2007, 17:39
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Damn, krijg ik gisteravond een telefoontje dat m'n oudtante overleden is. Ze was eigenlijk meer m'n oma dan 'maar' m'n oudtante. Kan het nou niet eens een keer ophouden met slecht nieuws regenen? Dit trek ik op een gegeven moment echt niet meer. M'n horoscoop schreef van de week dat ik tegenslagen zou krijgen, nou dat klopt wel.

Heel de familie in rep en roer. M'n broertje zit op dit moment voor stage in Italie en komt terug naar huis terwijl m'n moeder net woensdag naar die camping waar hij zit op vakantie zou gaan. Gaat nu dus ook allemaal niet door.

M'n vader belde me gisteravond jankend op vanaf de camping. Ik had hem anderhalf jaar al niet meer gezien of gesproken en dan krijg je zo'n telefoontje. Heel verhaal over dat ik eens moest weten wat ik allemaal aanrichtte en kapot maakte. Hoeveel hij me miste en hoeveel pijn dat doet. Hij heeft me bijna gesmeekt om te beloven dat ik weer contact zou opnemen. NEE pap, NEE is NEE. Ik kan het niet. Ik moet ook aan mezelf denken. IK heb ook een gevoel en een een leven.

Ik moet donderdag m'n stageverslag inleveren want dan is m'n begeleider er voor het laatst voor ie met vakantie gaat. Net woensdag of donderdag is de begrafenis dus weet nog niet hoe ik dat moet gaan regelen. Morgen maar eens naar m'n begeleider gaan om te vragen hoe het nou moet. Ik ga me er even niet druk om maken, dat verandert er toch niets aan. Meer dan m'n best doen voor dat verslag kan ik nu toch niet doen.

En net gisteravond was een goede vriend van me bij me, die kreeg gelijk de volle laag over zich heen. Was wel blij dat hij er was, hebben wel goed gepraat. Vandaag bijna de hele dag in bed gelegen/gehangen Voel me een beetje schuldig dat ik nu gewoon lol loop te trappen terwijl de hele familie in mineur is, maar wat moet ik dan? De situatie blijft toch hetzelfde.

Ik zie wel op tegen de begrafenis. En dan vooral om daar alleen, zonder Michel te verschijnen terwijl er nog niemand is die weet dat het uit is. Om m'n vader voor het eerst in anderhalf jaar weer onder ogen te moeten komen. Nog maar even niet aan denken
Oud 17-06-2007, 18:38
Little_lady
Little_lady is offline
@ Daantje: denk er inderdaad nog maar even niet te veel aan, hoewel dat moeilijk is.. Sterkte met alles! *Knuffel!*

En wat doe ik met m'n blontde hoofd? Ik beloof d'r doodleuk dat ik woensdag wel kom. En ik wil het ook, maar kan ik het wel? Het is van 6 tot 9 en misschien wel langer en als ik bedenk wat zij soms naar boven haalt, dan wordt het echt heel zwaar. Maar het moet, ik doe het voor haar maar ook voor mezelf. Nu kan het tenslotte nog, over ff ruim 2 maanden al niet meer. Wat zal ik het missen, die bezoekjes die als korte bezoekjes bedoeld waren maar zomaar anderhalf uur konden duren. Nouja, zij is alvast 1 reden om heen en weer te gaan en hij de 2e.

En ik vind het echt oerstom van J. dat 'ie niet gedacht heeft aan de datum en het feit dat het vaderdag is, hij zou zich moeten schamen.. Maar dat doet 'ie waarschijnlijk al en het is ook niet zijn schuld, dat weet ik heus wel. Het ligt aan haar en haar rare ideeën, maar het uitmaken wil 'ie niet. Ik kan alleen maar hopen dat 'ie het ooit gaat zien dus dat doe ik maar.
Oud 17-06-2007, 18:56
Ann
Ann is offline
Ik heb kapot gemaakt wat ik voor haar heb gemaakt, zomaar even vernield met mijn vuist en mijn woede. Die kuturen die erin zaten en nu heb ik spijt. Ik haat mezelf en ik haat haar. Moet ik het weggooien? Proberen te maken, laten zien wat van haar had kunnen zijn. Of misschien gewoon opnieuw beginnen. Ik haat die alles-moet-kapot woede. Aan het eind heb ik alleen maar mezelf ermee.
Fijne vaderdag... kutzooi
Oud 17-06-2007, 19:19
Verwijderd
Ik heb hoofdpijn, veel hoofdpijn, ben verkouden, moe en druilerig (net als het weer?) Mijn hoofd bonkt van alle zorgen en ik beslissingen die ik moet maken. Het is tijd voor vakantie, weg, ver weg, naar een land waar ze me niet verstaan om te bevriezen in een tentje en alles en iedereen te missen. en verdorie, dat ga ik nog doen ook. Nog anderhalve maand wachten en dan.. <3
Oud 17-06-2007, 19:23
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oké, misschien gisteren toch iets teveel gedaan en is het wat te laat geworden , maar het was het dubbel en dwars waard . Alleen ben ik nu moe, draaierig, duizelig en heb ik koppijn en ken ik mijn geschiedenis ding voor morgen niet en ik ging er nog wel een 9 voor halen. Eh.
Oud 17-06-2007, 19:44
Verwijderd
Hmm, mn verbatim is af, gelukkig. Morgen nog verder filosofie leren en 's middags een Swirl ijsje eten. Ik overleef het vast wel, maar ik vind het héél eng. Heb nog nooit een Swirl ijsje gehad en sinds 4 jaar ofzo pas weer 2 keer ijs gegeten. Maar goed, dan heb ik dinsdag mijn lijn wel gehaald.
Oh en ik heb een heel interessant boek "Leven in je leven". Maar ik moet nog therapie huiswerk maken voordat ik daar in kan lezen.
Oud 17-06-2007, 20:07
Little_lady
Little_lady is offline
En weer ben ik mezelf keihard voorbij gerend *AU*.. Het moet echt heel snel 3 juli worden, ik ga die man/vrouw (haha, poll: wordt de orthopeed van Little Lady een man of een vrouw? Fijn dat ze zoveel info los laten als je belt voor een afspraak ) echt smeken om een oplossing want dit gaat niet goed zo. Gelukkig nog 'maar' 2 weken en 2 dagen.

En als het snel 3 juli is dan is het ook heel snel 4 juli en dat is ook fijn
Oud 17-06-2007, 20:39
Roosje
Roosje is offline
Oooooomg ik ben veel te moe ik kan niets meer nu en ik moet nog zoveel. Gristus.
Oud 17-06-2007, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 17-06-2007 @ 21:39 :
Oooooomg ik ben veel te moe ik kan niets meer nu en ik moet nog zoveel. Gristus.
Hmm, herkenbaar.

Ik heb schoenveters met smilies erop.

Ik was vandaag naar een festival met een groepje vrienden. Gezellig. Er was 1 of andere rare kerel die met me wilde dansen en net iets te dichtbij kwam. Snel naar een jongen uit mijn groepje gevlucht. Een vriendin van me had ook al geluk, want een opaatje wilde met haar dansen. Nu ik thuis ben voel ik me wel weer down, maarja. Ik zit nog best wel in over mijn relatie. Wat moet je met dubbele gevoelens? Iemand een idee om erachter te komen welke de juiste is? Ik zou ook gaan schrijven wat me allemaal dwars zit en dat aan hem laten lezen. Ik durf wel te praten, maar ik schrijf het op zodat ik geen dingen vergeet. Moeilijk.

Schoolproject moet woensdag af zijn, ai. Ik hoop dat ik nog iets in elkaar kan flansen.

Laatst gewijzigd op 17-06-2007 om 20:48.
Oud 17-06-2007, 21:01
Papillon
Papillon is offline
Waarom krijg ik nou een schuldgevoel aangepraat?
Ik hoef/hoor me daar helemaal niet mee bezig te houden.

Een paar drukke weken voor de boeg, toelatingsexamen, mondelinge examens en veel werken. Maar daarna op vakantie!
Oud 17-06-2007, 21:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
M'n moeder is al de hele dag aan het gillen en schreeuwen om van alles. Echt, niet te harden. Nou zit ik boven en kan ik haar nog letterlijk verstaan met de muziek hard. Zullen de buren leuk vinden.

Mij kan het niets schelen wat ze van m'n moeder vinden. Ze doet het zichzelf aan en als ze wil overkomen als een wijf met een grote bek moet ze vooral zo doorgaan.
Oud 17-06-2007, 21:11
Verwijderd
Portfolio is voor de helft af, morgen (hopelijk) de andere helft, dan kan dat tenminste van mijn lijstje afgestreept worden. Morgen ook de artikelen afschrijven en liefst al een deel van het reflectiefverslag van de thesis. En natuurlijk data invoeren in SPSS...dan kunnen we daar dinsdag tenminste mee aan de slag.
Oud 17-06-2007, 21:12
darkfairy
darkfairy is offline
net mezelf rot geschrokken van crime sene investigation daar was iemand met anorexia en boulimia dood gevonden en hoe die eruit zag nou weetik zeker dat ik wil volhouden met het niet doen

Laatst gewijzigd op 17-06-2007 om 21:17.
Oud 17-06-2007, 21:29
rare kwast
rare kwast is offline
blegh het gaat van rot naar rotter.
ik wil zo graag dat iemand me even komt vasthouden en me warmte laat voelen.
me beschermd tegen mezelf, mijn gedachten even stop zet en mijn ideeen stopt..
Oud 17-06-2007, 21:37
Verwijderd
Rare dag, maar goed denk ik.

En nu nog 2,5 week knallen en dan vakantie .
Oud 17-06-2007, 21:45
Verwijderd
Ik heb stalpoten. Ik heb gewerkt van 9.30 tot 21.00 uur. Staand. Gesjouwd met kratten en stress gehad. MAar ik had wel een hilarisch gezellige dag vandaag ondanks de fouten, de drukte en de storingen. En, ik heb me nog redelijk netjes gehouden met broodjes vreten en snoepen en andere teveelheden. En dat is wel oke. Als ik mezelf maar voor blijf houden dat ik het waard ben om mooi te worden. Ja.
Oud 17-06-2007, 21:55
Verwijderd
Zo zoet dat het pijn doet.

Ik hou van mensen die mij weten te inspireren en dat ik daarmee weer anderen inspireer. Mijn broer en zijn vriendin zijn lief samen en hij verdient haar.
Ik wil armen, twee meer, om me heen. Ik wil samen met iemand liedjes neuriën.
Oud 17-06-2007, 22:04
Verwijderd
Ik haat dit. Door een kutgesprek begin ik weer zo fuckin erg aan mezelf te twijfelen terwijl het beter ging verdomme.
Oud 17-06-2007, 22:18
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 17-06-2007 @ 22:12 :
net mezelf rot geschrokken van crime sene investigation daar was iemand met anorexia en boulimia dood gevonden en hoe die eruit zag nou weetik zeker dat ik wil volhouden met het niet doen
*lieve knuffel*
je kan het meis
Oud 17-06-2007, 22:37
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
*paniek*
Mijn huur is per 1 juli 2007 50 cent te hoog, hierdoor krijg ik geen huurtoeslag en loop ik 138 euro per maand mis!!!!!

Bij de eerste aanvraag hoefde ik glasfonds niet in te voeren bij service kosten. Nu staat die nogsteeds bij service kosten. maar hoe maak ik de belastingdienst duidelijk dat die 1,02 van het glasfonds eraf moet..
Want dan heb ik dus wel recht op huurtoeslag...

Echt verrot dat ik zo dicht bij die grens lig... *jankt heel hard*
Oud 18-06-2007, 04:37
Miracle
Miracle is offline
Ik was het topic bijna kwijt.

En het is net begonnen te regenen.
Oud 18-06-2007, 06:29
Roosje
Roosje is offline
Noes, ik heb dadelijk proefwerk Wiskunde en ik ben bang dat ik me enorm op ga lopen fokken, terwijl ik like teh goed ben in Wiskunde. Waar máák ik me druk om, in godsnaam. Het is toch leuheuk?
(Jawel maar door van jezelf te willen dat je een tien haalt leg je er alleen maar onnodig druk op.)
JAMAAR ik wil het gewoon kunnen, ik heb de rest van het jaar ook allemaal cijfers hoger dan een negen gehaald voor Wiskunde!
(En waarom moet je dan een tien?)

Ahweeeeeeeeeell laat ook maar. Ik ga wel mooi door de regen naar school fietsen en proefwerken maken. (a)
Oud 18-06-2007, 08:13
Verwijderd
Ik ben moehoe. Maar ik heb misschien wel een stage op een ZMOK school en dat is misschien best interessant hoewel ik dan wéér in het onderwijs stage loop, maar ergens is dat ook wel makkelijk en vind ik die omgeving toch ook wel erg leuk.
Maar goed, ik ga eerst nog even wetenschapsfilosofie leren, straks heb ik een belafspraak en vanmiddag ijs eten. Bluh, ik zie op tegen deze dag. Het liefst kruip ik nu diep weg onder mijn dekentje, wachten op morgen, wanneer deze dag achter de rug is.
Oud 18-06-2007, 08:41
Verwijderd
Verliefde mensen zijn zoooo leuk.

Verder ga ik zo naar mijn werk en zeggen dat ik stop. Ik heb het hele weekend rugpijn gehad en over mijn benen lopen twee blauwe strepen.
Dus, straks maar weer naar een uitzendbureau. Hoihoi.
Oud 18-06-2007, 08:44
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 17-06-2007 @ 23:37 :
*paniek*
Mijn huur is per 1 juli 2007 50 cent te hoog, hierdoor krijg ik geen huurtoeslag en loop ik 138 euro per maand mis!!!!!

Bij de eerste aanvraag hoefde ik glasfonds niet in te voeren bij service kosten. Nu staat die nogsteeds bij service kosten. maar hoe maak ik de belastingdienst duidelijk dat die 1,02 van het glasfonds eraf moet..
Want dan heb ik dus wel recht op huurtoeslag...

Echt verrot dat ik zo dicht bij die grens lig... *jankt heel hard*
50ct????

dat is zuur
Oud 18-06-2007, 08:53
Dolores
Dolores is offline
Oké, ik moet echt iets aan die belangst gaan doen, het belemmert me zó erg. Maar goed, de logopedist heb ik net al gebeld en dat ging best goed, nu de rest nog. Ik durf niet eens de kapper te bellen, hoe sneu kan je zijn.
Oud 18-06-2007, 09:18
kroot
kroot is offline
mmm ik moet vrijdag een workshop djčmbe geven...
Concert gisteren...oh oh oh. onze slagwerkleerlingen zijn een ramp. Ik ben mijn partij kwijt! Wat moet ik hier spelen? Ik wil de koebel. Pfoe energievretend heet zoiets. Maar het was wel gezellig, en ik kreeg veel complimentjes over hoe ik het slagwerk stuurde. Toch wel leuk.
Oud 18-06-2007, 09:48
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, ik heb geen puistjes sinds een paar dagen. Jeeej, echt helemaal geen!
Oud 18-06-2007, 09:54
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 17-06-2007 @ 22:55 :

OT: Verhuisd en het is hier mooi en ik ben blij en ondanks al het gedoe vantevoren, was het best een gezellig (en zwaar ) dagje verhuizen. Maar zo ontzettend blij dat het voorbij is. En ook dat ik verhuisd ben, ik voel me hier al wel thuis. En het is zoveel groter en comfortabeler! <3 Hoewel het eerste nachtje hier slapen straks wel gek zal zijn.

En, lekker geslapen?!
Oud 18-06-2007, 10:00
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Yeye, leren gaat góed, voor het eerst. Ik ben straks al klaar, binnen 1.5 uur . Straks nog even de stad in en verder leren, want als ik zo snel klaar ben kan ik nog wel meer doen .
Oud 18-06-2007, 10:08
rare kwast
rare kwast is offline
vaag gedroomd
ging sonho bellen omdat ze niet op de afgesproken plek stond om naar school te gaan en ze was jarig.
toen kreeg ik dr vader dat ze haar telefoon niet voor 3 uur smiddags mocht opnemen ofzo
ik vragen of ze ziek was want we moesten naar school! nee maar we hadden vrij
nou toen ging ik maar naar huis
Oud 18-06-2007, 10:13
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Yana schreef op 17-06-2007 @ 16:52 :
Dat maakt niet uit... een huisarts kan overal een verwijsbrief voor schrijven dacht ik.
Oké. Wil jij mij een pb sturen, mijn moeder was ineens waanzinnig enthousiast of zo Mijn moeder doet sowieso de hele tijd erg positief. Maar dat is ook alleen maar om tegenwicht te bieden of zo.

Het gaat wel. Ik heb geen maagpijn meer. Ik ben nog wel heel erg misselijk. Gisteren moest ik overgeven. Vandaag voel ik me wel weer oké. Ik mis haar.
Oud 18-06-2007, 10:59
Verwijderd
Tralala, mijn leven is lekker een zooi, maar het is wel míjn zooi. En leren gaat fucking langzaam, ik heb nog maar 25 pagina's gelezen maar ik kan gewoon niet sneller lezen vandaag en dat is stom want ik moet nog ruim 1000 pagina's..
En mijn zusjes (oké zussen dan) zijn eigenlijk best lief. Niet altijd, maar vaak wel. En ik vind het gaaf dat ik van allebei een poster heb gekregen voor in mn kamer, want het is leuk om te zeggen dat ik die van mn zussen heb gekregen

Vriendje is wel lief de laatste tijd. Zaterdag uitgeweest en dat was leuk, eigenlijk zijn zijn vrienden best oké. Maar goed, híj is er ook nog steeds en hij maakt het me té moeilijk maar uiteindelijk komt alles toch wel goed.

En ik snap niet waarom ik zo vrolijk ben? Mijn liefdesleven slaat nergens op, mijn studie doet stom, ik heb nog steeds vaak last van mn buik en last but not least lijkt het niet uit te maken wat ik eet, mn lichaam wil rond dit gewicht blijven. Mijn lijf is een bitch de laatste tijd.

maar nu ga ik weer verder vrolijk door leren en vanavond met mn zus naar de schouwburg maar eerst ga ik dan boodschappen doen en dan haar ophalen van station en dan komt ze mn kamer bekijken en dan ga ik koken (niet vergeten af te wassen eerst) en dan naar de schouwburg dus en daarna nog de 3D echo van mn andere zus bekijken. Oh jongens, waar komt die energie vandaan?
Oud 18-06-2007, 10:59
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 18-06-2007 @ 11:08 :
vaag gedroomd
ging sonho bellen omdat ze niet op de afgesproken plek stond om naar school te gaan en ze was jarig.
toen kreeg ik dr vader dat ze haar telefoon niet voor 3 uur smiddags mocht opnemen ofzo
ik vragen of ze ziek was want we moesten naar school! nee maar we hadden vrij
nou toen ging ik maar naar huis

Je bent al de tweede in korte tijd die over mij droomd.
Oud 18-06-2007, 11:08
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 18-06-2007 @ 11:59 :

Je bent al de tweede in korte tijd die over mij droomd.
tsja.. tis ook gezellig met jou
Oud 18-06-2007, 11:14
Roosje
Roosje is offline
Wonder boven wonder, of zoals verwacht, ging Wiskunde teh goed en Geschiedenis een beetje minder. Mja. Morgen andere Geschiedenis, maar ik ben te lui om te leren.

Ook te lui om naar beneden te lopen om eten te maken trouwens. Maar witte rozen. <3 En ik heb buikpijn en dat is gek want ik moet pas over een week ongesteld worden. Maar goed, ik heb wel doorgeslikt natürlich.

En mja dan heb je soms een liedje en de eerste keer dat je het hoort houd je je tranen binnen en de tweede en de derde en de honderdste keer niet, puur omdat het recht in je hart loopt.

Eén roos mijn tuin, één vriendschap mijn wereld.
Oud 18-06-2007, 11:19
Verwijderd
Blegh, veel te druk&ingewikkeld deze dagen (weken).
Nog even volhouden...
Oud 18-06-2007, 11:37
Redhair
Redhair is offline
Ik ga proberen hier wat minder te komen. Ik baal er van dat mijn anonimiteit hier deels weg is. Hier nog een berichtje, maar hierna blijf ik even weg. Voor hoelang weet ik niet, misschien een week, misschien wel twee maanden, ik weet het niet.

Knuffel voor iedereen die het nodig heeft!

Gister met Jasper bij mijn moeder gegeten, niet eens bewust omdat het vaderdag was. Het was leuk, ik hou van mijn moeder en ben echt blij dat onze band weer supergoed is, misschien wel beter dan het ooit is geweest. Het is fijn om grotendeels eerlijk te kunnen zijn over drugs, het is fijn om nuchter bij haar te zijn en niet te liegen en geen ruzie te maken. Het is fijn om te horen dat ik er gezond uit zie.
Alleen jammer dat ik niet zo veel haar meer heb als vroeger. Door de eetstoornissen en de drugs is er veel haar uitgevallen. Al vijf weken geen drugs gehad, tien dagen niet gedronken.
Ik ben laatst heel impulsief geweest en heb me ingeschreven bij een sportschool. Vandaag heb ik een cardiotraining. Jaja, ik op de sportschool, ik moet het volhouden van mezelf. Conditie opbouwen, beetje spieren krijgen. Misschien iets afvallen, maar ik ben best tevreden over mijn figuur, het gaat ook nog steeds goed met eten.

De eerste nazorg is geweest, maar er waren voor een keer camera's bij, dus ik mocht niet meedoen. Aankomende vrijdag mag ik gewoon meedoen en moet mijn levensverhaal voorlezen. Jasper heeft hem nog niet gelezen, wil hij niet ofzo.
Oud 18-06-2007, 12:49
Verwijderd
Oooh, Fields of Rock was echt briljant! Meet en greet met Kamelot (incl foto's!!! <33) en handtekeningen van Delain, en DREAM THEATER ooooh wat waren ze weer gaaf. og steeds euforisch:

Oh, en ik heb Morgan meerdere keren gespot
Oud 18-06-2007, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 18-06-2007 @ 13:49 :
' '
Citaat:
Repelsteel schreef op 17-06-2007 @ 12:43 :
o Sidhe, pics or it didn't happen zei je tegen me?
fotoboek update
arrogantie de gekste
Oud 18-06-2007, 13:06
Verwijderd
Repelsteel, je foto's (en nieuwe stijl) zijn hip
Oud 18-06-2007, 13:13
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik studeer nog niet eens en ik word nu al gek van de IB groep. Ineens krijg ik volgens mijn gegevens op hun site in augustus iets meer dan 280 euro, terwijl ik eerst iets meer dan 90 euro zou krijgen als overbrugging. En als ik ga studeren krijg ik volgens hen alleen een basisbeurs van 90 euro, terwijl ik zeker weten een volledige aanvullende beurs hoor te krijgen. Die 280 euro in augustus vind ik niet erg hoor, maar ik snap er helemaal niks van. Ik wil niet volwassen worden en mijn eigen dingen moeten regelen.

Net maar een mailtje gestuurd over mijn sudiefinanciering, hopelijk krijg ik een beetje snel antwoord.

Verder moet ik nog steeds mijn kamer opruimen. Ik ga al mijn schoolspullen maar weggooien, behalve werkstukken. Waarom ben ik zo gehecht aan studiewijzers en proefwerken, alsof ik daar ooit nog naar om ga kijken. Gewoon bij het oud papier. Niet nadenken, gewoon weggooien.

Vanavond diploma-uitreiking. We zijn in groepen ingedeeld (iedereen heeft aan het begin van het jaar een persoonlijk mentor gekozen, we zitten vanavond in lokalen met alle mentorleerlingen van twee mentoren), dus ik zit maar bij een vriend van mij. Gelukkig wel bij mijn zus, daar hebben ze wel rekening mee gehouden.

Maar eerst ga ik even Animal Crossing spelen, dan opruimen
Oud 18-06-2007, 13:18
Verwijderd
Whoeeeeeee we hebben wat bereikt Ze luisteren blijkbaar toch wel (A) Enenen nog vier dagen!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten