Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2007, 11:38
Signy
Signy is offline
Citaat:
RebEls schreef op 16-06-2007 @ 10:21 :
"(...) Ik ben er echt weer aan toe je te zien hoor! (...)"

Dit smste hij gisteravond. Na twee jaar (min een aantal weken ) wordt het soms 'gewoon' om zoiets te lezen. Ik vind het altijd superlief en leuk om te lezen, maar vannacht bedacht ik me dat ik wat vaker stil zou moeten staan bij lieve dingen die hij zegt/smst. Want ik bedacht me ineens hoe vet lief het eigenlijk is dat hij dat stuurt en dat ik echt wel heel erg blij met hem ben.
ditto.. ik voel hetzelfde
Oud 16-06-2007, 11:43
Nebel
Nebel is offline
Hmm ik kon vannacht niet slapen omdat hij verdrietig was en ik niet bij hem kon zijn . Ik had hem zo graag willen troosten maar ik weet ook niet echt hoe... Gelukkig gaat het nu weer beter
En maandag <3!
Oud 16-06-2007, 14:22
Muchacha
Muchacha is offline
Hij vindt me alvast niet irritant ofzo want we gingen uitgaan en normaal ging ik hem sms'en maar hij was me voor. Dan zijn we nog iets gaan drinken voor zijn vrienden er ook waren en dan zijn we met zijn vrienden uitgeweest en dat was weer heel leuk. We hebben een vlot contact dus denk wel dat ie me aangenaam vindt, maar ik voel geen spanning langs zijn kant. Of hij verbergt het. Dus ja, wat nu
Oud 16-06-2007, 16:10
Qimm
Qimm is offline
ik haat vaderdag onzin gedoe -__-;
Oud 16-06-2007, 16:51
I C U
I C U is offline
Dus. Boem. Anyway, het komt erop neer dat er wat dingen zijn waar hij mee zit. Ofzo. Volgens mij komt het erop neer dat de enige persoon waar hij op dit moment mee bezig wil zijn hijzelf is en obviously kan hij mij daar niet bij gebruiken. Maar, zegt hij, dumpen is ie niet van plan. (ik ben trouwens degene die het woord dumpen in het spel bracht.) Dus.

Tja, weet je, ik wil wel heel zeker van hem zijn wil ik hier nog verder mee gaan. Geen zin om over een maand of twee te horen van: "Zeg, weet je nog, dat ene weekend? Kijk, ik zit nu eigenlijk met hetzelfde, denk gewoon niet dat het werkt". En gisteravond heb ik een supercool feestje gehad en op zich vond ik het wel jammer dat ik geen vrijgezel was Ofzo.

Mjah, rare dag vandaag, Friends gekeken, natuurlijk 'The one where Ross and Rachel take a break'. Timing is everything, right? Gehuild, mezelf opgepept, stoer gedaan voor de spiegel...

Maandag gaan we praten. Ofzo. Pfff. Thank God voor m'n vriendinnetjes en m'n ouders. Ja.
Oud 16-06-2007, 16:52
Verwijderd
Gaat echt geweldig, want ik heb geen relatie
Oud 16-06-2007, 16:53
I C U
I C U is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 14-06-2007 @ 21:04 :
'kheb je verhaal gevolgd, bij mij ging het ook ongeveer zo, en nu hebben we er een punt achter gezet. Alle initiatief kwam uiteindelijk van mijn kant uit. Misschien is dat voor jullie ook de beste beslissing...?
Tja. Geen idee wat het beste is, hangt van zijn verhaal af. Like I said: ik ben niet van plan om nog twee maanden door te gaan om dan te horen dat het 'm toch niet is. Dan liever nu wat weekjes minder blij, onwijs gaan rebounden op Texel en dan weer gewoon verder.
Aan de andere kant wil ik hem gewoon niet kwijt en is er nog zoveel dat ik met hem wil doen en zien... Tja. We'll see.
Oud 16-06-2007, 18:20
Dvine
Dvine is offline
Ik voel me goed en volgend jaar komt steeds dichterbij

heb er nu al zin in
Oud 16-06-2007, 18:22
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Mijn relatie met Leeuwarden wordt steeds beter Maar dat schiet ook niet echt op, sinds ik over twee weken weer richting Rotterdam verhuis, vanwege stage.
Oud 16-06-2007, 19:07
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
I C U schreef op 16-06-2007 @ 17:53 :
Tja. Geen idee wat het beste is, hangt van zijn verhaal af. Like I said: ik ben niet van plan om nog twee maanden door te gaan om dan te horen dat het 'm toch niet is. Dan liever nu wat weekjes minder blij, onwijs gaan rebounden op Texel en dan weer gewoon verder.
Aan de andere kant wil ik hem gewoon niet kwijt en is er nog zoveel dat ik met hem wil doen en zien... Tja. We'll see.
Goed dat je erover gaat praten. Hoe is het als jullie bij elkaar zijn? Toen wij met de vereniging een weekendje weg gingen kwamen we erachter dat de diepere 'klik' eigenlijk toch helemaal niet aanwezig was. En dat heeft er mede toe geleid dat we er een eind aan hebben gemaakt. Dat, en nog een aantal dingen waar we beiden mee zaten, bijvoorbeeld dus dat hij te weinig moeite voor mij deed, niets van zich liet horen als we elkaar niet zagen, vergat te bellen, enz. Misschien moet je je afvragen of je wel bereid bent om die onzekerheid nog te ondergaan, of dat het wel waard is. Er zijn immers nog genoeg mannen op de aarde die geen problemen met zichzelf hebben en wel tijd voor je willen vrij maken.
Oud 16-06-2007, 19:18
Verwijderd
Ik heb zowaar een hele gezellige middag met mijn ex gehad. Geen drama, no shitty feeling, no tears. Jeuj! En zo ga ik dansen met een goede vriend in tilburg. Yay cul de sac is fijn.
Oud 17-06-2007, 00:43
Verwijderd
Citaat:
I C U schreef op 16-06-2007 @ 17:51 :
Dus. Boem. Anyway, het komt erop neer dat er wat dingen zijn waar hij mee zit. Ofzo. Volgens mij komt het erop neer dat de enige persoon waar hij op dit moment mee bezig wil zijn hijzelf is en obviously kan hij mij daar niet bij gebruiken. Maar, zegt hij, dumpen is ie niet van plan. (ik ben trouwens degene die het woord dumpen in het spel bracht.) Dus.
enorm herkenbaar...
Oud 17-06-2007, 01:42
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Qimm schreef op 16-06-2007 @ 17:10 :
ik haat vaderdag onzin gedoe -__-;
Anders ik wel, gelukkig heb ik de cadeaus niet hoeven kopen.
Oud 17-06-2007, 10:32
Nienna*
Nienna* is offline
Aargh. Vaderdag terwijl ik moet leren, duizendeneen dingen... en dan belt, terwijl ik net wil gaan beginnen (!!!) met leren, nog even voordat we het eten voor mijn vader gaan maken en cadeaus gaan geven, een vriendin van me. Ze belt me om de dag om háár hart te luchten, maar luistert nooit naar mij. Begrijp me niet verkeerd, want ik begrijp echt heel goed hoe ze zich voelt, maar ik kan het er niet bij hebben. Ze belt me iedere zondag uit mijn bed, ook als ik tot vier uur 's nachts heb gewerkt, om haar hart te luchten en luistert niet eens als ik iets wil vertellen. Of ze zegt alleen "Oh" en gaat verder met haar eigen verhaal. Of ze moet ophangen als ze net háár verhaal heeft verteld, waardoor ik met een onbevredigd gevoel blijf zitten.

Ik word gek. Ik kan het normaal gesproken heel goed hebben, maar ik loop nu zelf over en ze begrijpt de signalen niet, maar ik wil het haar ook niet botweg zeggen, want ze heeft het al zo zwaar. Wat moet ik doen ?
Oud 17-06-2007, 10:46
groovy
groovy is offline
Citaat:
RebEls schreef op 16-06-2007 @ 10:21 :
"(...) Ik ben er echt weer aan toe je te zien hoor! (...)"

Dit smste hij gisteravond. Na twee jaar (min een aantal weken ) wordt het soms 'gewoon' om zoiets te lezen. Ik vind het altijd superlief en leuk om te lezen, maar vannacht bedacht ik me dat ik wat vaker stil zou moeten staan bij lieve dingen die hij zegt/smst. Want ik bedacht me ineens hoe vet lief het eigenlijk is dat hij dat stuurt en dat ik echt wel heel erg blij met hem ben. Natuurlijk bedenk ik me dat wel vaker, maar vannacht was het ineens heel erg ofzo

Vanmiddag ga ik weer naar hem toe en ik heb er zin in!
Hihi geniet er maar van!

Bij mij gaat het ook allemaal zijn gangetje, ik heb dus een leuke jongen leren kennen en we doen steeds vaker leuke dingen en ja..het klikt gewoon. Maar het gaat zo gemakkelijk en vanzelf, dat het me soms beangstigt. Aankomende week ga ik zijn papa en mama leren kennen. Spannend Hihi achja we'll see hoe het loopt, eigenlijk had ik me voorgenomen nog heel lang single te blijven omdat ik het heerlijk vond, dus het is wel even wennen ineens dat er nu een 2e persoon weer is mijn leven
Oud 17-06-2007, 10:53
Verwijderd
Ik heb nu alweer zin in het volgende weekend.
Oud 17-06-2007, 11:23
Pluis
Pluis is offline
ooh toe bel nou!!!!
ik wil hem weer zien, maar ik vind dat hij moet bellen, want ik heb de laatste 2 keer al gebeld én het laatste smsje gestuurd.
maar dit slaat zeker nergens op...

oh en ik moet eigenlijk ook nog op het lijstje van sarah

Laatst gewijzigd op 17-06-2007 om 11:40.
Oud 17-06-2007, 11:30
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Pluis schreef op 17-06-2007 @ 12:23 :
ooh toe bel nou!!!!
ik wil hem weer zien, maar ik vind dat hij moet bellen, want ik heb de laatste 2 keer al gebeld én het laatste smsje gestuurd.
maar dit slaat zeker nergens op...
Nee, ik vind dat hij ook initiatief moet nemen!
Maar goed meestal loopt het er dan toch op uit dat jij wél zelf contact opneemt want anders zie je 'm niet
Oud 17-06-2007, 12:34
farai
farai is offline
blegh 2 uurtjes geleden afscheid genomen......

tranen met tuiten gehuild terwijl ik weet dak 'm vrijdag weer zie. onzin.
Oud 17-06-2007, 13:39
cagie
cagie is offline
Ik vind hem lief! Hij staat voor mij klaar nu het niet zo lekker gaat. Ik sta zo ongeveer stijf van de stress en heb een enorm slaap tekort met als gevolg dat ik vreselijk emotioneel ben. Hij weet mij op te vrolijken als ik weer eens door heen zit en dat is gewoon zo fijn. Nog een weekje en dan is het zo goed als allemaal voorbij...
Oud 17-06-2007, 14:27
Nebel
Nebel is offline
Hmm hij is veel te lief voor me .

En ik ben een beetje bang. Ik ben niet zo'n relatie-iemand. Ik raak nou al bang dat ik alles verkeerd doe en hem kwijt raak. Zooi.
Oud 17-06-2007, 14:30
Qimm
Qimm is offline
OMG dat was een hele rare droom
Oud 17-06-2007, 15:15
Verwijderd
Citaat:
groovy schreef op 17-06-2007 @ 11:46 :
Hihi geniet er maar van!

Bij mij gaat het ook allemaal zijn gangetje, ik heb dus een leuke jongen leren kennen en we doen steeds vaker leuke dingen en ja..het klikt gewoon. Maar het gaat zo gemakkelijk en vanzelf, dat het me soms beangstigt. Aankomende week ga ik zijn papa en mama leren kennen. Spannend Hihi achja we'll see hoe het loopt, eigenlijk had ik me voorgenomen nog heel lang single te blijven omdat ik het heerlijk vond, dus het is wel even wennen ineens dat er nu een 2e persoon weer is mijn leven
Ik denk dat wij binnenkort inderdaad maar weer even moeten msnen

Ontopic: Net terug uit amsterdam en ik wil weer terug
Oud 17-06-2007, 15:28
snoopy
snoopy is offline
Gisteren was hij jarig en toen was ik lief voor hem (had het huis opgeruimd en de keuken helemaal schoongemaakt en hij had ontbijt op bed enzo). En vandaag was ik verdrietig en toen was hij heel erg lief voor mij.
We hebben echt weer een lekker weekend gehad en daar ben ik zo blij om. Ik heb me wel eens afgevraagd of het tussen ons ooit NIET onrustig zou zijn, maar ik geloof dat we dat eindelijk hebben bereikt.
Oud 17-06-2007, 16:00
Jones
Het gaat prima.
Oud 17-06-2007, 16:01
Verwijderd
Ontzettend slecht Ik wil (en moet) echt met hem gaan praten. Maar ik weet al dat het ontzettend kut gaat worden, dus daarom blijf ik het maar uitstellen. Ik krijg alleen steeds meer het gevoel dat onze 'vriendschap' (of wat het ondertussen ook is) steeds verder kapot gaat. En wil hij het er überhaupt wel over hebben?
Oud 17-06-2007, 16:45
I C U
I C U is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 16-06-2007 @ 20:07 :
Goed dat je erover gaat praten. Hoe is het als jullie bij elkaar zijn? Toen wij met de vereniging een weekendje weg gingen kwamen we erachter dat de diepere 'klik' eigenlijk toch helemaal niet aanwezig was. En dat heeft er mede toe geleid dat we er een eind aan hebben gemaakt. Dat, en nog een aantal dingen waar we beiden mee zaten, bijvoorbeeld dus dat hij te weinig moeite voor mij deed, niets van zich liet horen als we elkaar niet zagen, vergat te bellen, enz. Misschien moet je je afvragen of je wel bereid bent om die onzekerheid nog te ondergaan, of dat het wel waard is. Er zijn immers nog genoeg mannen op de aarde die geen problemen met zichzelf hebben en wel tijd voor je willen vrij maken.
Die diepere klik... Ik denk dat we die hebben. Maar ik moet erbij zeggen dat ik op dit moment wel aan praktisch alles twijfel.
Zoals ik al gezegd heb, ik heb geen zin om over twee maanden te horen dat het 'm toch niet wordt, ik wil idd gewoon heel zeker van 'm kunnen zijn.

En daarbij: wat wil ik? Wil ik onze relatie zoals die was/is? Nu er bepaalde dingen fout gaan, blijkbaar, kijk ik toch anders tegen onze relatie aan, en ik zie wat dingen in. Mede dankzij wat goede gesprekken met vrienden en ouders kom ik al een heel eind in het hoe en wat.
Heb ik zin om op de achtergrond mee te blijven draaien? Wil ik enkel die ene nacht per week, 's avonds heen en 's ochtends weer terug? Wil ik dat ik continu de enige ben die geen vriendje meeneemt om wat voor reden dan ook? Mjah. Vragen. Keuzes. Lastig.

Kortom, er gaat een hoop van morgen af hangen, ik wil weten hoe hij onze relatie dan voor zich ziet en ik wil hem vertellen hoe ik het zeker niet wil en wat ik er nu van vind.
Damn, ik wil dat het morgenavond is, dan weet ik tenminste wat...

En ik heb echt topvrienden! Jeej!
Oud 17-06-2007, 16:56
Pluis
Pluis is offline
Wat ben ik blij dat mijn moeder me zo goed kent. Ik legde haar mijn "bellen of niet bellen" dilemma voor en ze gaf briljant antwoord .
"bel hem maar gewoon, want zo ben jij gewoon. als jij iets heel graag wilt dan doe je daar alles voor om het te krijgen. als hij daarvan schrikt dat is het gewoon niet de goede jongen voor jou"
nou dat, plus het feit dat ik hem al gewaarschuwd had dat ik een beetje een stalker ben (en hij vond dat niet erg, hij zei dat het wel positief was als een meisje zoveel moeite doet) maakte dat ik toch ging bellen. eerste keer nam ie niet op, 2 uurtjes later wel, maar toen had ie geen tijd. maaaaar, en dat gaf mij m'n adrenalinekick weer terug: hij was heel lief en vanavond belt ie me terug.
ik ben echt totaal ontoerekeningsvatbaar als ik verliefd ben.

oh en deze wil ik ook even met jullie delen. commentaar van vriendinnetje (is huisgenoot van mijn nieuwe lief, via haar ken ik hem) toen ze het hoorde: "slechterik! ik laat je heel even alleen, en je doet het met mijn buurman!"
Oud 17-06-2007, 19:12
gurl19
gurl19 is offline
Hij heeft hier dit weekend geslapen. Was heel erg gezellig! Weer oud en vertrouwd! Maar man.. wat een libido heeft hij opeens gekregen!
Oud 17-06-2007, 19:22
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 17-06-2007 @ 20:12 :
Hij heeft hier dit weekend geslapen. Was heel erg gezellig! Weer oud en vertrouwd! Maar man.. wat een libido heeft hij opeens gekregen!
De recente ex of de iets minder recente ex?
Oud 17-06-2007, 19:27
gurl19
gurl19 is offline
haha.. de minder recente ex. Waar ik bijna twee jaar mee had.

Van de andere jongen hoor ik weinig van. Als ik hem sms, smst hij wel algemeen terug. Dus doe ik amper.
Oud 17-06-2007, 19:44
zeep007
zeep007 is offline
Jeej voor dit weekeind. vriendje is begripvol en lief voor mijn komende tentamens, en met mijn zus naar justin geweest , maar dat was heel gezellig en gaaf, alleen de rit terug niet. Maar hee, nu ben ik te brak voor woorden en bankhangen met vriend is dan zwaar relaxed.
Oud 17-06-2007, 20:45
RainDrops
RainDrops is offline
Beter en beter
Oud 17-06-2007, 21:03
I C U
I C U is offline
Ik kan niet doen alsof er niets is. Kan ik gewoon echt niet. Heb het nooit gekund ook. Tenminste, niet bij mensen die me na staan. Pfff.

Hopelijk is het morgen min of meer opgelost.
Oud 17-06-2007, 21:09
Qimm
Qimm is offline
Hoei!
Oud 17-06-2007, 21:18
Verwijderd
Oud 17-06-2007, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Maaike schreef op 17-06-2007 @ 22:18 :
Oud 17-06-2007, 21:32
Halflight
Halflight is offline
Eh.
Hij zou gisteravond bellen, niet gedaan.
Net even gesproken, hij sorry'de dat hij het vergeten was, vanwege de drukte, is ook zo, hij is ook belachelijk druk. Kort gesprek maar fijn om hem toch nog even te spreken. Vroeg of hij zaterdag ook naar een feest kwam maar hij kan niet en nu baal ik . Dinsdag issie jarig en ik heb geen idee hoe ik me dan moet gedragen, serieus word ik er zenuwachtig van. En op msn sloot hij af met een kusje, gevolgd door 'platonisch he'. Even een trap na ja.

En verder heb ik deze week vier feestjes en ga ik met een vriendin de stad in en met vriendinnen eten en al die mensen doen me wel weer goed.
Oud 17-06-2007, 21:36
Verwijderd
Gister was hij jarig dus heb ik hem kaartjes voor Nederland - België gegeven (en ik ging natuurlijk mee). Het was voor hem een totale verrassing. 's Avonds sliepen we bij mij en m'n ouders hadden het helemaal gezellig gemaakt (taart gebakken, lekker eten/hapjes gemaakt) zodat hij zich hier nog een beetje jarig kon voelen.
Hij is van het weekend iig erg in de watten gelegd en ik heb na twee weken weer lekker tegen hem aan in slaap kunnen vallen. <3
*verliefd*
Oud 17-06-2007, 22:36
luchtballon
luchtballon is offline
ik ben verliefd ik ben verliefd ik ben verliefd.
Echt hij is zo lief!
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren
Oud 18-06-2007, 05:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Er is zowaar vooruitgang!
Oud 18-06-2007, 06:24
Verwijderd
Ik droom heel, heel, heel onplezierig raar OVER hem, en zodra ik wakker ben kan ik het verhaal alleen in grote lijnen vertellen maar als ik slaap is het zo.. zo.. echt.
Oud 18-06-2007, 07:26
Miek
Miek is offline
Ik heb hem maar meegenomen naar de examenfeestjes en dat was ook zeer geslaagd ;D
En net weer een lief lang mailtje en hij herinnert mij er even aan dat we een maand geleden voor het eerst hebben gezoend.. Dat had ik zelf niet eens zo bijgehouden
Oud 18-06-2007, 09:07
stout!
stout! is offline
Ik ben nog nooit zo dicht bij iemand geweest. Héél fijn. Het maakt me ook helemaal niets uit wat anderen van hem vinden. Hij hoort bij mij.
Oud 18-06-2007, 11:18
Verwijderd
gisteren de commitment- talk gehad en weer afscheid genomen van iemand.

ik kom echt leuke meisjes tegen en ga er een beetje van balen dat ik me niet meer kan/ durf te binden

of ben ik de juiste persoon niet meer tegen gekomen...?
Oud 18-06-2007, 11:36
Lilium
Lilium is offline
Ik voel me geliefd en dat voelt goed.
Oud 18-06-2007, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 18-06-2007 @ 12:18 :
gisteren de commitment- talk gehad en weer afscheid genomen van iemand.

ik kom echt leuke meisjes tegen en ga er een beetje van balen dat ik me niet meer kan/ durf te binden

of ben ik de juiste persoon niet meer tegen gekomen...?
Ik blijf erbij dat je vanzelf wel een keer weer echt verliefd wordt en dan komt het vast wel weer. Op een gegeven moment baal je er zo van dat je tegen jezelf gaat zeggen, verdorie, deze is écht leuk, nu heb ik geen zin meer in dat schijterige gedoe.

OT: "Ja weet je waarom mensen telkens bij jou terug komen om drinken te halen? Je stráált. Echt waar!" Hahaha, ja, op dag een nog wel. Dag twee, na weer een nacht maar 4 uur slaap, was het stralende er wel een beetje af. Opvallend hoe goed mensen op je reageren als jij vrolijk en open bent. Maar nu heb ik wel zin om met mijn vriendje op de bank te kruipen, zeg. Vanavond
Oud 18-06-2007, 16:11
stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 18-06-2007 @ 13:44 :
Ik blijf erbij dat je vanzelf wel een keer weer echt verliefd wordt en dan komt het vast wel weer. Op een gegeven moment baal je er zo van dat je tegen jezelf gaat zeggen, verdorie, deze is écht leuk, nu heb ik geen zin meer in dat schijterige gedoe.
Agree, je bent te jong om voorgoed verpest te zijn .
Oud 18-06-2007, 16:47
Pluis
Pluis is offline
Nee, nee, nee, nee, NEE!!!
Die had ik dus niet verwacht . Dacht ik dat ie zou bellen om een nieuwe date af te spreken, belt ie om te zeggen dat het niet wat wordt omdat ie afgelopen week een meisje is tegen gekomen waar ie al eens eerder wat mee had gehad en waar hij nu weer achteraan wil. Geen wonder dat ik steeds geen smsjes kreeg, meneer was uitstelgedrag aan het vertonen.

nouja, wel beter dan aan het lijntje gehouden te worden. heb hem ook nog mooi 40 minuten van z'n beltegoed gekost want zelfs het slecht-nieuws gesprek was nog gezellig. Mijn zelfbeschermende conclusie: jongens zijn dom!
Oud 18-06-2007, 16:55
deoxyribose
deoxyribose is offline
^autsch! Naja, beter nu dan later iig...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten