![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Aan de andere kant wil ik hem gewoon niet kwijt en is er nog zoveel dat ik met hem wil doen en zien... Tja. We'll see.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Bij mij gaat het ook allemaal zijn gangetje, ik heb dus een leuke jongen leren kennen en we doen steeds vaker leuke dingen en ja..het klikt gewoon. Maar het gaat zo gemakkelijk en vanzelf, dat het me soms beangstigt. Aankomende week ga ik zijn papa en mama leren kennen. Spannend ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed meestal loopt het er dan toch op uit dat jij wél zelf contact opneemt want anders zie je 'm niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ontopic: Net terug uit amsterdam en ik wil weer terug ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zoals ik al gezegd heb, ik heb geen zin om over twee maanden te horen dat het 'm toch niet wordt, ik wil idd gewoon heel zeker van 'm kunnen zijn. En daarbij: wat wil ik? Wil ik onze relatie zoals die was/is? Nu er bepaalde dingen fout gaan, blijkbaar, kijk ik toch anders tegen onze relatie aan, en ik zie wat dingen in. Mede dankzij wat goede gesprekken met vrienden en ouders kom ik al een heel eind in het hoe en wat. Heb ik zin om op de achtergrond mee te blijven draaien? Wil ik enkel die ene nacht per week, 's avonds heen en 's ochtends weer terug? Wil ik dat ik continu de enige ben die geen vriendje meeneemt om wat voor reden dan ook? Mjah. Vragen. Keuzes. Lastig. Kortom, er gaat een hoop van morgen af hangen, ik wil weten hoe hij onze relatie dan voor zich ziet en ik wil hem vertellen hoe ik het zeker niet wil en wat ik er nu van vind. Damn, ik wil dat het morgenavond is, dan weet ik tenminste wat... En ik heb echt topvrienden! Jeej!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: "Ja weet je waarom mensen telkens bij jou terug komen om drinken te halen? Je stráált. Echt waar!" Hahaha, ja, op dag een nog wel. Dag twee, na weer een nacht maar 4 uur slaap, was het stralende er wel een beetje af. Opvallend hoe goed mensen op je reageren als jij vrolijk en open bent. Maar nu heb ik wel zin om met mijn vriendje op de bank te kruipen, zeg. Vanavond ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|