Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat moet er dan veranderen volgens jou?
||
Citaat:
Want ja, de lpf stond wel ooit (toen pim fortuijn nog oh zo trots over z'n lpf sprak) voor veranderingen, maar tegenwoordig... en bovendien: 'veranderen' is een groot woord. Ben je het zo eens dan met wát ze gaan veranderen en hoe het dan wordt als het veranderd is? CDA, VVD, PVDA, GL enz. willen ook allemaal veranderingen. 't gaat er nou juist met verkiezingen om, dat je kiest achter welke veranderingen je staat en welke niet...
||
Citaat:
De LPF heeft veel woorden maar weinig daden. En alle partijen willen veranderen, want anders hadden die andere partijen geen verkiezingsprogramma enzo.. Ennuh, fijn dat je veranderingen wil, maar aan een onstabiele regering heb je niet veel.
||
Citaat:
Waar baseer je dit op? En trouwens, ga nu niet zeggen dat dat 8 jaar paars een puinhoop was ofzo, want we hadden volgens het buitenland de beste regering die een land zich kan wensen. En wat doen wij Nederlanders (tot grote verbijstering van de rest van de wereld!!), wij stemmen totaal iets anders dan we altijd gedaan hadden Logica is ver te zoeken in het kiesgedrag van de gemiddelde Nederlander van tegenwoordig.
||
Citaat:
Groot gelijk. En zoals ik al eerder heb gezegd, ik denk dat je meer hebt aan een betrouwbaar en stabiel kabinet, dan een kabinet waarvan je weet dat er minstens 1 onstabiele partij inzit.
||
Citaat:
Maarjah, dat zien de meeste Nederlanders blijkbaar (als enige) niet.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Als antwoord op de vraag van darkshooter: Nee, PF zal niet meer op een LPF-lijst komen omdat hij dood was voor het vaststellen van de nieuwe stemlijsten. Dat mag dus niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wederom geen voorbeelden en argumenten geven. en als je niet veel wil zeggen in een discussie zeg dan niets, dat scheelt posts als deze ![]() |
![]() |
|
idd, we dwalen af
![]() ik zal iig niet op de lpf stemmen, dat kan toch nooit goed gaan... de enige verandering die de lpf waar maakt, is de wekelijkse verandering van fractievoorzitters ![]() ik ga toch maar es alle punten van die verschillende partijen bekijken, anders staat het zo lullig als ik gewoon maar ergens op ga stemmen ![]()
|
Verwijderd
|
agh, als er nu nog mensen zijn die op de LPF willen stemmen, dan weet ik het ook niet meer, die mensen hebben zichzelf en politiek Den Haag zo ongelovelijk voor lul gezet in het buitenland......Ik weet niet maar als je zelf nu nog op de LPF stemt zet jejezelf daarbij. 8 jaar paars heeft ons heel veel gegeven, we leven in een van de vijf rijkste landen ter wereld, worden door een groot toonaangevend blad (the economist) gezien als model voor de rest van de wereld, hebben volgens (zij hebben 3 maanden lang onderzoek naar Nederland gedaan) hun het beste onderwijssysteem in de gehele wereld, hebben volgens hun beste gezondheidszorg in de wereld, ik weet niet hoor, maar onze gezondheiszorg is niet geprivatiseerd en dat is zo ongelovelijk beter! Kijk naar Amerika.............wat een puinhoop, dat is pas erg...het enigste waar we toen (was iets van maart dit jaar) voor moesten oppassen was voor het rechtse populistische gevaar genaamd P.Fortuyn, maar nou die veilig in Italié ligt opgeborgen......en zijn eigen partij zichzelf nu de das heeft omgedaan, ben ik daar niet zow bang meer voor! Nou nog een veilige linkse partij int kabinet en Nederland kan weer minstens 4 jaar mee.......
|
![]() |
||
Citaat:
Kon je van de LPF niet zeggen, die vertelden elkaar dingen via de media.... Ze zochten hen gewoon op, en dan achteraf zeiken dat de media subjectief is ![]() En voorlopig zie ik vrij weinig groepen zich afsplitsen/uit de fractie gezet worden bij CDA, PvdA en D66 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb LPF gestemd, na het uitvoerig vergelijken van verscheidene stemwijzers en dat zal (denk ik) niet verandert zijn.
Er zijn echter wel voorwaarden aan gebonden mocht ik weer op LPF stemmen, en ze heten Wijnschenk, Eberhard, Heinsbroek, de Jong...ik zal vast nog wel een paar 3e-rangs machtwelluste ruziezoekers vergeten zijn, maar ik denk dat deze 4 toch wel de hoofdredenen zijn, dat ik ernstig begin te twijfelen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verdiep jij je wel in de politiek? Bijna iedere partij wil iets veranderen!!! Ik vind iedereen die nu nog op de LPF gaat stemmen behoorlijk gaar. Pim is er niet meer en die amateurs maken alleen maar ruzie! Erg goed beargumenteerd trouwens! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is ook heel goed mogelijk dat 2 partijen een aantal problemen willen aanpakken waarbij hun prioriteit ongeveer even hoog ligt, terwijlde manier van aanpak juist weer wel verschilt. Op andere fora's lees ik ook dat er bestwel mensen zijn die LPF -> SP veranderen. PvdA -> LPF was toch ook mogelijk?
|
vind 't best vreemd dat er nou opeens zo'n grote beweging naar links gaat.... M.i. komen de problemen van de afgelopen tijd toch écht door de lpf en hebben het cda en (vooral) de vvd er weinig schuld aan gehad.
Oké, Balkenende had de partij strenger aan moeten pakken misschien, maar bijv. de vvd had toch weinig schuld in het geheel? Waarom dan opeens zo'n grote overstap van lpf naar de linkse kant, terwijl de bovenstaande partijen ook nog altijd verkiesbaar zijn? Zij staan toch veel dichterbij de ideëen van de lpf als de linkse partijen! Beetje raar... dat geeft dan toch wel heel erg aan in hoeverre men gestemd heeft met emotie! Of is d'r wel degelijk een gegronde reden voor deze verschuiving?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Michiel Smit Nieuw Rechts, soort Vlaams Blok? NN | 226 | 13-12-2003 20:23 | |
Wat als... Sjoukie | 136 | 09-05-2003 19:26 | |
Nederland accepteert VS transporten Gatara | 157 | 27-02-2003 09:02 | |
De Jong wil uit LPF-fractie stappen UnknoWn EntiTy | 122 | 15-10-2002 08:19 | |
Minder of geen geld voor niet-commerciele zenders? LostProphetX | 7 | 30-09-2002 09:07 | |
De Kantine |
Mijn condoleances aan iedere Nederlander met verstand waaromniet? | 123 | 16-05-2002 20:45 |