Hallo allemaal ik heb een probleem, uiteraard, vandaar deze post.
6 weken geleden ben ik tijdens het uitgaan een meisje tegengekomen op wie ik vervolgens ben afgestapt. Na een beetje met haar gebabbeld te hebben en complimentjes gegeven te hebben, kreeg ik haar nummer. Na een paar dagen regelmatig sms’en maakte ze duidelijk dat ze al 2 weken een vriend had, maar mij ondanks dat beter wilde leren kennen. We hebben toen met elkaar afgesproken. Het was erg gezellig en ik viel als een blok voor haar. Op het einde van de avond maakte ze duidelijk dat ze mij leuker vond dan haar vriend. Een dag erna had ze het uitgemaakt met haar vriend en maakte ze me vervolgens nadrukkelijk duidelijk dat ze niet wilde dat ik nu dacht dat zij iemand is die van de ene op de andere jongen overspringt en dat ze dus wel degelijk een serieuze relatie met me wil.
Vanaf toen spraken we regelmatig af. Ik kwam alles over haar te weten. Zowel haar passies als haar onzekerheden vertrouwde de ze me toe. Alles over haar vertelde ze me.
Ik ben inmiddels smoor en smoor verliefd op haar. Dit klinkt natuurlijk ideaal.
Maar er zijn enkele zaken die aan mijn ziel vreten:
- Ik blijf een bepaald gevoel houden dat niet weggaat, en dat is het gevoel dat er IETS niet klopt. Als ze net weg is, voel ik een soort ‘woede’, alsof ze niet eerlijk tegen me is ofzo. Ik begrijp niet waar dit gevoel vandaag komt, maar ik weet wel dat mijn gevoel in de 19 jaar dat ik leef er nog nooit naast heeft gezeten. Ik blijf het gevoel houden dat er iets mis is. Het is niet zo dat ik denk dat ze iemand anders heeft ofzo, die kans is echt 0%.
- Als het gaat om lichamelijk contact zoals knuffelen, zoenen enz is ze erg afstandelijk. Ik ben altijd degene die het ermee moet beginnen, en dat terwijl ik normaal redelijk passief ben op intiem gebied. Zij zal nooit een arm om me heenslaan, of mij zoenen uit eigen initiatief.
- Ze vertelde me een paar dagen geleden dat ze vanaf dat ze uitging toen ze 16 was regelmatig ‘zomaar’ met jongens zoende voor één avond. Dit bleef ze doen tot een half jaar geleden, zei ze. Hier klopt toch iets niet? WEL in het verleden zoenen met mensen die ze niet eens kende en NIET in staat zijn om mij uit eigen initiatief te zoenen/aan te raken etc.
Als ik haar vertel hoe verliefd ik wel niet op haar ben, dan zegt ze “gelukkig maar!” of “dat hoort toch ook bij een relatie?”, maar ze zegt nooit iets als “ik ook op jou” ofzo. Alleen per sms zegt ze zoiets.
Wel kwam ze laats met een sms’je waarin stond dat het op die dag precies een maand geleden is dat we iets kregen, dat heeft ze dus bijgehouden, wat toch wel een pluspuntje is.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat ze alleen maar iets serieus met mij wil omdat ik in haar en alles wat ze doet geïnteresseerd ben, haar complimentjes geef, en haar onzekerheden uit haar hoofd praat. Ik heb haar eens gevraagd of ze wel echt verliefd op me is en toen zij ze dat ze zeker wel van me hield en dat ze niet voor niets haar vorige vriend voor me had laten stikken enz.
Ik weet dat jullie de hele situatie alleen kennen zoals ik hem beschrijf en dat jullie zowel mij als haar niet kennen, maar toch vraag ik jullie om feedback. Zijn er meisjes onder jullie die ook nooit uit eigen initiatief zullen zoenen, maar wel in het verleden tijdens het uitgaan iedere week met iemand anders hebben gezoend? Zijn er jongens onder jullie die een soortgelijk probleem hebben of een soortgelijk probleem hebben gehad? Of zijn er hier mensen die zoveel ervaring hebben dat ze me kunnen vertellen wat er aan de hand is?
Nogmaals ik word er gek van. Ik ben stapelgek op haar.
Laatst gewijzigd op 19-06-2007 om 11:25.
|