Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het eind van seizoen twee was dat Meredith moest kiezen tussen McDreamy en McVet toch? Dat vond ik wel gaaf. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 20-06-2007 om 21:57. |
![]() |
||
Citaat:
Dat George in het echt homo is boeit me echt he-le-maal niet. Ik sta er tijdens de serie echt niet bij stil, dus voor mij wordt het niet ongeloofwaardig. En alleen Christina en Burke gaan trouwen toch? En 't is natuurlijk logisch dat de rest daar ook een beetje mee bezig is. Ik vind de serie echt nog zo top als altijd. Oh en nog een vraag wat ik me afvraag: wat gaat er met Ava (die nu anders heet) gebeuren? Ik hoop dat ze nog wat krijgt met Alex! En misschien krijgen we idd al wel te horen wie Chief wordt, maar ik vind dat ook wel weer iets voor een cliffhanger.. En damn'it, bij het terugzoeken naar of je spoilers kloppen heb ik ook nog een spoiler gelezen die ik nog niet wist ![]()
||
Citaat:
die man moet eerst op zn rug hebben gelegen (want hoe weet je anders dat ie dood is? Ze moeten hem, als hij eerst al op zn buik lag, op zn rug hebben gedraaid), maar die bijl zat in zn achterhoofd. Dus: als je iemand gaat killen ga je em natuurlijk niet eerst weer op zn buik draaien voordat je dat doet. En met die gedachte in het achterhoofd (hehe), is de consclusie snel getrokken: ze hebben hem expres van achteren aangevallen en die bijl in zn hoofd geramd. Ik weet nog niet helemaal of ik het met em eens ben (misschien vooral omdat het zo ontzettend irritant is dat hij altijd alles beter weet ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Oh geeft niet hoor! En dat ik vervolgens dingen ga opzoeken is alleen maar heel dom van mezelf ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Chief of Surgery zou Sheperd worden, maar die wilde niet en zei dat Chief maar Chief moest blijven. Nu weet ik niet of dat ook daadwerkelijk gebeurt. Maar nu is Callie een Chief, dan heeft ze toch geen tijd voor een baby?
||
Citaat:
En dat van die baby hadden wij ook al bedacht. Máár miranda heeft toch ook een uk? Dus het kan heus wel.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat is wel heel erg overdreven lang zeg. Ik vond George en Izzie weer irritant en Meredith en Derek.. Maar.. arme Cristina! En george: gezakt?! En is Burke nu definitief verdwenen uit de serie? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echt zielug.... |
![]() |
||
Citaat:
Dat kan weer in september dit jaar ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Grey's Anatomy #8 Verwijderd | 402 | 04-10-2011 19:59 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3.2 Verwijderd | 57 | 27-10-2010 12:43 | |
Films, TV & Radio |
America's Next Top Model 7 PV | 371 | 07-01-2008 20:58 | |
Films, TV & Radio |
[ Tv series ] Welke series heb je op dvd/ volg je op tv/verlanglijstje desperadoz | 45 | 05-01-2008 19:25 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #68 WolterB | 500 | 24-08-2007 10:55 |