| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Vrolijjjjk
tentamen leren gaat nog steeds voor geen meter maar wat ik wel heb gehaald :klik omg wat heb ik daar veel zin in<3 We beginnen over 2 weken in Berlijn en dan lekker verder<3. |
|
|
||
|
Citaat:
Het is zowel geestelijk als lichamelijk niet zwaar. Althans, ik ervaar het uitsluitend als hartstikke leuk en absoluut niet als zwaar. Als je interesse hebt, moet je zeker eens langs gaan bij een asiel bij jou in de buurt...in de vakantie periode hebben ze keihard mensen nodig!!! En als je nog meer wilt weten dan kun je het gerust aan mij vragen ot: blegh, ik haat therapie
|
|
||
|
Citaat:
Wat doe je meestal op een dag? En is het te combineren met studie/werk? Hoeveel werk jij in een week? Ik heb een vakantiebaantje bij een supermarkt op de camping, dus ik denk niet dat ik het dat kan combineren. Vooral niet omdat het dichtsbijzijnde asiel volgens mij een half uur fietsen is. Maar ik zou vast wel een dag in de week kunnen, twee misschien. Al is het niet veel, alle beetjes helpen. Ik ga er echt even over nadenken, het lijkt me wel heel leuk.
|
|
||
|
Citaat:
. Aangezien je in Noord-Holland woont (en ik ook) hebben we het (heel misschien) wel over het zelfde asiel . In ieder geval is het in het asiel waar ik werk zo, dat ze je graag 1 ochtend per week willen hebben. Maar zelfs als je al maar 1 ochtend per 2 weken zou kunnen zijn ze al heel blij met je. Ze stellen in dat opzicht geen eisen aan je, alleen dat ze wel op je kunnen rekenen op die dag(en) en dat je dus niet te vaak (en vooral niet op het laatste moment) afbelt. Ik vind zelf dat het goed te combineren is met werk en studie, want je hoeft inprincipe maar 1 ochtend per week beschikbaar te zijn. Ik heb zelf het afgelopen jaar 1 ochtend per week daar gewerkt, in de vakantie periode werk ik er wat vaker per week. Ja wat je doet...verschilt of je bij de honden of de katten werkt. Bij de honden werk je in een team, bij de katten werk je zelfstandig. Ik kan je eigenlijk alleen wat vertellen ove het werk bij de katten omdat ik bij de katten werk. Bij de katten is het de bedoeling dat je de verblijven schoon maakt, de katten voert, kattenbak verschoont en ze wat aandacht geeft (met ze speelt,knuffelt enz. ). In de vakantieperiode is het behooorlijk druk en kan het voorkomen dat je op een ochtend 20 of meer katten moet verzorgen. Buiten de vakantieperiode is het minder druk en verschilt het van 5 tot een stuk 15 katten die je moet verzorgen. En tot slot, niet twijfelen gewoon doen! het is hartstikke leuk!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar veel mensen van andere faculteiten hebben wel al vakantie... |
|
|
|
||
|
Citaat:
Het is ontzettend meegevallen. Het bleek maar weer dat m'n vader en stiefmoeder eigenlijk door de hele familie uitgekotst zijn en het ligt niet aan mij maar het gedraagt zich gewoon echt belachelijk op zo'n dag als vandaag. Gelukkig ziet iedereen dat wel in en dan ben ik blij dat ik niet klakkeloos alles volg wat m'n vader doet. Het was wel heel raar om op zo'n dag als vandaag je ouders vooral te ontlopen en op jezelf aangewezen te zijn. Gelukkig was m'n broertje er ook. M'n vader heeft zich naar mij toe redelijk afzijdig gedragen, gelukkig. Ik heb even met hem en m'n stiefmoeder staan praten (wat ik studeer, dat ik stage loop, dat het uit is met m'n vriend, van die dingen die je tegen mensen verteld die je een jaar niet ziet, heel vaag om dat tegen je vader te vertellen en om helemaal niet meer te weten wat er in elkaars leven gebeurt). Toen hij wegging zei hij 'we wonen nog steeds op hetzelfde adres' en daar bleef het gelukkig bij. M'n stiefmoeder zei 'kom eens langs want we missen je best wel' vond het een beetje vaag dat ze dat zo zei. Ze moesten ineens weg omdat ze naar de camping moesten, lekker stom We hebben ook wel een hoop lol gehad met m'n neef en zijn vriendin enzo. Vanavond zijn we nog met een heel stel uit eten geweest, was wel tof ![]() Edit: Ik heb ook pas over twee weken vakantie hoor
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 11:19 | |