Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2007, 00:00
sammiej
sammiej is offline
Iemand dit gezien vandaag?

Een zwart republikeinse vrouw werd gewisseld met een lesbische vrouw. aan het eind bij de ontmoetingen met de gezinnen, ging het er nogal heftig aan toe.
de zwarte vrouw maakte de lesbische vrouw voor zedendelictpleger uit, omdat ze lesbisch was en in de bijbel staat dat dat niet mag. ze kwetste haar zo erg.. Ik werd gewoon zo boos..
Heeft iemand anders dit nog meer gezien? En wat vonden jullie ervan?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2007, 08:06
Missy
Missy is offline
Ik heb het wel is een aantal keer gezien, maar op een gegeven moment word het een beetje saai. Mijn moeder kijkt het wel meestal. Vraag me niet waarom. Dan komt ze na de aflevering altijd even vertellen: 'Zo zie je maar wat voor fijne moeder je hebt'.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 08:53
Verwijderd
die amerikaanse vind ik altijd zo overdreven. volgens mij zoeken ze gewoon echt mensen uit die echt totaal tegenpolen van elkaar zijn, zodat er maar lekker veel ruzie ontsttat, want dat is vast goed voor de kijkcijfers ofzo...
de nederlandse vond ik altijd wel grappig.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2007, 18:11
RodeKrab
RodeKrab is offline
Citaat:
sammiej schreef op 22-06-2007 @ 01:00 :
Iemand dit gezien vandaag?

Een zwart republikeinse vrouw werd gewisseld met een lesbische vrouw. aan het eind bij de ontmoetingen met de gezinnen, ging het er nogal heftig aan toe.
de zwarte vrouw maakte de lesbische vrouw voor zedendelictpleger uit, omdat ze lesbisch was en in de bijbel staat dat dat niet mag. ze kwetste haar zo erg.. Ik werd gewoon zo boos..
Heeft iemand anders dit nog meer gezien? En wat vonden jullie ervan?
Ja ik heb het toevallig gezien.
Wat een walgelijke vrouw zeg, gadverdamme..
Beetje zeggen over die andere dat die kinderen niet goed worden opgevoed, terwijl notabene haar eigen kinderen geen kinderen kunnen zijn.
Beetje overdreven allemaal, maar vind het ook geen leuk programma.
Oud 22-06-2007, 21:45
Verwijderd
Citaat:
RodeKrab schreef op 22-06-2007 @ 19:11 :
Beetje zeggen over die andere dat die kinderen niet goed worden opgevoed, terwijl notabene haar eigen kinderen geen kinderen kunnen zijn.
Beetje overdreven allemaal, maar vind het ook geen leuk programma.
Dit dus ja. Ik vond die donkere vrouw zo enorm bevooroordeeld en gewoon asociaal tegenover het lesbische stel. Het is geen traditioneel gezin nee, maar dat zijn zij ook niet. Blanke man en donkere vrouw was aantal jaren geleden in Amerika ook nog niet zo gewoon, zoals één van die vrouwen terecht zei.

Ik werd ook best boos, maar aan de andere kant dacht ik; laat die vrouw maar leven met haar eigen onwetendheid, ik ben blij dat die kinderen 10 dagen (of wat is het) kennis hebben kunnen maken met hoe het ook kan. En dat lesbische vrouwen geen kindermishandelaars zijn, zoals die donkere vrouw beweerde
Met citaat reageren
Oud 23-06-2007, 10:16
lawallan
lawallan is offline
Citaat:
Corinne schreef op 22-06-2007 @ 09:53 :
volgens mij zoeken ze gewoon echt mensen uit die echt totaal tegenpolen van elkaar zijn, zodat er maar lekker veel ruzie ontsttat
zou je denken? het zou ook niet leuk zijn als ze twee precies dezelfde vrouwen zouden laten wisselen, die de hele week hetzelfde doen als dat ze thuis doen en in het gesprek zeggen: ''goh leuke familie heb je'''

Het hele idee erachter is dat je verschillende mensen bij elkaar zet zodat ze iets van elkaars levensstijl kunnen leren (lees: veel ruzie dus hoge kijkcijfers)
Oud 23-06-2007, 19:29
fib
fib is offline
In de nederlandse versie van dit programma ruilen 2 gezinnen die nog een aantal overeenkomsten hebben met elkaar. VAak leren ze nog iets van elkaar.

Twee echte tegen polen is ook weer niet leuk. Die leren zo weinig van elkaar. Dat zie ja maar weer in de amerikaanse versie
Oud 23-06-2007, 21:08
Verwijderd
Citaat:
lawallan schreef op 23-06-2007 @ 11:16 :
zou je denken? het zou ook niet leuk zijn als ze twee precies dezelfde vrouwen zouden laten wisselen, die de hele week hetzelfde doen als dat ze thuis doen en in het gesprek zeggen: ''goh leuke familie heb je'''

Het hele idee erachter is dat je verschillende mensen bij elkaar zet zodat ze iets van elkaars levensstijl kunnen leren (lees: veel ruzie dus hoge kijkcijfers)
twee precies dezelfde vrouwen hoeft van mij idd niet, maar wat fip zegt, mensen die nog iets van elkaar kunnen leren.
Heb een keer een aflevering gezien van een heel rijk en een heel arm gezin. Die konden het gewoon goed met elkaar vinden, maar de arme kon even heerlijk genieten van het rijk zijn, en de rijke kon zien hoe het was om arm te zijn.
Dit is dan maar een voorbeeld, maar zulke dingen vind ik leuker om te zien dan alleen maar geruzie om ras/geloof/ seksuele geaardheid/enz.

En volgens mij was het hele idee juist dat mensen gingen ruilen om te kijken hoe het in een ander gezin gaat, en er iets van te leren enzo, niet om te ruzieen
Met citaat reageren
Oud 25-06-2007, 16:31
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
RodeKrab schreef op 22-06-2007 @ 19:11 :
Precies!

Wat een dom mens! Ik werd echt gek van haar, die lesbo heeft toch geen ene fuck verkeerd gedaan. Ze moet eens zelf gaan bedenken wat goed en slecht is ipv het direct uit de bijbel over te nemen.
Reageren

Regels voor berichten