Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat een walgelijke vrouw zeg, gadverdamme.. Beetje zeggen over die andere dat die kinderen niet goed worden opgevoed, terwijl notabene haar eigen kinderen geen kinderen kunnen zijn. Beetje overdreven allemaal, maar vind het ook geen leuk programma.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik werd ook best boos, maar aan de andere kant dacht ik; laat die vrouw maar leven met haar eigen onwetendheid, ik ben blij dat die kinderen 10 dagen (of wat is het) kennis hebben kunnen maken met hoe het ook kan. En dat lesbische vrouwen geen kindermishandelaars zijn, zoals die donkere vrouw beweerde |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het hele idee erachter is dat je verschillende mensen bij elkaar zet zodat ze iets van elkaars levensstijl kunnen leren (lees: veel ruzie dus hoge kijkcijfers)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb een keer een aflevering gezien van een heel rijk en een heel arm gezin. Die konden het gewoon goed met elkaar vinden, maar de arme kon even heerlijk genieten van het rijk zijn, en de rijke kon zien hoe het was om arm te zijn. Dit is dan maar een voorbeeld, maar zulke dingen vind ik leuker om te zien dan alleen maar geruzie om ras/geloof/ seksuele geaardheid/enz. En volgens mij was het hele idee juist dat mensen gingen ruilen om te kijken hoe het in een ander gezin gaat, en er iets van te leren enzo, niet om te ruzieen |
![]() |
||
Citaat:
Wat een dom mens! Ik werd echt gek van haar, die lesbo heeft toch geen ene fuck verkeerd gedaan. Ze moet eens zelf gaan bedenken wat goed en slecht is ipv het direct uit de bijbel over te nemen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Omdat jullie verhalen zo ontzettend interessant zijn Verwijderd | 500 | 30-09-2007 22:49 | |
De Kantine |
Wetenschappelijke humor Swlabr | 56 | 14-08-2007 19:28 | |
Films, TV & Radio |
Waar erger jij je aan? *** Sido *** | 77 | 08-02-2006 12:23 | |
Films, TV & Radio |
Outback Jack jet | 148 | 25-02-2005 11:19 | |
Films, TV & Radio |
Jouw vrouw, mijn vrouw Balance | 80 | 01-03-2004 13:22 |