Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() gefeliciteerd *gooit serpentine*
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 24-06-2007 om 14:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 24-06-2007 om 15:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ah ja dat is wel stom ja. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ontopic - ik ging seg een leuk jurkje passen in Scheveningen. Mijn heupen vonden het iets minder leuk though. ;x Ahwell, ik zweer nog steeds bij rokjes, die doen tenminste gaaf. En ik krijg een hoop geld van de verzekering. (a) En mijn vriendje heeft een ongelooflijk vette zonnebril. En het was duisentleuk op het strand. <3 (En hondshaaien komen wel uit die schelpen. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Nog één toetsweekje en ik ben klaar met 4 Havo. Vandaag was fijn. Van de kleinste momenten kan ik echt blij worden. Ik ben met mijn zusje en de hond gaan wandelen. Het begon de regen. We hebben onder de paraplu heel hard, het regent, het regent, de pannetjes worden nat gezongen, toen iedereen zeiknat voorbij kwam. En stiekem door de plassen heen stampen. Zoiets is eigenlijk vanzelfsprekend, maar ik word en wel enorm blij door. |
![]() |
||
Citaat:
post natale depressie is ook niet zomaar wat.. maar zoals je zelf zegt, het komt goed, tis goed te behandelen en ze zijn er optijd bij. sterkte, een ook voor je zus
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeg tegen je ouders dat ze dit rapport niet te zien krijgen, maar probeer ze wel te vertellen wat er in staat, zonder die privépunten dus. En misschien kan je inderdaad een ander rapport vragen bij de praktijk, waar de nodig informatie in staat, zónder al die privézaken. Ik vind het heel raar dat je ouders willen dat je alles maar vertelt, zeg ook tegen hen dat het heel normaal is dat jij sommige dingen voor jezelf wil houden. 't Zijn jóuw zaken, niet die van hen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat: