Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007 / VMBO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2007, 15:15
gestoord-gek
gestoord-gek is offline
wat zijn de belangrijkste formules om te weten?
Oud 27-05-2007, 15:17
Swlabr
Swlabr is offline
Welk gebied van de wiskunde?
Oud 27-05-2007, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Darkiekurd schreef op 27-05-2007 @ 16:17 :
Welk gebied van de wiskunde?
Analytische meetkunde
Oud 27-05-2007, 15:53
Swlabr
Swlabr is offline
Op het VMBO krijg je geen vectorruimten en inproducten.
Oud 27-05-2007, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Darkiekurd schreef op 27-05-2007 @ 16:53 :
Dat dacht je...
Oud 27-05-2007, 19:27
Funkyshit
Funkyshit is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 27-05-2007 @ 16:53 :
Jawel, ik ging net oefenexamens maken, en toen moest ik dingen doen met dobbelstenen, vectorruimten dus.
Oud 27-05-2007, 22:24
Swlabr
Swlabr is offline
Mag ik 'm? Kan ik dat examen ook even maken. Ik ben wel benieuwd.
Oud 28-05-2007, 07:52
CHRISTELTJE
CHRISTELTJE is offline
oh was dat examen 2005 met die dobbelstenen?

ik ben 3 jaar best goed geweest in wiskunde,
dit jaar werd veel moeilijker,
en van dat examen moest ik wel even zuchten!

hebben dat er meer?
Oud 28-05-2007, 11:35
Swlabr
Swlabr is offline
Uhm, een dobbelsteen is toch geen vectorruimte?
Oud 28-05-2007, 14:41
sara vd dool
sara vd dool is offline
Hey,
Er zijn ook een aantal formules die je erbij krijgt. het examen van 2005 is heel handig om te oefenen want zo soort examen krijgen wij ook. Snappen jullie het allemaal al? Ik de meeste dingen wel.
Ik snap alleen niet goed waar jullie het over hebben bij vectoruimten enzo wat is dat.
Succes allemaal laten jullie nog horen hoe het is gegaan.
Gr. sara
Oud 28-05-2007, 14:43
Swlabr
Swlabr is offline
Vectorruimten krijg je niet op het VMBO, niet eens op het VWO.
Oud 30-05-2007, 12:40
Magican
Magican is offline
Citaat:
CHRISTELTJE schreef op 28-05-2007 @ 08:52 :
oh was dat examen 2005 met die dobbelstenen?

ik ben 3 jaar best goed geweest in wiskunde,
dit jaar werd veel moeilijker,
en van dat examen moest ik wel even zuchten!

hebben dat er meer?
Je moest van het examen van dit jaar, waarin er werd gevraagd hoeveel geld je hebt na 8 weken, als je elke week 1.50 spaart, zuchten?
Oud 30-05-2007, 12:54
Swlabr
Swlabr is offline
What the fuck? Dit is geen wiskunde. Ik heb net drie VMBO-examens in 5 minuten gemaakt.
Oud 30-05-2007, 14:09
Magican
Magican is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 30-05-2007 @ 13:54 :
What the fuck? Dit is geen wiskunde. Ik heb net drie VMBO-examens in 5 minuten gemaakt.
Aardrijkskunde op vmbo niveau is ook leuk. Zie je 4 plaatjes van verschillende buurten, 1 moet het gooi voorstellen, 1 een vinexwijk, 1 een andere vinexwijk en 1 verpauperde wijk met allemaal satelietschotels.

Vraag: in welke buurt, getoond op de vorige 4 foto's wonen waarschijnlijk de meeste allochtonen?
Oud 30-05-2007, 14:15
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Magican schreef op 30-05-2007 @ 15:09 :
Aardrijkskunde op vmbo niveau is ook leuk. Zie je 4 plaatjes van verschillende buurten, 1 moet het gooi voorstellen, 1 een vinexwijk, 1 een andere vinexwijk en 1 verpauperde wijk met allemaal satelietschotels.

Vraag: in welke buurt, getoond op de vorige 4 foto's wonen waarschijnlijk de meeste allochtonen?
Oud 30-05-2007, 14:45
Verwijderd
Laten we alsjeblieft niet het VMBO examen wiskunde afzeiken omdat het te makkelijk was. Er zijn een boel mensen die moeite hebben met wiskunde en toch het examen maar mooi gedaan hebben. Daar is dit topic voor.
Oud 30-05-2007, 15:13
marlene89
marlene89 is offline
Was moeilijkkk
Oud 30-05-2007, 15:27
Funkyshit
Funkyshit is offline
Het was heel moeilijk; vond ik, ik kan ook absoluut geen wiskunde.
Toch heb ik sowieso een 5.2 gehaald, ik ben best trots.
Oud 30-05-2007, 15:34
Lethe
Lethe is offline
Een vraag uit het wiskunde examen VBMO:
Anne krijgt elke week 5 euro zakgeld. Daarvan spaart ze steeds 1 euromunt en 1 munt van vijftig cent. Hoeveel spaargeld heeft Anne na 8 weken?
Man, dat leerden we toch al in groep 5?
Oud 30-05-2007, 16:34
CHRISTELTJE
CHRISTELTJE is offline
ik vond het ook moeilijk! vooral op het begin,
ik snapte er niks van.

Maar toen ik verder ging, heb ik op het eind de vragen van het begin gemaakt, en toen viel het mee.

Die van dat kleedje vond ik ook moeilijk!
Oud 30-05-2007, 17:48
sara vd dool
sara vd dool is offline
Hey,
Wil wel iedereen zijn niveau erbij zetten want het GT had helemaal niet van die makkelijke vragen als waar jullie het over hebben.
Gr sara
Oud 30-05-2007, 22:20
Magican
Magican is offline
Citaat:
AllureV schreef op 30-05-2007 @ 16:34 :
Anne krijgt elke week 5 euro zakgeld. Daarvan spaart ze steeds 1 euromunt en 1 munt van vijftig cent. Hoeveel spaargeld heeft Anne na 8 weken?
Dat is wat ik zeg.
Oud 30-05-2007, 23:50
Nesi
Nesi is offline
Hej, ik wil graag reageren op sommige neurds hier onder ons die maar stoer lopen doen dat het vmbo examen wiskunde heel makkelijk is... Nou het examen voor wiskunde was heel moeilijk en iedereen was het met mij eens..

Ik, een persoon die altijd 9ens haalt voor so's wiskunde en die 9.4 en 9.6 haalde voor de tentamens van wiskunde...heeft een 4.8 gehaald voor het examen. Ik heb het zelf berekend wat mijn cijfer ongeveer zou zijn. Het valde dus heel tegen.

Ik ben een wiskunde expert en dat zit in me..Zonder uitleg kan ik de opdrachten maken want wiskunde is gewoon puur logisch nadenken en je zelf verdiepen in de opdracht.

Dus kom niet dom doen van ''Die wiskunde van vmbo is zoo makkelijk'' dit dat en al dat domme gezeik.... Echte opgeblazen kikkertjesss vind ik jullie
Oud 31-05-2007, 01:24
Verwijderd
Citaat:
Nesi schreef op 31-05-2007 @ 00:50 :
Hej, ik wil graag reageren op sommige neurds hier onder ons die maar stoer lopen doen dat het vmbo examen wiskunde heel makkelijk is... Nou het examen voor wiskunde was heel moeilijk en iedereen was het met mij eens..

Ik, een persoon die altijd 9ens haalt voor so's wiskunde en die 9.4 en 9.6 haalde voor de tentamens van wiskunde...heeft een 4.8 gehaald voor het examen. Ik heb het zelf berekend wat mijn cijfer ongeveer zou zijn. Het valde dus heel tegen.

Ik ben een wiskunde expert en dat zit in me..Zonder uitleg kan ik de opdrachten maken want wiskunde is gewoon puur logisch nadenken en je zelf verdiepen in de opdracht.

Dus kom niet dom doen van ''Die wiskunde van vmbo is zoo makkelijk'' dit dat en al dat domme gezeik.... Echte opgeblazen kikkertjesss vind ik jullie
Haha, wie is hier nou het opgeblazen kikkertje?

Ga je schotel maar eens afstellen, kereltje (hint: AK examen VMBO kaderberoeps).

Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 01:26.
Oud 31-05-2007, 08:02
Verwijderd
Oh komop stelletje opscheppers, hou eens op met dat kinderachtige arrogante gewhine op een deelforum waar je sowieso niets te zoeken hebt en laat de mensen die wél vmbo eindexamen doen gewoon praten over wat zij moeilijk vonden.
Advertentie
Oud 31-05-2007, 12:39
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Nesi schreef op 31-05-2007 @ 00:50 :

Ten eerste: leer Nederlands schrijven.
Ten tweede: je bent geen wiskunde expert. Er bestaan geen ''wiskunde experts'', en als die zouden bestaan zou jij er sowieso niet bij horen. Hoge cijfers halen voor een bepaald vak betekent niet per definitie dat je er ook goed in bent.
Oud 31-05-2007, 14:15
Lethe
Lethe is offline
Nesi, valde ipv viel? Ik vrees voor je Nederlands examencijfer
En jij bent degene die arrogant aan het doen is, met je: ik ben gewoon een expert. Dat zal wel meevallen, so's zijn trouwens ook altijd makkelijker dan pta's, en al helemáál makkelijker dan een eindexamen. Dus daar moet je het niet mee vergelijken jongetje Verder hoop ik wel dat je geslaagd bent en zo
maar een wiskunde exert ben je absoluut niet. Dan had je wel een tien gehaald voor je eindexamen
Oud 31-05-2007, 17:30
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Magican schreef op 30-05-2007 @ 13:40 :
Je moest van het examen van dit jaar, waarin er werd gevraagd hoeveel geld je hebt na 8 weken, als je elke week 1.50 spaart, zuchten?
Ik wil je plezier niet vergallen (of eigenlijk wel), maar dat was het examen voor VMBO Basisberoepsgerichte leerweg, oftewel het voormalige LBO. Bij VMBO TL, wat de meesten doen, is het écht wel iets ingewikkelder.

Verder zou het je ook sieren als je je wat minder neerbuigend gedroeg, fijn dat jij op het gymnasium zit maar dat is nou eenmaal niet voor iedereen weggelegd

Laatst gewijzigd op 31-05-2007 om 17:36.
Oud 31-05-2007, 18:31
Crimson
Crimson is offline
ik erger me hier aan 2 zaken:

vwo'ers die vmbo wiskunde afzeiken: hallo ieder zn niveau

en vmbo'ers die claimen wiskunde expert te zijn: dan moet je toch echt wiskunde studeren op de universiteit
Oud 31-05-2007, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Crimson schreef op 31-05-2007 @ 19:31 :
ik erger me hier aan 2 zaken:

vwo'ers die vmbo wiskunde afzeiken: hallo ieder zn niveau

en vmbo'ers die claimen wiskunde expert te zijn: dan moet je toch echt wiskunde studeren op de universiteit
Juist, dus daarom alle mensen die GEEN vmbo wiskunde hebben gedaan; vertrek uit dit topic anders ga ik minder lief doen.
Oud 03-06-2007, 09:08
Funkyshit
Funkyshit is offline
Citaat:
I wish.
Als dat een vraag was, kijk even in de examens vmbo TL wiskunde 2007. En bewijs dat die vraag erin stond? Volgens mij heb ik hem dan écht over het hoofd gezien.
Oud 03-06-2007, 22:41
marlene89
marlene89 is offline
Citaat:
Haha miss vmbo basis maar kader en gemengd kregen echt niet zulke vragen
Oud 05-06-2007, 18:09
Funkyshit
Funkyshit is offline
Theoretisch ook niet. :]

Ik snap trouwens niet dat er zoveel geklaagd is, zo ontzettend moeilijk was hij nou ook weer niet. (en ja, ik ben een ramp in wiskunde.)
Oud 25-06-2007, 21:18
Lethe
Lethe is offline
Het zou best een vraag uit vmbo basis kunnen zijn. Het is in ieder geval een vraag uit een wiskunde examen 2007.

Regels voor berichten