Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2007, 13:09
Jones
Citaat:
first eror schreef op 27-06-2007 @ 00:58 :
Ik dans achter 't stuur als ik lange afstanden alleen rij in de auto.
Ook met korte afstanden al.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2007, 13:35
Verwijderd
Ik heb periodes dat ik twee weken aan een stuk enkel thuis ben om te slapen, en dus van hier naar daar loop. Als die periodes afgelopen zijn kan ik dan wel gerust uuuuren nutteloos internet-dingen doen, zoals op dit forum rondhangen. Terwijl ik beter iets nuttigs of leuks zou gaan doen

Daarnaast wil ik ook veel te veel, en allemaal tegelijk, waardoor ik dikwijls te weinig slaap of te weinig tijd besteed aan andere dingen, zodat er uiteindelijk van niks echt iets komt. Ook zeer fijn

En ik drink af en toe ook in mijn eentje, ik kan op het randje van culinaire verantwoorde zaken klaarmaken maar dan ga ik de dag erna naar de Mcdonalds om dat te compenseren.

En nog iets waarvan ik het gevoel heb dat ik de enige op heel de wereld lijk te zijn die daar last van heeft... ik heb vaak geen zin om naar buiten te gaan en met mensen af te spreken, dus dan probeer ik een tijd gewoon alle contact te mijden

Als laatste doe ik ook alsof ik kan meepraten over de actualiteit enzo, omdat ik wel vind dat dat moet, maar eigenlijk weet ik bitter weinig

Ach ja, buiten dit alles ben ik vrij normaal
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 15:11
botulismf
botulismf is offline
Oh god ja ik speel op zowat elke dag dat het niet regent en het kwik boven de 15 graden uitkomt voor parkhippie, compleet met gitaar, een dikke joint en deprimerende kutmuziek, en dat is PUUR VOOR MIJN EIGEN PLEZIER. Zo'n type ben ik.
Oud 27-06-2007, 15:14
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oooh je bent echt over de zeik door die kleuters he
Oud 27-06-2007, 15:24
botulismf
botulismf is offline
Nee, dat was een poging tot zelfspot, ik ben die kleuter alweer vergeten eigenlijk.
Oud 27-06-2007, 15:29
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 27-06-2007 @ 14:35 :
En nog iets waarvan ik het gevoel heb dat ik de enige op heel de wereld lijk te zijn die daar last van heeft... ik heb vaak geen zin om naar buiten te gaan en met mensen af te spreken, dus dan probeer ik een tijd gewoon alle contact te mijden
Dat doe ik anders ook, meerdere keren per week. Iederereen is zo verdomde ''sociaal'' sinds ik student ben, om gek van te worden.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 27-06-2007 @ 16:29 :
Dat doe ik anders ook, meerdere keren per week. Iederereen is zo verdomde ''sociaal'' sinds ik student ben, om gek van te worden.
Ah een lotgenoot Fijn! Iedereen is ineens zo echt. Volgens mij ligt dat trouwens aan het idee dat je als student de hele tijd je ladderzat moet drinken en de tijd van je leven moet beleven. Aja, want je moet iets hebben om op terug te kijken e
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 19:17
Maija
Maija is offline
Ik kam mijn haar soms 2 dagen niet. Ik heb een handcreme verslaving.
Ik doe alsof ik mijn baantjes leuk vind, maar stiekem ga ik dood van mijn stage en bijbaantje.
Oud 27-06-2007, 19:37
Verwijderd
ohja ik kam mijn haar ook eigenlijk nooit, mijn zusje doet het wel eens omdat ze het anders vies/raar/stom vindt
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 20:31
baas
baas is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 25-06-2007 @ 20:49 :

Ik douche ook echt niet iedere dag, daar heb ik domweg de tijd niet voor
DeadNation
Lid
Aantal posts: 11064 (6.86 posts per dag)
Oud 27-06-2007, 20:43
Verwijderd
Eigenlijk is een groot deel van mijn diverse muziek map wel een guilty pleasure constateer ik net.

Ik heb fucking 'Sasha - If you believe' en 'East 17' met 'it's allright' er tussen staan.

Voor mensen die zelf ff in mijn foute zooi willen koekeloeren: Boothead is mijn nick op Soulseek.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 20:45
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
aight!
Oud 27-06-2007, 20:56
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 27-06-2007 @ 21:43 :
Eigenlijk is een groot deel van mijn diverse muziek map wel een guilty pleasure constateer ik net.

Ik heb fucking 'Sasha - If you believe' en 'East 17' met 'it's allright' er tussen staan.

Voor mensen die zelf ff in mijn foute zooi willen koekeloeren: Boothead is mijn nick op Soulseek.
alright?

oja, dit vind ik dus een goed voorbeeld van guilty pleasures, je kan wel kut dingen noemen, maar dat zijn geen pleasures, dus die kunnen in het ik-beken topic..
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 23:08
Verwijderd
pukkels uitknijpen. dat die nog niet is langsgekomen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 23:09
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Urm schreef op 28-06-2007 @ 00:08 :
Blij dat dat mij nooit overkomt, maar als ik sommige vriendinnen van me dat bij hun vriendjes zie doen begin ik al bijna te kokhalzen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 23:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat deed ik vroeger ook veels te vaak. Ik heb er zelfs wat kleine plekjes aan overgehouden. Maar ik tegenwoordig geen pukkels meer. Mijn jeugd is voorbij dus de jeugdpuisten ook.
Oud 27-06-2007, 23:12
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ik heb er nog een: slechte grappen maken en er zelf heeeeel hard om lachen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Sommige dingen zijn gewoon... ehm... fijner om voor je te houden, maar ook om niet te weten zeg maar. Het is dan wel normaal, maar het klinkt zo vies, en nee, ik heb weinig last van pukkels/puisten/whatever en knijp dus ook niets uit.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 23:14
Verwijderd
Citaat:
EvilConduct schreef op 28-06-2007 @ 00:09 :
als ik sommige vriendinnen van me dat bij hun vriendjes zie doen
wie doet dat dan ook in het openbaar
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 23:15
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Urm schreef op 28-06-2007 @ 00:14 :
wie doet dat dan ook in het openbaar
Wat heet openbaar? Ze doen het in ieder geval wel eens als er anderen bij zijn...
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 23:16
Verwijderd
Citaat:
EvilConduct schreef op 28-06-2007 @ 00:12 :
Ik heb er nog een: slechte grappen maken en er zelf heeeeel hard om lachen.
Oh haha, ja, dat doe ik ook. Het overkomt me ook regelmatig dat ik echt in een lachstuip terecht kom en dan een halfuur in m'n eentje zowat over de grond lig te rollen van het lachen terwijl de rest het allemaal niet echt snapt.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 23:18
Verwijderd
Citaat:
EvilConduct schreef op 28-06-2007 @ 00:15 :
Wat heet openbaar? Ze doen het in ieder geval wel eens als er anderen bij zijn...
Staat een beetje gelijk aan vlooien denk ik???
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 23:19
EvilConduct
EvilConduct is offline
Chimps, he? Lekker sociaal en zo.

Citaat:
Paranoide schreef op 28-06-2007 @ 00:16 :
Oh haha, ja, dat doe ik ook. Het overkomt me ook regelmatig dat ik echt in een lachstuip terecht kom en dan een halfuur in m'n eentje zowat over de grond lig te rollen van het lachen terwijl de rest het allemaal niet echt snapt.
Heerlijk. Of dat de rest het niet grappig vind en dat het echt een dooddoener is die alleen jij leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 23:22
Verwijderd
Citaat:
EvilConduct schreef op 28-06-2007 @ 00:19 :
Chimps, he? Lekker sociaal en zo.

Heerlijk. Of dat de rest het niet grappig vind en dat het echt een dooddoener is die alleen jij leuk vind.
Heb die vaker dan me lief is, maar wat je zegt, als je het zelf maar grappig vindt.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 23:25
Verwijderd
Citaat:
EvilConduct schreef op 28-06-2007 @ 00:19 :
Haha, ja, dan krijg je die heerlijke onbegrijpende blikken. Hoewel het meestal wel besmettelijk is want vaak moeten mensen na een kwartier verbaasd kijken ook lachen.

In de bioscoop is dat ook altijd zo leuk, ik moet standaard lachen om iets wat de rest van de zaal niet grappig vindt. Dan is iedereen volkomen stil en hoor je mij ergens in een hoekje onderdrukt giechelen.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2007, 23:29
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 28-06-2007 @ 00:25 :
In de bioscoop is dat ook altijd zo leuk, ik moet standaard lachen om iets wat de rest van de zaal niet grappig vindt. Dan is iedereen volkomen stil en hoor je mij ergens in een hoekje onderdrukt giechelen.
Dat heb ik ook wel eens mee gemaakt. Bij Shrek lachte ik vaak harder dan de rest, maar bij South Park: Bigger, Longer & Uncut lag het iets anders. Veel grappen werden niet of slecht vertaald en aangezien de meeste bioscoopgangers over het algemeen niet de grootste lichten zijn, snapten slechts enkele mensen bepaalde grappen.

Heerlijk, lekker lachen in je eentje terwijl de rest je raar aan kijkt.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 01:11
capibara
capibara is offline
Ik schreeuw graag "Hands!!!" naar mensen die te pas en te onpas volleybal spelen.
Oud 28-06-2007, 18:32
EvilConduct
EvilConduct is offline
Ik roep graag rare dingen bij concerten en naar fietsers en wandelaars vanuit de auto. Een schreeuw slaken vanuit het niets is ook leuk.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 18:34
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 28-06-2007 @ 19:32 :
Ik roep graag rare dingen bij concerten en naar fietsers en wandelaars vanuit de auto. Een schreeuw slaken vanuit het niets is ook leuk.
dat doen toch alle skinheads.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 18:35
EvilConduct
EvilConduct is offline
Mwa, niet de dingen die wij roepen: "Klamme kinderbillen!", "Onechte kinderen!", "Prins Bernhardt!" (sp?), etc.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 18:37
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Met citaat reageren
Oud 28-06-2007, 18:37
EvilConduct
EvilConduct is offline
Zo reageren de meeste mensen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren