Advertentie | |
|
![]() |
|
Hm, kijk eens op beachmasters.nl
En dan bij Rimini. En dan 1 persoon en 17 augustus. Als je dat doet zonder reis- en annuleringsverzekering, ben je 142 euro kwijt aan reis en overnachting voor 10 dagen. Je moet dan dus nog wel eten daar (maar Rimini is echt zo'n plek waar je makkelijk voor een paar euro een bord frieten of sate kan eten) en je gaat er met de bus heen en dat is dus best een lange reis. ... En je zit dan in Rimini ![]() Maar jouw budget zou het denk ik wel halen. http://www.beachmasters.nl/site/?fh_...2&transport=BU Je ouders moeten wel toestemming geven omdat je minderjarig bent. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat blijft het sowieso. Als ik haar moeder (of vader of beide ouders tegelijk!) was zou ik afspreken dat ik iets meer zou bij betalen en dat we samen een goeie vakantie zouden uitzoeken. Ik zou liever 100 euro of zo extra betalen en mee beslissen in waar ze heen gaat en erop toe zien dat dat goed geregeld wordt dan dat mn 15 jarige dochter straks alleen in Salou, Alanya of ergens in een vaag hotel in Servie zit.
||
Citaat:
Ik heb dus het vermoeden dat die 300/400 euro budget die ze heeft, al van d'r ouders af komt. En dat ouders dan niet nog eens 100 euro of meer extra geven snap ik wel.
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
FINALE: Het beste DoP-gedicht van 2006 Reynaert | 24 | 04-01-2007 12:59 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kortverhaal] "Nooit meer vakantie" clubje | 4 | 02-06-2006 17:38 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
artikelen Mankoe | 2 | 29-01-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |