Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
weet je.. als je dreads niet helemaal aan elkaar gaan zitten (veel losse haren nog ofzo) of als die krul duruit is... is het dan schadelijk ze gwoon nog een keer in de permanent te zetten??? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jah dat vreesde ik al ![]() nou jah.. dan wacht ik lekker nog even... ik heb gewoon ook te weinig geduld.. ik wil ze nu perfect.. niet strakjes (ookal zijn ze eg wel cool!) 1 voordeel; nu ik me haar nie kan wassen blijft me verf volop mooi zitten! |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou niet weer in permanent doen, aangezien je haar nu al erdoor beschadigd is en ook door het touperen al. Je hebt dan wel kans dat het afbreekt. ![]() Hehe maar jij hebt ook best dunne dreads vandaar dat die krul er wel redelij lang in blijft. En vraagje welke verf had jij ook alweer??? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En hoezo zou het niet goed gaan met blond haar ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Het duurt ongeveer 2 uur en kwartiertje ,als je een beetje door werkt en niet continue pauze neemt ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jah okeej das wel waar... dan is me haar echt dood ![]() ik heb verf van l'oreal: maji contrast en dan gewoon RED maar ze hebben echt heel veel kleurtjes... neem een zo laag mogelijk concentratie waterstofperoxide erbij (je koopt de tube verf en een afgepaste hoeveelheid waterstofperoxide apart) dan loopt de kleur minder snel uit (met andere woorden; dan is je witte truitje niet roze als het regent ![]() ik heb de zwarte verf ook uitgeprobeert was wel mooi maar valt niet meer overheen te verven weet iemand waar je lichtroze nephaar of lichtroze kraaltjes kan kopen???? kusje Laatst gewijzigd op 25-10-2002 om 11:11. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik jou was zou ik dat gewoon zelf doen,dat is onwijs weinig werk namelijk...tenminste als je het gewoon met een elastiekje vast zet. Jouw kam is van wat ik op de fotos zag nog nie zo lang,dus je pakt gewoon steeds een plukje van je kam die doe je dubbel en doe je een elastiekje om heen(krijg je dus een ienie mienie knotje,net zoals ze bij paarden wel eens doen in de manen ![]() ![]() ![]() Maar als je het er toch liever in geknoopt-gvlochten wil..dan duurt het toch wel wat langer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kan je gelijk zien dat ik soms wel aardig ben ![]() Maar je woont wel ver weg he? dan kan je het maybe beter door een vriendin laten doen,dan stuur ik je een mailtje hoe je het moet invlechten? |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmmmmmm vraagje
kun je ook gewoon 10cm haar hebben en daar dreads van maken? en dan dikke heh. Want als ik lange wil dan moet ik me haar nog 4 maanden laten groeien ofzo en ik zie me niet voetballen met 25cm dreads ![]() Ik denk dat kleine dikke dreads echt iets voor mij zijn ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mjah, als je een mailtje wil sturen, graag ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik koop ze niet, zonde van me geld. Ze zijn gewoon van mermaids, maar die zijn gewoon gedraaid en gebrand, lijkt in verre weg neit op dreads |
![]() |
|
Verwijderd
|
nie alleen elastiekjes
![]() ik kan ze op 3 verschillende manieren *zoals bij de kapper, klein plukje haar en daar een dread invlechten *2 dreads aan 1 plukje haar gevlochten *1 dread per plukje vast aan een elastiekje, maar als je je hele hoofd zou laten doen is dit een kut manier! Ik doe dit ook alleen als er maar een paar ingaan of voor als je al dreads hebt ed |
![]() |
|
|