Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2007, 10:18
Verwijderd
Ik voel een keelontsteking opkomen.. ><
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 10:30
Reem
Reem is offline
Na drie dagen lang samen met een vriendin van school die hier was full time aan een werkstuk werken, kan ik eindelijk een dagje relaxen, genieten van het feit dat ik nu vakantie heb! En met de hooikoorts gaat het goed, heb al een tijdje nauwelijks meer last van m'n astma en ogen gehad, en ook niesbuien blijven achterwege.
Oud 02-07-2007, 10:38
Missy
Missy is offline
Ik krijg vandaag de uitslag van het bloedprikken. Ik hoop zo erg dat het geen bloedarmoede of pfeiffer is (al heb ik het vermoeden van wel).
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 01-07-2007 @ 21:11 :
M'n verstandskies is doorgekomen zie ik net.

Nu ben ik bang voor het-laten-trekken.
Dat hoeft helemaal niet per se?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 11:22
Verwijderd
Mwoa, t gaat wel, buikpijn he.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 13:12
stout!
stout! is offline
Als je het hier zo leest, lijkt het wel alsof niemand zich écht goed voelt haha. Ik wel, geloof ik. Heb een beetje onrust in mijn lijf maar moet vandaag nog achter mijn bureau zitten en studeren. Vanavond even sporten denk ik.

Merk wel dat ik heel moe ben en echt lang kan slapen, weet eigenlijk niet hoe dat komt.
Oud 02-07-2007, 14:04
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Volgens mij heb ik altijd wel ergens pijn

Maar soms wel erger dan andere keren Mijn bovenarm/schouder doet eigenlijk toch wel erg pijn en ik moet hem natuurlijk rust geven, dus minder computeren (ja, ik zal zo gaan) en zo, maar nu ga ik morgen juist beginnen met werken. Blegh.
Oud 02-07-2007, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Missy schreef op 02-07-2007 @ 11:38 :
Ik krijg vandaag de uitslag van het bloedprikken. Ik hoop zo erg dat het geen bloedarmoede of pfeiffer is (al heb ik het vermoeden van wel).
Bloedarmoede is vaak wel wat aan te doen, Pfeiffer wordt wat lastiger.

OT: Morgen 'mag' ik weer de huisarts bellen of hij nu goed heeft overlegt met de arts in het ziekenhuis over de bloeduitslag...en hopelijk gebeurt er dan eindelijk wat (en nog meer: hopelijk heeft het effect), want ik ben MOE.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 14:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben moe (maar dat is m'n eigen schuld) en m'n neus zit verstopt maar verder voel ik me okee
Oud 02-07-2007, 16:41
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 02-07-2007 @ 14:12 :
Als je het hier zo leest, lijkt het wel alsof niemand zich écht goed voelt haha. Ik wel, geloof ik. Heb een beetje onrust in mijn lijf maar moet vandaag nog achter mijn bureau zitten en studeren. Vanavond even sporten denk ik.

Merk wel dat ik heel moe ben en echt lang kan slapen, weet eigenlijk niet hoe dat komt.
Ik voel me meestal ook wel goed, hoor Maar ik warm nooit genoeg up dus ik heb ook regelmatig spierpijn. En als dat het niet is, ben ik wel tegen een kast gelopen of heb ik met klimmen m'n knieën en ellebogen blauw gerost. En mijn rug is een beetje gammel dus als ik te veel in dezelfde houding zit (computeren/barwerk bijv.) gaat ie klagen. Oftewel ik moet eigenlijk beter oppassen en daar ben ik meestal te lui voor
Met citaat reageren
Oud 02-07-2007, 17:35
stout!
stout! is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-07-2007 @ 17:41 :
En als dat het niet is, ben ik wel tegen een kast gelopen
Haha dat heb ik ook altijd, volgens mij heb ik nooit géén blauwe plekken . Ik neem me weleens voor om op te passen maar het lijkt niet te voorkomen.
Oud 02-07-2007, 20:01
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Sarah schreef op 01-07-2007 @ 07:27 :
ik had een halve judoles!
vet
Oud 03-07-2007, 09:09
Missy
Missy is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-07-2007 @ 15:13 :
Bloedarmoede is vaak wel wat aan te doen, Pfeiffer wordt wat lastiger.
Gelukkig. Het valt mee. Volgens het onderzoek heb ik (alleen) bloedarmoede. Daar valt tenminste iets aan te doen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 10:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben echt keimoe (eigen schuld overigens) met als gevolg dat m'n ogen tranen en ik het de hele dag koud heb
Oud 03-07-2007, 10:33
Verwijderd
prima
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 10:50
ekki
ekki is offline
Ben vandaag weer naar de arts geweest. Alles ziet er goed uit (geen idee hoe ie dat ziet, maar vooruit, ik zie iig niets op de foto, alleen een 'breuk' zeg maar). Ik mag m'n krukken in zo'n 1,5 week gaan afbouwen (oftewel: alleen nog voor lange einden en hobbelige dingen ga ik ze meenemen en anders blijven ze thuis). In principe zou ik alles weer mogen gaan doen, maar hij zei: ga de komende maanden nou nog niet sporten enzo. Eerst even weer alle normale dingen doen zoals lopen, fietsen, enz. Niet gaan hardlopen ofzo.

Op de vraag wanneer ik weer kan gaan vliegen: "Nooit. Dat is wel zo'n stomme sport. Dat moet je gewoon nooit gaan doen. Onzinnig. Krijg je alleen maar ongelukken mee".
Oftewel: dat moet ik zelf maar uitzoeken denk ik. Ik heb eind oktober een nieuwe afspraak, de week ervoor heb ik Bassano 'geboekt'. Ik wil eigenlijk ergens half september wel weer beginnen en als ik zelf denk dat het eerder kan, dan eerder Wink. Maar dus de eerstkomende maand maar even niet. Het is vandaag wel 9 weken geleden, lijkt me dat bot dan wel een beetje aan elkaar moet zitten ondertussen.

Verder had ie weinig tijd voor me vandaag . Vind ik altijd zo irritant, van die gehaaste dokters. Heb dus niet meer kunnen vragen van m'n beenlengteverschil, dat moet dan maar over 3 maanden. Als ik niet al eerder last van m'n rug krijg, maar dat zal wel meevallen.

Overigens heb ik net in dat ziekenhuis weer lang gezeten en heb nu weer meer last. De vraag is of dat erg is (ik voel het ook met liggen nou) of dat dat 'normaal' is. In ieder geval is het niet prettig.
Oud 03-07-2007, 11:51
luchtballon
luchtballon is offline
gespannen schouders/rug, maar das eigenlijk altijd.
Verder goed
Oud 03-07-2007, 12:15
stout!
stout! is offline
Ik ben een beetje benauwd en moet nog steeds veel niezen. En nu ga ik even de deur uit want ik wordt gek van het stilzitten en mijn cola is op.
Oud 03-07-2007, 12:31
Magican
Magican is offline
Slecht, borst doet zeer en fucking 3 gaatjes
Oud 03-07-2007, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 02-07-2007 @ 12:07 :
Dat hoeft helemaal niet per se?
Destijds bij de ortho is gezegd dat als ze doorkomen, dat ze getrokken moeten worden. Misschien dat het nu veranderd is... Hoop het maar.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2007, 13:19
Hawahaai
Hawahaai is offline
Behalve dat ik rustig aan moet doen omdat mijn inhalator nog niet binnen was bij de apotheek, gaat het eigenlijk wel prima vandaag. Alleen die twee kleine plekjes waar de wratjes zaten, bloeden nog een beetje af en toe.
Ik voel me lekker.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 15:43
Verwijderd
Heb sinds gisteren echt heel erg last van m'n rug.
Kan geen kant op, en ik ben ook nog eens niet bij m'n ouders, dus moet alles zelf doen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 15:48
Verwijderd
Goed, behalve een fikse koppijn.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 16:19
Verwijderd
Geslapen tot twaalf uur. Toen gedoucht en wat dingetjes in mn kamer. Om drie uur zó verkouden en draaierig dat ik weer ben gaan liggen en toen heb ik geslapen tot vijf uur. Nu ben ik duf, wat me logisch lijkt.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 20:41
ekki
ekki is offline
Lopen zonder krukken is een hele opluchting, maar ook raar.

Lekker 'gesport' bij de fysio, voelt goed. Voel me dan ook lekker vandaag.
Oud 04-07-2007, 20:45
Verwijderd
helemaal sociaal opgeladen en door de regen geen spatje hooikoorts, uitstekend dus
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 21:09
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
M'n ogen tranen en vanavond had ik het wel ff benauwd en lekker lopen hoesten met zo'n typisch astma-hoestje. Na extra medicijnen voel ik me nu wel okee, ben alleen moe maar ga zo lekker slapen
Oud 04-07-2007, 21:29
Verwijderd
Moe, al de hele dag.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2007, 22:04
Verwijderd
Prima Spierpijn over, verder lekker.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 09:58
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 04-07-2007 @ 22:09 :
M'n ogen tranen en vanavond had ik het wel ff benauwd en lekker lopen hoesten met zo'n typisch astma-hoestje. Na extra medicijnen voel ik me nu wel okee, ben alleen moe maar ga zo lekker slapen
hoe klinkt een typisch astma hoestje eigenlijk?

OT: Wel goed eigenlijk. Beetje aan het hoesten nog, maar dat wordt steeds minder
Oud 05-07-2007, 10:00
Gothic
Gothic is offline
al m'n spieren zitten vast... puur door stress, spanning en de hele dag achter de computer zitten...
Oud 05-07-2007, 12:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Pluis schreef op 05-07-2007 @ 10:58 :
hoe klinkt een typisch astma hoestje eigenlijk?
Ik vind het heel moeilijk om te omschrijven, maar het is echt een droge hoest en ik hoor mezelf dan ook vaak piepen.

hier kan je een geluidsfragment beluisteren

Laatst gewijzigd op 05-07-2007 om 12:53.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 17:27
Verwijderd
Ik verslaap mijn leven heb ik het idee. Maar als ik minder slaap heb ik ook geen leven omdat ik dan al helemaal niks kan. Bah, nu al bejaard. Verder is het wel ok, minder verkouden, jeaj.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2007, 17:52
marrel
marrel is offline
Moe keelpijn hoofdpijn en beetje misselijk
Oud 05-07-2007, 18:10
ekki
ekki is offline
Vandaag zo'n half uur gewandeld en half uur gefietst. Ben er wel heel moe van, maar het ging wel goed.

Voel me verder prima. Lekker dat 't steeds beter gaat en ik steeds meer conditie krijg.
Oud 05-07-2007, 21:24
luchtballon
luchtballon is offline
De hele dag me lam voelen, en dan 1 biertje drinken en weer helemaal actief zijn. Ik ben echt potentieel (?) alcoholist.

verder gaat het redelijk.
Oud 06-07-2007, 10:40
Verwijderd
Hm, verkouden, en een iritis(ja, dat mag je opzoeken )
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 10:58
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik krijg al minder spierpijn Nog even en ik heb een bouwvakkerspostuur
Oud 06-07-2007, 12:59
Gothic
Gothic is offline
Ontzettend moe, hoofdpijn, overal pijn in m'n gewrichten, maar ik heb vakantie, dus weekje ontspannen en uitslapen en dat komt allemaal weer goed ...
Oud 06-07-2007, 19:45
Verwijderd
Auauau m'n vingers! Maar zó vet geklommen. Alleen doen m'n vingers nu zeer en ik ga zo veel spierpijn krijgen in mijn rug en armen en mogelijk zelfs benen
Met citaat reageren
Oud 06-07-2007, 21:12
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik schoot net uit met een tang en klemde toen mijn wijsvinger ertussen. Dat doet zeer!
Verder gaat het wel aardig vandaag, ook zonder medicijnen krijg ik genoeg lucht, dus dat is prettig.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 15:59
Verwijderd
Ik heb nu al heel lang net wel, net niet een koortslip. Het worden nooit blaasjes, maar mn lip is wel super geïrriteerd en ik moet er vanalles opsmeren. Vervolgens trekt het eindelijk een beetje weg en kan ik lachen zonder dat er scheuren in mn lip komen, maar ene halve week later begint het weer van voor af aan. En het doet zo'n pijn!
Dit klinkt eigenlijk best wel smerig. Eigenlijk is het dat ook.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 14:25
marla
marla is offline
verkouden, me neus verstopt, mn keel doet pijn, andere stem tijdens praten. De hele tijd moet ik hoesten.. lekker voor die mensen strax als ik moet werken....
Oud 08-07-2007, 19:44
Sade
Sade is offline
Ik ben ziek ziek ziek en ik heb overal pijn dus ik baal
Oud 08-07-2007, 19:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gaat niet zo lekker, veel benauwd, veel hoesten, verstopte neus, tranende ogen Ik ben voor iets allergisch hier in huis maar ik kom maar niet te weten voor wat
Oud 08-07-2007, 19:56
Verwijderd
Gisteravond weer in rotvaart ''ziek'' geworden. Zo vekouden dat ik er in een keer een hele doos tissues doorheengejaagd heb (en ik ben niet allergisch??), overal pijn en vooral heel veel koppijn. Gelukkig is het vanacht alweer overgegaan, waardoor ik nu alleen nog wat verkouden ben.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 20:13
Verwijderd
Eigenlijk wel ok
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 22:03
Martiño
Martiño is offline
De kaakchirurg heeft afgelopen vrijdag mijn verstandskies getrokken. Op zich viel het trekken wel mee, maar de nasleep was minder leuk. De verdoving was nogal sterk, en ik had in mijn linkerwang en op de linkerhelft van mijn tong geen gevoel meer.
Omdat ik op een verbandje moest bijten (voor de wond), en geen gevoel meer had in mijn tong, beet ik dus om de haverklap op mijn tong, zonder dat ik dat door had. Toen ik thuis was heb ik maar een zak diepvrieserwten tegen mijn wang gehouden (voor de zwelling), maar het begon langzaam steeds meer pijn te doen, en het werd ook ontzettend dik. Dus maar met een paar aspirines vroeg naar bed gegaan.
Gisteren en vandaag was het dus nog steeds dik. Ik kon mijn mond niet open doen, en heb dus twee dagen lang opmerkingen moeten verduren als "heeft je vriend je geslagen?" of "waarom doe je dat snoepje niet uit je mond", terwijl eten en praten best wel lastig ging. Het ergste was eigenlijk de familiedag van mijn schoonouders vanmiddag; iedereen zat me aan te staren, en ik had echt bijna een bordje omgehangen met "ja, ik heb mijn kies laten trekken"...

Maargoed, de zwelling is bijna voorbij
Oud 09-07-2007, 08:27
scoutgirl15
scoutgirl15 is offline
gaat redelijk alleen ook veel verkouden en last van me ogen vandaag naar een andere oogarts om te kijken waarom ze binne een week van -2,75 naar -10 zijn gegaan???
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 10:17
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
scoutgirl15 schreef op 09-07-2007 @ 09:27 :
gaat redelijk alleen ook veel verkouden en last van me ogen vandaag naar een andere oogarts om te kijken waarom ze binne een week van -2,75 naar -10 zijn gegaan???
Dat kan volgens mij nooit, tenzij ze zwaar beschadigd zijn.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten