Oud 03-07-2007, 22:45
Verwijderd
Kreeg je een praatje en je dilpoma en was het dat? Hadden ze hele afscheidsboeken gemaakt, kortom, wat heb je gekregen?

Wij kregen een hele waslijst aan spullen:
- diploma + cijferlijst + kopieeën
- roos
- ballon (die moesten we oplaten)
- world atlas mini edition
- usb stick
- pen

En ze hadden over iedereen een heel praatje geschreven door onze ouders te vragen om een lijst in te vullen over je zodat ze je in de mentorklas eventjes rood lieten worden

Maar ik vroeg mij af of mijn school apart is betreffende cadeautjes / dingen en ik ben benieuwd naar wat jullie meekrijgen van school
Advertentie
Oud 03-07-2007, 22:51
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
diploma + cijferlijst + kopieeen
roos
foto met diploma en mentor in september

dat was het
Oud 03-07-2007, 23:43
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Diploma + cijferlijst + kopieen
Roos
Jaarboek

Onze school is sinterklaas niet
Oud 04-07-2007, 01:17
SchelefrieS
SchelefrieS is offline
Map met diploma + cijferlijst + foto van alle examenleerlingen VWO; een roos; een gedicht, voorgedragen door een leraar. Ohja, en een ferme handdruk van alle leraren.
Oud 04-07-2007, 02:51
Verwijderd
Haha, wij kregen echt ziek veel.

Van de school:
- Diploma + cijferlijst + eh een of ander certificaat
- Foto van alle leraren van V6
- Roos
- Pen
- Een of ander loos tasje vol spam en reclame en promotietroep, o.a. een BOB-sleutelhanger, een scheermesje van Gilette, tampons, een Fancy uit maart en een blik bonen
- De hele avond gratis voer en wijn
- Het jaarboek, maar die hadden we zelf gemaakt, met een groepje mensen.

En verder nog een boek over surrealisme van m'n docent CKV3, met daarin nog een door hem geschreven tekstje van 'blabla groetjes en yes kunst' ofzo, maar dat was verder niet voor heel V6, die docent had voor z'n vijf mentorleerlingen allemaal verschillende boeken uitgezocht aww. En nog een boek van m'n filosofiedocent, over filosofie dus, die kregen alleen de mensen die filosofie hebben gevolgd. Lieve docenten hebben we
Oud 04-07-2007, 04:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
  • Diploma. (duh)
  • 2 cijferlijsten (dubbel profiel).
  • 4 kopien (2 van elk).
  • Brief met instructies tot eventueel laten maken van kopie van diploma.
  • Certificaat voor het volgen van het vak 'levensbeschouwing'.
  • Een kaartje van ernie met een eendje en een persoonlijk berichtje op de achterkant van mn mentrix, omdat elke examenleerling een lichtgevend eendje had gekregen als geluksdingetje voor de examens.
  • Uittreksels uit het persoonsregister die ik ooit lang geleden had ingeleverd kreeg ik weer terug.
  • Op de achterkant van zown uittreksel zat een verdwaalde post-it met een notitie dat Bart zijn cijferlijst niet had opgehaald. Wie is Bart?
  • Consumptiebon voor 1 gratis consumptie (Hertog Jan Bier).
  • 3 Rozen (2 witte en een rooie (als ik me niet vergis))
  • Fotojaarboek.
  • We krijgen ook nog een foto opgestuurd waar je met je mentor opstaat op het moment dat je je diploma tekent.
  • We kregen ook allemaal een toga om en zo'n vierkant hoedje op, maar die moesten we aan het eind weer inleveren.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan

Laatst gewijzigd op 04-07-2007 om 04:12.
Oud 04-07-2007, 11:40
Go
Avatar van Go
Go is offline
Diploma enzo, en een roos. Verder niks.
Oud 04-07-2007, 13:31
kitkat
Avatar van kitkat
kitkat is offline
Diploma + cijferlijst + foto van alle Havo leerlingen
een klein bosje bloemen
een fancy van februari dit jaar
een bon met 1 gratis rijles
een bon met gratis toegang voor hollywood voor 4 personen
ob tampons
een shampoo tester
een deo tester
een vichi tester
en het fotojaarboek.
en een blikje bonduele bonen
__________________
*peet=tjick*pizza=jum*phoebs=liev=)*TrenzZ*GOD*outdated*nothing*bartje*psycho*hem*rob*wolter* Cormamin Lindua ele lle.
Oud 04-07-2007, 14:46
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
kitkat schreef op 04-07-2007 @ 13:31 :
een bon met gratis toegang voor hollywood voor 4
Hollywood als in Hollywood Los Angeles? En er zat zeker geen bon bij voor een gratis vliegreis daarheen?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 04-07-2007, 15:49
Pingu89
Pingu89 is offline
Citaat:
kitkat schreef op 04-07-2007 @ 13:31 :
Diploma + cijferlijst + foto van alle Havo leerlingen
een klein bosje bloemen
een fancy van februari dit jaar
een bon met 1 gratis rijles
een bon met gratis toegang voor hollywood voor 4 personen
ob tampons
een shampoo tester
een deo tester
een vichi tester
en het fotojaarboek.
en een blikje bonduele bonen
Lullig als je je rijbewijs al hebt,,,, en das echt KEI veel zeg
Oud 04-07-2007, 15:56
Lethe
Lethe is offline
Jeetje, wij krijgen 'alleen' een diploma, een cijferlijst (niet eens kopieën, als je die wilde moest je de volgende dag nog naar school komen), een roos en een jaarboek.

Oh... en zo'n Amerikaans hoedje.
__________________
Nice
Oud 04-07-2007, 16:05
Verwijderd
Veel cadeautjes hier zullen wel van ouders/familie zijn, toch? Een gratis rijles van school krijgen vind ik nogal gek. En ook een Fancy is wat vreemd
edit; oh, het zijn van die promotie-dingen. Daar deed mijn school niet aan.

Van school kreeg ik m'n diploma, cijferlijst en een foto met alle havo-leerlingen. Verder een heel klein praatje, maar dat sloeg nergens op. We moesten van te voren allemaal een briefje inleveren waar je op schreef wat je na de vakantie zou gaan doen en waarom. Dat had ik braaf gedaan, maar bij mijn uitreiking vroeg de conrector het toch en deed heel verrast en raar Sowieso vond ik het irritant dat hij bij mij zei 'jammer van dat vijfje' en bij andere 'wauw, een 8!' terwijl ik ook 8'en had Dus dat praatje vond ik nogal kut, eigenlijk.

Verder niets van school gekregen.

Van mijn ouders kreeg ik een bos rozen en verder kan ik me niets herinneren, eigenlijk.
Oud 04-07-2007, 16:12
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Diploma, cijferlijst, 2 kopieen van elk (dus 4 in totaal), een rode roos, een foto (binnenkort) waar mensen die een praatje kregen op staan en een rood-hoofd-kwekend praatje dus. Oh en heel de avond hapjes en drankjes en veel felicitaties en gelukswensen enzo.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 04-07-2007, 23:34
Verwijderd
Zelfde school als Andijvie, dus diploma, cijferlijst en jaarfoto. En nog een oorkonde van de biologie-olympiade

En wij kregen praatjes van 1 zinnetje, behalve ik, want bij mij ging eerst de conrector het praatje van 1 zin houden, daarna kwam de biologieleraar vertellen dat ik een eervolle vermelding bij de biologie olympiade had (zat bij de beste %) en dat dat zo goed was, daarna kwam de conrector weer terug om te vertellen dat ik vier jaar bij de schoolkrant had gezeten en dat dat zo goed was, en daarna de biologieleraar weer dat ik zes jaar bij de milieugroep had gezeten en dat dat zo goed was. Dus ik stond me tien minuten dood te generen
Oud 05-07-2007, 00:05
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Owja ik moet niet het op een na belangrijkste vergeten: we kregen gratis bier Daarna met heel vwo6 de stad in gegaan dus..
Oud 05-07-2007, 00:20
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Een roos van de vertrouwenspersoon, een jaarboek, mijn diploma en een glas dure drank.

Wij werden trouwens voor de rechter gedaagd, ieder had een eigen rechtszaak waarin hij soms een vraag moest beantwoorden en een taakstraf uit moest voeren, leuk bedacht
Oud 05-07-2007, 00:43
one.
one. is offline
Diploma
Cijferlijst
Certificaat voor Filosofie
Jaarboek
CD van mijn aardrijkskunde leraar omdat mn pws over punk ging.
__________________
.
Oud 05-07-2007, 01:01
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Diploma, cijferlijst, certificaat + kopieen
Roos
Fotojaarboek (maar daar heb ik voor betaald )
Foto van h5 (en ik ga nog proberen te regelen dat ik die van v6 ook kan krijgen, want daar heb ik vier jaar bij in de klas gezeten).
CD met bijbelverhalen ofzo?

En een heel kort praatje per persoon. Maar echt maar twee zinnen ("Hanneke, men twijfelde er wat over of die overstap naar de havo wel goed zou zijn, blabla maar je hebt laten zien dat het een goede keus was. Gefeliciteerd." Ofzoiets ;x)
__________________
Hoi! - Soija.nl
Ads door Google
Oud 05-07-2007, 11:46
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh ja, wij kregen ook een grote foto met heel V6. Hij is echt tof.
Oud 05-07-2007, 12:28
Tripp
Avatar van Tripp
Tripp is offline
- Diploma
- Cijferlijsten
- Bloemetje op ons shurt gespeld
- Gedichtje, voorgedragen door onze mentor + met foto tijdens zijn les
- Foto van alle examenkandidaten HAVO
- Jaarboek 2007
__________________
They say it is for the commen good.
But good, is not the same as right.
Oud 05-07-2007, 14:51
Fieneke
Avatar van Fieneke
Fieneke is offline
- Diploma en cijferlijst met kopieen.
- medaille
- jaarboek
__________________
And all I know is that it feels like forever,
but no one ever tells you that forever feels like home.
Oud 05-07-2007, 15:30
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 05-07-2007 @ 11:46 :
Oh ja, wij kregen ook een grote foto met heel V6. Hij is echt tof.
Ojah, vergeten . Wij kregen een foto met alle leerlingen uit V6 en H5 die examen deden in een natuurprofiel
Oud 05-07-2007, 18:05
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Ojah en er werd een prijs voor Nederlands uitgereikt en toen zeiden ze dat ik het hoogste cijfer had gehaald en daar kreeg ik eer voor en toen ging de prijs naar een ander meisje omdat die mooie dingen voor letterkunde had geschreven. Dat vond ik wel apart. En alles was gericht op prestatie en de klasselievelingen werden nog eens drie keer in het zonnetje gezet en bepaalde mensen werden afgekraakt omdat ze te bijdehand waren geweest
Oud 05-07-2007, 18:50
Sam89
Sam89 is offline
Wij kregen datzelfde tasje met die reclame en die bonen. Verder kregen we een roos, jaarboek, knuffelbeertje met shirtje van de school en ons diploma natuurlijk.
Iedereen kreeg een hele toespraak dus de avond duurde echt uren, maar dat was wel leuk, beter dan maar twee zinnetjes. En ze zeiden alleen maar leuke dingen.
Ik kreeg nog een certificaat en een boek omdat ik Russisch heb gevolgd, een boek omdat ik een 8 had voor Nederlands wat heel bijzonder scheen te zijn, een irischeque van 10 euro omdat ik in de jaarboekredactie zat en een compliment omdat ik het hoogste gemiddelde had voor wiskunde. Maar ik kreeg daar niks voor, terwijl drie anderen wel wat kregen, maar zij hadden het hoogste gehaald voor hun CE. Dat was wel vraag, maarja, als ik nog meer had gehad had ik een ezel in moeten huren...
Oud 05-07-2007, 19:21
Verwijderd
- Diploma + kopieën
- Angliadiploma (en een paar dat Franse examen)
- Foto
- Roos
- Bloemetje om op te spelden
- Reclamerommel van de ABN AMRO.
Advertentie
Oud 05-07-2007, 19:46
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Go schreef op 04-07-2007 @ 11:40 :
Diploma enzo, en een roos. Verder niks.
o ja, ook nog een foto. maar verder volgens mij niks.
Oud 05-07-2007, 20:13
wouterkolk
wouterkolk is offline
Een diploma, kopieën, roos, handdoek (groen met t schoollogo erop, wtf!). En gratis bier natuurlijk .

In september bij de uitreiking van IB diploma krijgen we ook nog een dvd over ons jaar en een praatje per persoon, tto leerlingen kregen dat nog niet, erg flauw.


Edit: bijna vergeten: ook nog een 'schilderij' (alleen dan uitgeprint) die de het leerproces voor moet stellen en een engels gedicht.
Oud 05-07-2007, 20:16
Yoruichi
Yoruichi is offline
- diploma + cijferlijst + kopieen
- boeketje zonnebloemen
- kaartje met daarop de gehouden toespraak over de betreffende leerling
- fotootje



So so, USB stick! Wij kregen niet eens een jaarboek! (wel gemaakt trouwens, maar er was iets mis gegaan..)
Oud 05-07-2007, 23:42
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
- diploma, cijferlijst, kopie van identiteitskaart
- een roos
- de cd van de (kerst)mis die we gezongen hebben met de muziekklas
- 18 euro van de muziekcd's (dat vond ik leuk haha)
- heel veel zoenen!
- examenfoto

Mijn zus kreeg iets gaafs, die kreeg een mok met de examenfoto en haar naam erop.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 05-07-2007, 23:45
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Citaat:
Lotte schreef op 05-07-2007 @ 18:05 :
Ojah en er werd een prijs voor Nederlands uitgereikt en toen zeiden ze dat ik het hoogste cijfer had gehaald en daar kreeg ik eer voor en toen ging de prijs naar een ander meisje omdat die mooie dingen voor letterkunde had geschreven. Dat vond ik wel apart. En alles was gericht op prestatie en de klasselievelingen werden nog eens drie keer in het zonnetje gezet en bepaalde mensen werden afgekraakt omdat ze te bijdehand waren geweest
dat was bij ons ook wel een beetje zo. De beste van veel vakken werden naar voren gehaald. Alleen er stond een jongen bij ons aan het eind een 9,4 voor muziek en die werd dan niet naar voren geroepen. En bij Frans werd er een jongen naar voren geroepen die een 6 stond maar omdat hij niet echt les had was dat bijzonder terwijl er 3 andere mensen een 9 stonden. Erg vreemd.

De jogen die het meest te laat kwam werd ook naar voren geroepen en afgekraakt eigenlijk.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 06-07-2007, 00:08
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Jaaa, vanavond ook mijn diploma gekregen!
- diploma
- 2 cijferlijsten
- de nodige kopieën
- testimonium (IB engels en leerlingenpanel)
- klassenfoto met namen
- 'eindexamen' trui. Zo'n fijne met een capuchon <3
- gedichtje over mij
- spreuk, in mijn geval Grieks:
"ou gar dokein aristè all' einai thelei"

Ze lieten van iedereen eerst je brugklaspasfoto zien, droegen dan een gedichtje over jou voor en een 'wijze spreuk' en aan het eind moest de zaal jouw naam dan invullen... maar bij mij liet dat warhoofd van een Grieksleraar een verkeerde pasfoto zien en hij las het verkeerde voor en alles liep in de soep... maar het was toch leuk
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 06-07-2007, 12:44
Verwijderd
diploma enzo
zonnebloem
zakje met reclamespul

Bij ons werden er van elke stroom (vmbo, havo, vwo) over een paar mensen wat gezegd, de rest werd gewoon op alfabetische volgorde afgeroepen om het diploma te komen halen. Helaas was ik de pineut, ik werd als allereerste van de havo naar voren geroepen, omdat ik een tijd ziek was geweest, daarna weer aan de slag ging en ik me zenuwachtig maakte om niks omdat ik uiteindelijk, als enige van de school, cum laude slaagde. Mijn mentor had een gedicht voor me geschreven en dat droeg ze voor. Daarna liep er van alles mis want ik moest dus mijn diploma af gaan halen maar eerst werd ik weer terug naar mijn plaats gestuurd, daarna weer teruggeroepen, mijn mentor van mijn oude school werd erbij geroepen en die reikte mij het diploma uit en vervolgens werd ik weer weggestuurd terwijl ik nog niet iedereen een hand had gegeven. Maar ja, dat is de pech van de eerste zijn .
Oud 06-07-2007, 13:36
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
- Diploma
- Cijferlijst
- Certificaat levensbeschouwing
- Wat gewaarmerkte kopieën van deze documenten, ik geloof 2 per document.
- Een grote foto van alle leerlingen die op dezelfde afdeling zaten (in mijn geval atheneum)
- Jaarboek

Verder was er een voorstelling. Sommige mensen hadden speciale prijzen gewonnen omdat ze een bepaalde prestatie hadden geleverd en die werden dan nog apart naar voren geroepen. Daarna werd iedereen op alfabetische volgorde geroepen om het diploma te komen halen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 06-07-2007, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 04-07-2007 @ 23:34 :
Zelfde school als Andijvie, dus diploma, cijferlijst en jaarfoto. En nog een oorkonde van de biologie-olympiade

En wij kregen praatjes van 1 zinnetje, behalve ik, want bij mij ging eerst de conrector het praatje van 1 zin houden, daarna kwam de biologieleraar vertellen dat ik een eervolle vermelding bij de biologie olympiade had (zat bij de beste %) en dat dat zo goed was, daarna kwam de conrector weer terug om te vertellen dat ik vier jaar bij de schoolkrant had gezeten en dat dat zo goed was, en daarna de biologieleraar weer dat ik zes jaar bij de milieugroep had gezeten en dat dat zo goed was. Dus ik stond me tien minuten dood te generen
Ik kreeg niets te horen over de schoolkrant, sterker nog; die man die toen de leiding over de schoolkrant had herkende mijn zus (die al vijf jaar van school was) en toen mijn zus zei dat ze op mijn uitreiking was, zei hij;'Die ken ik niet.' Terwijl ik er naast stond. Je noemt iemand toch geen 'die'?! En hij kende me wél
Ik had veel liever de uitreiking gehad van de mentor zelf, ipv de conrector.
Oud 07-07-2007, 00:32
TommY_
TommY_ is offline
Diploma en 1 kopie.
Dat was het.
Oud 07-07-2007, 14:01
Verwijderd
jaarboek
diploma + kopie
boekje van de tekensectie
potje pindakaas
Ads door Google
Oud 07-07-2007, 14:17
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten. Was een rare dag.
__________________
Tsja
Oud 07-07-2007, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-07-2007 @ 19:41 :
Ik kreeg niets te horen over de schoolkrant, sterker nog; die man die toen de leiding over de schoolkrant had herkende mijn zus (die al vijf jaar van school was) en toen mijn zus zei dat ze op mijn uitreiking was, zei hij;'Die ken ik niet.' Terwijl ik er naast stond. Je noemt iemand toch geen 'die'?! En hij kende me wél
Ik had veel liever de uitreiking gehad van de mentor zelf, ipv de conrector.
Hmm was dat Gobius toen al? Want tussen Veneman en Gobius hebben we nog even een begeleider gehad die niets deed geloof ik, maar dat was niet zo succesvol. Maargoed, bij mij was het Gobius en die was ook de conrector, dus hij stond er toch al. En hij mocht mij toch al wel
Oud 07-07-2007, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 07-07-2007 @ 16:04 :
Hmm was dat Gobius toen al? Want tussen Veneman en Gobius hebben we nog even een begeleider gehad die niets deed geloof ik, maar dat was niet zo succesvol. Maargoed, bij mij was het Gobius en die was ook de conrector, dus hij stond er toch al. En hij mocht mij toch al wel
Nee, 't was Veneman. Hij sprak me áltijd aan in de gang als hij me zag, met m'n naam ook, maar op de diplomauitreiking herkende hij me niet, terwijl ik er helemaal niet anders uitzag ofzo
Oud 07-07-2007, 17:41
PNT
PNT is offline
Diploma + cijferlijst
Tegel met tekst dat je schooltijd achteraf leukste tijd van je leven is

Offtopic: Andijvie en Sarah zaten jullie op Zuid
Oud 07-07-2007, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 07-07-2007 @ 16:54 :
Nee, 't was Veneman. Hij sprak me áltijd aan in de gang als hij me zag, met m'n naam ook, maar op de diplomauitreiking herkende hij me niet, terwijl ik er helemaal niet anders uitzag ofzo
Wat gek. Maar hij was toen ook al wat overstressed geloof ik, daarom stopte hij ook met de schoolkrant, dus misschien was hij verward ofzo...

En ja Zuid inderdaad
Oud 07-07-2007, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 07-07-2007 @ 21:14 :
Wat gek. Maar hij was toen ook al wat overstressed geloof ik, daarom stopte hij ook met de schoolkrant, dus misschien was hij verward ofzo...

En ja Zuid inderdaad
Aaah, dat kan 't verklaren, hij deed heel kortaf en raar, ook tegen m'n zus, geloof ik. Maar toch heel gek dat hij haar wel herkende, ook al had hij haar al 5 jaar niet meer gezien...
Maar goed, ik vergeef 't hem
Oud 08-07-2007, 12:57
pino123
pino123 is offline
- diploma + cijferlijst + 2kopieën van elk
- certificaat voor volgen van levensbeschouwing
- jaarboek
- t-shirt met erop geslaagd
en een corsage voor de avond
__________________
Jacob lovesss you
Oud 09-07-2007, 18:40
Yellowcard
Avatar van Yellowcard
Yellowcard is offline
- Diploma
- Cijferlijst
- Examenfoto
- Zonnebloem
__________________
Who kissed a drunk girl?
Oud 09-07-2007, 18:56
Verwijderd
Een praatje, diploma, cijferlijst, kopieën en een 'herinnering' (op de mavo was het een klokje, op de havo een herinneringsmunt, beiden met naam en logo van de school) en op de havo een fotojaarboek. En vast ook wel een roos ofzo, maar dat weet ik niet meer. Verder op de havo nog een hele stapel(tje ) boeken van de Duitse ambassade ivm het hoogste cijfer voor Duits van de school en een boekje van mijn docent Duits (elke docent had één leerling uitgekozen om iets extra's over te zeggen ed en vaak kreeg je dan ook een klein cadeautje).
Oud 10-07-2007, 12:23
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ik kreeg een grote naaiactie van die domme doos de afdelingsleiden.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 11-07-2007, 12:53
Metal-Hoofd
Metal-Hoofd is offline
Diploma, jaarboek, roos en nog iets waar ik bijzonder trots op ben:

Prijs voor beste profielwerkstuk
__________________
Never More Nevermore
Oud 11-07-2007, 13:18
Verwijderd
  • Diploma & cijferlijst met kopieën
  • Beeldje
  • Jaarboek
  • Foto's van het gala
  • Groepsfoto van heel V6
  • Een of ander blaadje met vreemde eigenschappen enz. van leerlingen en leraren

Hmm, verder niks volgens mij...
Oud 12-07-2007, 13:53
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
*diploma + cijferlijst + kopieen
*schoolkrant
*jaarboek
*foto 6V
*Pen
*Leeslampje
*groene muntjes van school, ik weet nog steeds niet wat je ermee kan
*consumptiebonnetjes
*toegangskaartje voor het feest 's avonds
*een limerick gemaakt door mijn mentor <3
*drankjes en hapjes
*een felicitatiekaartje
Oud 12-07-2007, 23:15
Verwijderd
diploma
cijferlijst 2x (elk profiel één)
kopieën cijferlijst 2x
schoolkrant
jaarboek
roos
corsage
leerlingenraadcertificaat
foto 6atheneum
tasje met zooi, die met tampons en bonen, die meer mensen gehad hebben .. oh nee twee eigenlijk, ik heb ook nog een jongensvariant meegejat
consumptiebonnen, maar niet gebruikt
een puzzelstukje met achterop een elfje (dichtvorm) over mij, van mijn mentor, en alle puzzelstukjes van z'n mentorkindjes bij elkaar vormden een plaatje van de wereld
bos bloemen van m'n ouders
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vertel jouw liefdesverhaal hier!
Mark
153 20-05-2005 18:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20.