Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2007, 18:01
Heksjuh
Heksjuh is offline
Sassiefje: gecondoleerd en heel veel sterkte.

Sagana: goed dat je eerlijk bent geweest
Netjes hoeveel je bent afgevallen

Dolce en lingua: gefeliciteerd!

Lienepien: in het begin van mijn vakantie was ik er ook niet blij mee. Maar dat is bij mij misschien meer omdat ik ook van school ga.
Ik heb bij vakanties ook altijd het idee dat ik een gat val. Bij mij hielp het om boeken te lezen, want daar had ik daarvoor niet zoveel tijd voor.

Ik heb al een paar dagen hoofdpijn (niet constant). En ik trek deze kaart op de computer: This card means: Death, Disease. Always a very serious situation.
Gelukkig ben ik niet heel erg bijgelovig.
Oud 04-07-2007, 18:07
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben zo moe
Oud 04-07-2007, 18:11
delete!error
delete!error is offline
dan moet je slapen é
Oud 04-07-2007, 18:16
Verwijderd
Ik ben compleet in de war en weet niet meer wat ik moet gaan doen. Burgh, ik moet echt hulp hebben, maar die drempel is gruwelijk hoog...
Oud 04-07-2007, 18:36
Tink*
Tink* is offline
Mijn opa is overleden. Ik kwam thuis en had allerlei voicemailberichtjes van mijn ouders of ik zo snel mogelijk terug wilde bellen enzo. Hij had een hartaanval tijdens het vissen en viel in het kanaal ofzo. En het allervreemdste is dat ik gisteren ook een smsje had gehad van mijn moeder dat ze me iets belangrijks moest vertellen en dat ik toen heel erg bang was dat mijn opa dood was.
Oud 04-07-2007, 19:25
rare kwast
rare kwast is offline
gecondoleerd tink..
wat rot zeg..

*knuffel*
Oud 04-07-2007, 19:27
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
lingua schreef op 04-07-2007 @ 00:20 :
Ik heb hem!!!!
Jawel, mijn zusterdiploma!!!
Oh! gefeliciteerd!!
*jaloers is* Maar ik ben nu ook een stap dichterbij

Laatst gewijzigd op 04-07-2007 om 19:37.
Oud 04-07-2007, 19:46
Little_lady
Little_lady is offline
Het is al kwart voor 9 en ik moet nog 20 km. rijden, fijn avondje weer. Maar het wordt het waard, denk ik.
Oud 04-07-2007, 19:56
Verwijderd
Gecondoleerd tink! Veel sterkte

Ik ben moe, en ik wil graag slapen zonder wakker te worden of naar te dromen
En morgen afscheid nemen
Het gevoel alsof ik er dan echt weer alleen voor kom te staan.
Mja hopelijk gaat het klikken met mijn psychiater. Volgende week vrijdag heb ik het intake gesprek.
Oud 04-07-2007, 20:00
Nijn*
Nijn* is offline
@ Sassiefje: Jeetje meid, gecondoleerd en heel veel sterkte & kracht de komende tijd. *hele dikke knuff*
En vergeet jezelf niet hè, je bent er geweest wanneer je kon, je hebt gedaan wat je kon.

OT: Mijn examenPO voor aardrijkskunde is nu (een dag te vroeg, weer eens wat nieuws!) verstuurd, mijn betoog is afgegeven en mijn boekverslag mag volgend jaar en daarmee heb ik VAKANTIE!!!!
Nu is het bijna officieel, ik ben over naar 6V, naar fucking 6V, wie had ooit gedacht dat ik dat kón? Hmm, heerlijk
Oud 04-07-2007, 20:55
kroot
kroot is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 04-07-2007 @ 15:18 :
Huh, dat is wel kort dag dan...
Maar jullie zijn nog maar met z'n tweeën, toch?
Ja we zouden dan nog maar met z'n tweeën zijn. Maar het is wel raar, ik merk dat ik er nu dingen aan begin te hebben, dat ik er voor open sta, en dat was lange tijd niet zo. Ik heb bijvoorbeeld vorige week voor het eerst voor een spiegel gestaan, weliswaar met hele kleine stapjes eerst door een vitrage, en vervolgens helemaal open maar dan zonder mijn hoofd. Dus dat soort dingen zijn voor mij echt wel moeilijke dingen. Maar heb mijn pb-er gesproken en aangegeven dat ik tot mijn grote verbazing iets begin te hebben aan PMT en creatieve therapie, dus ze zou dat bespreken in de vergadering...

@ dolce: keigoed joh!!
@ nijn: geweldig dat je over bent! Knap!
Oud 04-07-2007, 21:18
Verwijderd
Citaat:
kroot schreef op 04-07-2007 @ 21:55 :
Ja we zouden dan nog maar met z'n tweeën zijn. Maar het is wel raar, ik merk dat ik er nu dingen aan begin te hebben, dat ik er voor open sta, en dat was lange tijd niet zo. Ik heb bijvoorbeeld vorige week voor het eerst voor een spiegel gestaan, weliswaar met hele kleine stapjes eerst door een vitrage, en vervolgens helemaal open maar dan zonder mijn hoofd. Dus dat soort dingen zijn voor mij echt wel moeilijke dingen. Maar heb mijn pb-er gesproken en aangegeven dat ik tot mijn grote verbazing iets begin te hebben aan PMT en creatieve therapie, dus ze zou dat bespreken in de vergadering...
Ik neem aan dat ze dan wel iets anders voor je regelen? Is er geen andere groep oid?
Wel positief dat je constateert dat je er iets aan begint te hebben!

OT:
Lijstje gemaakt van wat ik allemaal nog 'moet'. Maar ik heb het idee dat ik nog vanalles vergeten ben .
Straks hopelijk weer eens goed slapen, misschien is het ook de vermoeidheid...
Oud 04-07-2007, 21:27
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik voel me misschien toch niet zo heel goed. Ik zie op tegen vrijdag maar dat gaat allemaal best meevallen. Ik heb het gevoel dat er iets mist, ik ben nu nergens mee bezig, fulltime. Het is vakantie en ik hoor niets te doen, maar dat valt me een beetje zwaar eigenlijk. Of, dat gaat me zwaar vallen, ik weet niet zo goed waar ik me mee bezig moet houden om niet teveel na te denken. Maar aan de andere kant had ik dit kunnen verwachten, na een jaar lang veel te druk te zijn geweest.

Maar mijn twee vriendinnetjes gaan maar heel even weg, en dat is heel tof, want ze bellen mij wel en ik kan hen ook bellen als ik wat met ze wil doen. En ik kan met ze fijn niets doen, daar zijn ze afgrijselijk goed in, en daar kan ik nog wat van leren.

En breien gaat steeds beter . Oh, ik wil echt graag een sjaal voor de winter maken!
Oud 04-07-2007, 21:30
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 04-07-2007 @ 09:09 :
Hééél veel succes!!!
Het is gelukt! Ik heb mijn diploma! Ik ben er echt heel erg blij mee.

@ sassiefje: Gecondoleerd en heel veel sterkte
Oud 04-07-2007, 21:55
Yana
Yana is offline
Is mijn vriend zo ver dat we inderdaad die kut-vakantie gaan wijzigen en wat anders gaan zoeken, is onze nieuwe keuze ineens alweer weg.

Argh. En de rest is natuurlijk ook echt allemaal bagger of te duur he. Mag het nou nooit gewoon eens goed gaan? Is het ons niet gegund een keer fatsoenlijk op vakantie te gaan of zo?

Kut kut kut.
Oud 04-07-2007, 21:57
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 04-07-2007 @ 21:00 :
Nu is het bijna officieel, ik ben over naar 6V, naar fucking 6V, wie had ooit gedacht dat ik dat kón? Hmm, heerlijk
Ik.

De cijfers die je hebt geplaatst waren echt hoog en zeker om trots op te zijn. Misschien moet je er hard voor werken, maar dan loop je iig niet tegen de lamp straks in de 6e. Hoeveel mensen komen zichzelf dan tegen, omdat de stof weer moeilijker wordt en ze ervoor moeten leren, maar nooit hard hebben geleerd? Met goede cijfers in de 5e haal je je vwo-diploma. Je kan het, dat heb je wel bewezen.
Oud 04-07-2007, 22:03
Yana
Yana is offline
huhu, of misschien is de optie toch nog vrij!

*hoopt*
Oud 04-07-2007, 22:18
Mariekje*
Mariekje* is offline
Fijn... vervelen. *zucht*
Oud 04-07-2007, 22:22
Verwijderd
Ik ontdek nu pas dat telkens als ik 'het komt wel goed' tegen mezelf zei, ik mezelf een smoesje gaf om gewoon zo daar te blijven gaan. Maar goed, ik piep al heel lang dat ik iets moet veranderen. Nu heb ik om hulp gevraagd, en ik hoop het te krijgen. 't Lucht op, maar ik ben ook heel bang voor wat er komen gaat. Aan de ene kant wil ik het liefst gewoon binnen blijven, lekker veilig, nooit meer naar buiten, maar ik weet ook dat de momenten waarop ik me het vrijst voelde allemaal buiten waren. Dat wil ik weer terug, en niet als een vlaag eens in het jaar, maar als een vlaag eens per week op z'n minst.
Oud 04-07-2007, 22:46
rensd
rensd is offline
Ik ben moe en ik heb lichte keelpijn. Ik wil niet ziek worden, want ik heb het dit weekend weer erg druk.. Za & zo werken en zaterdagavond uit en zondagaaf feestje.

Ik heb gewoon het gevoel dat ik het nog drukker heb dan tijdens mijn examens.. Of misschien maak ik het te druk voor mezelf.

Laatst gewijzigd op 04-07-2007 om 22:48.
Oud 05-07-2007, 00:02
Verwijderd
Ik kan er echt niet bij, hoe kán het nou zomaar ineens over zijn? Ik was net zover dat ik me erbij neerlegde dat hij me leuk vond, het ging zo goed.. En dan ineens, pastboem. WEG. En ik snáp het niet en ik wil het niet snappen, als er nou eens gewoon iemand was die me léuk vond. Sjongejonge.

En ik kom hier wel overheen maar bleh. Het voelt zó kut nu, zeker omdat ik het niet aan zag komen. Klootzak.
Oud 05-07-2007, 05:22
Verwijderd
zuchtje. nachtdiensten breken me. Maar ik moet zeggen dat ze snel gaan en erg gezellig zijn. En blijkbaar vinden mensen me leuk want ik krijg complimenten
En over die fysio...ik zie er geen heil in. ik snap er niks van, weet amper wat ik nou eigenlijk moet doen, en ja..ik heb gewoon pijn. laat het ze er in godsnaam uitsnijden. Maar nee. Eerst traject dit, traject dat. En, Marlies, zeggen ze dan, het gaat echt wel over. Maar het breekt me nu echt op. geestelijk vooral.
En gisteren was het precies 10 weken voordat ik terugga. 10 weken nog om geld te verdienen. En daarna weer een heeeeeeeeleboel weken in Cusco.

Een leven hier heb ik toch al niet, lijkt wel. En het lijkt niemand iets te kunnen schelen.
Oud 05-07-2007, 07:14
Yana
Yana is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 05-07-2007 @ 01:02 :
Ik kan er echt niet bij, hoe kán het nou zomaar ineens over zijn? Ik was net zover dat ik me erbij neerlegde dat hij me leuk vond, het ging zo goed.. En dan ineens, pastboem. WEG. En ik snáp het niet en ik wil het niet snappen, als er nou eens gewoon iemand was die me léuk vond. Sjongejonge.

En ik kom hier wel overheen maar bleh. Het voelt zó kut nu, zeker omdat ik het niet aan zag komen. Klootzak.
Omg Sidhe, is het uit?

Dat wist ik niet! Heel veel sterkte, kom op!
Oud 05-07-2007, 07:35
Verwijderd
Ik had je gesmst, doosje En ja. Ik kan er nog even niet mee omgaan, maar we zien wel.. Klootzak, ben nu vooral verontwaardigd dat het twee dagen geleden nog leuk was, seks gehad, niks aan de hand. En nu inééns. Hmpf.

Maar goe,d ik ben weg naar Egypte, dag mensen! *knuf voor die het willen*
Oud 05-07-2007, 08:06
Nebel
Nebel is offline
@ Tink: gecondoleerd en heel veel sterkte
@ zo'n beetje iedereen: heel erg bedankt voor jullie steun...

Ik zou donderdag (volgende week) op vakantie gaan, de vakantie van mij dromen maar ik twijfel zeer of ik moet gaan....
Omdat dan net de begrafenis is geweest en ik dus iedereen in de steek laat, en ik mijn vriendje 3 weken niet zie...
Oud 05-07-2007, 08:08
Verwijderd
Hmm, ik ben moe. De kinderen waren gister héél vervelend. Ze luisterde echt helemaal niet. Nou vooral J. niet, hij was heel hyper en trekt z'n jongere broertje daarin mee.
Nu naar m'n zusje in Rotterdam.
Oud 05-07-2007, 09:08
Gothic
Gothic is offline
Alles zit vast. M'n rug, m'n schoulders, m'n armen, m'n nek. Niet normaal. Ik hoop echt dat ik in die 2 weken goed kan uitrusten, want zodra ik naar India ga en terug kom is de vakantie voorbij. Ik heb maar 5 weken vakantie , kies er wel zelf voor, maar toch. Komend jaar wordt pittig. Weliswaar heb ik een hoop dingen afgeketst, gestopt met werken, gestopt met coachen/trainen geven. Hopelijk is het genoeg. Ik wil altijd alles en meestal kan ik ook alles wat ik wil, maar gaat meestal ten koste van m'n gezondheid en dat is ook niet goed.

Damn morgen, dan stort ik in. Eindelijk vakantie, eindelijk geen stress meer. Alleen zorgen dat ik niet vast begin te stressen voor volgend jaar... Ik ben kapot. M'n lichaam is kapot, het is op. Maar ja, 1 dag moet nog wel lukken...

Nog 28 casus en al m'n samenvattingen van afgelopen jaar doornemen. Komt goed. En zo niet, dan doen we gewoon weer mee met de her
Oud 05-07-2007, 11:35
Verwijderd
Jeuj, wat voel ik me kut.....
Lag vanochtend echt bijna te janken bij de ortho.
Vanmiddag GGz, ben benieuwd....
Oud 05-07-2007, 12:09
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 04-07-2007 @ 12:20 :
@Sassiefje: sterkte

't Viel mee .
Ik studeer natuurkunde. Na m'n bachelor volgt nog een master van 2 jaar, maar toch, zou wel een mijlpaal(tje) zijn voor mij...
Natuurkunde, goed zeg! Ik had evenals een andere forumster (naam even vergeten) gedacht dat je een sociale opleiding zou doen.
Hier op het forum vind ik je betrokken en op de één of andere manier heb ik dat onbewust in mijn hoofd gelinkt naar je toekomstig werk

Ik heb respect voor de mens die uit de voeten kan met natuurkunde
Oud 05-07-2007, 13:42
Little_lady
Little_lady is offline
Heb ik weer, wat begon als een muggenbultje is nu een grote ontstoken wond. Waarom kan ik nou nooit eens kappen met de boel open krabben? Nou moet ik weer aan de medicijnen en krijg ik er weer zo'n lelijk litteken bij op m'n been.. Nouja, het is toch echt m'n eigen schuld.

Gister mooi feest gevierd, niet te veel gegeten ook. Net nog op de weegschaal gestaan.. Dat ding móet stuk zijn, anders is het echt niet goed. Maar dat is het sowieso niet en dat weet ik al jaren. Ermoetechtwataangebeuren..

En nu zit ik te wachten tot het eindelijk eindelijk eindelijk eens 5 uur zo'n beetje wordt, ik moet J. nog op de hoogte brengen van de kleine ramp dat m'n moeder weet dat ze foto's heeft en dat kan niet eerder. Hoo, ik heb het weer lekker geregeld.. En nu hoop ik heel erg dat m'n moeder niet bedenkt dat ze naar J. toe moet, dan ben ik helemaal de pineut.
Oud 05-07-2007, 14:12
Gothic
Gothic is offline
Pff bijna klaar met die kutcasus. Nog 6, al 52 gedaan. Wow. Dacht dat ik het nooit zou afkrijgen. Daarna wat bladeren in oude samenvattingen...

De tijd kruipt echt voorbij. Nog 3,5 uur vermaken tot m'n soap komt. En daarna nog ff iets doen en dan kan ik gelukkig alweer naar bed. En dan is het alweer morgen. Is al deze onzin voorbij. Hopelijk ben ik nog in staat om naar Utrecht te gaan...

[edit] JAAAA eindelijk klaar... stomme kut casus, kut tentamen

En nu gewoon maar wat samenvattingen doorkijken... maar boeiend, dit tentamen is eigenlijk toch niet echt te leren...

Laatst gewijzigd op 05-07-2007 om 15:24.
Oud 05-07-2007, 14:43
Verwijderd
gisteravond even een dip. Ik zag het allemaal even niet zitten: het werk, terwijl ik het heel leuk vind, het geregel voor het verhuizen en het op vakantie gaan en ten slotte begon ik ook nog te twijfelen of ik de opleiding die ik ga doen wel aan kan. Nouja, malaise alom. Ik heb mijn ouders gebeld en die zijn langsgekomen en hebben me meegenomen. Bij mijn ouders geslapen en nu is alles weer goed. Ik ben weer gaan werken vandaag en het was een rustig en gezellig dagje. Het doet me echt goed als zo'n meneer eerst een beetje aan het mopperen is op de thuiszorg en een uur later hondertuit zit te vertellen over wat hij allemaal heeft meegemaakt en me zelfs hartelijk bedankt als ik weg ga.

Na het werk ben ik naar de stad gegaan en heb ik mijn brillen opgehaald . Miri brillemans haha. Als ik een slaapplek kan regelen bij mijn broer kom ik morgen naar de meeting en dan kunnen jullie ze zien .
Oud 05-07-2007, 14:47
Roosje
Roosje is offline
Haha jaja ik heb lenzen en het is seg gek.
Oud 05-07-2007, 15:19
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
DAMN!!!

Ik heb me P gewoon niet..
Ik moet samen met een klasgenootje voor de examencommissie komen. Omdat er "onregelmatigheden in een opdracht zijn gevonden" We hebben helemaal niks gedaan...
Daar gaat me P, en misschien ook wel mijn loopbaan op de HU... *jankt heel hard*
Oud 05-07-2007, 15:55
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Whaaaaaaaaaaaaa, ik heb vakantie!!
Oud 05-07-2007, 16:01
Verwijderd
Morgen lekker naar mijn vriendinnetjes Heb er zin in!

There's worse things than dying, when you've lost you're reason for living.
There's no point in fighting when the reasons for staying are missing: I'm leaving.
There's something out there that I need.
There's more to life, there's got to be more to life.
Oud 05-07-2007, 16:07
Verwijderd
Oh! En dit weekend naar mijn knuffels!

Zij dronk ranja met een rietje, mijn Sofietje...
Oud 05-07-2007, 16:18
Verwijderd
Ik lees dingen op internet, en dat ben ik. Ik weet dat het gevaarlijk is om beschrijvingen op internet te lezen, omdat je jezelf er altijd wel een beetje in terug vindt, maar ik vind mezelf nu echt compleet terug in die beschrijving. Het lost niets op, maar het verduidelijkt dingen. Hulp blijft nodig, en dat ga ik ook krijgen

"Mensen met een angststoornis zijn meestal heel handig in het verbergen van hun extreme angst. Ze zien vaak zelf de ernst van hun probleem niet in."
-> Mensen zullen 't niet snel aan me zien, als ik duizelig word van angst, dan heb ik gewoon te weinig gegeten. En ook tegen mezelf doe ik alsof 't niets is. 'Even doorbijten, en alles komt goed.' Dat geloof ik nu stiekem nog steeds, maar ik weet dat het onzin is.
En de DSM-IV criteria zijn ook nogal overduidelijk 'ik'....

Laatst gewijzigd op 05-07-2007 om 16:22.
Oud 05-07-2007, 16:41
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 05-07-2007 @ 16:19 :
DAMN!!!

Ik moet samen met een klasgenootje voor de examencommissie komen. Omdat er "onregelmatigheden in een opdracht zijn gevonden" We hebben helemaal niks gedaan...
Daar gaat me P, en misschien ook wel mijn loopbaan op de HU... *jankt heel hard*
owww kut zeg..
is er nog een andere optie?
*knuffelt*
Oud 05-07-2007, 16:44
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 05-07-2007 @ 09:06 :
@ Tink: gecondoleerd en heel veel sterkte
@ zo'n beetje iedereen: heel erg bedankt voor jullie steun...

Ik zou donderdag (volgende week) op vakantie gaan, de vakantie van mij dromen maar ik twijfel zeer of ik moet gaan....
Omdat dan net de begrafenis is geweest en ik dus iedereen in de steek laat, en ik mijn vriendje 3 weken niet zie...
meissie ik zie je 'probleem' kut zeg..
persoonlijk denk ik dat je op vakantie moet gaan.. je moet jezelf niet voorbij gaan lopen en ik denk persoonlijk dat je het verdiend hebt!
je kan ook iemand anders vragen vanwie je denkt dat je ze in de steek laat.. persoonlijk denk ik dat ze het zelfde zullen zeggen...
en als het niet goed gaat of als er iets niet is kan je altijd mailen, smsen of bellen of zelfs terug gaan
Oud 05-07-2007, 17:07
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 05-07-2007 @ 16:19 :
DAMN!!!

Als je niks misdaan hebt kunnen ze je ook niks maken!!!
Hoop dat het toch nog goed komt

OT:
@Home net gebeld, in tranen, maar misschien is het nu toch opgelost. Let wel: misschien, je weet het daar nooit zeker....
*zucht*
Oud 05-07-2007, 17:33
Yana
Yana is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 05-07-2007 @ 08:35 :
Ik had je gesmst, doosje En ja. Ik kan er nog even niet mee omgaan, maar we zien wel.. Klootzak, ben nu vooral verontwaardigd dat het twee dagen geleden nog leuk was, seks gehad, niks aan de hand. En nu inééns. Hmpf.

Maar goe,d ik ben weg naar Egypte, dag mensen! *knuf voor die het willen*
Ik heb niks ontvangen Anders had ik écht wel gereageerd..

@OT:
Het gaat kut. Maar dit was mijn aller-aller-allerlaatste vreetbui ooit. Vandaag heb ik echt álles geproefd waar ik al die tijd zo naar verlangt heb, maar dit was het dan ook. Alle chocola heb ik kapotgeknepen en kapotgestampt zodat ik het dadelijk stiekem ergens weg kan gooien en nu niet gauw meer ga opeten. Chips weggegooid terwijl er nog wat in zat, mega lolly die ik nog gekregen had niet meer gegeten, een halve doos merci weggegooid.. Ik wil het niet meer. Het mag niet meer. Als ik zo doorga, kom ik echt mega veel aan. Ik haat mezelf.
Oud 05-07-2007, 17:34
Heksjuh
Heksjuh is offline
Dolce:
Maar zoals lienepien zegt, als je niks gedaan hebt kunnen ze je ook niks maken. Maar het is wel kut.

Wat ik gisteren had was eigenlijk geen hoofdpijn. Meer een drukkend gevoel op mijn voorhoofd. Nu doet het wel pijn. Maar ik moet niet zo klagen, er zijn mensen die veel ergere pijn hebben dan ik. Ik kan gewoon alles doen, het doet pijn maar niet heel erg, het is voornamelijk irritant.
En ik heb pijn in mijn nek doordat ik een verkeerde beweging maakte vanmorgen.

Ik heb Harry Potter 4 vandaag gekeken, en ik vind het boek veel leuker. Ik weet niet of ik nog wel naar 5 wil nu.

Een vriendin van mij is vandaag vertrokken. Ze gaat voor een jaar naar Australie. Een andere vriendin gaat morgen weg, voor een jaar naar India. En voor de rest gaan al mijn vriendinnetjes ergens anders studeren. Ik zal ze wel missen. Maar ach, er bestaan altijd nog computers en telefoons en fietsen en we hebben een OV-kaart volgend jaar.
Oud 05-07-2007, 17:49
gewoonik
gewoonik is offline
t voelt veel fijner om een hele dag te niksen en chocola te eten als het gewoon mag van mezelf.
ik ben soms echt te streng voor mezelf volgens mij.
ik heb dit nu even nodig denk ik, ben moe, vriende is voor bijna 4 weken weg, vandaag vertrokken. wat ga ik doen in de vakantie??? maakte me er heel druk over, maar vandaag even niet. moet toch eerst onderzoeksvoorstel maken, maar heb nog geen idee wat ik wil onderzoeken...
maar vandaag maak ik me er allemaal niet druk over
morgen ga ik aan de slag en sporten en weer gezond eten en alle dingen doen die ik moet doen.
en t gaat me heus lukken zonder hem!
ook in deze situatie..
Oud 05-07-2007, 17:52
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik voel me vol en opgeblazen. Soms heb ik ineens zo'n idee van het gaat wel, ik kan dat heus wel eten. Maar daarná.. En dan ook nog de maagpijn
Oud 05-07-2007, 18:17
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
oh..
T komt wel goed. Heb me studiebegeleider gesproken...

Wat ben ik ook een achterlijk kind, dat ik zo in paniek kan raken. *schaam me dood*
Oud 05-07-2007, 18:18
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 05-07-2007 @ 19:17 :
oh..

Wat ben ik ook een achterlijk kind, dat ik zo in paniek kan raken. *schaam me dood*
Ik vind het wel logisch hoor. Want het is niet niks als je ineens hoort dat je je p toch niet gehaald hebt.
Maar mooi dat het goed komt
Oud 05-07-2007, 18:33
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 05-07-2007 @ 19:17 :
oh..

Hoef je je niet voor te schamen!
Denk dat heeeeel veel mensen daarvan in de stress zouden schieten of in paniek zouden raken!

OT: Huilen lucht op
Oud 05-07-2007, 19:49
da leentjuh
da leentjuh is offline
2 Hoogsensitieve mensen + 3 adhd'ers = geen ideale gezinssamenstelling En altijd maar proberen vrede te stichten.. En mensen die bevestigen dat het mijn schuld is, dat door mijn problemen het gezin ontwricht is. Ook al weet ik dat dat niet 100% klopt, fijn is het niet.
Oud 05-07-2007, 19:50
darkfairy
darkfairy is offline
Sassiefje en tink* gecondoleert

ot weer een terugval met eten gehad op het werk en dan gaat een vriend van me op het werk de hele tijd erover door
zolang dat ik maar wegloop en dan bij de wc's in janken uitbarst geweldig en dan zegt hij van ga maar lekker door zoals eerst dan is het zo voorbij en ik heb hem al 10 x gezegd dat het niet zo makkelijk gaat en dat het eten niet in een keer goed gaat en dan zegt hij dat ik me niet moet aanstellen en normaal moet eten en nog naar de huisarts geweest vanmiddag dat was wel even fijn

Regels voor berichten