Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
*jaloers is* Maar ik ben nu ook een stap dichterbij ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 04-07-2007 om 19:37. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
@ dolce: keigoed joh!! @ nijn: geweldig dat je over bent! Knap! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wel positief dat je constateert dat je er iets aan begint te hebben! OT: Lijstje gemaakt van wat ik allemaal nog 'moet'. Maar ik heb het idee dat ik nog vanalles vergeten ben ![]() Straks hopelijk weer eens goed slapen, misschien is het ook de vermoeidheid... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @ sassiefje: Gecondoleerd en heel veel sterkte |
![]() |
||
Citaat:
![]() De cijfers die je hebt geplaatst waren echt hoog en zeker om trots op te zijn. Misschien moet je er hard voor werken, maar dan loop je iig niet tegen de lamp straks in de 6e. Hoeveel mensen komen zichzelf dan tegen, omdat de stof weer moeilijker wordt en ze ervoor moeten leren, maar nooit hard hebben geleerd? Met goede cijfers in de 5e haal je je vwo-diploma. Je kan het, dat heb je wel bewezen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dat wist ik niet! Heel veel sterkte, kom op! ![]()
||
Citaat:
Hier op het forum vind ik je betrokken en op de één of andere manier heb ik dat onbewust in mijn hoofd gelinkt naar je toekomstig werk ![]() Ik heb respect voor de mens die uit de voeten kan met natuurkunde ![]()
||
Citaat:
![]() is er nog een andere optie? *knuffelt*
||
Citaat:
persoonlijk denk ik dat je op vakantie moet gaan.. je moet jezelf niet voorbij gaan lopen en ik denk persoonlijk dat je het verdiend hebt! je kan ook iemand anders vragen vanwie je denkt dat je ze in de steek laat.. persoonlijk denk ik dat ze het zelfde zullen zeggen... en als het niet goed gaat of als er iets niet is kan je altijd mailen, smsen of bellen of zelfs terug gaan
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoop dat het toch nog goed komt ![]() OT: @Home net gebeld, in tranen, maar misschien is het nu toch opgelost. Let wel: misschien, je weet het daar nooit zeker.... *zucht* |
![]() |
||
Citaat:
![]() @OT: Het gaat kut. Maar dit was mijn aller-aller-allerlaatste vreetbui ooit. Vandaag heb ik echt álles geproefd waar ik al die tijd zo naar verlangt heb, maar dit was het dan ook. Alle chocola heb ik kapotgeknepen en kapotgestampt zodat ik het dadelijk stiekem ergens weg kan gooien en nu niet gauw meer ga opeten. Chips weggegooid terwijl er nog wat in zat, mega lolly die ik nog gekregen had niet meer gegeten, een halve doos merci weggegooid.. Ik wil het niet meer. Het mag niet meer. Als ik zo doorga, kom ik echt mega veel aan.
||
Citaat:
Maar mooi dat het goed komt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk dat heeeeel veel mensen daarvan in de stress zouden schieten of in paniek zouden raken! OT: Huilen lucht op ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |