![]() |
||
Citaat:
Punt 2 - Het is echt geen schande om geen seks met een ander te hebben, of maagd te zijn. Je leven wordt echt niet radicaal anders als je een keer seks hebt gehad. Punt 3 - Denk je dat je vriendschappelijke relatie met dat meisje zo'n gebeurtenis aankan? Misschien raak je door zo'n actie niet alleen je maagdelijkheid, maar ook je vriendschap met haar kwijt. Punt 4 - Het is echt geen schande om geen seks met een ander te hebben! Punt 5 - Echt waar! Punt 6 - p.s. Nee, ik zou het niet doen. Punt 7 - Had ik al gezegd dat het echt geen schande is om geen seks te hebben met een ander? Punt 8 - Hoe oud ben je? Punt 9 - Mijn beste vrienden hebben volgens mij nog nooit seks gehad... Zijn echt geen vette loosers hoor... Of wel *denkt*
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En 14... je manier van schrijven en redenatie lijkt erg op die van een 14-jarige. Ooit van hoofdletters gehoord?
||
Citaat:
en dan vind ik het nog een hopeloze actie om op die manier ontmaagd te worden en dan is het niet eens vanwege je leeftijd maar meer de manier waarop. En zoals hierboven al is gezegd, waarschijnlijk verandert de relatie met die vriendin dan ook wel. ik zou het dus niet doen.
||
Citaat:
En we hebben al on-topic gereageerd.
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarnaast, ik voel me altijd vet kut als ik seks om de verkeerde reden heb gehad (dat kan ook in een relatie) or op het verkeerde moment. Dat kan ik je echt niet aanraden.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja joh, dat wordt genieten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor de rest: Veel plezier verder en kom niet klagen als 't tegenvalt,
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Seks met iemand die niets voor jou voelt maar voor wie jij wel iets voelt lijkt me sowieso achteraf alleen maar pijnlijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Seks werkt het beste als je er beide 100% achter staat, niet als je er eerst nog over na moet denken of je het mogelijk wel zou willen. Seks om de juiste reden werkt ook beter dan seks omdat je geen maagd meer wil zijn, dat is gewoon triest.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||||
Ah, prachtig, ik kan mijn mening hier gewoon neerzetten in de vorm van quotes:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar denk er eens goed over na, waarom zou je in godsnaam dat mooie moment, het begin van je seksleven op zo'n manier willen starten? Je kunt dat veel beter doen met je eerste echte wederzijdse liefde. Bovendien kun je haar dan nog "mededelen" dat je jezelf voor iemand als haar hebt "bewaard" hebt, voelt zij zich ook weer speciaal (en dat is ze dan ook voor je) Ik zeg niet dat je geen seks voor het huwelijk moet hebben, maar dat je van die eerste keer iets bijzonders moet maken, niet een snelle wip om het maar "gedaan te hebben" Anders kun je net zo goed naar de hoeren, die doen t ook wel voor een prijs.....maar lijkt me ook niet dat je dat wil....
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat heeft het feit dat jij lesbisch bent, te maken met iemand anders' eerste keer? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 22:41 | |
Seksualiteit |
eerste keer, met condoom miss kittie | 11 | 15-08-2007 11:25 | |
Seksualiteit |
beinvloed door de eerste keer(?) deringmeester | 45 | 23-03-2005 13:20 | |
Verhalen & Gedichten |
short story: mijn eerste keer PrimRose | 8 | 28-09-2004 18:32 | |
Drugs & Alcohol |
Eerste keer aangeschoten Verwijderd | 12 | 29-08-2003 15:45 | |
Seksualiteit |
Nooit klaargekomen is de eerste keer neuken ook niet klaarkomen. leeg hersencelletje | 10 | 09-01-2002 13:41 |