Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() edit: Foto gevonden. Leuk hoor. Jullie matchen qua brillie-heid. ![]()
Laatst gewijzigd op 05-07-2007 om 21:16. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @mijns, ik ben ook erg onoplettend dus post maar weer even een foto, want nu ben ik wel nieuwsgierig ![]() ![]()
||
Citaat:
hmmm ik had vanmorgen mn laatste tentamen dit jaar (min herkansingen) maar yay! vakantie! het ging bovendien nog wel redelijk goed. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en GODVER mijn rug doet zeer en mijn downloads blijven hangen op 98,9 en 99,4 % en dat vind ik stooohooom. Ik denk dat ik zo maar weer Amélie ga kijken. Voor de drieduizendste keer. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
2) Als je echt graag naar een concert wilt dan ga je toch gewoon? Ik heb 't zo vaak meegemaakt dat niemand met me meewou, maar ben steeds gewoon gegaan en heb zo tenminste geen prachtige concerten gemist. Echt waar, ik snap 't niet. Mag je soms niet alleen? Of is er iets anders? Als dat niet 't geval is moet je niet mopperen, vind ik. ot: Het is weer een uiterst productief dagje geweest. Ik heb eerst Serie 2 van A Bit Of Fry & Laurie gekeken, incl. de Footlights special uit 1982 ofzo met een HELE jonge Hugh Laurie en Emma Thompson (toen nog een stelletje). Daarna heb ik de meest ranzige magnetron cheeseburgers ooit gegeten, Ik heb senseo cappuccino gedronken (ook al niet zo'n succes), Space invader figuurtjes getekend (want die moeten op m'n muur) en 2 series van Extras gekeken. En tussendoor ook nog wat Arcade Fire geluisterd. Poe poe, nu ben ik wel moe hoor.
|
![]() |
|
|