Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2007, 16:45
malle pietje
malle pietje is offline
Ik heb veel gewerkt de afgelopen dagen, dus vandaag heerlijk uitgeslapen en toen wat dingen van m'n uitzendbureau en belastingzaken geregeld. Voor de rest verveel ik me de pleuris vandaag, maar straks even wat drinken en hangen met een paar vrienden. Beter gaan we gewoon Die Hard 4.0 checken.
Oud 05-07-2007, 17:07
Verwijderd
haha ik had een afspraak met een monteur die eergisteren niet was komen opdagen, en vandaag had ik me verslapen en was ik dus niet komen opdagen. TOPPIE.
Oud 05-07-2007, 17:16
Verwijderd
ik had gisteravond m'n diploma uitreiking, en dat was eigenlijk nog best gezellig nu ben ik bij m'n vriend, zo eten en daarna ga ik hem helpen met verhuizen
Oud 05-07-2007, 17:28
Verwijderd
gisteren naar four tet en tortoise en dat was geniaal
Oud 05-07-2007, 19:20
Verwijderd
ik zat aan de oude gracht met mijn lover, en we zagen duizend bootjes en baby eendjes, ahw. daarna naar la vie en rose die ik al gezien had en nu ben ik moe en heb ik ineens een zere onderrug , maar ik moet nog leren
Oud 05-07-2007, 19:24
lapin
lapin is offline
mijns heb je een lover sinds oerol?

ik was vanmorgen een soprano en vanmiddag heb ik het langenboomse platteland gemaaid en geschoeffeld
Oud 05-07-2007, 19:26
Luna
Luna is offline
ik zat ook aan de oude gracht!
verder heb ik gepresenteerd vandaag en ben ik nu na een paar biertjes een conclusie voor een werkstukje aan het schrijven en het gaat verbazingwekkend goed.
zometeen maar meer drinken want ik ben klaar met mn studiejaar (op 1 herkansing na) dus er is wat te vierennnn
Oud 05-07-2007, 19:29
Verwijderd
Serieus, fuck de metro en NS. Niet normaal 3x deze week te laat op mijn werk door dat openbarecrackvervoer. Boete geven als je 5 min te vreog een weekeind kaartje hebt of een keertje vergeet te stempelen, maar als de fucking bliksem een keertje in slaat ligtde hele tering zooi plat en kunnen ze er niets aan doen. Wanneer mogen wij hun een boete geven?
Oud 05-07-2007, 20:51
Verwijderd
Citaat:
lapin schreef op 05-07-2007 @ 20:24 :
mijns heb je een lover sinds oerol?
nee, daarvoor al
Oud 05-07-2007, 20:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En wij, je geweldige forum vrienden, hebben deze knul nog niet mogen aanschouwen? Doe eens heel snel een foto!

alsjeblieft
Oud 05-07-2007, 21:01
Verwijderd
Mijn oplettende forumvrienden hebben hem al lang en breed kunnen aanschouwen beste Trimm Trabb!
Oud 05-07-2007, 21:05
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik ging voor de 3e keer naar het station omdat ik sleutels had laten bijmaken waar de deur niet mee openging en nu doen ze het eindelijk.
daar spotte ik mijns met een jongen en daarna haalde ik een broodje bigoli met mn broer en dronk ik koffie bij de zaak.
daarna was ik depressief omdat mijn broer vandaag onuitstaanbaar was.
toen kocht ik bl00men voor mezelf.
Oud 05-07-2007, 21:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 05-07-2007 @ 22:01 :
Mijn oplettende forumvrienden hebben hem al lang en breed kunnen aanschouwen beste Trimm Trabb!
Ja maar ik had 't over je geweldige forumvrienden, niet de oplettende.

edit: Foto gevonden. Leuk hoor. Jullie matchen qua brillie-heid.

Laatst gewijzigd op 05-07-2007 om 21:16.
Oud 05-07-2007, 21:13
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
waaaaaaaaaaaargh ik zit hier in het nieuwe appartement van mn vader waar ik tijdelijk woon en ik heb een uitnodiging gekregen om te hospiteren voor een kamer in utrecht!!!!! maar mn mother fucking internet valt steeds uit en ik heb gevraagd wat zn telefoonnummer is maar ik ben bang dat hij het te laat leest want hij vroeg al of ik morgen wilde komen!!!! aaaaargh
Oud 05-07-2007, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 05-07-2007 @ 22:10 :
Ja maar ik had 't over je geweldige forumvrienden, niet de oplettende.

edit: Foto gevonden. Leuk hoor. Jullie matchen qua brillie-heid.
Hihi. Dankie.
Oud 05-07-2007, 23:49
Haligh
Haligh is offline
kamer weer wezen verfen en laminaat gelegd, spullen gekocht bij de ikea, slot op de deur van de badcel gezet, deurklink er weer opgezet en morgen rest van de spullen kopen en zondag inrichten .

en het ziet er nu zo uit:

Laatst gewijzigd op 05-07-2007 om 23:52.
Oud 06-07-2007, 00:53
innogen
innogen is offline
Citaat:
innogen schreef op 05-07-2007 @ 14:43 :
[afbeelding]

Vandaag.
Hmz, ik vond hem toch een beetje tegenvallen. Gave actie, indrukwekkende special effects etc. dat zeker, maar ik miste toch een zekere diepte in de 'grappen' en dingen die te nadrukkelijk grappig moesten zijn. Beetje van hersens op nul en gewoon vermaakt worden met interessante beelden en geluid film, wat ook wel leuk is zo af en toe .

@mijns, ik ben ook erg onoplettend dus post maar weer even een foto, want nu ben ik wel nieuwsgierig
Oud 06-07-2007, 02:30
Verwijderd
Haha ik moet om 9 uur op om cameravrouw te spelen, hoezee.
Oud 06-07-2007, 02:42
Luna
Luna is offline
ik kom net terug van uitgaan maar het was boooring. maar wel leuk met vriendinnetje grappen gemaakt en raar gedaan. daarna langs de snackbar alwaar het weer dolle boel was.
Oud 06-07-2007, 10:41
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik werd om 8 uur uit bed geveegd door m'n moeder omdat ik de hond uit moest laten. vakantie is tof. daarna heb ik koffie gedronken met de schoonmaakster, de krant gelezen en tomatensap gekocht bij de super. toen heb ik ontbijt gemaakt dmv 2 boterhammen in olijfolie te soppen en te bakken met alle provencaalse kruiden die ik in de kast kon vinden. daarnaast heb ik nog een bakje thee met honing gedronken. nu ga ik maar eens 'dode zielen' van gogol uitlezen want iemand moet het doen.
Oud 06-07-2007, 10:50
woezel
woezel is offline
ik ben weeral nog maar net wakker argh. zodalijk moet ik op kamerjacht met mn neefje en daarna naaar antwerpencity.
Oud 06-07-2007, 11:52
Sade
Sade is offline
Het is nu al een kutdag
Oud 06-07-2007, 12:10
Verwijderd
Ik ging gister netjes wat drinken met een vriendin maar dat begon steeds meer te lijken op uitgaan en ik eindigde met mijn broer en zijn 30jarige vriend (nongay welteverstaan) omdat al mijn vriendinnen me in de steek lieten
En zometeen maar weer eens naar de knoarts. Ben benieuwd of hij nu eindelijk een wondermiddel heeft
Oud 06-07-2007, 12:11
kuik
kuik is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 06-07-2007 @ 11:41 :
ik werd om 8 uur uit bed geveegd door m'n moeder omdat ik de hond uit moest laten. vakantie is tof. daarna heb ik koffie gedronken met de schoonmaakster, de krant gelezen en tomatensap gekocht bij de super. toen heb ik ontbijt gemaakt dmv 2 boterhammen in olijfolie te soppen en te bakken met alle provencaalse kruiden die ik in de kast kon vinden.
hahaha, lekker?

hmmm ik had vanmorgen mn laatste tentamen dit jaar (min herkansingen) maar yay! vakantie! het ging bovendien nog wel redelijk goed. nu moet ik naar de stad in de regen om kaartjes te ruilen
Oud 06-07-2007, 12:14
*oma*
*oma* is offline
Vanavond vier ik mijn verjaardag en afstudeergeshizzle. Dus ik ga vandaag weer verder opruimen, haha. Pannenkoeken bakken voor twee vriendinnetjes die wat eerder komen en dan cocktails maken!
Oud 06-07-2007, 13:22
Moustache
Moustache is offline
Ik heb mijn aaaallerlaatste nachtdienst gehad en nu ben ik blij en tegelijk lichamelijk zo brak als een mandje. Vanavond nog even werken en daarna hopelijk tot heel laat uit want dat is te lang geleden.
Oud 06-07-2007, 13:36
ragdoll
ragdoll is offline
ik heb heel lang uitgeslapen en ontbeten met oude crackers en oploskoffie want ik had geen zin om naar de supermarkt te gaan.
Toen was de ochtend voorbij en heb ik een BOEK gelezen en wel catcher in the rye en dat was best amusant. Nu is het uit en weet ik niet meer wat ik doen moet maar gelukkig komt er zo een vriendin thee drinken. of oploskoffie.
Oud 06-07-2007, 15:26
Faerie
Faerie is offline
Niet echt geweldig want vandaag vertrok ik uit Kreta met 35 graden naar Nederland met 17 graden en regen.
Oud 06-07-2007, 15:26
Verwijderd
Bwah, dit weekend wordt het 21!
Oud 06-07-2007, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Shoarm schreef op 06-07-2007 @ 16:26 :
Bwah, dit weekend wordt het 21!
Maar dan moeten wij werken!
Oud 06-07-2007, 15:33
Verwijderd
ach ach ach dat maakt verder ook niet uit, 21 is 21!
Oud 06-07-2007, 17:11
Drez
Drez is offline
scriptie ingeleverd, door de regen gefietst en gelopen en nog bij mijn vriendje langsgeweest en nu ben ik weer net thuis en er was weer een wolkbreuk waar ik net doorheen moest dus ik ben nu instant chagrijnig. GRR.
vanavond ga ik opruimen en afwassen en wasjes draaien.
hoera vakantie.
Oud 06-07-2007, 17:34
Verwijderd
Oefentoets gemaakt, kaartje Björk verkocht, bier gedronken, geluncht bij de Winkel van Sinkel, cadeautje gekocht, naar huis, hond uitgelaten, en nu ga ik lekker heeeelemaal niks doen.

En morgen ga ik Shoarm inwerken, yiehoe!
Oud 06-07-2007, 18:14
Verwijderd
ik heb meubels in elkaar gezet en het is tot nu toe nog niet in elkaar gestort. whoo.
Oud 06-07-2007, 20:08
Glory
Glory is offline
gisteravond eerst naar de ACU en later naar tivoli, waar ik volgens mij Scarlett nog zag. toen in de regen naar huis gefiest, zzz al de 3e nacht achtereen dat ik doorweekt thuis kwam NEPZOMER en toen zag ik dat het dak had gelekt en dat mijn hele witte muur er ranzig en bedropen bij stond. vandaag vooral in bed gelegen lala.
Oud 06-07-2007, 21:27
Verwijderd
uitgeslapen en toen naar mijn vriend geweest. vervolgens zijn we in de stad koffie gaan drinken en daarna met zijn moeder opzoek geweest naar een koelkast en rolgordijn voor op zijn kamer. de rest van de dag heb ik me kut gevoeld en nu zit ik een beetje mn ouders/zusjes te helpen met inpakken, want morgen gaan ze op vakantie. ik heb geen idee hoe de wasmachine werkt, ook dat moet ik zo even leren omg .
Oud 06-07-2007, 21:28
Verwijderd
the phone is best een gaaf programma.
Oud 06-07-2007, 21:34
Verwijderd
Gisteravond even naar de kroeg geweest, wat gegeten en toen besloten we één dansje te wagen in de Tivoli omdat wij om negen uur vanmorgen al weer een tvopname hadden maar uiteindelijk waren we om 4 uur thuis. :')
Vier uurtjes later moesten we alweer op om naar school te gaan en omdat Scarlett en ik alletwee een fuckin ochtendhumeur hebben was dat reuzegezellig. In een recordtijd van een halfuur aangekleed, make-up gedaan, ontbijt gehaald en naar school gegaan. Daar ging de opname redelijk goed, al was onze docent niet zo blij met de monteerders van een filmpje. Toen naar La Vie En Rose geweest en dat duurde takkelang en ik vond het best bizar allemaal. Net tapas gegeten en wat gedronken en nu ben ik doodmoe en ga ik maar eens mijn kamer opruimen. Morgen museumnacht
Oud 06-07-2007, 21:37
MardyBum
MardyBum is offline
crappy, nog steeds geen kamer!
Oud 06-07-2007, 21:54
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 06-07-2007 @ 22:28 :
the phone is best een gaaf programma.
ja vond ik ook

en GODVER mijn rug doet zeer en mijn downloads blijven hangen op 98,9 en 99,4 % en dat vind ik stooohooom. Ik denk dat ik zo maar weer Amélie ga kijken. Voor de drieduizendste keer.
Oud 06-07-2007, 21:54
Verwijderd
ik ben opgestaan en toen heb ik gezeten en toen ben ik weer gaan liggen tot een uur geleden en ik kon echt niet wakker blijven for some weird reason, en nou ga ik zo mn was opruimen en mn ma bellen om te vragen hoe laat ze morgen komt en dan ga ik weer mn nest in, mijn hoofd doet pijn
Oud 06-07-2007, 22:01
Verwijderd
OH OH OH Ik luister nu Björk en ik kan alleen maar denken aan hóe gaaf het concert a.s. zondag gaat worden en ook aan hóe gaaf de combinatie van Jamie Lidell en Björk zal zijn en ook vooral dat ik mijn fucking kaartje verkocht heb en er dus godverrrrrdomme niet zal zijn omdat degeen met wie ik zal gaan niet meer kon en er verder niemand is die met me mee wilde en nouhouu, ik vind het stom.
Oud 06-07-2007, 22:03
Luna
Luna is offline
ik ging even naar amsterdam omdat mn vader jarig was en dat was gezellig en nu ben ik net terug in utrecht en ik ga zo naar een feestje maar ik moet mn was nog ophangen en ik vergeet het de hele tijd omdat ik al wat drankjes op heb.
Oud 06-07-2007, 22:04
Luna
Luna is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 06-07-2007 @ 23:01 :
OH OH OH Ik luister nu Björk en ik kan alleen maar denken aan hóe gaaf het concert a.s. zondag gaat worden en ook aan hóe gaaf de combinatie van Jamie Lidell en Björk zal zijn en ook vooral dat ik mijn fucking kaartje verkocht heb en er dus godverrrrrdomme niet zal zijn omdat degeen met wie ik zal gaan niet meer kon en er verder niemand is die met me mee wilde en nouhouu, ik vind het stom.
ik ben een keer alleen naar een concert geweest en dat was het fucking mooiste en indrukwekkendste concert wat ik ooit gezien heb dus waarom is het zo erg om alleen te gaan?!
Oud 06-07-2007, 22:10
Sade
Sade is offline
Citaat:
Sade schreef op 06-07-2007 @ 12:52 :
Het is nu al een kutdag
aanvulling, mijn (moeders) auto was weggesleept dus die heb ik vanavond opgehaald en nu ben ik 320 euries lichter en depressief omg
Oud 06-07-2007, 23:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 06-07-2007 @ 23:01 :
1) OMG Jamie Lidell! <3<3 hartje<3
2) Als je echt graag naar een concert wilt dan ga je toch gewoon? Ik heb 't zo vaak meegemaakt dat niemand met me meewou, maar ben steeds gewoon gegaan en heb zo tenminste geen prachtige concerten gemist.
Echt waar, ik snap 't niet. Mag je soms niet alleen? Of is er iets anders? Als dat niet 't geval is moet je niet mopperen, vind ik.

ot:
Het is weer een uiterst productief dagje geweest. Ik heb eerst Serie 2 van A Bit Of Fry & Laurie gekeken, incl. de Footlights special uit 1982 ofzo met een HELE jonge Hugh Laurie en Emma Thompson (toen nog een stelletje). Daarna heb ik de meest ranzige magnetron cheeseburgers ooit gegeten, Ik heb senseo cappuccino gedronken (ook al niet zo'n succes), Space invader figuurtjes getekend (want die moeten op m'n muur) en 2 series van Extras gekeken. En tussendoor ook nog wat Arcade Fire geluisterd. Poe poe, nu ben ik wel moe hoor.
Oud 06-07-2007, 23:43
Verwijderd
pff ik heb echt kk erge hoofdpijn dus ik ga zometeen maar lekker mijn bed inkruipen. over een paar uur mijn ouders uitzwaaien en 's ochtends een afscheidsontbijtje met mijn zusje awwh.
Oud 07-07-2007, 10:19
Jones
eergisteren net teveel gedronken, gisteren net teveel gedronken en nu ben ik brak en zwaai ik zo m'n huisgenoot uit die voor 6 weken naar china gaat.
Oud 07-07-2007, 10:30
vixen
vixen is offline
Gisteren een halve dag gewerkt, toen naar huis toe gegaan en gegeten met een huisgenoot en een vriend. Ook nog Blood Diamond gekeken, geweldige film. Daarna kwam mn vriendje langs en dat was leuk en toen ging ie weer weg want hij gaat een week op vakantie. Gelukkig heb ik vanavond mijn feestje in Nijmegen en dat wordt echt HARD.
Oud 07-07-2007, 10:36
terror koekjes
terror koekjes is offline
Nah ik ging een stukje liggen en toen ging ik een stukje lopen en toen ging ik een stukje zitten en er waren heel veel bergen en ik heb knientjes gezien en heel veel gebral gehoord en toen kreeg ik een tampon dat was wel fijn want ik was ver van onze hut. Er zijn ook kippen en die kan je voeren en dan gaan ze vechten en dat is wel gaaf maar ze gaan niet dood. Er zijn ook kersen maar die hangen in de boom dus daar kunnen ze niet bij.

Regels voor berichten