Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2002, 18:05
Amidala
Amidala is offline
De musical 3 musketiers gaat pas in maar 2003 in premiere, maar is nu al volop in de media.

Dus, wat denken jullie ervan?
Gaat het dé hit van 2003 worden?
Zal het bewijzen een musical te zijn die deze enorme reclame-poespas verdient?

En, ben jij van plan er heen te gaan?
Advertentie
Oud 18-10-2002, 09:14
Starfish
Starfish is offline
Was het maar wat goedkoper! Dan zou ik naar alle musicals toegaan!
Ik heb die cd thuisgestuurd gekregen, liedjes zijn wel vet. En met Henk Poort en die blonde muts in de hoofdrol (en tooske, waardoor ik verbaasd raakte door haar zangtalent) kan het eik niet fout gaan!
Oud 20-10-2002, 22:49
Diddl'tje
Diddl'tje is offline
Ik denk dat er een aantal miscastingen in die productie zitten; individueel zijn ze over het algemeen erg goed, maar de stemmen klinken niet lekker samen. Dat was in Aida zo met Bas en Chaira, en hier met Bas en Tooske. Dat is tenminste wat ik kan zeggen na ze een aantal keren samen gehoord te hebben.
Henk is denk ik niet geschikt voor een rol als deze, maar daarvan twijfel ik zelf al of ik daar geen onzin uitkraam. Pia en Stan zijn erg goede keuzes, met name omdat die al veel vaker samen in een productie hebben gestaan en perfect samen spelen...

Verder zijn het haar en de jurk van Tooske bij 'Ik ben een vrouw' heel erg waardeloos
Oud 21-10-2002, 18:58
boixy
boixy is offline
waar kan ik de tekst van "ik ben een vrouw vinden"
Oud 21-10-2002, 20:07
bosiedorfer
bosiedorfer is offline
Citaat:
Diddl'tje schreef:
Ik denk dat er een aantal miscastingen in die productie zitten; individueel zijn ze over het algemeen erg goed, maar de stemmen klinken niet lekker samen. Dat was in Aida zo met Bas en Chaira, en hier met Bas en Tooske. Dat is tenminste wat ik kan zeggen na ze een aantal keren samen gehoord te hebben.
Henk is denk ik niet geschikt voor een rol als deze, maar daarvan twijfel ik zelf al of ik daar geen onzin uitkraam. Pia en Stan zijn erg goede keuzes, met name omdat die al veel vaker samen in een productie hebben gestaan en perfect samen spelen...

Verder zijn het haar en de jurk van Tooske bij 'Ik ben een vrouw' heel erg waardeloos
Ik ben het helemaal met je eens. Die stem van tooske is niet stevig genoeg, niet stabiel. Toen het achter de schermen was op televisie en joop van den ende rond de tafel zat met de rest van de producers en componisten, e.d. zei 1 van de mensen dat tooske nog niet goed genoeg kan acteren en nog niet goed genoeg is met haar stem. Dat vind ik nog steeds zo, maar ja. We zullen het wel horen. Ik hoop wel dat ik kan gaan, maar moet Aida ook nog zien en ben net vorige week nar saturday night fever geweest, dus het wordt wel een dure business. Maar je hebt het ervoor over of niet.
Oud 21-10-2002, 20:45
Diddl'tje
Diddl'tje is offline
Citaat:
boixy schreef:
Ik ga even voor je kijken, maar ik denk dat die er pas morgen op staat..
Oud 22-10-2002, 17:30
Amidala
Amidala is offline
Citaat:
boixy schreef:
http://members.home.nl/amidala/IkBenEenVrouw.htm
Oud 22-10-2002, 17:41
Amidala
Amidala is offline
Citaat:
Diddl'tje schreef:
Ik denk dat er een aantal miscastingen in die productie zitten; individueel zijn ze over het algemeen erg goed, maar de stemmen klinken niet lekker samen.
Ik denk eigenlijk dat het wel wat mee zal vallen met dat niet-klinken van Bas en Tooske. Het is even wennen. In het begin vond ik Bas en Chaira idd ook niet zo mooi samen, maar dat werd later ook steeds minder (of het was gewoon gewenning).

Citaat:
Diddl'tje schreef:
Pia en Stan zijn erg goede keuzes, met name omdat die al veel vaker samen in een productie hebben gestaan en perfect samen spelen...
Over Pia en Stanley ben ik het hélemaal met je eens . Die twee passen ontzettend goed bij elkaar. Bij de musicalawards vorig jaar deden zij ook een stukje uit 3musketiers. Daarin was weer hetzelfde soort 'omgang' als in Elisabeth. En dat vind ik goed bij die twee samen passen.

Citaat:
Diddl'tje schreef:
Gelukkig dragen ze die kleren in de voorstelling niet
Oud 22-10-2002, 18:57
Diddl'tje
Diddl'tje is offline
Citaat:
Amidala schreef:
Gelukkig dragen ze die kleren in de voorstelling niet
Het beste nieuws wat ik deze week gehoord heb Dat is echt een opluchting Ik was al bang dat ik iedere voorstelling me weer aan die kleding zou gaan zitten ergeren
Oud 23-10-2002, 16:49
Balance
Balance is offline

ik vind de stemmen van bas en chaira juist heel goed bij elkaar passen, evenals de stemmen van bas en tooske.
Maar goed, zal wel aan mij liggen

Ik wil er iig zeker weten heen, de stukjes die ik nu heb gezien zijn echt het genre waar ik van houd, lekker beetje drama met mooie liedjes. Vink altijd mooier als een showmusical (hoewel copacobana me ook wel heel gaaf lijkt, ga ik zaterdag heen maar dat terzijde )

Het lijkt mij absoluut een groot hit van volgend jaar, hoewel SOM natuurlijk ook niet vergeten kan worden!
Oud 23-10-2002, 21:48
Diddl'tje
Diddl'tje is offline
Citaat:
linda85 schreef:

ik vind de stemmen van bas en chaira juist heel goed bij elkaar passen, evenals de stemmen van bas en tooske.
Maar goed, zal wel aan mij liggen

Ik wil er iig zeker weten heen, de stukjes die ik nu heb gezien zijn echt het genre waar ik van houd, lekker beetje drama met mooie liedjes. Vink altijd mooier als een showmusical (hoewel copacobana me ook wel heel gaaf lijkt, ga ik zaterdag heen maar dat terzijde )

Het lijkt mij absoluut een groot hit van volgend jaar, hoewel SOM natuurlijk ook niet vergeten kan worden!
Ik wacht denk ik toch op Nonsens En Tanz der Vampire natuurlijk, al is daarvan nog niet officeel bekend en zeker of die naar Nederland komt
Oud 25-10-2002, 22:27
Balance
Balance is offline
Citaat:
Diddl'tje schreef:
Ik wacht denk ik toch op Nonsens En Tanz der Vampire natuurlijk, al is daarvan nog niet officeel bekend en zeker of die naar Nederland komt
Nonsens lijkt me niet zo leuk
(beetje te veel nageaapt van sister act en bovendien is wat ik d'r over gelezen heb alles ook niet zo heel best...)

En Tanz der Vampire ken ik niet en zal ik waarschijnlijk ook niet heen gaan, want 't geld raakt een beetje op met al die musicals
Voor mij wordt 't dus zeker de 3 musketiers!
Oud 25-10-2002, 23:05
Diddl'tje
Diddl'tje is offline
Citaat:
linda85 schreef:
Nonsens lijkt me niet zo leuk
(beetje te veel nageaapt van sister act en bovendien is wat ik d'r over gelezen heb alles ook niet zo heel best...)

En Tanz der Vampire ken ik niet en zal ik waarschijnlijk ook niet heen gaan, want 't geld raakt een beetje op met al die musicals
Voor mij wordt 't dus zeker de 3 musketiers!
Vandaag Fosse (Zie topic ) en morgen Rocky over the Rainbow... Zondag nogmaals Fosse of nogmaals Sound of Music... En in maart drie musketiers Daar heb ik al kaarten voor

(En tussendoor nog veel te veel )
Oud 25-10-2002, 23:19
scala
scala is offline
ja ik las opeens dat die premiere pas in maart 2003 is??? waarom dan al die media aandacht, reclame en meer van dat soort onzin? beetje overdreven, alsof ze er een hype van willen maken ofzo.

Ik heb dat cdtje ontvangen, moet het nog eens goed luisteren. Tooske zong al voordat ze bij tmf ging werken, maar alsnog vind ik haar niet zo overtuigend eigelijk. Ik vind haar niet zo'n musicaltypje..maar dat kan aan mij liggen.
Stanley Burleson en Pia Douwes zijn erg koel en ik vind de stem van Bastiaan Ragas zo mooiii de kostuums bij de presentatie, alles heel abstract zwart-wit vond ik wel erg goed bedacht, ziet er echt stijlvol uit.
Oud 26-10-2002, 22:40
Balance
Balance is offline
Citaat:
Diddl'tje schreef:
Vandaag Fosse (Zie topic ) en morgen Rocky over the Rainbow... Zondag nogmaals Fosse of nogmaals Sound of Music... En in maart drie musketiers Daar heb ik al kaarten voor

(En tussendoor nog veel te veel )

bij die 'tussendoor' moet absoluut Copacabana!!!! K kom er net vandaan en hij is echt geweldig! Cystine en Danny zijn echt super
Oud 26-10-2002, 23:14
Diddl'tje
Diddl'tje is offline
Citaat:
linda85 schreef:
bij die 'tussendoor' moet absoluut Copacabana!!!! K kom er net vandaan en hij is echt geweldig! Cystine en Danny zijn echt super
Je dacht toch niet dat ik Dan in de steek zou laten he Das een vriendje van me
Oud 27-10-2002, 19:43
Starfish
Starfish is offline
Ik ga zondag naar aida, wat vonden jullie daarvan????
Heb vanalles gehoord, maar hier zitten de kenners
Oud 27-10-2002, 19:55
Diddl'tje
Diddl'tje is offline
Citaat:
Starfish schreef:
Sinds Bastiaan eruit is en Marleen en Leona meer spelen is het er zeker op vooruit gegaan Het is een beetje typisch JvdE, maar op zich een hele mooie productie...
Oud 27-10-2002, 21:33
Balance
Balance is offline
Citaat:
Starfish schreef:
Echt een top musical!! Ik vond hem zelf waanzinnig mooi, aangezien d'r echt een mooi liefdesverhaal in zit en het decor echt waanzinnig is!!!
En natuurlijk de liedjes... echt top!

Veel plezier!
Oud 22-12-2002, 00:33
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
linda85 schreef:
Naar copacabana ben ik nou net niet geweest. Daar gingen mijn ouders wel heen, maar die waren er eigenlijk niet zo heel enthausiast over. Maar ja, die hebben ongeveer ook precies de tegen overgestelde smaak van mij, dus dat zegt nog niks.

Maar Danny zal het ongetwijfeld goed doen in Copacabana
Oud 23-12-2002, 15:17
Balance
Balance is offline
Citaat:
G.T.C. schreef:
Naar copacabana ben ik nou net niet geweest. Daar gingen mijn ouders wel heen, maar die waren er eigenlijk niet zo heel enthausiast over. Maar ja, die hebben ongeveer ook precies de tegen overgestelde smaak van mij, dus dat zegt nog niks.

Maar Danny zal het ongetwijfeld goed doen in Copacabana

Nou, het kan best dat je ouders d'r niet zo enthousiast over waren, want eigenlijk bijna alle recensies die ik gelezen heb waren ook vrij negatief.
Maar goed, bij mij is het misschien al snel goed, kben nou naar 6 musicals (en 1x musicals in ahoy) geweest en maar één musical vond ik echt niet leuk... = a chorus line
Zondag ga ik naar the sound of music

Maar goed, ik vond Copa dus wel heel erg leuk!
Oud 09-01-2003, 16:07
Field
Field is offline
Ja t word een toppertje!!!!

ik ga geloof ik 1 of 2 weken na de premiere, k hoop dat ik een beetje gunstig zit (1e rang - balkon)

maar eerst volgende week naar SNF voordat deze sluit en ik geloof de week daarop naar copacabana....

word een geweldig musicaljaar (evenals 2002 btw)

Ivo.
Oud 10-01-2003, 12:55
Balance
Balance is offline
de kaarten zijn 40 tot 60 euro!!!

Echt aso hoor, die prijzen zijn niet normaal bij JvdE

Op een oud musicalkaartje van 2 jaar terug zag ik dat de prijzen toen nog zo'n 42 GULDEN waren. Dat was 1e of 2e rang.
Nu is de 1e rang dus 60 EURO en de 2e 50!!

Ik denk niet dat ik dat er voor over heb hoor, het is allemaal erg mooi, maar van 60 euro kan je heel veel meer mooie dingen doen.
Of wachten tot er een actie is ofzo... :/
Oud 10-01-2003, 17:46
Field
Field is offline
Ik heb toch echt 65 euro per kaat betaald hoor

maar ik vind het de moeite wel waar, al is het inderdaad erg duur.
Oud 01-02-2003, 18:27
musical-lovah
musical-lovah is offline
hey!!!!! nog meer musical FREAKS!!!!!
ik ben al SUPAH lang musical fan (naja vanaf Miss Saigon, maar zat toen nog in groep 6 ofzow!!!)
de eerste musical waar ik heen ging was Saturday Night Fever!! die was echt SupaH Koewl!!!!
toen kwam Of course AIDA!!! en daarbij moest ik huilen, zow mooi!! sinds AIDA "ken" ik bas (naja vand e cd dan)
ik kreeg helemaal kippenvel enne sinds ik voor het eerst die CD hoorde wilde ik weten wie het was, 5 weken later wist ik pas wie Bastiaan was en ik vind hem ook nog eens lekker!!!!!! naja ik ben dus helemaal freaked out van BAS!!!
enne daarom MOET ik naar 3M.
bij AIDA had ik namelijk rene (ook erg goed overigens)
ik vond Bas en Chaira heel mooi samen klinken, maar Tooske (in mijn vrienden club ook wel DOOSKE genoemd) mag ik echt niet!!!
al vanaf bij TMF vind ik haar al nep en zich gedragen of ze alles is (sorry als ik hiermee mensen kwets ofzow, maar jah ik geef mijn mening)
en ik heb afgelopen woensdag bas en Tooske horen zingen bij 538, nou, ik weet niet HOE die stemmen zijn gekozen maar het klinkt niet samen (apart vind ik het wel weer mooi klinken, en vind ik zelfs Tooske wat hebben)
ik werd echt gek toen ik het hoorde!!
nu blijf ik hopen, dat wanneer ik naar 3M ga dat ik WEL Bas heb (hij is dan bijna jarig en daar horen cadeautjes bij) en GEEN Tooske..
wisten jullie trouwens al dat Joost de Jong (jah de hoofdrol speler uit SNF) Bas zijn vaste understudie word!! naja het KAN niet meer stuk naar mijn mening!!!!!

Ook al denk ik dat het door de media erg word opgeblazen, en het zo wel erg comercieel word!!! dat vind ik wel jammer, nu heb ik namelijk GROOTSE beelden voorgesteld van die musical, en hoopelijk stelt het me neit teleur!!!!
Oud 01-02-2003, 20:56
Balance
Balance is offline
Citaat:
musical-lovah schreef:
hey!!!!! nog meer musical FREAKS!!!!!
ik ben al SUPAH lang musical fan (naja vanaf Miss Saigon, maar zat toen nog in groep 6 ofzow!!!)
de eerste musical waar ik heen ging was Saturday Night Fever!! die was echt SupaH Koewl!!!!
toen kwam Of course AIDA!!! en daarbij moest ik huilen, zow mooi!! sinds AIDA "ken" ik bas (naja vand e cd dan)
ik kreeg helemaal kippenvel enne sinds ik voor het eerst die CD hoorde wilde ik weten wie het was, 5 weken later wist ik pas wie Bastiaan was en ik vind hem ook nog eens lekker!!!!!! naja ik ben dus helemaal freaked out van BAS!!!
enne daarom MOET ik naar 3M.
bij AIDA had ik namelijk rene (ook erg goed overigens)
ik vond Bas en Chaira heel mooi samen klinken, maar Tooske (in mijn vrienden club ook wel DOOSKE genoemd) mag ik echt niet!!!
al vanaf bij TMF vind ik haar al nep en zich gedragen of ze alles is (sorry als ik hiermee mensen kwets ofzow, maar jah ik geef mijn mening)
en ik heb afgelopen woensdag bas en Tooske horen zingen bij 538, nou, ik weet niet HOE die stemmen zijn gekozen maar het klinkt niet samen (apart vind ik het wel weer mooi klinken, en vind ik zelfs Tooske wat hebben)
ik werd echt gek toen ik het hoorde!!
nu blijf ik hopen, dat wanneer ik naar 3M ga dat ik WEL Bas heb (hij is dan bijna jarig en daar horen cadeautjes bij) en GEEN Tooske..
wisten jullie trouwens al dat Joost de Jong (jah de hoofdrol speler uit SNF) Bas zijn vaste understudie word!! naja het KAN niet meer stuk naar mijn mening!!!!!

Ook al denk ik dat het door de media erg word opgeblazen, en het zo wel erg comercieel word!!! dat vind ik wel jammer, nu heb ik namelijk GROOTSE beelden voorgesteld van die musical, en hoopelijk stelt het me neit teleur!!!!
haha, het verhaal doet d'r niet toe?
Oud 05-02-2003, 15:34
Diddl'tje
Diddl'tje is offline
Citaat:
musical-lovah schreef:

Voor zo'n grote fan heb je wel een heleboel producties gemist dan

En ten eerste; Bas en Tooske passen qua stem niet? Dan heb jij Bas en Chaira nooit gehoord, vooral in het begin konden die twee echt niks samen.

Ten tweede; hij heeft er niet zoveel aan om understudy te zijn. Als hij nou nog alternate was...

Regels voor berichten