Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() ![]() ik vind de stemmen van bas en chaira juist heel goed bij elkaar passen, evenals de stemmen van bas en tooske. Maar goed, zal wel aan mij liggen ![]() ![]() Ik wil er iig zeker weten heen, de stukjes die ik nu heb gezien zijn echt het genre waar ik van houd, lekker beetje drama met mooie liedjes. Vink altijd mooier als een showmusical (hoewel copacobana me ook wel heel gaaf lijkt, ga ik zaterdag heen maar dat terzijde ![]() Het lijkt mij absoluut een groot hit van volgend jaar, hoewel SOM natuurlijk ook niet vergeten kan worden!
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (beetje te veel nageaapt van sister act en bovendien is wat ik d'r over gelezen heb alles ook niet zo heel best...) En Tanz der Vampire ken ik niet en zal ik waarschijnlijk ook niet heen gaan, want 't geld raakt een beetje op met al die musicals ![]() Voor mij wordt 't dus zeker de 3 musketiers!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() (En tussendoor nog veel te veel ![]()
|
![]() |
ja ik las opeens dat die premiere pas in maart 2003 is??? waarom dan al die media aandacht, reclame en meer van dat soort onzin? beetje overdreven, alsof ze er een hype van willen maken ofzo.
Ik heb dat cdtje ontvangen, moet het nog eens goed luisteren. Tooske zong al voordat ze bij tmf ging werken, maar alsnog vind ik haar niet zo overtuigend eigelijk. Ik vind haar niet zo'n musicaltypje..maar dat kan aan mij liggen. Stanley Burleson en Pia Douwes zijn erg koel en ik vind de stem van Bastiaan Ragas zo mooiii ![]() |
![]() |
||
Citaat:
bij die 'tussendoor' moet absoluut Copacabana!!!! K kom er net vandaan en hij is echt geweldig! Cystine en Danny zijn echt super ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En natuurlijk de liedjes... echt top! Veel plezier!
||
Citaat:
Maar Danny zal het ongetwijfeld goed doen in Copacabana ![]()
||
Citaat:
Nou, het kan best dat je ouders d'r niet zo enthousiast over waren, want eigenlijk bijna alle recensies die ik gelezen heb waren ook vrij negatief. Maar goed, bij mij is het misschien al snel goed, kben nou naar 6 musicals (en 1x musicals in ahoy) geweest en maar één musical vond ik echt niet leuk... = a chorus line Zondag ga ik naar the sound of music ![]() Maar goed, ik vond Copa dus wel heel erg leuk!
|
![]() |
Ja t word een toppertje!!!!
ik ga geloof ik 1 of 2 weken na de premiere, k hoop dat ik een beetje gunstig zit (1e rang - balkon) maar eerst volgende week naar SNF voordat deze sluit en ik geloof de week daarop naar copacabana.... word een geweldig musicaljaar (evenals 2002 btw) Ivo.
|
de kaarten zijn 40 tot 60 euro!!!
![]() Echt aso hoor, die prijzen zijn niet normaal bij JvdE Op een oud musicalkaartje van 2 jaar terug zag ik dat de prijzen toen nog zo'n 42 GULDEN waren. Dat was 1e of 2e rang. Nu is de 1e rang dus 60 EURO en de 2e 50!! Ik denk niet dat ik dat er voor over heb hoor, het is allemaal erg mooi, maar van 60 euro kan je heel veel meer mooie dingen doen. Of wachten tot er een actie is ofzo... :/
|
![]() |
hey!!!!! nog meer musical FREAKS!!!!!
ik ben al SUPAH lang musical fan (naja vanaf Miss Saigon, maar zat toen nog in groep 6 ofzow!!!) de eerste musical waar ik heen ging was Saturday Night Fever!! die was echt SupaH Koewl!!!! toen kwam Of course AIDA!!! en daarbij moest ik huilen, zow mooi!! sinds AIDA "ken" ik bas (naja vand e cd dan) ik kreeg helemaal kippenvel enne sinds ik voor het eerst die CD hoorde wilde ik weten wie het was, 5 weken later wist ik pas wie Bastiaan was en ik vind hem ook nog eens lekker!!!!!! naja ik ben dus helemaal freaked out van BAS!!! enne daarom MOET ik naar 3M. bij AIDA had ik namelijk rene (ook erg goed overigens) ik vond Bas en Chaira heel mooi samen klinken, maar Tooske (in mijn vrienden club ook wel DOOSKE genoemd) mag ik echt niet!!! al vanaf bij TMF vind ik haar al nep en zich gedragen of ze alles is (sorry als ik hiermee mensen kwets ofzow, maar jah ik geef mijn mening) en ik heb afgelopen woensdag bas en Tooske horen zingen bij 538, nou, ik weet niet HOE die stemmen zijn gekozen maar het klinkt niet samen (apart vind ik het wel weer mooi klinken, en vind ik zelfs Tooske wat hebben) ik werd echt gek toen ik het hoorde!! nu blijf ik hopen, dat wanneer ik naar 3M ga dat ik WEL Bas heb (hij is dan bijna jarig en daar horen cadeautjes bij) en GEEN Tooske.. wisten jullie trouwens al dat Joost de Jong (jah de hoofdrol speler uit SNF) Bas zijn vaste understudie word!! naja het KAN niet meer stuk naar mijn mening!!!!! Ook al denk ik dat het door de media erg word opgeblazen, en het zo wel erg comercieel word!!! dat vind ik wel jammer, nu heb ik namelijk GROOTSE beelden voorgesteld van die musical, en hoopelijk stelt het me neit teleur!!!!
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En ten eerste; Bas en Tooske passen qua stem niet? Dan heb jij Bas en Chaira nooit gehoord, vooral in het begin konden die twee echt niks samen. Ten tweede; hij heeft er niet zoveel aan om understudy te zijn. Als hij nou nog alternate was... ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Je DVD-collectie Freshh~ | 234 | 08-03-2005 15:33 | |
Liefde & Relatie |
Wat verwacht jij van vrienden? Verwijderd | 55 | 24-10-2004 21:29 | |
Muziek |
Slechtste live act Verwijderd | 212 | 25-03-2004 22:50 | |