Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2007, 12:33
Verwijderd
Citaat:
terror koekjes schreef op 07-07-2007 @ 11:36 :
Er zijn ook kersen maar die hangen in de boom dus daar kunnen ze niet bij.
Haha, beetje patsen met hun kersen maar ze kunnen er niet eens bij Tsktsk.

Maar gelukkig heb je er wel internet.

Ontopisch;
Ik werd wakker omdat ik droomde dat iemand mij heel hard tegen de kop sloeg, maar bij nadere inspectie bleek dat enkel het geluid te zijn van de kat die mijn stoel onderkotste. Ik weet nog niet zo goed wat beter is, maar het is allebei niet al te plezant wakker worden. Gelukkig bleek toen dat er energiedrank in huis was en dat ik aangenomen ben voor Media & Cultuur YESSSSS. Zometeen ga ik maar eten zoeken en daarna richting Schiphol want ik ga een vriend ophalen die een jaar in China heeft gewoond.
Advertentie
Oud 07-07-2007, 12:48
Verwijderd
Gister eerst soortvanbruiloftsfeest van teamgenoot, daarna soortvanafscheid met llv, daarna zonder reden doordrinken
Vandaag mag ik misschien EINDELIJK werken maar ze zullen mij wel weer afbellen.
Oud 07-07-2007, 12:55
Moustache
Moustache is offline
Gewerkt, gedronken, en een hele leuke nacht gehad
Vandaag tent opzetten, naar de stad voor wat kleine spulletjes voor de vakantie, en vanavond belandt ik vast wel weer in feestelijkheden waar dan ook.
Oud 07-07-2007, 13:03
capibara
capibara is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 07-07-2007 @ 00:27 :
Space invader figuurtjes getekend (want die moeten op m'n muur)
Ja tof, heb ik ook bij een kameraad gedaan. Stuk of 9 invaders en een m00derschip op een muur van 3 meter.
Oud 07-07-2007, 13:43
Verwijderd
Gister preparty bij mij, daarna bbq op school, afscheid 5v enzo, daarna stad en ik heb me uitzonderlijk vermaakt.
Oud 07-07-2007, 13:44
Larry Flint
Larry Flint is offline
gisteren super lekker gekookt met een vriendin, daarna kwam nog een andere vriendin en mn vriendje en hebben we films gekeken en dat was leukkk. vanochtend uitgeslapen, en nu moet ik allemaal saaie dingen doen want ik word gek van de rommel.
vanavond weet ik nog niet maar dat zie ik dan wel.
Oud 07-07-2007, 14:40
kuik
kuik is offline
gister naar 5 days off, was tof vanochtend werd ik wakker om 12 uur en was ik echt superbrak terwijl ik echt niet veel had gedronken maar ik had dan ook een stressvolle week achter de rug. maar ik ging met een vriendin koffie drinken bij coffee company in de pijp en dat was precies wat ik nodig had. nu ga ik mn kamer opruimen, schoonmaken en mn koelkast leegmaken, want ik ga de komende hele week bij mijn ouders doorbrengen.
Oud 07-07-2007, 15:22
Verwijderd
ik krijg steeds meer zin in lowlands
daarvoor eerst nog tsjechië yesss
en ik kom er net achter dat ik pas om acht uur zou moeten beginnen met werken maar dan is er natuurlijk helemaal geen terras meer aaraljfa;pweur la;sjkf
there goes my money
Oud 07-07-2007, 15:43
Verwijderd
afgelopen nacht gewerkt, ik deed garderobe en ik kwam tot de conclusie dat ik eigenlijk heel blij ben dat ik dat nooit hoef te doen. ik ging bijna op de vuist met een jongen en want hij wilde mijn hokje in om zijn jas te pakken, en eigenlijk vond ik het jammer dat hij het uiteindelijk niet deed want hij was enorm irritant en dan had ik een goed excuus gehad vanavond gelukkig weer normaal werken
Oud 07-07-2007, 16:47
Metal
Metal is offline
Scatterbrain zojuist: "woah jij ziet er moe uit."

En wanneer ik in de spiegel kijk zie ik iemand die zo dood neer kan vallen. Dus het klopt wel wat ze zei.

Dadelijk maar eens even eten. En vanavond hakken in utrecht met µ-fke en cha0s.
Oud 07-07-2007, 17:40
Luna
Luna is offline
Citaat:
kuik schreef op 07-07-2007 @ 14:40 :
coffee company in de pijp
daar werkte ik, leukste van alle filialen

ot: gisteravond feestje van studiegenoten en dat was heel leuk en ik was n beetje lam. maar ik deed 2 stappen en toen lag ik in bed want mn scharrelvriendje woont ook in dat huis
vandaag hebben we ontbeten in het gras in de zon en ik ga zo naar een welkomthuis feestje voor het vriendinnetje van mn beste vriendje en daarna zien we wel verder.
morgen weer een feestje, wat een leven.
Oud 07-07-2007, 18:20
Moustache
Moustache is offline
Vakantieinkopen in de stad gedaan, zo even de tent checken, en dan vanavond een filmpje en op tijd naar bed.
Oud 07-07-2007, 18:21
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik kijk al de hele dag naar live aid op ned3 en ik kan niet wachten tot the police. genesis, snow patrol, wolfmother, john butler trio waren echt goed

Laatst gewijzigd op 07-07-2007 om 18:25.
Oud 07-07-2007, 18:29
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
live aid wtf ik bedoel natuurlijk live earth
Oud 07-07-2007, 18:55
*oma*
*oma* is offline
Gisteren gaf ik een feestje en ik heb hele mooie kadootjes gekregen (oa een dansmat voor de PS) en heel veel cocktails gedronken en een vieze mojito gemaakt. Vandaag opening van de eindexamententoonstelling en morgen op vakantie en de dansmat moet mee van mijn moeder, haha .
Oud 07-07-2007, 19:06
innogen
innogen is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 07-07-2007 @ 00:27 :
Space invader figuurtjes getekend (want die moeten op m'n muur)
Jouw muur ja?

Je moet maar een keer sturen wat je er op gaat zetten enzo, nu ben ik nieuwsgierig Ik heb nog verder niets gehoord van sls, maar waarschijnlijk ligt het al daar in de post en ik daar pas weer NA dour. Wanneer ik iets weet dan hoor je het wel

Ohja vandaag heb ik gewerkt en het was een fokking chaos met een nieuwe aanbiedingsbrochure die vandaag inging en we hadden ongeveer de helft niet eens binnen en dingen waren al meteen uitverkocht en ja dan krijg je vervelende zeurende klanten
Oud 07-07-2007, 19:23
Drez
Drez is offline
te lang uitgeslapen voor het eerst sinds lang, met mijn vriendje heroes gekeken en ontbeten en gedoucht, daarna cadeautjes kopen want hij is morgen jarig. en ik ging natuurlijk weer kleren kopen hoera. en daarna geblowd in het nieuwe pand en nu ben ik aan het opruimen en meezingen met foute cd´s en nieuwe kleren passen yea. straks komt een vriendinnetje en gaan we eten daarna gaan we uit en dansen en dan komen er nog meer gave mensen .
Oud 07-07-2007, 21:39
Verwijderd
ik heb alweer meubels in elkaar geknutseld en straks ga ik naar een goabuitenfeestje <3
Oud 07-07-2007, 21:52
Verwijderd
Ik heb vandaag gewerkt met Shoarm en dat was uiterst gemütlich! Nu ga ik het vriendje bellen, spullen pakken en naar de boot om daar te slapen. En morgen weer werken. Yoechei!
Oud 07-07-2007, 22:32
Verwijderd
Ik heb ook gewerkt Ongeveer zeven mensen bediend in twee uur maar ja heh. En als ik overdreven lief doe tegen mijn collega's zijn ze best te pruimen. Zometeen misschien nog de stad in maar dat hangt af van een vriendinnetje dat pas om twaalf uur klaar is met werken.
Oud 07-07-2007, 22:41
lapin
lapin is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 07-07-2007 @ 21:52 :
het vriendje ,
mijns neeeee
Oud 07-07-2007, 22:43
Verwijderd
Heeee toevalligerwijs heb ik vandaag met mijns. gewerkt en het was chill. Zometeen ga ik bier drinken.
Oud 07-07-2007, 22:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
innogen schreef op 07-07-2007 @ 19:06 :
Jouw muur ja?

Je moet maar een keer sturen wat je er op gaat zetten enzo, nu ben ik nieuwsgierig Ik heb nog verder niets gehoord van sls, maar waarschijnlijk ligt het al daar in de post en ik daar pas weer NA dour. Wanneer ik iets weet dan hoor je het wel
Ja hee, 't word ook zo'n lange zin als ik steeds 'de muur van de kamer van innogen die ik straks voor 10 maanden ga bewonen' moet typen.

DIT was trouwens een beetje het idee dat ik had. Ik wou eerst die stickers bestellen, maar ik zag ineens dat je dan 60 dollar aan verzendkosten betaald. Hellz no! Dus ik maak nu gewoon nette sjablonen en verf 't er dan op. Jij toevallig nog voorkeur voor kleuren? Want ik vind 't lastig kiezen.

En over dat SLS: Ik heb er geen haast mee hoor, dus doe rielekst, geniet van Dour (grr, jij wel!) en dan zie ik 't vanzelf wel verschijnen.

ot:
Heel de dag weer geen reet uitgevoerd en net even naar het verjaardagsfeestje van m'n achternicht geweest. Ze had een zaaltje gehuurd en 't was allemaal heel goed geregeld en heel de familie was er... maar ik heb eigenlijk helemaal niks met al die mensen dus ik ben na 2 uurtjes maar weer naar huis gegaan.
Morgen effe door de stad sjokken en nog meer niks doen. Nu kan 't nog, overmorgen is m'n vakantie weer afgelopen.
Oud 07-07-2007, 23:03
Mark-The-Local-Hero
Mark-The-Local-Hero is offline
Ik ben Se7en aan het kijken, blijft een masterlijke film met een erg duister sfeertje
Oud 07-07-2007, 23:49
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Mark-The-Local-Hero schreef op 07-07-2007 @ 23:03 :
Ik ben Se7en aan het kijken
maar ik heb hem al iets te vaak gezien dus ik ga zo denk ik in bad. En argarggg teveel bier en wodka en ik weet eigenlijk niet hoeveel meer gisteren en ik weet uberhaupt niet zoveel meer van gisternacht behalve dat ik in JIMMY WOO belandde HAHA. Wat een ongelooflijke kuttent nu ben ik al de ganse dag geirriteerd en moe vanwege slaapgebrek.
Oud 08-07-2007, 00:54
Broeder
Broeder is offline
Ik ehm ja.
Oud 08-07-2007, 01:34
June bug
June bug is offline
Ik ging naar de verjaardag van m'n oom en we zouden een rondvaart op de zaanse schans doen maar de boot was kapot dus toen hebben we daar maar wat rondgewandeld, uit eten geweest en nu ben ik net thuis (tyfuseind rijden ) Morgen naar Sjockrock want daar komt Mudhoney en t wordt mooi weer dus ik heb er zin in. Alleen genaaid dat ik maandag om half 7 ofzo op moet staan
Oud 08-07-2007, 01:44
Verwijderd
Ik ben al twee dagen ziek en lig dus ook al twee dagen in bed wat ervoor zorgt dat ik op de vreemdste momenten moe ben en op andere momenten als ik wil slapen weer klaarwakker ben, .
Oud 08-07-2007, 01:49
Verwijderd
omg ik ben naar de hollywood geweest
Oud 08-07-2007, 01:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
omg.
1) Waarom?!, 2) Hoe erg is't daarbinnen?
Oud 08-07-2007, 02:38
Verwijderd
Eh ja schiphol, ik had daar heel gave quests, zoals sluipend rondom mensen kruipen en over de grond rollen en je achter de bagage van de willekeurige omstandigers verstoppen. Dat was lief want we waren spionnenninja's en onze prijs was te duur bier en een ballon waar een vliegtuig op stond en ehhhh nog wat? En daarna chillen met jointjes en bier, in het Vondelpark. Het was eigenlijk heel leuk maar ik breng teveel tijd onder de mensen door dus nu vind ik ze allemaal een b eetje kut, behalve dan het joch dat net terug is uit China want die heb ik al een jaar niet gezien. Nee ik moet ook niet zeuren want het was gewoon heel gaaf en er waren allemaal gave mensen maar ik heb geloof ik ruzie met een goede vriend van mij want die ging opeens schelden op hoe vervelend ik was ja hallo En ik zat nog wel gewoon een beetje verwonderd rond te kijken en niks bijzonders aan het doen kgg en de reden dat hij uberhaupt op het feestje was, kwam doordat ik 'm er aan herinnerde en later, toen 'ie verdwaald was en me belde, uitlegde hoe 'ie er moest komen. Maar dat doet hij wel vaker en de volgende dag is 'ie opeens heel aardig wtf, ik krijg er geen hoogte meer van. Toen wilde hij maar peuken van me bietsen maar die kreeg hij niet want ik zei dat hij mij haatte en toen heeft 'ie de hele avond niet meer tegen me gepraat ah ah ah en mijn latere grote verzoenoffer van nicotine moest 'ie ook niet. Maar ondertussen wel tegen andere mensen zeggen dat 'ie me digt wtfff. IK SNAP HET NIET MEEEEERRRRRR en dat haat ik pff iedereen moet dood. Behalve alle andere mensen vanavond maar kg zulke dingen verpesten mijn hele avond. Crackjong, doe niet kut of tief dan helemaal op ofzo, maar ga me niet wegjagen wanneer je er opeens geen zin in hebt en dan opeens weer mierzoet doen als je iets van me moet.

Hij heeft trouwens ook mijn ballon kapotgemaakt aarr

Nou laat maar zitten jongens, ik weet de weg naar L&R wel
Oud 08-07-2007, 03:26
Carn
Carn is offline
Michael Bay just raped my youth
Oud 08-07-2007, 04:20
Verwijderd
Citaat:
Shoarm schreef op 07-07-2007 @ 22:43 :
Heeee toevalligerwijs heb ik vandaag met mijns. gewerkt en het was chill. Zometeen ga ik bier drinken.
Het is gelukt.
Oud 08-07-2007, 06:36
first eror
first eror is offline
Net terug van een lekker feestje ter ere van het heugelijke nieuws dat ik toch de kleinzoon van Piet Veerman blijk te zijn.

Oud 08-07-2007, 09:04
*oma*
*oma* is offline
Straks op vakantie!
Oud 08-07-2007, 10:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 07-07-2007 @ 11:36 :
Nah ik ging een stukje liggen en toen ging ik een stukje lopen en toen ging ik een stukje zitten en er waren heel veel bergen en ik heb knientjes gezien en heel veel gebral gehoord en toen kreeg ik een tampon dat was wel fijn want ik was ver van onze hut. Er zijn ook kippen en die kan je voeren en dan gaan ze vechten en dat is wel gaaf maar ze gaan niet dood. Er zijn ook kersen maar die hangen in de boom dus daar kunnen ze niet bij.
Oud 08-07-2007, 11:20
llell
llell is offline
ik bak een cake
Oud 08-07-2007, 11:39
Verwijderd
gisteren heb ik in het moeras-bos gechilled met matties van mij en daarna ben ik naar huis gegaan en was ik zoooo stoned dat ik zelfs nog een joint over heb van gisteren . daarna heb ik nog wat huishoudelijke taken gedaan en ben in slaap gevallen voor de televisie. daarnet heb ik de was buiten opgehangen in het zonnetje en zometeen even afwassen en dan heb ik wel weer genoeg gedaan in het huis.
Oud 08-07-2007, 12:33
Moustache
Moustache is offline
Gisteravond Babel gekeken en die vond ik wel aardig. Vandaag nog niet zoveel gedaan maar ik ben in ieder geval eindelijk een beetje over mijn drastische slaaptekort heen. Zometeen nog even bij een vriend langs voor wat diepe gesprekken onder het genot van een biertje en een peukje
Oud 08-07-2007, 12:59
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Carn schreef op 08-07-2007 @ 03:26 :
awww
Oud 08-07-2007, 13:12
Verwijderd
Leuk want ik ging naar de Museumnacht en daar hebben we oesters gegeten en heb ik een gigantische fles champagne gewonnen. En een karaktertest laten doen en ik ontdekte dat ik helemaal niet zo aardig ben als dat ik altijd dacht. Daarna nog even uit waar een vriend zo straalbezopen was dat hij continu in slaap viel en nu ben ik wakker, ga ik me aankleden en dan naar Amsterdam voor Björk! (L)
Oud 08-07-2007, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-07-2007 @ 01:59 :
omg.
1) Waarom?!, 2) Hoe erg is't daarbinnen?
mijn neefje moest zonodig uit en aangezien dat een dansiets is MOEST IE GAAN en t is echt gaar binnen, allemaal sjonnies, anitas en losers de enige plekken waar ik wel kon lachen was in de JUMP basement en in die skihut want dat was zo slecht dat t leuk was...

hier kom ik echt niet meer overheen voorlopig
Oud 08-07-2007, 14:01
Jones
Ik ben gruwelijk brak.
Oud 08-07-2007, 14:03
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik was dit weekend chief commander plaatjesuitzoeken op een feestje en dat was erg leuk want ik overtuigde botulismf van de noodzaak van bjork's declare independance en dat right said fred toch echt niet kan ontbreken en nog een heleboel plaatjes, ohja VON SPAR gerepresent en men hoorde dat het goed was. en nu heb ik nog een ambitie erbij en dat is songmeister worden. en mijn ouders kwamen terug van vakantie en ik kreeg een beeldje van een elfje van ze, zo'n hele foute. maar ik vind hem eigenlijk wel mooi. en ik ben moe want nog steeds brak van het weekend.
Oud 08-07-2007, 14:07
vixen
vixen is offline
Gisteren het verjaardagsfeestje in Nijmegen, wat misschien nog wel leuker was dan dat in Utrecht, want natuurlijk is nmgn de hometown dus cooler. Jammer dat ik 20,- ben kwijtgeraakt. Ik zat aan tafel en dacht 'wow, 20,- in mijn zak' en nu werd ik wakker en was ie daar niet meer. Zonde. Hele coole cadeaus gekregen en iedereen was dronken.
Oud 08-07-2007, 14:33
innogen
innogen is offline
Citaat:
Nou ZO erg was het nu toch ook weer niet? Het had veel erger kunnen zijn iig

@TT; dat is wel tof ja . Voorkleur voor kleuren heb ik niet echt, geen vieze poepkleur bruin als het even kan maar voor de rest is het allemaal wel prima.
Oud 08-07-2007, 14:33
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
tis maar 20 euro.

ik heb de afgelopen twee dagen een festival gepresenteert twee dagen lang bands aan elkaar lullen, acts aankondigen en vooral gratis bier zuipen. het was fucking leuk, grandioos hard en ik ben mtotaal doof momenteel. volgend jaar weer!
Oud 08-07-2007, 15:23
Verwijderd
Museumnacht was gaaf
Oud 08-07-2007, 15:30
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
qft
Oud 08-07-2007, 15:53
teenager
teenager is offline
ik ging naar een feest van een meisje dat ik niet kende maar die een vriendin is van een vriend van me.
ik spotte daar twee forummers, volgens mij Luna, en eentje waarvan ik de naam niet weet met krullen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten