|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tsktsk.Maar gelukkig heb je er wel internet. Ontopisch; Ik werd wakker omdat ik droomde dat iemand mij heel hard tegen de kop sloeg, maar bij nadere inspectie bleek dat enkel het geluid te zijn van de kat die mijn stoel onderkotste. Ik weet nog niet zo goed wat beter is, maar het is allebei niet al te plezant wakker worden. Gelukkig bleek toen dat er energiedrank in huis was en dat ik aangenomen ben voor Media & Cultuur YESSSSS. Zometeen ga ik maar eten zoeken en daarna richting Schiphol want ik ga een vriend ophalen die een jaar in China heeft gewoond. |
|
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
ot: gisteravond feestje van studiegenoten en dat was heel leuk en ik was n beetje lam. maar ik deed 2 stappen en toen lag ik in bed want mn scharrelvriendje woont ook in dat huis vandaag hebben we ontbeten in het gras in de zon en ik ga zo naar een welkomthuis feestje voor het vriendinnetje van mn beste vriendje en daarna zien we wel verder. morgen weer een feestje, wat een leven.
|
|
||
|
Citaat:
![]() Je moet maar een keer sturen wat je er op gaat zetten enzo, nu ben ik nieuwsgierig Ik heb nog verder niets gehoord van sls, maar waarschijnlijk ligt het al daar in de post en ik daar pas weer NA dour. Wanneer ik iets weet dan hoor je het wel Ohja vandaag heb ik gewerkt en het was een fokking chaos met een nieuwe aanbiedingsbrochure die vandaag inging en we hadden ongeveer de helft niet eens binnen en dingen waren al meteen uitverkocht en ja dan krijg je vervelende zeurende klanten
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
DIT was trouwens een beetje het idee dat ik had. Ik wou eerst die stickers bestellen, maar ik zag ineens dat je dan 60 dollar aan verzendkosten betaald. Hellz no! Dus ik maak nu gewoon nette sjablonen en verf 't er dan op. Jij toevallig nog voorkeur voor kleuren? Want ik vind 't lastig kiezen. En over dat SLS: Ik heb er geen haast mee hoor, dus doe rielekst, geniet van Dour (grr, jij wel!) en dan zie ik 't vanzelf wel verschijnen. ot: Heel de dag weer geen reet uitgevoerd en net even naar het verjaardagsfeestje van m'n achternicht geweest. Ze had een zaaltje gehuurd en 't was allemaal heel goed geregeld en heel de familie was er... maar ik heb eigenlijk helemaal niks met al die mensen dus ik ben na 2 uurtjes maar weer naar huis gegaan. Morgen effe door de stad sjokken en nog meer niks doen. Nu kan 't nog, overmorgen is m'n vakantie weer afgelopen.
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]() nu ben ik al de ganse dag geirriteerd en moe vanwege slaapgebrek.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|