![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En nee, thema avond uberhaupt leek me alleen een optie als normale meet een succes(er zijn zo veel leuke thema te bedenken ![]() En woon in amsterdam. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan wel interessant gaan doen over acteerstijlen en -kwaliteiten enzo, maar verder ben ik gewoon een leek. ![]() Maar goed, áls ik dus welkom ben; Amsterdam is op zich wel ok, niet echt naast de deur, maar dan maak ik er wel een dagje TIN (theaterinstituut) neuzen van! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is gewoon voor geeks die lang naar een televisie kunnen kijken met mensen die ze niet kennen. Ik stem dan ook voor Amsterdam: kan ik gewoon naar fietsen als ik jullie saai vind. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
...met een biertje erbij. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben trouwens ook voor inleidingen bij de films, ga ik een essay over Batman schrijven. Waarom ie cool is.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En op de een of andere manier heb ik niet de behoefte mensen die als hobby hebben naar een scherm te kijken te zien, maar wie weet wat voor moois ik allemaal mis ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mocht er ooit nog een britcom meeting komen, dan hou ik me aanbevolen en neem ik m'n hele DVD kast mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Die heb ik geloof ik. Een DVD-speler dus inderdaad, maar dan een heel gave. De duurdere kunnen allemaal 1337 dingen, zoals dingen opslaan/opnemen van de tv op een interne harde schijf, aangesloten worden op allemaal randapparatuur (mediacenters, geluidsshite, subwoofers, computers, euuhhhh), gebruikt worden als brander, etc. Het schijnt dat het geluid en het beeld ook beter zijn maar daar twijfel ik een beetje aan. Je ziet vaak staan dat als je een plasmatv hebt, bijvoorbeeld, dat je dan ook per se een KiSS moet, maar ik denk dat dat meer is van 'als je een dure tv hebt dan moet je ook een dure DVD-speler.' Die van mij is een van de goedkoopste uit de serie dus die heeft alleen de basisfuncties. Regiovrij, kan aangesloten worden op een pc, speelt AVI/MPEG/etc-formaten af en heeft een gave browsefunctie voor als je een gebrand iets hebt met veel verschillende mappen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan evt The Office en Spaced wel meezeulen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Utrecht is nog beter ja. De rest heb ik niet gehoord. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En dan precies op het zelfde moment een zelfde film aan zetten. Ofzo. Hmm, la maar ![]() Citaat:
![]() Maar dat is niet erg voor een filmkijkmeeting. |
![]() |
||
Citaat:
Dinalfos, laat je hoofd eens zien.
|
|