Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
mja, Bleed American heeft gewoon veel toegankelijke nummers, het meest poppy album eigenlijk, vind beter dan Static Prevails...
Clarity heeft naar mijn mening prachtige popsongs, maar die et niet doen voor mij eigenlijk...wellicht een beetje te "vreemd" voor mij... Bleed American vind ik veel consistenter en makkelijker om te luisteren.. zou toch echt eerst met deze plaat beginnen voordat je Clarity en Static Prevails aanschaft... mja idd irritant van dat publiek dat alleen de singles kent van een band - op de brandstapel ermee ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik vind clarity echt prachtig, dat was de eerste cd die ik hoorde van ze..daarna kwam bleed, vond ik ook een mooi album, nog steeds wel..maar toch anders..meer poppy tracks en simpele rock. clarity heeft rustige nummers met mooie melodieen,soms lang uitgewerkt, wellicht te rustig of niet poppy genoeg voor de meeste mensen (aan het publiek te zien). dus ja, idd ik zou ook bleed aanraden aan mensen die de singles koel vinden. maar mensen die ook interesse hebben in iets rustigers moeten zeker clarity even beluisteren.
static prevails is een beetje clarity gemixt met rock... |
![]() |
|
|