Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2007, 15:25
Verwijderd
Ruzies bijleggen <3 Dat is het vermelden waard want doorgaans ontstaan die nooit door geen initiatief tot praten van mijn kant óf ze escaleren heel hard compleet met elkaar maanden, zo niet jaren, negeren. Huhuhu autisme huhu. Nu ben ik niet chagrijnig meer en vind ik iedereen lief

Nu heel veel tekenfilms kijken, vanavond wellicht films en bier, maar dat is wel helemaal in fucking Ouderkerk dus twee uur fietsen dus eigenlijk heb ik geen zin. Ik smacht naar verhuizen en OV

Laatst gewijzigd op 08-07-2007 om 15:28.
Advertentie
Oud 08-07-2007, 15:26
kuik
kuik is offline
gister keek ik se7en voor het eerst helemaal, want ik had hiervoor alleen het begin gezien. vanmorgen geslapen tot 12 uur, gezond, gestudeerd en zometeen ga ik uit eten in delft met mn ouders, mijn broer en zijn vriendin en ik heb er helemaal geen zin in morgen werken in de thuiszorg en ik mag werken bij een meneer die echt de bomb is voor een bejaarde, dus
Oud 08-07-2007, 15:27
capibara
capibara is offline
Ziek zijn sux, gelukkig heb ik nog wat toffe 303/909 vst's, dus daar bliep ik de dag wel mee door.
Oud 08-07-2007, 15:41
idontcare
idontcare is offline
nou ik kom net terug van een weekje vakantie op rhodos het was wel leuk zometeen naar die hard 4.

morgen weer werken, getver.
Oud 08-07-2007, 16:11
Verwijderd
verrot. wuuuhh.
Oud 08-07-2007, 16:25
Verwijderd
Citaat:
RDLF schreef op 08-07-2007 @ 16:27 :
Ziek zijn sux.
Want nu kan ik vanavond niet naar trentemoller en hoop ik maar dat ik op tijd beter ben voor Dour.
Oud 08-07-2007, 17:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben naar de stad geweest en dat was de absolute hel, want het was mooi weer en iedereen moest nog last minute vakantie boodschappen doen en ik kon nergens normaal lopen en daar raakte ik heel erg gefrustreerd van en toen wou ik mensen gaan slaan.
Ook kwam ik erachter dat de Funkie House absoluut niet mijn winkel is en dat ik de H&M nog meer haat dan ooit. En dat de Muffins van dat winkeltje op de hoek bij Sounds echt goddelijk zijn.
Nog even langs m'n werk geweest en geprobeerd met iemand te ruilen zodat ik naar Dour kan, maar m'n leidinggevende lachtte me hard uit, want het is vakantie periode en niemand wil in het weekend werken, plus dat ik erachter kwam dat ik met zomercarnaval moet werken en dat is pas ècht de hel, dus dat is uberpech voor mij.

Wel kwam een vriendin zojuist met het idee om de week voor Lowlands te gaan kamperen op texel ofzo en om een dagje antwerpen te doen, dus 't wordt verder wel een leuke zomer volgens mij.
Oud 08-07-2007, 17:46
ragdoll
ragdoll is offline
net strand en nu wijn en zojuist zijn ik en mijn fruitsalade aangevallen door een wesp.
Oud 08-07-2007, 17:53
Verwijderd
gisteravond feestje gehad, was tof! daarna de stad in geweest en er bleven per ongeluk iets teveel mensen hier slapen. vandaag kwam er visite en vanavond weer. ik heb al vet veel leuke cadeautjes in ontvangst mogen nemen, jess. m'n complete keuken inrichting voor als ik op kamers ga heb ik nu bijna.
Oud 08-07-2007, 17:54
Verwijderd
ik ben naar artis geweest, zometeen naar björk.
Oud 08-07-2007, 17:56
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
uuuf schreef op 08-07-2007 @ 18:53 :
gisteravond feestje gehad, was tof! daarna de stad in geweest en er bleven per ongeluk iets teveel mensen hier slapen. vandaag kwam er visite en vanavond weer. ik heb al vet veel leuke cadeautjes in ontvangst mogen nemen, jess. m'n complete keuken inrichting voor als ik op kamers ga heb ik nu bijna.
Gefeliciteerd nog!
Oud 08-07-2007, 19:16
lapin
lapin is offline
ik heb door de jordaan geslenterd, het nieuwe huis (bouwput) van mn zus bekeken, cheesecake gegeten en daarna sushi terwijl ik een boot tegen de wal zag knallen en vervolgens een zak afval die een ranzig wijf de trein uit gooide terug gebracht en toen kwam ze achter me aan iee
Oud 08-07-2007, 19:39
Verwijderd
Gister Melkweg met Andy C, Kubus en Bang Bang en ten slotte Pendulum. Erg hard, erg vet en mijn benen zijn kapot. Vandaag lekker strand, lekker kleurtje en gegeten bij de Burger King, omdat het toch al zo'n ongezond weekeind was.
Oud 08-07-2007, 19:42
EvilConduct
EvilConduct is offline
Teringverrot.

Gister weer teveel gezopen, sex laten schieten en lekker vervelend lopen doen.

Zoals normaal bleef ik bij vrienden maffen. Een vriend en vriendin van me hadden van die gare sexpillen van de smartshop liggen. Een andere vriend van me en ik hebben er allebei een gebikt. Hij werd na korte tijd al misselijk, ik pas na een uur of twee. Voel me echt ziek als een hond.
Oud 08-07-2007, 21:12
Verwijderd
Citaat:
EvilConduct schreef op 08-07-2007 @ 20:42 :
sex laten schieten
Nooit doen.

Verder heb ik oude foto's bekeken awww en gewerkt en toen eten @ the neighbours en dat was het.
morgen ga ik mijn portret laten tekenen door iemand die dat nu hopelijk goed kan want hij doet kunstacademie. en daarna ga ik naar Amsterdam, Jason Mraz in paradiso
Oud 08-07-2007, 21:21
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Mala schreef op 08-07-2007 @ 22:12 :
Nooit doen.
Mja... Maar het was wel een beetje een vreemde situatie...

Met het meisje dat wel zin had heb ik jaren terug dikke bonje gehad. Bijna op de vuist met haar toenmalige vriend. En het was ook nog eens de ex van de hele brede straatvechter waar ik mee aan het zuipen was...
Oud 08-07-2007, 21:45
kuik
kuik is offline
ooohja ik ging net uit eten en nu haat ik mijn broer officieel. wat een dickhead. nu ga ik lekker slapen, doeieieeee.
Oud 08-07-2007, 21:46
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh dat klinkt bekend ik heb ook altijd een gegronde haat jegens mijn broer na familyhappenings.
Oud 08-07-2007, 21:53
kuik
kuik is offline
ja ik weet niet waarom mijn broer een vriendin heeft en vrienden, want tegenover mij gedraagt hij zich als een complete autist.
Oud 08-07-2007, 21:58
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oeh wederom herkenbaar. is jouw broer er ook zo een die je elke keer weer zo weet te kleineren en af te kankeren dat je liever de rest van de avond op je kamer alleen zou doorbrengen? iedereen zegt altijd dat mijn broer zo sociaal is maar ik merk er weinig van.
Oud 08-07-2007, 21:59
Verwijderd
Citaat:
kuik schreef op 08-07-2007 @ 22:53 :
ja ik weet niet waarom mijn broer een vriendin heeft en vrienden, want tegenover mij gedraagt hij zich als een complete autist.
Omdat op elke potje een deksel past en er altijd meerdere dezelfde potjes en deksels zijn.
Oud 08-07-2007, 22:00
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hmmm maar dan zou je ergens verwachten dat die vriendin dan ook zo erg is, maar in mijn broers geval is dat niet zo want z'n vriendin is wel aardig.
Oud 08-07-2007, 22:27
Verwijderd
Citaat:
lapin schreef op 07-07-2007 @ 22:41 :
mijns neeeee
okokok, mijn vriendje dan

vandaag moest ik werken en ik mocht alle fooi hebben dus dat was leuuuk en toen zag ik mijn oom en tante sinds heel lang toen ik thuis kwam. morgen mag ik eiiiindelijk naar de fysio en ik heb zin in dinsdag want dan ga ik naar het boijmans van beuningen en lunchen op de euromast met mijn vriendje ahwww
Oud 08-07-2007, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 08-07-2007 @ 23:27 :
okokok, mijn vriendje dan

vandaag moest ik werken en ik mocht alle fooi hebben dus dat was leuuuk en toen zag ik mijn oom en tante sinds heel lang toen ik thuis kwam. morgen mag ik eiiiindelijk naar de fysio en ik heb zin in dinsdag want dan ga ik naar het boijmans van beuningen en lunchen op de euromast met mijn vriendje ahwww
omg misschien zie ik je dan wel langswandelen, ik werk tussen de euromast en boijmans in
Oud 09-07-2007, 00:32
Verwijderd
Ik ben net terug van Björk en het was zo ongelofelijk goed en ik was echt met de leukste mensen ooit, echt geniaal. Nu ben ik dus intens gelukkig en morgen wordt hopelijk ook leuk, date. Nu ga ik yoghurt eten.
Oud 09-07-2007, 07:13
kuik
kuik is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 08-07-2007 @ 22:58 :
oeh wederom herkenbaar. is jouw broer er ook zo een die je elke keer weer zo weet te kleineren en af te kankeren dat je liever de rest van de avond op je kamer alleen zou doorbrengen? iedereen zegt altijd dat mijn broer zo sociaal is maar ik merk er weinig van.
ja precies idd
ik weet niet of dat hoort bij oudere broers, hij doet het al sinds ik begon met dingen herinneren en ik dacht dat het wel over zou gaan nu hij VIERENTWINTIG is, maar nee.
en ja mijn broer zijn vriendin is ook heel aardig
Oud 09-07-2007, 10:26
Moustache
Moustache is offline
Gisteravond nog heel even in de stad geweest en dat was best gezellig. Vandaag wordt saai en dan vanavond werken
Oud 09-07-2007, 10:42
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 09-07-2007 @ 00:42 :
omg misschien zie ik je dan wel langswandelen, ik werk tussen de euromast en boijmans in
waar werk je dan?
Oud 09-07-2007, 11:20
Verwijderd
Citaat:
kuik schreef op 09-07-2007 @ 08:13 :

ik weet niet of dat hoort bij oudere broers
nee want de mijne en ik mogen er dan 18 jaar over gedaan hebben maar we worden echt homies nu want we gaan steeds dingen samen doen en hij lucht zijn hart over liefdes enzo
Oud 09-07-2007, 13:19
Verwijderd
Ik sliep uit, heb tosties gemaakt en de krant gelezen. Daarna 3voor12 gebeld omdat ik nog niets gehoord had over Dour en nu blijkt dat we gewoon op de gastenlijst staan. Zo even werken omdat er iemand ziek is en vanavond films kijken ofzo.
Oud 09-07-2007, 13:51
botulismf
botulismf is offline
Nou ik ben al bijna twee dagen ziek en gisternacht had ik ruim 40 graden koorts maar het goede nieuws is dat ik me nog een wilde droom herinner:

Het begon allemaal op een lego-bijeenkomst in een appartementje in een film-noir stad. De droom was ook zwartwit, en dat was heel gaaf, want legostukjes in alle mogelijke grijstinten. Maar goed er waren dus kansloze volwassenen bijeen gekomen om nog eens met lego te spelen, en ik was daar één van. Maar het ging niet zo goed want ik moest naar het ziekenhuis of tenminste ik was ineens in het ziekenhuis. De dokters hadden het over een kleine ingreep want ze hoefden alleen mijn hoofd te amputeren, dus ik was opgelucht want dat viel wel mee. Zo gezegd, zo gedaan, dus toen had ik geen hoofd meer maar een kruisvormig litteken op de plek waar bij de gemiddelde mens de nek begint. Maar ik kon gelukkig nog wel zien, horen, praten en nadenken.

Toen kwam er een flashforward en was de droom ineens in kleur en had ik denk ik al een paar jaar geen hoofd meer maar ik vermaakte me prima en ik had gelukkig ook ineens een rood-zilveren scooter en daarmee crosste ik complete dagen door een frans landschap met bergen en meren. En er zat een misplaatst Forrest Gump-feelgoodsfeertje aan dit deel van de droom, en mijn rode scooter contrasteerde prachtig met de groene achtergrond en mensen vonden het ontbreken van mijn hoofd aandoenlijk en toen werd ik wakker.

Nu begin ik weer een beetje op te knappen en vanavond ga ik naar een optreden van Seal in Trier want mijn moeder wilde daar graag heen voor haar verjaardag dus ehhhh nou we zien wel.
Oud 09-07-2007, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 09-07-2007 @ 11:42 :
waar werk je dan?
cafe coenen, veel leuker en goedkoper dan de euromast en wij hebben een terras met zon al verwacht ik niet dat t zonnig word morgen het is echt kutweer vandaag...

ik heb tot 2 uur in mn nest gelegen en nou wacht ik op normaal weer waar ik niet geelectrocuteerd en nat van word en dan ga ik boodschappen doen. en gister had ik een familiefeestje van de pa van de neven van mn moeder want die werd 85 en dat was een groot christelijk bolwerk dus gingen we maar slechte grapjes maken, en het was in the middle of nowhere in almere en geloof me, dat is uberafgelegen en heel ver van rotterdam, en toen was ik om 12 uur thuis en erg moe
Oud 09-07-2007, 14:16
botulismf
botulismf is offline
Ik ben momenteel gebiologeerd door het spinnetje dat een web aan het weven is tussen mijn speaker en mijn monitor.
Oud 09-07-2007, 14:18
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 09-07-2007 @ 14:51 :
blablabla
gast wtf hahahahaahha
moest je kotsen?
en ik zou met liefde thuisblijven voor seal, maarja, je hebt er al voor gelapt he.

ontopic, ik heb net zes sudoku's opgelost en nu ga ik es effe schilderen ofzo.
Oud 09-07-2007, 14:21
botulismf
botulismf is offline
Ik hoefde niet te kotsen, maar dat zou ook lastig gaan met dichtgenaaid keelgat. Mijn moeder claimt trouwens wel dat ik er magerder uitzie dan ooit maar dat claimt ze elke keer dat ze me ziet.

En Seal heeft best een paar degelijke nummers, hoor.
Oud 09-07-2007, 14:25
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
moeders zeggen dat toch altijd. behalve mijn moeder dan want die zegt er alleen iets van als ik een kilo ben aangekomen.
Oud 09-07-2007, 14:25
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
seal suxx
Oud 09-07-2007, 14:26
botulismf
botulismf is offline
Oud 09-07-2007, 14:26
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hij heeft wel met heidi klum geneukt, dat doet me wel deugd.
Oud 09-07-2007, 14:29
botulismf
botulismf is offline
Haha dan gaat 'Kiss From A Rose' ongetwijfeld daarover. Ik voel een vreemde drang tot het maken van een spanbord opborrelen.
Oud 09-07-2007, 14:30
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
neeeeee kiss from a rose was eeuwen daarvoor. toen zat heidi nog met die flavio briattore of hoe die dude heet. en nog drie andere kerels allemaal oud en lellik.
Oud 09-07-2007, 14:31
first eror
first eror is offline
Sweet, mijn arm op 1min25 is zo overduidelijk onder de invloed van iets. [ nee ik ben niet zo kansloos dat ik met een telefoon een dj film]

Dat was zaterdag. Vandaag ben ik héél vroeg opgestaan, ook al ben ik gister naar Trentemoller en naar Miss Kitten geweest. Vanochtend ontbeten in de stad met zo'n lief lief meisje en toen allerlei suffe karweitjes afgehandeld. In de regen. Regen is nat.

Laatst gewijzigd op 09-07-2007 om 14:33.
Oud 09-07-2007, 15:08
kuik
kuik is offline
Citaat:
first eror schreef op 09-07-2007 @ 15:31 :
Sweet, mijn arm op 1min25 is zo overduidelijk onder de invloed van iets. [ nee ik ben niet zo kansloos dat ik met een telefoon een dj film]

[filmpje]
haha tof
hmmm ik werd vanmorgen wakker met 2 paddenogen, ik weet niet hoe dat kan, maar mijn oogleden waren helemaal dik en ik kon ze niet verder open doen dan een halve cm. dus ik zag er nogal retarded uit vanmorgen. toen ging ik werken bij een meneer die de bomb is, alleen wel een beetje zielig. net heb ik van half 2 tot half 4 geslapen en mijn paddenogen zijn weg. hooray. zometeen moet ik werken in een bejaardentehuis van 7 tot 10 voor het eerst en ik ben benieuwd.
Oud 09-07-2007, 16:00
botulismf
botulismf is offline
Ik ga nu naar seal, wish me luck.
Oud 09-07-2007, 16:07
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 09-07-2007 @ 17:00 :
Ik ga nu naar seal, wish me luck.
oh dacht dat je al weg was, nou sterkte he, en maak maar een fototje van heidi als ze er is.
Oud 09-07-2007, 19:30
vixen
vixen is offline
Om kwart over 6 opgestaan omdat ik zonodig vannacht bij mn ouders moest blijven slapen. De hele dag echt weinig op mijn werk gedaan, tot ergernis van de 'baas', maarja, dan doe ik woensdag wel beter mijn best. Verder niks doen vandaag en vroeg slapen.
Oud 09-07-2007, 19:41
Verwijderd
Citaat:
first eror schreef op 09-07-2007 @ 15:31 :

[filmpje]

Dat was zaterdag. Vandaag ben ik héél vroeg opgestaan, ook al ben ik gister naar Trentemoller en naar Miss Kitten geweest. Vanochtend ontbeten in de stad met zo'n lief lief meisje en toen allerlei suffe karweitjes afgehandeld. In de regen. Regen is nat.
Hier is mijn footage van die avond:

Oud 09-07-2007, 20:21
Verwijderd
Te laat thuis vannacht. Vanmiddag hoorde ik dat mijn zusje geslaagd was met drie negens en drie zevens en daar ben ik eigenlijk best wel trots op Vanavond had ik eigenlijk min of meer een halve afspraak maar ik heb mijn telefoon uitgezet omdat ik er geen zin in heb.
Oud 09-07-2007, 20:31
ragdoll
ragdoll is offline
ik heb een treinkaartje richting berlijn gekocht en vervolgens heb ik mijn financien eens op orde gebracht en de schade blijkt mee te vallen.
Oud 09-07-2007, 20:36
EvilConduct
EvilConduct is offline
verkeerde topic

Laatst gewijzigd op 09-07-2007 om 20:45.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten