Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder heb ik oude foto's bekeken awww en gewerkt en toen eten @ the neighbours en dat was het. morgen ga ik mijn portret laten tekenen door iemand die dat nu hopelijk goed kan want hij doet kunstacademie. en daarna ga ik naar Amsterdam, Jason Mraz in paradiso ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Met het meisje dat wel zin had heb ik jaren terug dikke bonje gehad. Bijna op de vuist met haar toenmalige vriend. En het was ook nog eens de ex van de hele brede straatvechter waar ik mee aan het zuipen was... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vandaag moest ik werken en ik mocht alle fooi hebben dus dat was leuuuk en toen zag ik mijn oom en tante sinds heel lang toen ik thuis kwam. morgen mag ik eiiiindelijk naar de fysio en ik heb zin in dinsdag want dan ga ik naar het boijmans van beuningen en lunchen op de euromast met mijn vriendje ahwww |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik weet niet of dat hoort bij oudere broers, hij doet het al sinds ik begon met dingen herinneren en ik dacht dat het wel over zou gaan nu hij VIERENTWINTIG is, maar nee. en ja mijn broer zijn vriendin is ook heel aardig ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nou ik ben al bijna twee dagen ziek en gisternacht had ik ruim 40 graden koorts maar het goede nieuws is dat ik me nog een wilde droom herinner:
Het begon allemaal op een lego-bijeenkomst in een appartementje in een film-noir stad. De droom was ook zwartwit, en dat was heel gaaf, want legostukjes in alle mogelijke grijstinten. Maar goed er waren dus kansloze volwassenen bijeen gekomen om nog eens met lego te spelen, en ik was daar één van. Maar het ging niet zo goed want ik moest naar het ziekenhuis of tenminste ik was ineens in het ziekenhuis. De dokters hadden het over een kleine ingreep want ze hoefden alleen mijn hoofd te amputeren, dus ik was opgelucht want dat viel wel mee. ![]() Toen kwam er een flashforward en was de droom ineens in kleur en had ik denk ik al een paar jaar geen hoofd meer maar ik vermaakte me prima en ik had gelukkig ook ineens een rood-zilveren scooter en daarmee crosste ik complete dagen door een frans landschap met bergen en meren. En er zat een misplaatst Forrest Gump-feelgoodsfeertje aan dit deel van de droom, en mijn rode scooter contrasteerde prachtig met de groene achtergrond en mensen vonden het ontbreken van mijn hoofd aandoenlijk en toen werd ik wakker. Nu begin ik weer een beetje op te knappen en vanavond ga ik naar een optreden van Seal in Trier want mijn moeder wilde daar graag heen voor haar verjaardag dus ehhhh nou we zien wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik heb tot 2 uur in mn nest gelegen en nou wacht ik op normaal weer waar ik niet geelectrocuteerd en nat van word en dan ga ik boodschappen doen. en gister had ik een familiefeestje van de pa van de neven van mn moeder want die werd 85 en dat was een groot christelijk bolwerk dus gingen we maar slechte grapjes maken, en het was in the middle of nowhere in almere en geloof me, dat is uberafgelegen en heel ver van rotterdam, en toen was ik om 12 uur thuis en erg moe |
![]() |
||
Citaat:
![]() moest je kotsen? en ik zou met liefde thuisblijven voor seal, maarja, je hebt er al voor gelapt he. ontopic, ik heb net zes sudoku's opgelost en nu ga ik es effe schilderen ofzo.
||
Citaat:
![]() hmmm ik werd vanmorgen wakker met 2 paddenogen, ik weet niet hoe dat kan, maar mijn oogleden waren helemaal dik en ik kon ze niet verder open doen dan een halve cm. dus ik zag er nogal retarded uit vanmorgen. toen ging ik werken bij een meneer die de bomb is, alleen wel een beetje zielig. net heb ik van half 2 tot half 4 geslapen en mijn paddenogen zijn weg. hooray. zometeen moet ik werken in een bejaardentehuis van 7 tot 10 voor het eerst en ik ben benieuwd.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|