Advertentie | |
|
![]() |
|
Aenema, bij lateralus verzanden ze mij iets te veel in kosmisch en intellectueel geneuzel, waarbij vooral de laatste paar nummers me nogal gekunsteld en bijna overbodig aandoen. Ik mis de scherpe randjes een beetje die Aenema wel heeft, en de echt memorabele songs.
|
Aenema is naar mijn mening ook het beste album ooit.
Schitterende apocalyptische sfeer, perfecte samenhang in de nummers, alles lijkt perfect, de songs zijn niet te lang en niet te kort, er staan klassieke perfecte nummers op 'aenema' , ' stinkfist' , 'push-it' , ' third-eye', en fantastische tussenstukken die het werk lijken te verbinden (Ions), (message to harry manrack). lateralus vind ik miinder omdat er eigenlijk maar 7 of 8 echte nummers opstaan, maar het blijft de beste cd van vorig jaar (naar mijn mening).
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik zou idd ook kiezen tussen Aenima / Lateralus
kzie trouwens veel mensen fouten maken met Aenema/Aenima ;p leer het nou: tis Aenima en het nr is Aenema...(ok, A en E moeten aan elkaar :S) tis volgens mij serieus zo gedaan en niet een of ander spelfoutje, maar zou niet zker weten waarom :P ik geloof dat et een samenvoeging is van de woorden anima en enema :o anyway :P Aenima vind ik idd betere individuele nr's hebben (Pushit, Forty Six & 2, Aenema, eigenlijk bijna allemaal wel) terwijl bij Lateralus het gewoon 1 groter geheel is (overgang parabol/parabola is goddelijk) het ligt eigenlijk ook wel een beetje aan m'n stemming, maar over het algemeen ga ik toch voor Aenima :D ok onsamenhangend verhaal: Aenima dus :P (jah ok, beetje verkeerde avatar dan :D)
|
![]() |
Nou:
Opiate: Echt zo'n beginalbum, niet erg gaaf, gewoon geinig Undertow: VET ALBUM, vooral dat eerste nr. Intolerance is echt gaaf, en verder ook een lekker donker sfeertje Aenema: HEEEL goed, maar ik vindt die tussenstukjes soms erg irritant, de nrs zijn wel vet. Salival: Cool tussendoortje, No Quarter is een van hun beste nrs ooit (ookal is het een cover van Led Zeppelin) Lateralus: Is niet menselijk, extreem goed, met dat album krijg ik bijna een orgasme, vooral die laatste Nrs (disposition-reflection-triad) die ik dus totaal niet overbodig vindt, en tool van een andere kant laten zien. MIJN MENING IS DAT LATERALUS DE BESTE IS, OP DE VOET GEVOLGD DOOR AENEMA.
||
Citaat:
Ik vind undertow zelfs minder dan opiate.
||
Citaat:
![]() Ik kan niet kiezen tussen Lateralus en Aenima |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |