Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2007, 10:18
Verwijderd
beterschap @ skipcorpz.

Citaat:
kamal hield niet van hoogtes, maar youssef was een echte doerak
youssef was dan wel de coolste van het stel.
Advertentie
Oud 11-07-2007, 11:16
idontcare
idontcare is offline
ik had gister afgesproken met een vriendinnetje want we zouden wat leuks gaan doen. maar we wisten niet wat dus gingen we maar naar de stad. het zou utrecht worden maar we hadden die trein net gemist dus gingen we maar naar amsterdam. 's avonds naar de diploma uitreiking van m'n broertje, op dezelfde school waar ik ook op heb gezeten. gelukkig hadden 2 vriendinnen daar ook een broertje en een zusje zitten dus konden we gezamelijk de ondervragingen van de leraren aan. wel leuk hoor, beetje met die leraren praten. maar allemaal vroegen ze hetzelfde. 'hoe is het op school?', 'wat deedj e ook alweer?' 'oohh ben jij nou de zus van sebastiaan!!!' zzz.

na wat gratis drank achterover te hebben geslagen naar m'n vriendje toe want ik liep nog een paar lost afleveringen achter. gister 2 gekeken en vanmorgen toen hij naar z'n werk was nog 1 en nu ben ik klaar met seizoen 1. echt verslavend .

nu ehh.. vervelen denk ik.
Oud 11-07-2007, 11:36
Moustache
Moustache is offline
Gisteravond gewerkt maar ik trok het voor geen meter meer dus ik ben halverwege weggegaan. Vandaag ga ik naar het ZWEMBAD en daar ben ik al sinds m'n 15e ofzo niet meer geweest. Vanavond wellicht even de stad in oid.
Oud 11-07-2007, 11:37
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 11-07-2007 @ 08:54 :
hahahahahaha

ik heb gisteren met een vriendin stokbrood gegeten en Sex & Lucia gekeken en HAHA wat een slap excuus voor een pr0nfilm.

Nu werk de hele dag maar dan bright eyes
Dat is toch Lucia, die scene waar ze zit te fietsen met een mooi jurkje aan, en dat jurkje begint op te zwiepen?
Prachtige film trouwens. Ik wil die poster heel in het groot hebben, en ergens ophangen. Naast die van Lolita of zo. En ik denk dat ik al stiekem verliefd ben op Lucia sinds dat ik de film de eerste keer heb gezien.

Rrrr, potverdikke...
Oud 11-07-2007, 11:43
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 11-07-2007 @ 12:37 :
Dat is toch Lucia, die scene waar ze zit te fietsen met een mooi jurkje aan, en dat jurkje begint op te zwiepen?
Prachtige film trouwens. Ik wil die poster heel in het groot hebben, en ergens ophangen. Naast die van Lolita of zo. En ik denk dat ik al stiekem verliefd ben op Lucia sinds dat ik de film de eerste keer heb gezien.

Rrrr, potverdikke...
Zij is wel heel mooi ja. Op zich was de film ook best vermakelijk ondanks (of dankzij) de grote hoeveelheden onfunctioneel naakt

oh en die lolita poster wil ik ook nog steeds. Ik ga hem absoluut een keer verduisteren.
Oud 11-07-2007, 13:02
capibara
capibara is offline
Eindgesprek gehad, dat was allemaal koek en ei. Toen maar weer wat geld over de balk gesmeten bij de vinylboer.
Oud 11-07-2007, 13:06
vixen
vixen is offline
Ik lag vannacht alleen maar te hoesten, dat was kut. Toch maar naar mijn werk gegaan, met taartjes, dat vond iedereen leuk. het is fucking druk want er zijn allemaal dingen die verkeerd lopen en dingen die ik alleen ga doen die ik neit eens durf, maar goed, daar leer je van. Vanavond paardrijden en dan cocktailsdrinken, thuis, want niemand heeft geld.
Oud 11-07-2007, 13:09
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik werd wakker, en zag dat het dag was.
toen met de kat tv gekeken en chips gegeten en nu met de kat computeeeeren.
Oud 11-07-2007, 13:25
capibara
capibara is offline
Ik zou een kat & muis grapje kunnen maken maar ik laat het denk ik maar.
Oud 11-07-2007, 13:28
Verwijderd
ja gvd ik heb net een tosti gemaakt voor mezelf en voor de rest alleen maar muziek geluisterd en op bed gelegen gvd. ik moet eigenlijk nog naar breda toe om te SHOPPEN.
Oud 11-07-2007, 13:39
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Net de laatste spullen voor Dour gehaald, twee komkommers en een fles water for the road. straks uren reizen en vanavond in een tentje in België maffen. Hopelijk niet te veel kankermongolen.
Oud 11-07-2007, 14:26
Verwijderd
matig
Oud 11-07-2007, 14:45
655321
655321 is offline
Naar de sportschool geweest en de douches deden het niet dus dat was verrot. Toen beetje opruimen thuis en Crush spelen. Tofste spel ooit. Straks naar Nijmegen voor wodkawoensdag. En ik heb zoveel zin in de Vierdaagsefeestennnnnn.
Oud 11-07-2007, 14:48
capibara
capibara is offline
Ja mooi kut, moet die hele 4daagsefeestweek werken.
Oud 11-07-2007, 14:57
kuik
kuik is offline
ik ging gister werken en we moesten een heel klein vrouwtje naar bed helpen en mn begeleidster zei 'dat is camille, die komt mij helpen vandaag' dus zij kijken, maar ze kon me niet zien omdat ze een beetje krom van de ouderdom is en ik heel lang ben en toen zei ze 'als ze zo hoog staan zie ik ze niet hoor!' aaaaaaaawwwww (L) vanmorgen werd ik die-hard aan de slag gezet bij een reteirritante vrouw en ik had heel mooi de keukenvloer gedweild, zei ze 'aan de keukenvloer ben je zeker niet meer toegekomen?' net heb ik heerlijk geslapen en zometeen ga ik weer werken. morgen tot en met maandag vrij.
Oud 11-07-2007, 14:59
Verwijderd
yes, ik ben van school getrapt
Oud 11-07-2007, 15:01
kuik
kuik is offline
Citaat:
TheFragile schreef op 11-07-2007 @ 15:59 :
yes, ik ben van school getrapt
wat dan?
Oud 11-07-2007, 15:04
Verwijderd
ik sta/stond niet het aantal procent wat je aan het eind van het jaar moest halen, maar ze zouden voor mij hun best doen omdat er wat dingen tussen waren gekomen dit jaar die wat impact op mij hebben gehad. maar nee, dus nu heb ik helemaal geen opleiding.
Oud 11-07-2007, 15:12
first eror
first eror is offline
Ah, dat is zuur.

ot: Ik heb vanochtend besloten dat ik een goede DJ zou zijn.
Oud 11-07-2007, 15:32
Verwijderd
Ik moest vandaag werken en dat was rot, want er zitten allemaal bulten op m'n armen door die rare planten.
Om half 3 wilde ik dus alle planten gaan kapotgooien toen ben ik maar naar huis gegaan.
Toen heb ik mijn school gemaild en de foto gekeken van mij en mijn spaanse vriendje.
Ik wist niet dat ik zo'n rood hoofd kon krijgen ;(
Oud 11-07-2007, 15:32
vixen
vixen is offline
Citaat:
RDLF schreef op 11-07-2007 @ 15:48 :
Ja mooi kut, moet die hele 4daagsefeestweek werken.
Ja, zelfde hier, behalve dan op tijden dat ik niet moet werken al andere dingen heb gepland dus voor het eerst in mijn leven gaat bijna dat hele feest aan mij voorbij!
Oud 11-07-2007, 15:37
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 11-07-2007 @ 16:04 :
ik sta/stond niet het aantal procent wat je aan het eind van het jaar moest halen, maar ze zouden voor mij hun best doen omdat er wat dingen tussen waren gekomen dit jaar die wat impact op mij hebben gehad. maar nee, dus nu heb ik helemaal geen opleiding.
Lekker kut, ga je er nog tegen in beroep of zo, of gewoon een andere opleiding zoeken.
Oud 11-07-2007, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Skincorps schreef op 11-07-2007 @ 16:37 :
Lekker kut, ga je er nog tegen in beroep of zo, of gewoon een andere opleiding zoeken.
ik kan niet in hoger beroep als ik op het mbo zit toch? sowieso hun keuze staat al vast blijkbaar, mijn mentrix zei dat ik morgen nog langs moet komen om mijn cijferlijst op te halen, wtf alsof ik daar nog zin in heb, ze bekijkt het maar . weet nog niet zo goed wat ik ga doen eigenlijk.
Oud 11-07-2007, 16:07
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
GLR toch?
Oud 11-07-2007, 16:08
Verwijderd
yep.
Oud 11-07-2007, 16:29
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
is een kennis van me ook al eens bijna afgetrapt. ik dacht dat mijn school streng was wat procenten betreft maar in rotterdam kunnen ze er dus ook wat van.
Oud 11-07-2007, 16:38
Broeder
Broeder is offline
Iemand heeft een handvat van m'n fiets gestolen toen ik de andere kant opkeek.
Oud 11-07-2007, 17:13
Verwijderd
Heb 1 jaar op het GLA gezeten, blij dat ik er mee gestopt ben. Slechte organisatie, wanstaltig onderwijs en zo kan ik nog wel ff door gaan.

Volgens mij moet het gewoon mogelijk zijn om het aan te vechten als je denkt dat het onterecht is. Zoiezo is het wel handig cijfers op te halen en te vragen of ze een brief van goed gedrag willen schrijven. Altijd handig op de CV.
Oud 11-07-2007, 17:24
Verwijderd
Echt kut. Roos was vannacht uit Berlijn teruggekomen en daarom zat ik om half twee vannacht op mijn fiets om haar op te zoeken in het cafe waar ze was. Toen ik daar kwam deed ze al heel afstandelijk, toonde ze totaal geen interesse in me en leek ze me na verloop van tijd zelfs te negeren. Thuis aangekomen met een of andere amerikaanse toeriste en in bed gesmst naar Roos. ' Lief, ik spring speciaal voor jou op de fiets om half twee en dan doe je zo lomp. ' Vanochtend stuurde ze terug dat ze ' dingen had gehoord, teleurgesteld was en zich niet langer wilde laten gebruiken.' Heb me voorgenomen om haar vannacht een brief te schrijven. Gelijk heeft ze natuurlijk wel, dus eigenlijk hoef ik haar alleen maar proberen om te praten.
Oud 11-07-2007, 17:25
woezel
woezel is offline
mijn dag was goed want een jongen die ik amper ken wil blijkbaar extreem graag dat ik naar dour ga en ging voormij kaartjes zoeken en hij vond nog een combiticket voor 75 eurooo
Oud 11-07-2007, 17:27
Verwijderd
Citaat:
dubbelfris schreef op 11-07-2007 @ 18:24 :
Gelijk heeft ze natuurlijk wel.
Als je met die zin was gestopt was het perfekt geweest. Maar je bent idd niet zo'n nette bwoy dat je shit op deze manier aanpakt.
Oud 11-07-2007, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Skincorps schreef op 11-07-2007 @ 18:27 :
Als je met die zin was gestopt was het perfekt geweest. Maar je bent idd niet zo'n nette bwoy dat je shit op deze manier aanpakt.
Ik ben echt een schoft. Gisternacht kwam er een ander meisje thuis bij me langs, wijn gedronken, gevreeen en om een uur of half twee heb ik haar gewoon mijn huis omgezet omdat ik naar Roos wilde ( met ook als doel om met haar te vrijen) Vanmiddag heb ik het wel even op mijn dak gehad, ik belde mijn vader, bekende mijn zonden en nu wil hij dat ik hulp ga zoeken omdat ik met mezelf in de knoei zit. Hoe dan ook, misschien stuurt ie me wel op vakantie en kom ik na een paar weken als herboren terug. Drama!
Oud 11-07-2007, 17:33
idontcare
idontcare is offline
^^ maar als je op vakantie gaat, zal je ook wel met verschillende meisjes het bed in duiken. dus dat heeft dan niet zoveel zin he?!

Oud 11-07-2007, 17:38
Verwijderd
Citaat:
idontcare schreef op 11-07-2007 @ 18:33 :
^^ maar als je op vakantie gaat, zal je ook wel met verschillende meisjes het bed in duiken. dus dat heeft dan niet zoveel zin he?!

Ohw dat zal wel meevallen joh! Klik!
Oud 11-07-2007, 17:43
botulismf
botulismf is offline
Gisteren bij het eten explodeerde mijn vader weer eens en ging hij naar boven met een razernij van heb ik jou daar. Wat weer erg leuk voor mijn moeder was, want die was jarig gisteren. Ik heb hem sindsdien niet meer gezien.

Vandaag heb ik vooral in de trein gezeten en een uur vastgezeten in Luik en wat is dat een deprimerende kutstad zeg, alleen maar junks en zotten en freaks. En dan bouwen ze daar nu zo'n draak van een 'hypermodern treinstation' terwijl alle gebouwen eromheen op instorten staan.

Nou ik ben thuis en ik wil moya bellen maar ik weet niet of hij zijn jetlag uit ligt te slapen.
Oud 11-07-2007, 17:44
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 11-07-2007 @ 18:38 :
Ohw dat zal wel meevallen joh! Klik!
Met meisjesvormige potten dan.
Oud 11-07-2007, 17:58
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 11-07-2007 @ 18:30 :
Ik ben echt een schoft. Gisternacht kwam er een ander meisje thuis bij me langs, wijn gedronken, gevreeen en om een uur of half twee heb ik haar gewoon mijn huis omgezet omdat ik naar Roos wilde ( met ook als doel om met haar te vrijen) Vanmiddag heb ik het wel even op mijn dak gehad, ik belde mijn vader, bekende mijn zonden en nu wil hij dat ik hulp ga zoeken omdat ik met mezelf in de knoei zit. Hoe dan ook, misschien stuurt ie me wel op vakantie en kom ik na een paar weken als herboren terug. Drama!

volgens mij ben je gewoon toe aan een stevig robbertje brugafwerpen. of kogelschieten. of overeten ofzo.
Oud 11-07-2007, 17:59
Verwijderd
Ik ben ziek of verkouden of iets, ik gok dat het komt van het feestje in het Vondelpark, want toen had ik geen jas mee. Maar beter word ik voor vrijdag beter want dan moet ik naar een ander feestje. En zaterdag ook. En daarna mag ik ook niet instorten want donderdag moet ik dan weer films kijken in Tilburg met mensen die ik niet ken. Ah ah ah wat heb ik het zwaar.

Het zou makkelijker zijn als de moeder niet al de hele tijd chagrijnig zou doen en voorál als ze nu niet voor mijn deur zou gaan rommelen met weetikveelwat want nu kan ik uit solidariteit niet roken en ik heb mijn eerste nicotineshot van de dag nog niet gehad. Sowieso, what's up met mensen die voor je deur gaan staan en dan iets anders gaan doen dan met je praten? Ik word er maar zenuwachtig van.

Oja, ik ben ook zeven keer gestoken door muggen vannacht, leuk he.
Oud 11-07-2007, 18:20
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik zit met mn vriendje in diemen zuid (h) want ik pas op het huis van mn vader en op het huis van zn vriendin. het is hier super chill want een eigen huis hebben is gewoon chilllll. vandaag uitgeslapen, naar amsterdam geweest en toen werd mn pinpas ingenomen wegens veiligheidsredenen maar gelukkig krijg ik nu weer een nieuwe want ik was wel even in paniek. net lekker gegeten en straks voor de tv hangeehhhhhhhn.
Oud 11-07-2007, 18:29
Tonsillitis
Tonsillitis is offline

dit soort dingen deed ik vandaag.
Oud 11-07-2007, 18:46
Verwijderd
Ohw soms komt de oplossing gewoon aanwaaien!

Oud 11-07-2007, 19:05
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 11-07-2007 @ 19:29 :
[afbeelding]

dit soort dingen deed ik vandaag.
Hoe grappig zou het zijn als je blijkt dikke tribals op je kop hebt laten tattooeren.
Oud 11-07-2007, 19:29
Verwijderd
ik stond op, ging douchen, verprutste tijd, ging naar het gemeentehuis om me in te laten schrijven maar nam het koopcontract van mn vaders auto mee ipv van het huurcontract. vervolgens ben ik in sittard ben hersenen gaan zoeken en die vond ik in de vorm van het 2e deel van seizoen 2 van grey's anatomy op dvd en een kekke asbak. daarna ging ik weer naar huis, verprutste ik weer tijd en ik heb nu net de frietenketel aangezet en daar ga ik nu frietjes ingooien. dan ga ik eten, match point kijken, tegen die tijd komt mijn moeder en gaan we grey's kijken. daarna zal ik wel weer tot een uur of 5 muziek luisteren en tijd verprutsen.
Oud 11-07-2007, 19:35
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
EvilConduct schreef op 11-07-2007 @ 20:05 :
Hoe grappig zou het zijn als je blijkt dikke tribals op je kop hebt laten tattooeren.
nou elke dag eye-pencil is ook zo gedaan natuurlijk. volgende keer wel even maori-research doen wnat dit begon met een snor en eindigde met een peaceteken
Oud 11-07-2007, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 11-07-2007 @ 20:35 :
nou elke dag eye-pencil is ook zo gedaan natuurlijk. volgende keer wel even maori-research doen wnat dit begon met een snor en eindigde met een peaceteken
Ik ben er niet zo van gecharmeerd als ik eerlijk ben.
Oud 11-07-2007, 19:37
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
het was dan ook pure verveling en slechte photoshipskills.
Oud 11-07-2007, 20:11
Verwijderd
trimm trabb, waar werk je dan ergens

mja mn dag, gister gewerkt en naar de lush in den bosch gegaan want t was vip avond <3 toen ben ik terug naar rotterdam gegaan en had ik nog bij mn werk aan de bar gehangen en toen ging ik naar huis, werd wakker en was enorm misselijk en paar keer over mn nek gegaan en toen ging ik weer liggen en toen belden ze dat ik moest komen werken en dat was wel te doen en toen was ik klaar en gezellig met mensen lopen lullen en toen boodschappen gedaan voor de rest van de week en telefoontje gehad dat ik vrijdag op north sea jazz werk tofheid. nou ben ik net klaar met eten naar binnen schuiven en dan ga ik zo ff yoghurt eten en biologische appelsap drinken en dan ga ik douchen en mn haren wassen en naar bed want ik moet morgenochtend weer werken
Oud 11-07-2007, 20:18
EvilConduct
EvilConduct is offline
North Sea Jazz: het Walhalla der schone dames!
Oud 11-07-2007, 20:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
koekjes schreef op 11-07-2007 @ 21:11 :
trimm trabb, waar werk je dan ergens
De C'est Du Pain op R'dam CS.
Elke keer dat ik er binnenstap denk ik "You're entering a world of Pain here!" want zo'n nerd ben ik.
Oud 11-07-2007, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 11-07-2007 @ 21:48 :
De C'est Du Pain op R'dam CS.
Elke keer dat ik er binnenstap denk ik "You're entering a world of Pain here!" want zo'n nerd ben ik.
ik moest lachen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten