![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is een soort 13de maand maar dan afhankelijk van de winst van Albert Heijn, als ik het ooit goed heb mogen begrijpen zit er daarom dus het minimum van 60% aan. Laagste wat ik in 7 jaar heb gezien is iets van 70% dacht ik
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ze willen dat ik deze week 30 uur ga werken! Dat moet ik dan doen op de afdeling vlees, helemaal alleen zonder enige vorm van collega's (alleen vulploegleiders en bazen). Ik heb vakantie, ik heb wel wat beters te doen (letterlijk, ik bedoel niet luieren)! Wat kan ik doen? Ik zit nog in mijn proeftijd. Kan ik verzoeken alleen normale tijden te werken (7 uur per week) of moet ik ontslag nemen? Laatst gewijzigd op 29-06-2007 om 10:04. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Moraal, ze kunnen het je niet verplichten, maar ga gewoon even in goed overleg met ze praten. grtz ivo
||
![]() |
Citaat:
Ik heb al met mijn baas gesproken net en ik ben heel eerlijk geweest. Het is heel simpel: volgende week werken op die rottijden of de biezen pakken! ![]() Ik zal nog eens met mijn contract ernaartoegaan. Ik heb enkel een normaal proeftijdcontract getekend (24-uur per maand). Ontslag nemen en ontslagen worden gaat dus heel soepel. Wat ook nog naar voren kwam in dat gesprek is iets wat hij niet in het interview heeft gemeld: namelijk dat ik bij vakantiewerk ten alle tijde beschikbaar moet kunnen zijn! Toch had hij het zelf over "2 of 3 dagen per week werken in de vakantie" en niet over 5 dagen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Blauw bloed gezocht !!!!!
Voor een nieuwe te openen supermarkt (3e franchise winkel) in Panningen (limburg) zijn wij op zoek naar ervaren AH medewerkers. Bevalt je huidige baan niet meer zo goed, of ben je toe aan een nieuwe uitdaging, mail mij. Groetjes, Paul ahmelick@home.nl
|||
![]() |
Citaat:
Ik ben vrijdag benoemd als teamleider (zolang we die nieuwe functie teamleider nog niet bestaat dus tijdelijk als VS) En ik ga de planningen maken, maar ik ben van mening dat dit wel in overleg gaat met mensen. Verder moeten degene zich wel houden aan de procedures dus op tijd vrij vragen enzo. Vaste tijden regelen met een ieder en in overleg extra werk. Zo moet je mijnsinziens werken. Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Zie hier ook onderstaande 2006 Medewerkers met dienstverband voor bepaalde of onbepaalde tijd Kwartaal Uitbetaling via Salaris periode Betaaldatum 1 salaris 04 10-05-2006 2 salaris 07 02-08-2006 3 salaris 10 25-10-2006 4 salaris 01 14-02-2007 2005 Medewerkers met dienstverband voor bepaalde of onbepaalde tijd Kwartaal Uitbetaling via Salaris periode Betaaldatum 1 salaris 04 11-05-2005 2 salaris 07 03-08-2005 3 salaris 10 26-10-2005 4 salaris 01 15-02-2006 ofwel altijd in periode 1,4,7 en 10
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij ons doen ze er niet moeilijk over maar ja dit is ook een gebied waar je moeilijk mensen krijgt
||
![]() |
Citaat:
1% in Januari Groet ivo
||
![]() |
Citaat:
![]() groet ivo
||
![]() |
Citaat:
Ik neem aan dat jij ook zelfstandig (met de sleutel) opent en sluit zonder dat daar een hoger iemand bij is? is dat je gewoon uitgelegd? thnx Stokj |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb verder wel een FHV-cursus gedaan (dat is voor EHBO, ontruiming etc). Veiligheid heb ik bij 1 van me gesprekken wel te horen gekregen dat ik die nog zou krijgen, maar ik ben 4 Juli benoemd als teamleider en heb hem nog niet gehad dus het zal wel niet directeen vereiste zijn om het te worden maar meer een "op den duur" geval. Overigens zijn at soort cursussen vaak leuk en je krijgt er gewoon je uren voor betaald. Als jou manager dat je in je vrije tijd zou willen laten doen, zonder je te betalen, gaat er bij hem iets goed mis (in zijn hoofd dan ![]()
||
![]() |
Citaat:
Gebruiksnaam filiaal .... (op de puntjes het filiaalnummer) Wachtwoord **** (en als ww je filiaal nummer)
||
![]() |
Citaat:
Je hebt het AH pauze profiel. Op de dag planning staat altijd hoeveel pauzes je hebt. als er midden op de dag ergens een vakje leeg is of er minder uren staan dan je officieel daar had verwacht heb je daar dus je pauze. Achter je naam staan ook p-tjes. Iedere P geeft aan dat je een koffiepauze van 10 minuten hebt + 5 minuten heen en weer loop tijd. Als je mag avondeten dan mag je voor 7 euro een maaltijd samenstellen, (maaltijd dingen geen snoep,deo of what ever om aan je budget te komen). Avond eten mag je altijd als je minimaal 4 uur werkt begint voor 16:00 en doorgaat na 19:00. Werk je van 17:00 tot 21:00 heb je alleen een kwartier maar werk je van 17:00 tot 22:00 heb je een half uur.
||
![]() |
Citaat:
Als jou manager dat je in je vrije tijd zou willen laten doen, zonder je te betalen, gaat er bij hem iets goed mis (in zijn hoofd dan ![]() Sinds 2 weken hebben we een nieuwe manager. Die oude was gek geworden van AH en zit nu thuis met een burn-out. Die nieuwe is wel oke, praat haast nooit met iemand en vraagt eigenlijk best wel domme vragen (die (zeker) een manager gewoon hoort te weten)Misschien is er bij deze iets mis in zn hoofd ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Je uren zullen dan dus ook nooit kloppen.
||
![]() |
Citaat:
Dit betreft allemaal aaneengesloten pauzes. Als je 8 uur werkt op een dag heb je over het algemeen 2x een kwartier en 1x een half uur (of een uur lunch, zolang dat nog niet veranderd is) Het AH pauzeprofiel word verwerkt in de AH dagplanning die bij onsaltijd word uitgedraaid zodat je kan zien wie wanneer er is en hoeveel pauzes je recht op hebt.
||
![]() |
Citaat:
Maar hoe dat precies zit weet ik niet Groet Ivo Jan
||
![]() |
Citaat:
Me baas vertelde me dit: - Als je voor 10.00 begint en je werkt 4 uur dan krijg je een kwartier pauze. (bijvoorbeeld 09.00 - 13.00) - Als je om of na 10.00 begint en je werkt 4 uur dan krijg je een halfuur pauze. (bijvoorbeeld 10.00 - 14.00 of 11.00 - 15.00) Klopt dit? En krijg je als je bijv. van 10.00 tot 14.00 werkt ook een onbetaalde pauze? En hoe zit het met eten en drank en zo, moet je dit allemaal zelf betalen? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eten en drinken(uitgezonderd de koffie e.d.) in je lunchpauze dien je zelf in te voorzien. Eet je 's avonds bij de zaak dan heb je een budget van 7 euro. Een reden dat ik het bijvoorbeeld niet erg vind om 's avonds te werken.
||
![]() |
Citaat:
En vanaf vandaag ben ik niet meer werkzaam bij de AH ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb het nooit hoeven gebruiken, het rare nu dus is dat het AH pauzeprofiel is ingevoerd om in alle filiaalen dezelfde regels met betrekking tot pauzes te creeren, blijkbaar is het idee van het hoofdkantoor niet gelukt, want er zijn blijkbaar filiaalen die het toch anders uitvoeren. Artikel 6 lid 5 van de CAO De werknemer die op een dag meer dan 4,5 uur en na 19:00 door werkt heeft recht op een warme maaltijd van redelijke kwaliteit. De regeling binnen Albert Heijn gaat geloof ik verder maar dat zou ik dus moeten nakijken, i.i.g. zou dat bij jullie dus al 4,5 uur moeten zijn. Grtz ivo
Laatst gewijzigd op 15-07-2007 om 19:07. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bij ons is dat als je om of voor 16:00 begint en tot 20:00 of later werkt of als je om of voor 17:00 begint en tot 22:00 of later werkt. Zoals dat ook volgens R&R is. Maar ik las dat sommige filiaalen daar andere regels op los laten Grtz ivo
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (deel 4) ikbenschipper1 | 501 | 24-10-2008 22:49 |